Fantravel

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Cestovnú kanceláriu nemôžem nájsť na internete , vraj predáva mimoeuropské zájazdy, komunikuje e-mailom , dozvedela som sa že má aj mobilné číslo, uzaviera zmluvy ...

Odstránene - SPAM

Admin

V januári sme cez túto cestovku zakúpili zájazd na Kubu do hotela Vila Tortuga. Zájazd sa ukutočnil v júni, mali sme krásne počasie, hotel síce nie je nový, ale je dobre udržiavaný. Žiaden luxus, ale stačí, klíma funkčná, izby pravidelne upratané. Strava bola výborná, rozmanitá. Cena bola nižšia, ako bežne za podobné zájazdy, platili sme do 800 Eur. Pláž bola čistá a upravená. S dovolenkou sme boli maximálne spokojní.

My sme absolvovali s fantravelom skvelú dovolenku v turecku v hoteli solim, odlet z košíc. hotel je v časti kemer, prílet sme mali do antalye, transfer trval 45 minút. nie je to luxusný hotel, má 3 hviezdičky, ale izby boli čisté, upratovanie každý deň, strava dobrá. dovolenka bola primeraná k cene.

Pozrite si Výpis z Obch.registra:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=251259&SID=2&P=1
Je to byv. CK Last Minute Travel, (predtým Koller&Co) ktorú predali začiatkom roka 2015 a teraz je jej konateľom a majiteľom Sylvester Osazue Odiase .
Aj tie jej pozitivne hodnotenia značne pripomínajú tie od LMT.

Letí niekto na Silvestra do Senegalu hotel Royal Saly z Viedne ? Máte nejaké info k tomutu zájazdu?

Ajo,
máš ten zájazd zaplatený ? Ak áno, obávam sa, že nikam nepôjdeš. CK Fantravel od 25.11.2015
zrušila zájazdy, peniaze podľa všeobecných podmienok nechce vrátiť, vraj do 15 dní, vyzerá to na parádny
podvod. Aj my sme zaplatili exotický zájazd na december ešte v auguste, a ani 7 dní pred odletom nevedeli
dať žiadne informácie, podľa všetkého ani niť neobjednávali. Oznámenie o zrušení poslali 5 dní
pred odletom ! Treba ich dať do konkurzu, pokiaľ nie je neskoro, na to treba aspoň dvoch veriteľov.
Môže sa niekto ohlásiť, komu sú tiež dlžní ?

Sgoff, ja som zajednávala aj zaplatila minulý mesiac zájazd na silvestra na kubu, zmluvu už mám doma, všetky ostatné podklady mi maju ešte len zaslať, potrebovala som ešte info ohladom vybavenia turistickej kartičky, ale p.na mobile zo stránky mi nezdvíha,pritom predtým som s nou normálne komunikovala....teraz som v pomykove....odkial vieš že zrušili zájazdy a zrušili ich všetky alebo len určitý počet?Ďakujem za info....

CK neodporúčam, v novembri sme si zakúpili zájazd na Maledivi s tým, že odlet sme mali realizovať 10.12 .2015. Cestovná kancelária v zmysle uzatvorenej zmluvy nám mala poskytnúť voucher ako aj letenky a ostatné pokyny 7 dní pred odletom, čo sa nestalo. Napriek telefonickým urgenciám nám CK tieto dokumenty včas neposkytla, ale zaslala mail 6 dní pred odletom o zrušení zájazdu. Podotýkam, že síce nato mala právo, ale najneskôr 10 dní pred zájazdom v zmysle uzatvorenej zmluvy. Ponúkané riešenie (vrátenie zaplatenej sumy do 15 pracovných dní , alebo nástup na zájazd v iný termín nám vôbec nevyhovoval, a preto sme požiadali CK aby nám ponúkla alternatívne pobyty v mesiaci december, čo sa samozrejme nestalo, CK síce odpovedala, že sa na "zmene" zájazdu" pracuje , ale bez výrazného posunu. Zároveň danú destináciu naďalej ponákajú sprostredkovateľské servre, dokonca je na nich uvedené, že zájazd je vypredaný. Z týchto dôvodov CK vôbec neodporúčam!

Ešte raz, mám obavy, že je to veľký tunel na blbých / bohužiaľ patrím k nim aj ja /. Podľa toho, že vôbec nevedia dať informácie o zájazde, odletoch a pod. to asi ani neobjednávajú. Tá kontaktná pracovníčka síce stále sedí vo svojej kancelárii a sľubuje, že všetko sa vráti, ale ona vraj nemá na to vplyv, a kontaktovať osoby, ktoré majú na to vplyv, nechce.
CK je síce poistená proti insolventnosti, ale len na 125 tis. EUR, čo znamená, že v prípade insolventnosti nemusíme dostať od poisťovne ani polovicu, a je to administratívne a časovo dosť náročné. Zájazdy nevypravujú, ale predávajú ďalej. Znamená to, že čím dlhšie to bude trvať, tým menšie % poