CK Piešťany tour. sro

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Dobrý deň,rada by som napísala recenziu na CK Piešťany tour. s r o. Zúčastnila som sa zájazdu do Chorvátska Penzión Sarah- Trogir Seget v čase od 14.6.2014 do 21.6.2014.Už pri nastupovaní sme zistili, že ideme na zájazd z cca 20 detí od veku 7 až 10 rokov. Naša skupina cca 10 ľudí bola vo veku 53-75 rokov čo je veľký vekový rozdiel a aj iné predstavy /požiadavky / na strávenie dovolenky. Nastúpili sme do starého nepohodlného autobusu. Na tak dlhú cestu je samozrejmosťou sklopiť sedadlo zapnúť si pás/bezpečnosť nadovšetko/ a cez prestávku si dať občerstvenie. Tu bola len káva a to bol hnus, pásy pokazené.Ale prežili sme to však pri mori si oddýchneme. Ubytovanie ½ stará budova na izbe rádio,1/2 nadstavba apartmán ,TV len v apartmáne . V celom objekte nefunkčný internet, bez upratovania . Vysypať smeti samoobsluha a toaletný papier sme si vraj mali priniesť. Čo považujem za drzosť!!!! Izby neskutočne malé bez stoličky, stolíka ,sadnúť si keď vonku prší tak len na posteľ. Do balkóna pršalo.V celom zariadení sa nedalo kúpiť nič ani poobede káva ,voda, maškrtu nič nič a ešte raz nič. Po polhodinovej prechádzke jedny malé potraviny a reštaurácia. V potravinách minimálny výber a reštauráciu sme okúsili na záver pobytu na obed. To bolo vcelku fajn. Na pláži žiaden stánok na občerstvenie. Na zmrzlinu zabudnite- nekúpite ju tam. Stravovanie katastrofálne .Igelitové obrusy na stole ,pre jedlo si chodí každý sám a aj si sám prestiera príbor, obrúsok ,tanier....pohár na pitie plastový!!!!! Šalát pre tri osoby naservírovaný v jednom plastovom tanieri .Samozrejme bez výberu jedla, k jedlu citrónová šťava .Jeden citrón na tri litre vody...Na raňajky jedna žemľa ak chceš viac nie je, pitie čaj a to som ho nazvala honosne skôr by sa hodilo zafarbená voda bez chuti. Po jedle odniesť tanier ,zvyšok vysypať do vedra ,príbor do inej nádoby a tanier do drezu. Poviem Vám otočí sa Vám žalúdok!!!!!! Žiaden zákusok po jedle ani ovocie nič. Tri soľničky na osem stolov . Jedálny lístok Vám prikladám hotový labužnícky zážitok.Na záver s touto cestovnou kanceláriou už nikdy viac a nikam !!! Nedajte sa aj Vy nachytať . Aj keď som už dôchodkyňa, ale som predovšetkým človek a za svoje peniaze očakávam aspoň štandardné služby. Toto sa na štandard ani v najlepšom sne nepodobalo. CK Piešťany tour. s r o hanbite sa za poskytnuté služby. Anna Steinerová ,Anna Slováčková.......

Začiatkom júla som sa zúčastnila pobytového zájazdu v Taliansku. Tešila som sa, nakoľko dlho som na dovolenke nebola. Všetko začalo dobre. Príjemná delegátka, šikovní a chápajúci vodiči, pohodlný klimatizovaný autobus. Počas noci sme sa dostali do cieľa našej cesty. A hneď nastal taký mierny šok. Ubytovanie vo vile s honosným názvom Giulia. Apartmány 3+2, chodbička, každá izba a aj kuchynka svoj balkón. Malá kúpeľnička s WC. Všetko vyzerá na prvý pohľad OK. Ale o chvíľu už nie. V izbe 2 postele (špinavé, zatuchnuté), okolo ktorých sa dalo chodiť iba bokom. Jedna skriňa a v nej dve deky, ktoré boli ešte asi z čias R-U (tie si vraj máme obliecť - do vlastných obliečok, takže sme spali iba pod obliečkami - do rána plný nos od prachu a asi plesní, ktoré som tam cítila až do konca pobytu - išla som si tam oddýchnuť a liečiť aj alergiu). Žiadna polička, žiadna stolička. Celý apartmám nebol upratovaný už veky - všade prach a v kuchynke a kúpeľňozáchode aj viditeľná pleseň. Na balkóne plastový stôl a 4 plastové stoličky (bývali sme tam piati). Kúpeľňa so sprchou, kde voda odtekala uprostred kúpeľne do odtoku a pri sprchovaní striekala všade - na dvere (boli celé popukané, vlhké a celé plesnivé), umývadlo, na toaletný papier (vlastný), WC, okno (sprcha bola v poriadku, len to bolo také malé, že inak sa nedalo osprchovať)... Na umývadle a poličke nad ním pri príchode bolo špiny asi od minulého roka a ešte aj darček od predošlých obyvateľov - použitá žiletka a pár chlpov (nechcem vedieť z ktorej časti tela), stačili by na DNA rozbor. Na poličke bola hrubá vrstva vzoriek od šampónov, kondicionérov, peny na holenie, mydla a pod. Všetko rôznych farieb a značiek. Zápach bol tam taký, akoby sme bývali pri otvorenej žumpe. Keď sme otvorili okno, zápach bol aj v izbe (okno bolo hneď vedľa našej izby). Mali sme indické tyčinky, všetky sme ich vypálili ale posledné 3 dni sa naše strategické zásoby minuli, tak sme čuchali... V kuchynke som každý deň so stiahnutým hrdlom utierala svojimi vlhčenými utierkami pás plesne, ktorý vytrvalo od večera do rána narástol na drese na umývanie riadu. Ale prežili sme, lebo všade inde bolo čisto (aj na verejných WC - čisto, voňavo, bolo aj mydlo, aj WC papier, aj utierky na utretie) a pekne. A teraz strava: riadim sa heslom - doma jedz to máš, inde čo ti dajú. Tak som aj jedla. Ale niekedy to bolo ťažké. Taniere boli každý iný, niektoré obdrvené. Príbor tiež pozbieraný z niekoľkých súprav (mám pocit, že bol hliníkový s nejakou povrchovou úpravou). Umývaný ručne priamo tam, kde sa jedlo servírovalo (hneď cca 0,5 metra z chrbtom kuchárky, ktorá servírovala) a tam sa aj nosili špinavé taniere so zvyškami jedla. Všetko na ploche nie väčšej, ako 6 m štvorcových. Rukavice, sieťky na hlavách asi CK Piešťany nepoznajú. Vlastne poznajú, lebo jedenkrát mali sieťky, hneď na druhý deň, ako sme sa viacerí sťažovali na vlasy v jedle. Potom už sieťky nepožili ani raz, ale vlasy a aj chlpy do jedla pridávali pravidelne. A teraz čo sa týka jedla. R-O-V. Bez možnosti výberu, samoobsluha. O tanieroch som už písala. Nápoj bol iba ráno - sladený čierny čaj z plastových pohárov. Po dvoch dňoch sme sa dobyli aj nesladeného čaju (bola s nami aj cukrovkárka s inzulínom). Káva, voda a pod. ani k obedu a ani k večeri nebola. Jedlá bez zeleniny, a ovocia. Na raňajky dva pásiky papriky krájané pod mikroskopom a dva priesvitné polkrúžky paradajky a uhorky. Nie vždy všetko naraz. Žiadne šaláty (ani tak, ako písala pani v príspevku hore vyššie). Balíček na cestu alebo pri výlete do Benátok - dva krajce chleba postrašené na niektorých častiach horčicou a dvomi krúžkami salámy. Naozaj a doslova suchý obed. Ale do Benátok dali aj jablko. Domov už nie. Sprievodkyňa do Benátok bola veľmi dobrá - milá, fundovaná, vtipná. A taký bol aj výlet. Celkovo môžem na jednotku hodnotiť - počasie, čistotu na pláži, hygienu na verejných priestranstvách, vo WC mimo vily Giulia, príjemných a nedotieravých Talianov, služby v reštikách (niekedy sme sa museli ísť dojesť po plnej penzii), znalosť jazykov, výlet do Benátok, autobusy, šoférov, okoloidúcich, veľkosť kôpky zmrzliny (v Tal, jedna ako u nás tri:-), misky vody pre okooidúcich psov... Na SK však nemáme známku, akou by som ohodnotila naše panie kuchárky a služby našej vily. Čerešničkou na torte bol náš odchod. Bolo mi trápne nechať apartmán tak, ako sme ho našli, tak som všetko pozametala, vlhčenými obrúskami som vyumývala umývadlo, poličku v kúpeľni, dres v kuchyni... Keď sme hodinu pred odchodom prišli do vily, tak nás nechceli pustiť na spoločné WC pri jedálni (ako honosne to znie:-), lebo sme nechali bordel a špinu po sebe a vraj sme mali zanechať všetko v pôvodnom stave (ja som aj chcela, ale som jednoducho nemohla, lebo by som musela priniesť ešte piesok z pláže a potom by som už nestihla autobus domov) A vraj sa na nás budú sťažovať. Už sa bojím... Asi ma už cestovka CK Piešťany nezoberie so sebou. A ešte jeden na záver: Kľúče od izby, ktoré nám dali na začiatku pobytu nepasovali do dverí, tak ich zobrali, že na druhý deň dostaneme správne kľúče. Zjavne boli dobre ukryté, lebo som už pár hodín doma a ešte mi ich nedodali. Týmto odkazujem, už mi nemusíte dodať kľúče od izby. Takže 7 dní sme mali svoje osobné v veci - peniaze, doklady, inzulín.... v otvorenej izbe :-))))) Pozdravujem všetkých podnikateľov zo SK, aby si trochu pozreli, čo znamenajú služby. Mne osobne by stačilo, aby bola dodržaná elementárna hygiena. Nečakala som interhotel. Ale špina a ešte raz špina mi neskutočne vadila. Stačilo by vedro, handry, Savo... a možno by som nenašla ani jeden mínusový bod. Ale počasie a more bolo fakt dobré. Odporúčam Lignano Sabbiadoro všetkým. Ale nie vo vile Giulia! Najmä, keď ju má prenajatý ziskuchtivý Slovák a myslí si, ž jeho klienti sú prasce.

Rada by som doplnila pár slov k "účastníčke zájazdu". So všetkým úplne súhlasím... čo sa týka vlastného toaletného papiera, na webe CK je uvedené: "V cene nie je: pripoistenie liečebných nákladov v zahraničí a posteľná bielizeň." Odporúčam teda cestovnej kancelárii, aby si aktualizovali web stránku a doplnili: prineste si aj vlastný toaletný papier, vlastnú utierku na mokrý riad (ak vlastne nejaký riad v kuchynke bude), taktiež nejaká tá Jar by sa vám hodila... atď atď...a jasné, aj uteráky... Vynášanie smetí z izieb nie je zahrnuté v cene...
Kto sa teší na miestnu stravu, môže okamžite zabudnúť... Jedálny lístok na celú sezónu ala guláš, šišky, cestoviny s neidentifikovateľnou omáčkou či iné vychytávky vás ohromia.
Vo ville bude každý deň cca 45 minút tráviť čas aj delegátka - Veronika. Ak niečo potrebujete, zabudnite, že niečo vybaví - viď komentár predo mnou - kľúče... sušiak na prádlo sme si pýtali od prevádzkara asi na trikrát, lebo to stále riešil a riešil... Delegátka mala zjavne iné starosti než to, aby nám vyšla v ústrety... (to nejdem rozvádzať).
A okrem iného, delegátka nám neposkytla presné informácie o možnostiach v Lignane, o výlete... Konkrétnejšie - šli sme na výlet do Benátok, kde sme mali inú sprievodkyňu - pani Lenka, a tá vedela čo hovorí aj ako to tam chodí. Vedela nám dobre poradiť, čo sa nám oplatí, čo nie, kde nájdeme veci lacnejšie, atď atď... Naša pani delegátka ani zďaleka. Už len o výlete sme nemali dostatok informácii. Mali sme byť v Benátkach cca 3 hodiny... (reálne to bolo asi 5-6, čo je trošku rozdiel...)
Čo sa týka izby, neuprataná a špinavá, zatuchnutá.... jedny dvere vyvesené z pántov a opreté o stenu... ale bonus, našli sme tam žehličku (asi z roku pána... taká krásna, hrdzavá...)... hrdzavých tam bolo trošku viac vecí... Aj nefungujúce rolety (v izbe orientovanej na východ) Asi nám niekto chcel dopriať východ slnka...
Na kúpeľňu si radšej už ani spomínať nechcem, naskakuje mi husia koža... (tá bola detailne opísaná predo mnou)
Ale čo sa týka Lignana, určite by som sa tam vrátila. Pekné mesto, veľa možností, pekné pláže.. (len s CK Piešťany už nikdy a nikam). Radšej po svojom...
No musím pochváliť aj našich pánov vodičov, tí boli fajn... :-)

Táto recenzia je napísaná v dôsledku šoku z počasia, inak si to nevieme vysvetliť. Od soboty až do štvrtku vkuse lialo, nedalo sa kúpať .Daným osobám padli všetky predstavy a ilúzie o krásnych zážitkoch pri mori.. Oni sedeli na izbách a peniaze , ktoré zaplatili , dnes považujú za zbytočne vyhodené, pretože dôchodky im neumožňujú, aby chodili každý rok na dovolenky do zahraničia. Vedúca tejto 10 člennej skupinky skôr narodených ľudí sa nám vyjadrila, že keby bolo iné počasie, nebol by dôvod k nespokojnosti, preto že s prácou delegáta a kuchára je spokojná. Bola prekvapená stouto prudkou reakciou jej dvoch členiek klubu ( autoriek recensije ), nakoľko ona by na nás žiadnu sťažnosť neposlala. Ide o to, že vedúca doplnila školský zájazd ( škola v prírode pre 1 – 4. ročník ) svojimi ľuďmi s klubu dôchodcov a potom po nás vyžadovali hotelové služby, ktoré v cene neboli zahrnuté. V cene 246 Euro bola doprava autobusom, 7 x ubytovanie, 7 x plná penzia, úvodné, a záverečné upratovanie, technický delegát, delegát na pobyte , KTX a ďalsie služby v četne réžie CK. Vynášanie smeti, upratovanie izieb počas pobytu a stravovanie s obsluhou neposkytujeme, nakoľko sa jedná o ubytovanie, v ktorom je režim iný, ako služby v hotelových izbách. Oni nerešpektovali písomné, ani ústne pokyny a dokonca napísali túto recensiu, pritom sme im vo všetkom pomáhali a vychádzali v ústreti. Hoci ck nezodpovedá za počasie, tieto 2 členky klubu dôchodcov si schuti uľavili na nás.
Prešetrili sme celú záležitosť a zistené skutočnosti uvádzame z nášho pohľadu na vec :
Doprava: 3 členky klubu dôchodcov sa pýtali vodiča odkiaľ má tak dobrú kávu, ktorú pili – káva teda nemohla byť hnus.. Zaseknutý pás na sedadla dieťaťa bol na mieste opravený, ostatné boli v poriadku. Citujem vodičov: " Babky nám prišli poďakovať za dopravu". Počet sedadiel určených pre klienta je v autobuse 45 (ak odrátame miesta pre vodičov a technického sprievodcu.). Z toho bolo obsadených iba 38 ( 7 sedadiel bolo voľných ). Mohli sa teda roztiahnuť, urobiť si pohodlie a pospať si. Nemožno tu hovoriť o nepohodlnom autobuse. Ak si klient nevie sklopiť sedadlo sám, má sa obráti na vodiča, alebo technického sprievodcu. Táto nevedomosť nie je závadou zariadenia autobusu.
Ubytovanie si urobila táto skupinka sama medzi sebou, prostredníctvom ich vedúcej, lebo sa poznajú. My sme im do toho nezasahovali. Pani Steinerová, bola ubytovaná v celkom novom apartmáne nádstavby budovy Sarah 2. V apt. sú 2 spálne po 2 lôžka, obývačka so sedením a TV, sociálne zariadenie s WC a sprchovacím kútom. Sú tu tiež 2 terasy, z čoho jedna je s výhľadom na more. V tomto veľkom apartmáne pre 4 -5 osôb boli ubytované iba 3 osoby ! ... Naproti tomu pani Slováčková prevzala ubytovanie v dvojlôžkovej izbe o rozmere izby minimálne 18 m štvorcových ( čo nie je neskutočne malá izba ako to tvrdí klientka), s balkńom a výhľadom na more. Tu mali stolík a 2 stoličky. Na balkón sa dostala dažďová voda vtedy, keď fúkal silný vietor a nie ako sa vzbudzuje v recensii dojem, že tam zatekalo. Apartmány prevzali upratané, čisté a toaletný papier o ktorom sa tiež v recensii hovorí, je na úvod automaticky na WC . Delegátka im počas pobytu na dožiadanie vždy poskytla nový, hoci boli upozornení už pred zájazdom, že hygienické potreby a vynášanie smetia si každý zabespečuje sám, pretože neposkytujeme hotelové služby a nie su v cene zahrnuté. Toto im vysvetlila opätovne pri prvom info stretnutí i naša delegátka. Je nepochopiteľné, že si klient nárokuje na služby, ktoré nezaplatil. CK rešpektuje súkromie klienta a nemá právo počas pobytu vstupovať do apartmánov. Toto môže urobiť iba majiteľ zariadenia, avšak na tieto služby by si klient musel priplatiť. O to však pani Slováčková ani pani Steinerová neprejavila záujem. Internet je funkčný na terase budovy Sarah 1, kde je signál nadpriemerný a bez problémov je možné tieto služby využívať.
Strava: Nie je ťažké pochopiť, že keď prší , zmrzlinu na pláži nikto nepodáva. Avšak v hotely na pláži ( cca .200 m vzdialenom) možno dostať všetko, čo vytýka v recensii, že chýba tomuto letovisku – chladené alkoholické a nealkoholické nápoje, zákusky, nanuky, zmrzlina a káva. V budovách Sarah 1, 2 sú vyhradené miesta, kde si klient môže uvariť kávu a chladničky na studené nápoje.. Delegátka im nakupovala a priniesla každému všetko čo potrebovali.. Okrem toho, ak im nevyhovoval obchod v Segete, mohli chodiť každý deň do blízkeho Trogiru. Premáva tu lodný a cestný taxík, alebo ich delegátka zaviezla služobným autom dokonca až do Vodíc!..
Stravovanie bolo v recensii označené za katastrofálne. Avšak sama vedúca tejto malej skupinky dôchotcov uznala, že služby delegátky a kuchára boli veľmi dobré. Keď je kuchár vysoko hodnotený, môže to byť zo stravovaním až také zlé? Uvediem vyjadrenie delegátky – citujem: " Obrusy sú čisté, pomocná sila po raňajkách, obede a večer stoly umýva čistiacim prostrietkom. Plastová miska na šalát bola iba 1 raz a poháre 2 razy - k vôli bezpečnosti, lebo deti niekolko sklených nádob rozbili. Po upozornení sme plastové poháre dávali len a len deťom. Inak počas celého pobytu pili dospelé osoby zo sklených pohárov. Pitný režim im bol poskytovaný počas celého dňa tak ako deťom.!" ..koniec citátu. Na vysvetlenie treba dodať, že deti majú podľa príslušných predpisov nárok na tekutiny počas celého dňa, ako i jedlo 5 x za deň, avšak naše klientky v cene nemali zahrnuté tekutiny po obede a večeri, ani ďalšie porcie jedla pri raňajkách, obedoch a pri večeri. S chuti pili a jedli aj keď si to nezaplatili. Boli sme však radi, že im ako tak máme možnosť vykompenzovať ich sklamanie zo zlého počasia. Delegátka pokračuje:" Na raňajky čaj a voda ochutená ovocným sirupom , citrónom, alebo kyselkou počas dňa boli chutné. Sama som ich pila, nič im nechýbalo. Pán kuchár pre dané dámy i deti vždy poskytol dvojitú dávku jedla. Na raňajky popri večšej žemle bol i chlieb, ktorý si brali do obmedzenia. Na večeru dámy dostávali i navyše polievku, ktorá zostala z obeda. Na obed a k večeri mali duplu. Solničky i koreničky sú pre každý stôl a každý deň doplnené solou i korením." - koniec citátu. Strava sa podáva na zastrešenú terasu s kuchyne cez okienko, pri ktorom je miesto pre príbor a servítky, ktoré nemôžu byť po stoloch, aby ich vietor nerozfúkol. Tento spôsob nie je neobvyklý v mnohých reštauračných zariadeniach bez obskuhy. Obsluha nebola v cene zahrnutá, preto si klientky nemôžu na
ňu nárokovať. Na zvyšky jedla je odložný priestor, kde je i pomocná sila, ktorá tu bola najmä k vôly deťom, ktoré obsluhovali učiteťky. Avšak nič by sa nestalo, ak by pani Slováčková a pani Šteinerová nechali taniere na stole. Mal by to po nich kto upratať . Z hľadiska ľudskosti a úcty k ich šedinám, by to ochotne urobila naša delegátka, ktorá však mala na starosti i ostatných účastníkov zájazdu a nemohla sa predsa venovať iba jednej, alebo dvom osobám.Chcel by som pani Slováčkovú a pani Steinerovú upozorniť, že ak by sa stravovali počas dovolenky v reštaurácii, ktorú si tak pochvalujú ( boli sa tam raz pred odchodom najesť ), vyšla by ich dovolenka minimálne o 50 Eur drahšie. Preto si myslíme, že netreba pohŕdať našou chutnou stravou. Takto ušetrili peniaze na zákusky, ovocie a zmrzlinu, koľko im hrdlo ráči.
Za kolektív CK piešťany tour s.r.o.
Mgr. Milan Máčal

Milé dámy, nedá mi nereagovať na Vaše komentáre. Pri ich čítaní mám pocit, že som bola ubytovaná v inej vile ako ste bývali Vy a to som bola ubytovaná iba o poschodie vyššie. Áno,apartmán bol vybavený inventárom ako spomínate, žiadny interhotel, no špina akú opisujete, s tým sa stotožniť nemôžem. V apartmánoch bola dodržaná základná hygiena (žiadne chlpy v umývadle, použité žiletky, neúnosné množstvo prachu..). Neznesiteľný "smrad"? Nad tým sa môžem len pousmiať, pretože my sme sa každé ráno tešili aký prijemný morský vzduch nás zobúdza. Preto je pre mňa nezrozumiteľné, že vy ste mohli mať tak odlišnú skúsenosť.
Strava - plná penzia, slovenská strava. Chcela by som týmto oceniť pani kuchárky, ktoré nevarili z polotovarov ale potrápili sa s domácou knedľou, 90 ks šišiek, domácimi polievkami.. a na základe vyjadrenia našej potreby o úpravu dietnejšej stravy a pridania porcie čerstvej zeleniny nám ochotne vyšli s delegátom na pobyte v ústrety.
Dámy, treba si uvedomiť jedno, ak sme ochotní za dovolenku zaplatiť 300 e (ako v tomto prípade), tak by sme mali prispôsobiť aj naše očakávania. Za takú cenu bolo všetko v úplnom poriadku, od ubytovania, stravy až po doplnkové služby.
Mrzí ma, že máte potrebu Vaše "negatíva" možno prameniace z niečoho iného zdielať na verejnom portály a zbytočne poškodzovať dobrú povesť cestovnej kancelárie CK piešťany tour s.r.o. Ďakujem Danková

Dobrý deň, cestujem s CK Piešťany TOUR, už cca 13 rokov, vždy som bol nadmieru spokojný, napriek zopár chybičkám, ktoré nastali počas rokov môžem zodpovedne povedať, že táto cestovná kancelária poskytuje za minimálne náklady maximálne výkony. Keď sa vyskytol problém, delegát v danom letovisku bol ochotný ho riešiť a vždy ho aj vyriešil, nie vždy ide všetko podľa plánu ale pokiaľ si človek uvedomí počas zájazdu, že niečo nieje podľa dohody alebo sa vyskytne nejaký problém, za ktorý zodpovedá CK, tak ho začnem riešiť počas dovolenky s delegátom alebo príslušnou osobou a nebudem kritizovať služby nejakej firmy, pokiaľ som ja sám zanedbal svoje právo na dosiahnutie dohodnutých služieb, je zrejmé, že na niečo tam delegát je!

Náhodou som bol účastníkom zájazdu do Lignana v termíne od 4. do 12. júla 2014 vo vile Liana hneď oproti vili Giulia, čiže v rovnakom termíne. Izba bola uprataná dokonca WC a sprcha voňali chémiou na upratovanie. Stravovali sme sa vo vile GIULIA!!! Strava bola výborná napriek tomu, že bola varená v kuchyni ktorá má malé priestory a personál bol ústretový pokiaľ išlo o porcie a neraz som dostal aj navyše. Kuchárky boli milé a nemal som jediný dôvod na sťažnosť, možno keby sa do jedálnička zaradilo viac čerstvej zeleniny, tak by to neuškodilo ale varenej tam bolo dostatok, občas sa stane že jedlo nieje podľa môjho gusta, ale to už je problém osoby nie personálu alebo CK. Čo sa týka dopravy a organizácie nemám čo vytknúť. Neviem si predstaviť kde by mi za cenu cca 300€ vedeli podať rovnaké alebo lepšie služby ako v tejto CK! Upozorňujem nejedná sa o LAST MINUTE CENU!!! ale o štandardnú predajnú cenu v najlepšej sezóne, čo je proste super!

Zhrnutie: za roky, ktoré cestujem s touto CK som nemal vážnejší problém a vždy mi vyšli v ústrety, personál bol školený s dlhoročnou praxou a čo sa týka ceny a služieb, tak zatiaľ som nenašiel konkurenciu a aj keby nájdem ostanem verný tejto cestovnej kancelárii, pretože sa vraciam domov s úsmevom, oddýchnutý a teším sa na ďalšiu dovolenku s CK Piešťany TOUR.

Vyjadrenie k sťažnosti:
Po vystúpení mladých dám z autobusu, nám od začiatku bolo jasné, že nás čaká perný týždeň. No ani vo sne by nás nenapadlo, že po tom ako sa chovali, si dovolia napísať klbko klamstiev. Niektoré ešte počas info hodiny boli v podnapitom stave. Zrejme im bolo v autobuse dlho, tak si čas krátili popíjaním alkoholu o čom svedčili aj prázdne fľaše na podlahe v autobuse. Fľaky od čokolády, oriešky a chipsy na sedadlách si po sebe nenechajú ani školáci nie to dospelé ženy. Stačí sa spýtať šoférov v akom stave naše fitnesky nechali autobus.
Citujem: vo vile bude aj delegátka každý deň 45 minút – no nečakajte, že niečo vybaví...
Neviem do akej miery si predstavovali, že im budem k dispozícii. Už pri príchode ako bolo info, bola vyrieknutá poznámka, že prečo len 45 minút. Každý deň som bola v čase od 9:00 do 9:45 vo vile. Ani raz neprišli za mnou, že by mali nejaký problém. Len v prvý deň (v sobotu) prišli, že si prosia kľúče od izieb v apartmáne. Kľúče od hlavných dverí v apartmáne mali. Žiaľ nemôžem im dať niečo čo sama nemám k dispozícii. Kľúče od dverí v apartmáne nemáme... Na to som ich upozornila hneď ako si ich pýtali. No zrejme po konzumácii alkoholu v autobuse mali trošku oslabené zmysli a nechápali čo im hovorím. Závady na apartmáne boli mnou nahlásené okamžite. Milan, čo vedel opravil hneď ako mohol. To, že nie je riad na izbách či hrnčeky na varenie kávy atď... tiež ja nevyriešim bez financií. Od miesta na cvičenia, aparatúru, podložky sme im maximálne vychádzali v ústrety. Každá závada bola odstránená. Keď chceli ísť na trhy, som im bola vybaviť lacnejšie lístky, aby som mladým dámam ušetrila peniaze a nemuseli sa rukami nohami dohadovať v Tabacchi, že chcú lístok, lebo aj to bolo u niektorých z nich nad ich schopnosti. Lístky som každej odovzdala vo vile. Nehovoriac o zapožičaní bicykla aby si mohli ísť kúpiť do potravín lacnejší alkohol a potraviny. Vo vile mali na nástenke info o všetkých party, ktoré boli v daný týždeň. Kvôli nepriaznivému počasiu bola beach party zrušená, čo som samozrejme aj pri najlepšej mojej vôli ovplyvniť nevedela. O výletoch informované boli, inak by sa nezúčastnili ani Benátok a ani plavby na lodi. Ako uvádza klientka, že v Benátkach boli 6 hodín, mi tiež matematicky nevychádza. Odchod 7:20 od kostola, loď cca 9:45, príchod do Benátok 10:30 pri najlepšom odchod z Benátok 15:10 loďou príchod v Lignane 17:45 – 18:00 podľa situácie na ceste. Klientky som informovala o všetkých pokynoch týkajúcich sa výletu do Benátok. Čas raňajok, odchodu, príchodu, odprevadila som ich ku kostolu ráno aby nemali starosť ako prísť k autobusu. Ostatné informácie je im povinná dať sprievodkyňa v autobuse. Plavba loďou bola tiež ohrozená kvôli počasiu. Preto sa stalo, že som až do štvrtka poobedia nevedela, či sa vôbec bude konať, lebo stále boli búrky. Nakoniec sa však plavba uskutočnila, zúčastnené boli nadmieru spokojné.
K vete, že delegátka mala zjavne iné starosti, aby nám vyšla v ústrety! vyjadrila by som sa nasledovne: V prvom rade, je pre nás dôležité zdravie klientov. Stalo sa, že som strávila na pohotovosti s klientom 3-4 hodiny. Mrzí ma, že neviem byť na dvoch miestach zároveň, ale snáď mi to milé dámy odpustia... Ak mali na mysli to, že vyjsť im v ústrety znamená zorganizovať im gril párty deň pred odchodom, je mi ľúto, že nemám k dispozícii gril či plochu na grilovanie. Na niektoré veci by som podľa ich požiadaviek potrebovala Arabelin prsteň. Neboli cez našu CK samé v danom období v Lignane, mala som na starosti aj iných klientov.

Vyjadrenie kuchárok:
Izby: izby boli upratané pri príchode... nerozumiem prečo sa nesťažovali na bordel a špinu pri príchode ako sa ubytovali. Izby boli prevzaté bez jedinej pripomienky. Čo sa týka vybavenia izieb a sťažností na interiér, myslím si, že ste to sami videli, keď ste tu boli v máji. Deky a nábytok sú staré. Čo napísala klientka o izbách tak skôr ona a jej kamarátky nechali izby v takom stave... Nevyniesli si smeti od kedy prišli do vily. Pri odchode ako išli kuchárky upratať izby ich zavalili odpadky, smeti nehovoriac o bordely na izbe. Po týchto izbách sa vyniesli vyše 3 vrecia odpadkov. Indické tyčinky si tiež pálili z dôvodu aby sa nemuseli hanbiť za pach a ovracaný záchod na izbách, ktorý využívali pomerne často, čo sa nečudujem po vypití x fliaš alkoholu a vyfajčení kartónov cigariet.

Kuchyňa: Od prvého dňa sa vychádzalo po všetkých stránkach klientkám. Dokonca na ich požiadanie im bol upravený aj jedálny lístok. Mali dostatok zeleniny, k raňajkám bola vždy na stole dokrájaná aj zelenina od papriky, rajčín a uhoriek, takže si mohli do sýtosti naložiť na tanier koľko chceli. Len to by nesmeli byť lenivé si dať na tanier. Na tanieroch si odnášali dokonca raňajky na izby, aby mali viacej času sa najesť, sľúbili, že taniere vždy načas vrátia, čo sa nestávalo. Keď ich predsa len vrátili boli špinavé a so zvyškami jedla... Rovnako sa im kuchárky prispôsobili aj na obed a večeru. Dostávali zvlášť šaláty. Chodili viackrát na duplu. Ďakovali každý deň ako bolo dobre navarené o vlasoch či chlpoch ani raz nebolo zmienky. Preto sa čudujem, prečo sa ozývajú až po príchode domov... Raz keď nájdem vlas v jedle, upozorním na to, hneď a nie, že zjem plný tanier jedla a následne po 7 dňoch píšem reklamáciu či sťažnosť. V tomto si mladé dámy dosť protirečia. Za celotýždennú starostlivosť a ochotu sa odvďačili špinavými apartmánmi, ktoré boli samé vlasy, odpadky a špinavý riad. Kuchárky chodia denne upravené sieťky na hlavách. Rukavice používajú pri nakladaní knedlí alebo špagiet, kedy sa priamo dotýkajú jedla. Inak sa servíruje s príslušným príborom. V Giulii sa stravovali dokonca aj Adam s kamarátmi, ktorí boli každý deň nadmieru spokojní.
Čo sa týka sťažnosti na riad, či vybavenie kuchyne nie je v našej kompetencii sa k tomu vyjadriť, nakoľko s tým my tu nič neurobíme. Pracujeme s tým čo máme. K príborom a tanierom sa preto vyjadruje z našej strany veľmi ťažko.
3 noci klientky v podnapitom stave vyvádzali na balkóne, po sťažnostiach ostatných klientov, ktorým bolo v CK sľúbená tichá vila, som bola nútená zakaždým v noci prísť a upozorniť ich. Nehovoriac o tom, že neuposlúchli a vyvádzali ďalej. Kuchárky a ostatní klienti tak nespali 3 noci. Čo sa týka ešte stravy s jedálnym lístkom boli oboznámené ešte pred príchodom. Ak im nevyhovuje slovenská strava, mali sa dohodnúť vopred. Napriek ich sťažnosti na jedlo a la guláš či šišky, nedbali si vypýtať duplu. Šišky si pýtali dokonca ešte pred obedom počas pečenia. Samozrejme sa im vyhovelo k ich maximálnej spokojnosti. No opäť sa len presviedčame, že k Slovákovi sa neoplatí byť ústretový, lebo za dobrotu na žobrotu.
Samozrejme nebudeme hádzať všetkých do jedného vreca. Našli sa aj inteligentné mladé dámy menovite Miška – vedúca skupiny a cvičiteľka Aďka, ktoré osobne pri odchode vystískali naše zlaté panie kuchárky, poďakovali sa im za vynikajúce jedlo a starostlivosť dokonca sa prišli ony dve ospravedlniť za zvyšok skupiny, že nechali na izbách špinu a chovali sa niekedy nevhodne.
Ako píše sama klientka, nebola dlho na dovolenke, takže asi nemá predstavu o cenách dovoleniek. Za cenu, ktorú zaplatili mali všetko čo potrebovali. Ak chce nový nábytok, kúpeľňu, bazén a podbné, nech nie je lakomá a prihodí si zaplatenej sume ešte jednu 0 a môže mať apartmán, kde si zmyslí a podľa jej predstáv.

Milé dámy-sťažovateľky reagujem na vašu recenziu voči CK Piešťany vo vile Giulia. Nástup do autobusu v BA signalizoval možné problémy,nakoľko väčšina z Vás už mala veselú náladu,čo sa napokon potvrdilo. V autobuse bol alkoholový ozon z Vášho popíjania,boli ste hlučné,nebrali ste ohľad ani na klientov s dieťaťom ktorí cestovali mimo Vašej skupiny. Nečudo,že sme viackrát museli zastaviť buď pre nevolnosť alebo potreby WC (okrem riadnych prestávok) nerešpektovali ste čas a správanie niektorých z Vás sa aroganciou a vulgarizmom dá porovnať so štvrtou cenovou. K vyjadreniu o nedostatočnej informovanosti dodávam-ak je niekto pod "parou" nevníma. Osobne som po ceste do vily Giulia ukázala kde sa nachádzaju lacnejšie obchody Lidl,Ins,Pam. To isté bolo pri infe k moru (zučastnilo sa ho iba zopár z Vás) kde som dopodrobna informovala,kde sa čo nachádza,kde sa konaju kulturné podujatia,športové aktivity,čo je večerná pešia zona,ako si správne pýtať dobru taliansku kávu a mnoho ďalších informácií. Čo sa týka infa delegátky Veroniky (osobne som bola prítomná) nezakladá sa na pravde Vaše tvrdenie - dopodrobna Vás po privítaní informovala o letovisku,výletoch a Benátky boli od A-Z. Je zrejmé,že neprávom očierňujete všetko a všetkých. Najmä správcu Milana a delegátku Veroniku. Dôvodom je asi to,že niekoľko nocí po sebe na žiadosti iných klientov Vás v skorých ranných hodinách museli prísť upozornovať na rušenie nočného kľudu, kedy ste pripité boli hlučné. Rodiny s deťmi nespali,dokonca klient ktorý s manželkou býval vo vile chcel na Vás volať políciu čo by pre Vás bolo iné finančné "café" a teraz po prečítaní Vašej recenzie ľutuje,že to neurobil. Čo sa týka apartmánov vo vile Giulia je pravdou,že to nie je Interhotel,ale Vaše tvrdenie o špine,chlpoch,plesni nie je pravdivé. Apartmány ste prebrali čisté nemali ste žiadne sťažnosti pri ich preberaní. Opak je pravdou pri Vašom odchode - taký neporiadok a špinu za mnohé roky nezanechali v tejto vile žiadni klienti. Boli to množstvá fliaš od alkoholu,minerálok,odpadu,ale na Vašu hanbu aj použité dámske vložky, ťažké mi je ten neporiadok po Vás opísať. Za cenu ktoru ste za pobyt zaplatili Vám boli poskytnuté nadštardantné služby a všetci z CK Piešťany Vám maximálne a aj navyše vychádzali v ústrety. Ak však máte inú predstavu o službách tak je zrejmé,že za tieto služby by ste museli niekoľko sto eur doplatiť. Žiadna vila ani hotel by Vám neumožnila dať trampolíny do ich areálu, museli by ste si prenajať a dobre zaplatiť športový priestor. Takže milé anonymné dámy než niekoho takto nepravdivo očiernite skúste sa najprv pozrieť samé na seba. Nechcem tvrdiť, že všetky ste boli takéto boli medzi Vami aj výnimky - cvičiteľka Aďa, Vaša vedúca Miška a naozaj len zopár ďalších. Záverom len toľko podľa Vás s CK Piešťany už nikdy ale Lignano áno dodávam - verte keby ste toto boli robili u talianskeho majiteľa ten by Vás bez milosti poslal domov, nevrátil by Vám žiadne financie a dal by to na vedomie ostatným majiteľom.

Úplne chápem reakcie predstaviteľov CK. Ale plačú na nesprávnom hrobe. Nepatrila som ku cvičenkám, nepijem a nepila som ani na zájazde, ani v autobuse, ani nikde. Zájazd mi zaplatila dcéra, nemala som žiadne väzby na mladé cvičenky. Ja som odpadky vynášala (a nikdy to neboli fľaše!), a ako som písala vyššie, upratala som si na začiatku, aj na konci (ako som písala vyššie). Vo vašej reakcii sú však aj nepravdy. Bývala som v bunke s cudzími ľuďmi, ktorí nie vždy zamkli vchodové dvere, keď odišli. Oni si izbu zamkli, ale naša zostala aj pol dňa otvorená. Kľúče som reklamovala hneď a bolo mi sľúbené, že budú v pondelok (dajú ich vyrobiť). Keď som si ich pýtala v pondelok, že vraj v utorok. V utorok som ich nedostala, tak som to ďalej neriešila, pochopila som, že nebudú nikdy. Ja som kritizovala nečistotu (na bunke a aj pri strave), sladený čaj, žiadny čaj alebo vodu pri ostatných jedlách, takmer žiadnu zeleninu a žiadne ovocie. Čo sa týka čistoty na bunke (najmä kúpeľňa) mám aj nepriamy dôkaz, že nebolo perfektne vyupratované. Predošlí nájomníci majú právo tam byť do 9:00, ďalší sa môžu nasťahovať po 12:00. Keď sme prišli do vily ráno, potom sme išli na prechádzku k moru (ja som sa zúčastnila a odo mňa určite žiaden alkoholový ozón nebolo cítiť:-). Vrátila som sa do vily krátko pred 10:00 a už sa vydávali kľúče. Na bunke už boli ubytovaní, keď som si o desiatej doniesla veci. Takže pokiaľ by upratali hneď, ako odišli predchádzajúci (ja som na našom budúcom balkóne videla dovolenkárov ešte o ôsmej a o desiatej som tam bola už ja), mali jednu, maximálne 2 hodiny na dôkladné upratanie vily. A to nie jednej, ale hneď dvoch (oproti cez cestu). Tak čo hovoríte upratovaní. Predpokladám, že našu bunku po našom odchode mali upratanú ihneď - pozametané, poumývané, smeti odnesené, veci poukladané, lebo som to urobila ja osobne. A trvalo mi to cca 45 minút - asi som pomalá, lebo vaši pracovníci za tento čas dokážu poupratovať dve celé vily. A to, že tam boli ožranpárty, to neriešim, lebo prvý deň (resp. noc), keď chceli volať políciu, som bola tak unavená, že som si ľahla hneď po večeri (pred 18:30) a zobudila som sa ráno o 8:00. A políciu ste mali volať, ďalšie noci by som spala tiež dobre. Vy dávate kolektívnu vinu, ja hovorím konkrétne. Takže, pokiaľ chcete, aby bolo vaše dobré meno zachované, stačilo by zobrať saponát (Savo je dobré, odstraňuje aj pleseň), vedro, handru a upratať. Nakoniec, sťažovala som sa na nečistotu a za tým si stojím. A prečo som to neriešila tam? Obyčajný čaj som riešila 2 dni a kľúče... Ako vidíte, nemám žiadne finančné nároky, touto recenziou som vás chcela upozorniť, aby ste si dali na záležať na hygiene. Dcéra bola s vami aj minulý rok v Chorvátsku za rovnakú cenu. A bola nadšená - čistotou aj stravou. Takže mi neodporúčajte pridať jednu nulu k cene. Je to o ľuďoch a o prístupe k práci. P.S. Reagovali ste na všetko možné, len na to, čo som písala, iba okrajovo alebo vôbec. Prevádzkovateľ (majiteľ) by si mohol prejsť apartmány aspoň sem-tam a pozrieť sa, ako je upratané po klientoch.

Odpovedˇ na anonym.

Úvod.

Anonym pani K. koná v hlbokom omyle. Ide o to, že jej zaplatila 10 dňový pobytový zájazd do Lignana Sabbiadora v Taliansku jej dcéra. V cene 304 Eur bola už doprava, plná penzia a okrem iného i ubytovanie v apartmáne (teda v byte) vila Giulia. Na dovolenku k moru išla vraj prvý krát. Veľmi nás mrzí, čo sa jej prihodilo, no naša CK nemá taký podiel na jej nespokojnosti, aby bol dôvod k tejto recenzii. Zrejme si neuvedomuje rozdiel medzi bytom, kde sa musí počas pobytu starať o poriadok a hygienu sama a hotelom, kde sú tieto služby v cene zarátané. V pokynoch uvádzame, čo si treba zobrať so sebou. Robíme to preto, lebo klienti si brali naše čistiace potreby domov namiesto toho, aby nimi udržiavali čistotu a poriadok. Po záverečnom uprataní, ktoré je jednou z povinností klienta, zostávali apartmány vo veľmi zlom stave. V priebehu 15 turnusov to niesu zanedbateľné náklady. Vo vile Giulia sú čistiace potreby pod správou kucháriek. Ak sa jedná o maličkosti radi vyhovejú. Tejto pani sa kuchárky sprotivili, pretože našla chlp či vlas v polievke, hoci sa to môže stať v každom stravovacom zariadení. Musíme uznať, že to je veľmi nepríjemná záležitosť, avšak u klientky sú tieto pocity znásobené jej chorobou (alergia). Chápeme ju, no vedecky je dokázané, že počas nášho života sa do tela dostanú s potravinami rádovo na stovky, ba tisíce týchto a iných "útvarov" podľa toho v akom prostredí žijeme. Je samozrejmé, že sa to nedá ustrážiť žiadnym sebelepším opatrením. Pravdou môže byť i verzia, že išlo o majorán, ktorého niektoré dlhšie jemné vlákienka možno zameniť za chlp. Keď si myslí, že má pravdu, mala si vymeniť porciu. Savo si tiež mohla vypýtať, no ona túto možnosť nevyužila. Klientka mohla požiadať delegáta o doupratovanie a mala zahlásiť prípadné poruchy, závady a dožadovať sa ich odstránenia, aby jej neboli na konci pobytu započítané k úhrade. Klúče od apartmánov a klúče od vchodu do vily mal každý klient k dispozícii. Ochrana pred stratou vecí a súkromie bolo zabezpečené. Klúče od spálne nie sú vo výbave zariadenia. Túto požiadavku nemá povinnosť CK akceptovať. Bola tu však možnosť, keď vedúca skupiny pridelovala apartmány. V jednospálňových apt. č. 6 a 7 by klúče od spálne nepotrebovala.

Kuchyňa a stravovacie priestory.

Zariadenie a priestory vo vile Giulia - konkrétne 2 miestnosti v suteréne nám umožňuje s povolením majiťeľa, aby boli racionálne využité na stravovacie účely. Okrem toho sme túto možnosť rozšírili o estetický záhradný stan, ktorý sa nachádza vo dvore. Najesť sa môže každý klient i v zariadení svojho apartmánu, ak je naučený jesť doma v súkromí. Jedlo si však musí preniesť z kuchyne a umyť si po sebe riad. Varíme z talianskych surovín, naše slovenské jedlá. Jedálny lístok je overený a máme s ním úspech u klientov – sme radi, že chodia na "duplu" ktorá je u nás samozrejme grátis. Túžby po špecialitách talianskej kuchyne, si môže naplniť v nespočetných reštauráciách a pizzériách každý sám. Klientka si mohla sama zvoliť miesto, kde chcela sedieť a nebola závislá na priestore v blízkosti kuchyne a kucháriek. Všetok personál kuchyne, ktorá je zabezpečená proti nepovolaným osobám počas prípravy jedál, má hygienické preukazy. Klientka si to mohla na mieste overiť. Pultový výdaj stravy je jednou z možných foriem obsluhy klienta, ktoré naše predpisy povolujú. Súčasťou priestorov na stravovanie sú 2 sociálne zariadenia (kúpelne s WC), pre klientov, ktorí si chcú umyť pred jedlom ruky. Naše ubytovacie a stravovacie služby končia výdajom balíčkov na cestu po raňajkách a opustením a odovzdaním apartmánov po záverečnom upratovaní klientami, ktorí nám vrátia klúče, teda v sobotu najneskôr o 9 hod. Od toho času, odchádzajúci klient nemá nárok používať priestory a zariadenia vo vile Giulia. Táto skupina nás požiadala, aby sme jej povolili využívať jednu kúpelňu za podmienky, že si budú udržiavať poriadok. Do odchodu autobusu (18 hod) ho mohli využívať. Rozlúčkový večer spôsobil, že ho kuchárky museli čistiť po klientoch 13x ! Skupina preťažila tento systém tak, že sa musel zatvoriť. Hodinu pred odchodom prišla klientka a nebola vpustená. Kuchárky nemali čas znova zariadenie čistiť, lebo sa museli sústrediť na večeru. Toto je pravý dôvod recenzie, ktorej zmyslom je pomsta.

Doprava.

Autobus má na trase po dialnici z Bratislavy do Lignana (520 km) 2 povinné zastávky. Mladí klienti organizovanej skupiny moderných pohybových disciplín sa v autobuse neprimerane rozveselili a nezvládali to. Z dôvodov, že museli ísť na potrebu a iné, zastavili 9x! To je oproti normálu o 7 zastávok navyše. Klientka si na vodičoch nevšimla ich vypätie a stres. Dokonca nonšalatne píše, že boli fajn. Tí sa museli sústrediť na to, aby autobus prišiel do letoviska v poriadku, bezpečne a včas. Vodiči musia dodržiavať zákonnú prestávku. Po príchode do Lignana majú 9 hodín pauzu. Ak by napr. zmeškali príchod o 4 hodiny, niektorí klienti by nadväzne na to zmeškali vlakové a autobusové spoje po príchode na Slovensko, pretože by odchádzali z Talianska namiesto o šiestej večer až o 22 hod. Ak by potom niektorí cestovali z BA taxíkom do Košíc, klientka môže hádať koho by zaplavovali sťažnostami a kto by im vrátil náklady hoci by sme neboli na vine. Nie je všetko tak jednoduché, ako to zvonku na prvý pohľad vyzerá. Napokon chovanie klientov v autobuse má ďalšie dôsledky, ktoré nespôsobila naša CK.

Ubytovanie.

Tento zájazd si u nás objednala vedúca organizovanej skupiny moderných pohybových cvičení. Spolu to bolo 29 mladých nespútaných ľudí vo veku 19 - 22 r. plus 2 mamičky, ktoré išli so svojimi dcérami. Majitel CK dotoval zájazd nákupom špecialnych cvičebných pomôcok, ktoré dal prepraviť spolu s trampolínami v prívese a prispôsobil stravu podľa požiadaviek cvičeniek. Strava bola oproti pôvodnému jedálnemu lístku obohatená najmä o zeleninu a šaláty. Majitel takto daroval zájazdu cca. 1 500 Eúr ! Ako je vidieť, netreba nad každým lámať palicu. Okrem toho zabespečil vhodné priestory, v ktorých mohli cvičenky naplniť svoj program. Inak by sa zájazd neuskutočnil a klientka by nemohla ísť na dovolenku s dcérou (taktiež cvičenkou) do Lignana. Nakoľko týchto mladých ľudí bolo treba zo zdravotných dôvodov ubytovať čím skôr, vedúca zájazdu rozhodla a ubytovala si svojich ľudí sama, bez ohľadu na kvalitu upratania po odchádzajúcich klientoch. Klientka, ktorá bola v tom čase na pláži túto situáciu zrejme nezaregistrovala a preto sa čuduje. Podľa písomných podkladov mali pani Karolová a pani Burianová bývať spolu v apartmáne č. 12. Došlo však ku zmene, ktorá nám nebola oznámená ani vedúcou a ani autorkami recesie. Teda bez nášho vedomia bola ubytovaná v apartmáne č. 5 a namiesto toho, aby boli spolu 2 dospelé osoby a 3 dievčatá (čo by bolo výhodné pre klientky nezvyknuté žiť v spoločenstve mladých ľudí), napokon mala každá v apartmáne po 4 dievčatá. Čo sa týka udržovania poriadku nebola to zrejme situácia, na ktorú bola zvyknutá doma. Tu mala využiť svoje pedagogické schopnosti a nemusela uvažovať, že zavolá políciu. Za napätie a iné medziludské vzťahy CK nezodpovedá a nekoná, pokiaľ stupeň ohrozenia neporušuje zvyklosti a zákony danej krajiny. Nakoľko neboli dodržané pokyny, aby sa skupina nenasťahovala do apartmánov pokým nebudú upratané do 13 hod., nezodpovedá CK ani za kvalitu hygieny prevzatých apartmánov. Apartmány však neboli neupratané celkom. Každý klient je povinný odovzdať apt. uprataný a bez závad. CK po nich iba doupratováva, takže uvedený čas na dokončenie postačuje. V tomto prípade klientka nevyužila naše služby pretože kedykoľvek mohla požiadať o dodatočné doupratovanie. To sa však nestalo. Všetci zo skupiny uvítali, že sa môžu ubytovať skôr. Bola to vec serióznej dohody medzi nami a touto skupinou. Treba sa informovať a overiť si celú záležitosť u vedúcej Vašej skupiny. Povinnosťou vedúcej bolo zahlásiť zmeny ubytovania. To sa nestalo. Povinnosťou klienta bolo prejaviť nesúhlas z ubytovaním, aby CK mohla napraviť vyskytnuté nedostatky už na začiatku, alebo i počas celého pobytu. Ku tomu tiež neprišlo. CK sa oprávnene dištancuje od všetkých falošných tónov tejto recenzie anonyma. Po zájazde sa nedajú odstraňovať nedostatky. Preto tvrdenie klientky, že touto recenziou chcela napraviť kvalitu našej práce je zavádzajúce a neopodstatnené. Je dosť pravdepodobné, že pokiaľ sa vrátila z pláže, dievčence sa osprchovali, urobili si ostatnú hygienu, použili holiaci strojček (nie žiletku) a pošlapali mokrými nohami zem. Mladí ľudia nechodia na dovolenku, aby stále upratovali. Oni vyhľadávajú zábavu diskotéky a nočný život. Ak teda píše, že: "všade bola špina", vyjadruje svoje emócie, ktoré jej naša CK nespôsobila. Mohla sa snažiť ako chcela, na poriadok a vynášanie smetia z apt. zostala sama. Obdobná situácia bola v apt, kde bývala pani Burianová s dcérou a tromi mladými spolubývajúcimi. V Lignane je 8 km piesčitých pláží a piesok sa dostane všade, teda i do zariadenia apartmánu. Tento piesok je veľmi jemný. Keď niekto chce udržať sterilnú čistotu, mal by ho odstraňovať i niekoľko krát za deň. Dievčatá chodili na pláž a z pláže neustále – mali plnú penziu. Bez pomoci spolubývajúcich si sama neporadila. Doma si uprace a má pokoj. Tu to bolo celkom iné. Podľa indícií si klientka sama často varila. Pri mori je vlhkosť vzduchu nepomerne vyšia ako je v Bratislave. Mohla ju tým navŕšiť a vytvorila podmienky na vznik plesní. Avšak kontrola apartmánu č. 5 a č. 12 potvrdila, že sa v nich žiadna plieseň nevyskytuje. Lignanský piesok sa používa v tunajších kúpeloch na liečbu pohybového ústrojenstva (Ischias). Niekto má dôvod pozerať na piesok, ako na liek. V Piešťanoch sa dokonca používa bahno. Píše, že si išla do Lignana liečiť alergiu avšak nám túto požiadavku nepredložila. Musela vedieť, že naše zariadenie nie je spôsobilé na tieto účely – nie sme liečebný ústav. Naša CK nezodpovedá za sterilitu prostredia, aká sa vyžaduje v príslušnom zdravotníckom zariadení a nie sme povinní prispôsobovať sa jej zvýšeným nárokom a požiadavkám. To sa týka nielen ubytovania, stravovania ale i kvality ovzdušia. Ak by sa s touto požiadavkou obrátila priamo na nás, určite by sme jej nevyhoveli a dovolenku zamietli.
Záver
Níkomu nesľubujeme, že mu splníme jeho tajné túžby a sny. Našou snahou je, aby sme v maximálnej miere vyhoveli klientovi a dodržali zmluvné podmienky. Táto pani nemôže podložiť svoje tvrdenia ani jediným dôkazom. Mala by nám predložiť zápisnicu o prevzatí ubytovania, podpísanú ňou a zástupcom CK. Ak by išlo o také závažné poruchy a závady, ktoré sa nedajú odstrániť CK je povinná sa dohodnúť s klientom a ponúknuť adekvátne riešenie, či iné ubytovanie. Ak by sme jej nevyhoveli, potom by mala nárok na odškodnenie. Mala by zvážiť a prípadne skorigovať svoje tvrdenia, alebo nám urýchlene predložiť tento záväzný dokument, inak sa dopustila ohovárania. Našej CK sa neprávom poškodila povesť a vznikla tu možnosť domáhať sa (ak bude treba i súdnou cestou) satisfakcie. O vilu Gulia je veľký záujem. Do konca sezóny je beznádejne vypredaná. Ak niekto preukázateľne odstúpi z dôvodov tejto recenzie, vieme určiť výšku škôd. Je tu teda možnosť uplatňiť si nárok na primerané odškodnenie. Kto pracuje, robí aj chyby. Vieme si ich uznať a vždy sme sa vedeli dohodnúť. Avšak táto reakcia klientky je predimenzovaná.

Mgr. Milan Máčal

Velmi ma zaujal nazor p.Mačala ,ak by som tam nebol a neskusil si to na vlastnej kozi tak mu aj uverim ,(LIGNANO September 2014 Barak oproti Villa Giulia)lenze opak je pravdou, cista katastrofa inak sa to hodnotit ani neda , a chvalit sa tu prijemnym prostredim cistotou plazi kaviarnami atd je sice pekne len neviem co stym ma CK, a ako sa o to pricinila, p.Mačal toaletny papier je zakladna hygienicka potreba , uz aj vo vezeni a inych ustavoch je bezne k dispozicii, kvlita ubytovania 1 az 10 bola -5 no hroza, areal spinavy umyvadla pod pristreskom nikto neumyl min. rok, izba ? kluce ziadne ,postele ? trampolina respektive koryto, spali sme na zemi, stoli pod reprezentativnym stanom neutrel nik od zaciatku sezony, strava ? ak bola knedla tak chlapy 3+koncek zeny 3ks neviem preco asi menej zaplatili, a spagety bollonesse ? tak to bol vrchol kulinarskeho umenia ,polamane cestoviny z neidentifikovatelnou omackou. delegatka, tak to je kapitola sama o sebe ,ziaden zaujem o klientov z jej strany na staznost ohladne izby sa pousmiala a to bolo vsetko, ci tam bola alebo nebola vyslo to na stejno, pred balkonom smrad ako v opicarni s kanala, no hnus , a reakcia ze co by ste chcely za 250€ ? no chceli by sme standard a hlavne cistotu co si myslim nie je az tak vela,pocasie neriesim to bud je alebo nie za to nik nemoze , ale riesim to ze CK nema osetreny nahradny program pre klientov v pripade zleho pocasia, v roku 2014 je internet resp. TV uplnym standardom,nehovoriac o nejakych spolocenskych hrach pre deti, CK Slunovrat :-) Piestany si osvojila kvalitu podnikovych rekreacii ROH a patricne sa ich aj drzi, .zhrniem Lignano vrele odporucam krasna destinacia pekne plaze nadherny bulvar ,len ked si to nechcete pokazit urcite nie CK Piestany individualne autom je to blizko a ubytovacich moznosti je na booking.com strasne vela a urcite aj cenovo vyhodnejsie

Rada by som sa tiež vyjadrila k hodnoteniu CK Pieštany tour, kde som cez túto cestovnú kanceláriu prvý septembrový týždeň strávila dovolenku.
LIGNANO SABIADORO ako destináciu hodnotím pozitívne, ale čo sa týka ubytovania vo Ville Giulia som neskutočne SKLAMANÁ!
Je mi jasné, že villa nie je hotel, už ako bolo vyššie spomenuté od p. Mgr. Máčala, ale aspoň základný poriadok som očakávala aj vo ville Giulia. Bohužiaľ, toho som sa po piatich hodinách čakania, kde nám bolo povedané, že apartmány sa upratujú, veru nedočkala.
Prvý šok bol, že apartmán sme zdieľali s cudzími ľuďmi, čo by som v pohode prežila, keďže sme bývali s mladými kočkami, z čoho podotýkam 70% klientov cestovky bolo starších ľudí v dôchodkovom veku.
Myslím si, že na dovolenke každý očakáva aké také súkromie, ale to sa nedalo povedať o týchto apartmánoch.
Ďalší šok prišiel, keď sme si prezreli apartmán a sociálne zariadenie. Izba s dvoma posteľami 2x2m široká, dosť veľký problém sa tam bolo pohybovať, ak som chcela ísť na balkón, tak som si musela v prvom rade odsunúť postele aby som sa dostala von a ak som chcela isť do skrine, tak som si ich musela znova prisunúť ku balkónový dverám aby som sa vôbec dostala do skrine, to nepíšem o tom, že jedna strana skrine sa nedala otvoriť vôbec, keďže tam bola polica cez celú jednu stranu skriňových dverí.
Ďalšia zaujimavosť boli deky a samotný prehoz cez posteľ, ktorý som musela nechať vetrať na balkóne z dôvodu zatuchlosti, ako som videla vetral sa na každom jednom balkóne!
Čo sa týka postelí, hmm...ja osobne som tam bola s partnerom, bohužiaľ spať spolu a pri sebe bolo priam nemožné, keďže postele sa v kuse odsúvali od seba a väčšinou zostala medzi nami dosť veľká diera. Madrace na posteli boli topka, spala som o 5-10cm vyššie ako môj partner, tak si domyslite ako úžasne sa nám spalo.
Neviem čo sa v apartmánoch 5 hodín upratovalo, keď som prišla do izby, na zemi boli doslova chumáče prachu.
Kúpeľnu ani neviem či mám komentovať, 1x2m šírka, ak ste išli na toaletu, kľudne ste mali možnosť sa hneď aj osprchovať (žiadny sprchový kút) rada by som tu pridala foto, aspoň by ste videli o čom píšem.
A teraz niečo o kuchyni: HANBA cestovnej kancelárii CK PIEŠTANY tour !!!!!!
Kuchyňa bola najväčšia miestnosť z celého apartmánu a absolútne nevyužitá. Najväčší šok som dostala, keď sme si chceli roztiahnuť rozkladací kuchynský stôl, kde v uzavretej časti stola boli dva mega veľké plesnivé fľaky, ktoré po otvorení časti stola mi dali takú ranu do nosa, že sa mi obrátil žalúdok a to píšem bez akéhokoľvek prikrášlovania p. Mgr. Máčal!!!!
Znova ľutujem, že sa sem nedajú pridať fotky, presvedčili by ste sa všetci o čom píšem.
Ďalej by som rada podotkla, o nejakej vybavenosti kuchyne. Keďže som už v apartmáne bývala a je to úplne normálne, že v kuchynke by sa mal nachádzať aký taký základný kuchynský riad, keďže súčasťou plnej penzie nebola káva a k obedu a večeri nič na pitie.
Nepíšem o tom, že som to čakala, ale čakala som aspoň to, aby som si tú kávu mala v čom uvariť a do čoho naliať, zabudnite!!!! Kuchyňa síce obsahovala kuch. linku, ale čisto prázdnu.
Ak som niečo chcela, vždy sme museli prosiť p. kuchárky, ktoré samozrejme nemali dostatok kuchynského riadu na to aby vyhoveli všetkým a potom sme každé ráno počúvali čo všetko im chýba a nemajú do čoho naberať jesť. Nebola to chyba kuchárok, ale chyba CK PIEŠTANY tour. Znova napíšem len HANBA!!!
To som si ešte musela utekať kúpiť prostriedok na umytie riadu, aby som si mala aspoň v čom umyť ten požičany pohár. O plesni v chladničke už radšej nepíšem!
Čo sa týka výletov Benátky a večerná plavba do Marana, absolútne fiasko, škoda, času aj peňazí, ale boli sme, videli sme aspoň málo z niečoho.
Záver k vyjadreniu k CK PIEŠTANY tour s.r.o.:
Milá cestovná kancelária, čítala som si vyššie uvedené príspevky klientov, ktorí s vami absolvovali dovolenku, tak ako ja a je smutné, že si ako firma, nevážite ľudí, ktorí vás v podstate živia a majú záujem absolvovať dovolenky práve s vami.
Myslím si, že každý jeden človek, ktorý by bol s vašou cestovkou spokojný, nemá dôvod písať tieto príspevky, to napíše len človek, ktorý je vážne naštvaný na vaše služby!
A je naviac neprofesionálne od vás, že sa idete obhajovať tak stupídnymi príspevkami na adresu klientiek, na ktoré sa ste sa vyjadrili, že boli opité!!!
Nehnevajte sa, ale ako jedna seriózna cestovka by ste mali vedieť, kde sú vaše hranice a ako reagovať na kritiku, ale teraz sme sa len presvedčili, že nielen poriadok je vám cudzí, ale aj správanie voči ľudom.
Ak aj boli klientky vašej cestovky opité, tak vy sa máte postaviť k danej veci profesionálne!
Myslela som si, že idem na dovolenku so serióznou cestovou kanceláriu. OMYL!!!
Práve ste ma presvedčili, že za všetkým vidíte len peniaze a námietky ľudí, ktorí od vás niečo očakávali sú vám neskutočne a ďaleko ukradnuté.
Nespokojné príspevky napísalo len zopár ľudí, ale s kľudným svedomím vás ubezpečím, že nespokojní boli všetci, len nie všetci majú odvahu aj niečo povedať, bohužiaľ takto to funguje a potom si myslíte ako dokonale fungujete v Taliansku so slovenskými návykmi.
Odporúčam vám, aby ste na miesto nezmyselnej obhajoby na tejto stránke, radšej začali riešiť poriadok vo vilách, ktoré máte prenajaté v Lignane v Taliansku lebo takýmto prístupom tu budete mať čoraz viac ľudí, ktorí vás nebudú mať za čo chváliť.
Jediné pozitívne z villi Giulia boli p. kuchárky, ktoré sa snažili a varili, bohužiaľ tiež len z toho čo im bolo z cestovky dodané, to radšej nekomentujem. (o nejakom ovocí počas celého týždňa, sme mohli len snívať, keď sme si nekúpili za vlastné, tak sme nemali, neviem si predstaviť, že by s nami dovolenku trávil nejaký vegetarián, asi by chudák zomrel od hladu!)

Po prečítaní uvedených príspevkov som zostala trošku prekvapená ,že po toľkých rokoch, čo máme možnosť chodiť po svete , ešte mnohým naším ľuďom nie sú celkom jasné kategórie ubytovania a napriek tomu, že sa im to niekto snaží veľmi decentne vysvetliť to nechápu. Apartmánové ubytovanie nie je hotelové ubytovanie. Účastník zájazdu si na týždeň resp . viac prenajíma apartmán, kde počas pobytu býva ako vo svojom vlastnom byte so všetkým čo k tomu prináleží . To znamená, že si prinesie svoje hygienické aj čistiace prostriedky ( resp. si ich tam kúpi) vrátane toaletného papiera, utierky na riad, sáčkov do koša ,guličky do WC atď . a sám si vytvorí svoj vlastný komfort. Nie ja tam nikto ,kto mu bude vymieňať uteráky,pretože používa svoje vlastné a tiež tam nie je nikto,kto vynesie smeti a pozametá podlahu, to tiež musí každý zvládnuť sám. Cestovná kancelária Piešťany tour okrem ubytovania a dopravy k tomu ako bonus poskytuje aj plnú penziu. Čo znamená,že účastník ich zájazdu si nemusí so sebou brať plná chladiacu tašku trvanlivých potravín, sáčkových polievok a paštét,ale má možnosť sa počas dňa 3 x slušne najesť. Nie sú to síce švédske stoly, ale to oni v ponuke ani neuvádzajú. Nikto však nikomu nebráni, aby si prikúpil ovocie resp. iné pochutiny ak ich postráda. Ja len pre porovnanie , ak by ste išli na apartmán cez Taliansku agentúru resp. cestovku ,ktorá apartmány ponúka prvé čo od Vás chcú je návratná kaucia 100,- EUR ,aby sa apartmán odovzdal uprataný a to si každý rozmyslí, či tam nechá po sebe nejaké chuchvalce, vlasy, piesok, rozbité skrine, ukradnuté riady atď.Samozrejme je to bez stravy. Čo sa stravy týka, priemerná večera v reštaurácii (ak si tam večer najdete miesto) sa pohybuje od 10,- do 15.- EUR a to hovorím o tých skromnejších reštauráciách. Tak si prepočítajte,že len za večere by ste dali 70,- EUR. S cestovnou kanceláriou Piešťany tour chodíme do Talianska už siedmy rok. Chodíme tam s deťmi do školy v prírode, ale bola som s nimi aj na mojej privátnej dovolenke ,zhodou okolností v tom " baraku" teda vo vile Liana , bola som tam vlani v auguste , presne som vedela do čoho idem a čo môžem za 299,- EUR ,ktoré som zaplatila za dopravu,ubytovanie a stravu očakávať a verte mi nebola som sklamaná. Ja, ale aj všetci moji známi, ktorí využili služby cestovnej kancelárie Piešťany tour , boli spokojní. Preto sa tam každý rok vraciame a nebude tomu inak ani v roku 2015. Ja osobne som 10 rokov robila technického sprievodcu a aj delegáta na rôznych miestach v Taliansku a napriek tomu, že to už dobrých pár rokov nerobím v podstate sa s klientami nič nezmenilo. Každý kto prichádza,by chcel byť hneď na izbe ,ale tí čo odchádzajú by na apartmánoch chceli zostať až do odchodu autobusu.To, ale nie je možné ani v tých najluxusnejších hoteloch . Každý by chcel prísť do perfektne čistého apartmánu, ale už málokto si ho za sebou uprace, keď odchádza. Spomínam si aj na také situácie z mojej sprievodcovskej praxe, keď sme museli vyzvať klientov , ktorí už sedeli v autobuse, aby vrátili kávovar, hrnce , tie" zatuchnuté" deky, pod hrozbou,že zatiaľ autobus neodíde. Ja majiteľom a pracovníkom cestovnej kancelárie Piešťany tour fandím. A každý súdny človek vie posúdiť , že pri tých cenách čo ponúkajú a čo za ne poskytujú, sa až tak zbohatnúť nedá, hlavne ak sa stane, že nie je vždy všetko obsadené. Bolo škaredé leto, veľa daždivých dní a potom aj klienti sú trošku nervózni a hľadajú problémy aj tam, kde by ich za pekného počasia ani nenapadlo hľadať. Želám všetko dobré do nastávajúcej sezóny, nenechajte sa odradiť , robíte to dobre a nemyslím si to len ja.

prečítala som si poznatky účastníčok zájazdu. Bola som s CK v Lignane v Taliansku 2x, aj keď nebolo ubytovanie luxusné, nevadí, lebo sme neplatili ani luxusné peniaze. Strava bola dobrá a ani sme všetko nezjedli. Bola som aj v Seget Vranjica - ubytovanie síce skromné, ale tiež boli skromné aj financie. Strava dobrá a neboli ani plastové poháre / boli sme v auguste a vystihli sme dobré počasie/. To, že nie je táto časť Chorvátska vybavená ako inde pri mori, nie je chybou CK. Ináč je pravda, že ste si zmrzlinu nemali kde kúpiť. Obchodík malý. Bola som aj na poznávacom zájazde v Paríži, aj na vianočných trhoch v Prahe. Ubytovanie aj stravovanie OK. Veľmi dobre fundované sprievodkyne. Moja mienka je taká, že kto chce bývať a stravovať sa luxusne, nech si vyberá podľa vyššej ceny. Som dôchodkyňa a som rada, že vidím svet hoci aj podľa toho, na koľko mám.

Dobry den neda mi reagovat v lignane s ck piestany som bola 3 krat a bola som velmi spokojna...ked sme nastupili izba bola cista,pekne upratana ostatne dni si cistotu udrziavate sami tak je to aj napisane:-) ...co sa tyka jedla uplne super ranaky obed vecera a kucharky velmi mile..cena zajazdu je 300e..ludia co chcete vsetko zadarmo???ked chcete mat vsetko spickove dami preco nejdete do niakeho luxusneho hotela za 2000e kde budete mat vsetko tip top??..v lete idem opat a velmi sa tesim:-)

Dobrý deň. Približne pol roka čítam reakcie na zájazdy cez ck piešťany tour a teraz som sa rozhodla reagovať. Na dovolenke sme boli v Lignane v minulom roku a chcela by som napísať pár
postrehov. V roku 2011 dcéra absolvovala dovolenku v Taliansku cez túto ck vo vile lucchese a bola veľmi spokojná. Nakoľko sa jednalo o pomerne lacnú dovolenku pre 4 člennú rodinu tak som ju objednala. Vedeli sme z predchádzajúcich dovoleniek čo predstavuje ubytovanie v apartmánoch, tak nás nič neprekvapilo. Ubytovanie bolo primerané cene, upratovanie funguje všade rovnako, na začiatku je poupratované a potom si poriadok udržujeme sami. Strava bola primeraná cene. Môžem povedať, že kuchárky boli veľmi zlaté, stále ponúkali aj dupľu a strava bola pre nie náročného klienta dobrá. A komu nestačila, tak mohol sa najesť v meste. Musím pochváliť pani kuchárky z vili Claudia, že perfektne zvládli bezlepkové varenie a moje deti boli maximálne spokojné so stravou. Taktiež čakanie v deň odchodu je všade rovnaké. Treba vypratať a poupratovať apartmán do určitého času a potom si každý robí program sám. Vždy sme čas strávili na pláži a už sme prišli len pred odchodom k autobusu. Myslím si, že všetko je o počasí. Ked je dobré počasie, tak človek chodí do apartmánu len prespávať a všetko je fajn. Keď počasie nevyjde, ako nám, tak nastáva nervozita, podráždenosť a to sa prejaví počas celého zájazdu. Takže každý by si mal uvedomiť, že cena cca 300,- € za kompletný zájazd je nízka cena a za takú nízku cena nemôže niekto očakávať luxus. A keď očakáva služby a perfektnú stravu so stolovaním, nech ide radšej do hotela. Tento rok ide druhá dcéra zase do Lignana, tak dúfam , že jej vyjde počasie a bude zase spokojná s bezlepkovou stravou. CK prajem veľa spokojných klientov.

Dobrý deň , už asi pol hodinu čítam reakcie na túto cestovku a ako pozerám niesu všetky moc pozitívne. No neviem my sme s touto cestovkou boli 2 krát a boli sme spokojný a určite pôjdeme aj tretí.Prvý krát sme boli v Lignano Sabbiadoro - Vila Lucchese a bolo to tam pekné veľké príjemné (myslím ubytovanie) nebola tam čistota 100% ale po prejdení handrou to bolo super, kúpeľňa bola ku podivu pekná a čistá. a čo sa stravy tíka bola normálna priemerná chutná a bolo jej aj dosť veľa, keď ste chceli mohli ste si nabrať aj duplu takže za mňa za tie peniaze určite áno a najbližšia dovolenka bude práve tam. A čo sa Chorvátska tíka tam to bolo so stravou na 1 len ten apartmán bol trochu viac špinavý ale inak bolo to tam krásne a delegátka bola veľmi milá a veľmi ochotná takže celkovo podľa mňa za tie peniaze úžasné.

Dobry den , autobus ok. Ubytovanie v poriadku aj strava len co nas zarazilo bolo zlozenie ludi a to postarsi ludia!
Dalsia vec bola pani delegatka Nechovala sa tak ako mala k ludom arogantne no..... Nevyjardujeme sa a len same vyhovorky ak bol problem neriesil sa .
Sme sklamany s tejto cestovky a uz nikdy viac nepojdeme lebo takyto pristup k ludom?to asi nie .

Dobrý deň p. Ivana, je mi veľmi ľúto, že sa Vás moje správanie dotklo. Škoda, že ste mi svoje výhrady nepovedali hneď na dovolenke, aby som to napravila a Vám tak nepokazila dovolenku. Úprimne Vám želám, aby ste mali vždy iba dobré skúsenosti s delegátmi a ešte raz Vás prosím o prepáčenie a nezanevrite kvôli práci jednej osoby na cestovku a Dalmáciu. Ďakujem Vám za upozornenie a sľubujem, že prehodnotím svoje správanie, aby sa to viac neopakovalo. S pozdravom Lýdia Š.

Bola som s touto cestovkou dvakrát. Hlavne dovolenka v Gradaci bola úžasná, strava - super, ubytovanie dobré, kolektív fantastický, kráse čisté more. Dúfam, že sa mi podarí ísť s touto cestovkou aj na budúci rok.

Dobry den,ja nemozem nepridat pismenka na dovolenku cez vasu cestovku.Kde zacat.Objuednavala som si dovolenku cez istu pani,ktora potom cely autobus ludi zajednala u vas vo vasej cestovke.Zajazd bol lacny,co bolo uplbne v pohode.Cesta uplbne super,na nu nemozem nic povedat,ubytovanie?No ved to boli apartmany,takze v pohode,ale co mi uplne pokazilo dovolenku,bolo,ze sme museli sat v trojlozkovom apartmane 5i.ja s manzelom a so synom sme spali v spalni a v kuchynke spali nasi dvaja znamy.Boli to sice znamy,ale v podstate cudzi ludia,ktori chceli mat sukromie tak isto ako my.Ale sukromie sme nemali,pretoze som musela cakat kedy sa zobudia,aby som im nebehala pomedzi postele.Takze toto ma uplne zarazilo.A ked som to hovorila tej pani u ktorej som si objednavala zajazd,tak radsej zahovorila.Niesom moc bojovny tip,takze som to vzdala,ale iste je,ze niekdo sa na nas pekne nabalil.A to sme neboli samy,co sme akto byvali.Takze velmi by ma zaujimalo,kdo na nas zarobil,cestovka,alebo pani,co objednavala zajazd.Lebo co viem,tak v kuchynke sanespava.Zaujima ma vase stanovisko.dakujem s pozdravom Slavka Hačkova.

Dobrý deň,
nedá mi nezareagovať na túto diskusiu. Už asi 7 rokov využívame služby tejto ck. Chodíme aj do Vodíc aj do Lignana.
To že chodíme 7r. znamená, že sme spokojní so službami. Vodice čo sa týka ubytovania, stravy, polohy a ceny nemajú konkurenciu. Ak mi tu niekto nájde niečo lepšie rada opravým svoj názor. Lignano závisí od toho v krtorej vile bývate, ale v podstate za tú cenu / a to by si mal každý uvedomiť/ je super. My sme tentoraz bývali vo vile Luchessa.Paráda. Sú to apart. pre viac osôb. A tu by som zareagovala na p. Slávku. Tá paní čo ste cez ňu boli Vám isto povedala aké su možnosti ubytovania. Ak nie je to jej chyba. Na stránke ck je ubytovanie popísané. Moja setrtra tieto zájazdy tiež organizuje a každému vysvetlí ako bude bývať. Ja som tiež bývala so známou a spávala som v kuchyni, ale s tým sme tam šli. Vôbec to nebol problém ,nakoľko sme to vedeli pol roka dopredu a vedeli sme , že iná možnosť v tejto vile nie je. Takže asi zlyhala komunikácia.
Na kritiku ďaších treba si uvedomiť, že tu ide o apartmánove ubytovanie, kde si naozaj každý udržiava poriadosk sám. A mne to vyhovuje. Treba si vyberať dovolenku podľa nárokov a naozaj čítať popisy na stránkach ck. Organizujeme tieto dovolenky so sestrou, ako som písala už 7 r. a len do Vodíc idú os nás 2 busy a každý rok su plné, nakoľko sa sem ľudia radi vracajú.
Asi toľko......:)

Pani Svetlana,pani ktora organizuje zajazd nam povedala,ze budeme mat kazdy svoju izbu a kuchynku.A toto som vedela pol roka dopredu.a nech mi nikdo nehovori,ze co by som chcela za tu cenu.pozor,ja som nic nepovedala na byvanie,iba na usporiadanie.My sme totiz neratali,ze niekdo z nas bude byvat v kuchynke.Mozno mala pani zle informacie,ale jedno je iste,ze niekdo na nas zarobil.Ale to je poucenie do buducnosti.Mozno vy dve ste korektne a spravodlive.Mozno keby som isla priamo cez cestovku,tak je to ine.To je uz teraz jedno,uz by som takto nikdy neisla.

p. Slávka ja som to nemyslela v zlom, že za " tú cenu"....to ste zle pochopil...to nebola reakcia len na Váš príspevok.....myslím, že ste asi boli v Taliansku a Taliani mám pocit, že využijú každe miesto na spanie. Ale pani čo to organizovala Vás mala na to naozaj upozorniť. Aj ck má na stránke pekne opísané ubytovanie. Odporúčam Vodice tam je naozaj izba s 2 spálňami, veľkou kuchyňou a balkónom. :)

Pani Svetlana,dakujem za reakciu.Ano,boli sme v taliansku,:-).nevadi,bolo ako bolo,neviem kdo je majitel vily,ale to je jedno,uz sa na to kaslem,mam aj pekne spomienkymozno budu niekedy aj Vodice,vraj su nadherne,ale uz nie takymto sosobom.Uz pojdem na istotu.dakujem aj tak za pismenka.:-)

Já som bol s CK Piešťany 2x v Lignano Sabbiadoro a toho roku sa chystám znova,vždy to bolo iné,čo sa týka ubytovania,stravy ,nejakých nedostatkov ,kedže nie som náročný a neotravujem delegátov a kuchárky som spokojný ,len dúfam že nezdražia)))

Dovolenka Gradac 17.8 - 26.8.2018.Tato cestovna kancelaria si asi neoveruje stavy autobusov ak ich objednava....jazda 3 autobusmi...1 sa na zaciatku cesty pokazil....2 autobus vzadu tak velmi presakovalo teplo z motora ze sa tam nedalo existovat a 3 autobus cestou domou vzadu z oboch stran tiekla voda na sedadla a na ludi aj z reproduktorov nad hlavou...( vonku prsalo)....vodici neprijeny pristup...pozreli s ana problem a nechali to tak cestujucemu neponukli ziadne ine miesto a nic nevyriesili na 13 hodinovej ceste.
neviem ako je mozne v densnej dobe zabezpecit autobus takehoto stareho typu......na cestovanie do chorvacka.......neodporucam cestovat....a niektore informacie su neuplne podavane pre cestujuceho.

Dobrý deň, bola som na dovolenke s touto CK 18.-25.8.2018 v Gradači-vila Mia a Stipič. Cestovanie výborné-nový pohodlný autobus _dokonca s klímou a WC. Šoféri výborní-cením si aj vykladanie kufrov /ďakujeme/.
Chcem poďakovať aj pani delegátke na spiatočnej ceste autobusom za výborný výklad o miestach, ktorými sme prechádzali .Sklamaní boli mnohí klienti, ktorí boli zle ubytovaní. Zo strany CK neboli podané správne informácie o miestach v jednotlivých izbách. Bolo písané, že dve spoločné izby oddelené dverami. Opak bol pravdou, žiadne dvere tam neboli. Takže veľká chyba, pretože boli v nich ubytovaní cudzí ľudia, ktorí samozrejme nechceli takto bývať. Vedúca zájazdu musela hľadať riešenia ako ľudí správne ubytovať. Mala hneď na začiatku nepríjemnosti. Chcem podakovať tým klientom, ktorí boli ochotní sa vymeniť. Niektorí museli spať aj v kuchyni. Ďalší problém s roznymi nedostatkami - nefunkčné sprchy , WC, posteľné matrace, z ktorých div že netrčali struny, stolovanie-roztrhané obrusy, umelé stoličky, z ktorých sa ťažší chlapi takmer vysypali. Státie v rade na večere ako v závodných jedálňach. Dokonca sme sa museli striedať pri večeri, nakoľko počas búrky pršalo priamo na stoly. Stačilo by zakryť cele stolovanie namiesto vínnej révy, z ktorej nám priamo do jedla stále sadali osy. Musím pochváliť kuchárky - jedlo bolo výborné.
Na požadovanie našej pani vedúcej zájazdu boli " niektoré" nedostatky ihneď odstránené. Ale ten zlý dojem nám zostal. Vynahradilo nám to krásne more, slnko,výborné pivo i všetko ostatné. Jadran je krásny, ale nie všetci vlastníci viliek a ubytovní sa starajú o to, aby klienti boli po všetkých stránkach spokojní a radi sa k nim znova vracali. Ja viem, námietka, že čo chcem za 310€. Ak im to nestačí, tak nech si zvýšia ceny. Bola som za tú sumu aj inde v Chorvátsku a bolo to výborné. Veľmi záleží na domácich. Napr. vo Vodiciach boli veľmi dobrí domáci. Takže CK Piešťany by mala vyberať zájazdy aj podľa odozvy klientov. Po tejto skúsenosti už určite nepôjdeme do vily Mia a Stipič v Gradači.
Eva

Dobrý deň,
prečítala som si pár komentárov - sťažností na CK Piešťany pri pobytoch v Lignano Sabiad.
S touto cestovnou kanceláriou som bola už viackrát a som spokojná s ich službami. Ako v predošlých komentároch bolo spomenuté, že nechodíme do hotela, ale do apartmánov, kde si musíme udržovať poriadok sami, nikto to za nás neurobí. Apartmán sme prevzali vždy čistý a ak som nebola s niečím spokojná, tak som si to urobila tak, aby som spokojná bola! Nebudem si robiť y dovolenky stres. Keď idem s manželom , alebo s deťmi sama, tak si doplatím, aby sme neboli s cudzými ľuďmi. Na tom nešetrím a tak sa nebudem sťažovať, koho mi tam dali. Navarené bolo dobre a tak som aj dodatočne poďakovala pani kuchárkam za ich snahu a láskavosť, lebo boli vždy usmievavé a ochotné, keď bol aj nášup. Tento rok ideme tiež s touto cestovkou a už teraz sa tešíme na more a nebudem rozmýšľať nad tým, čím si dovolenku pokazím. Prajem CK Piešťany všetko dobré a nech sa im darí.
Viera

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi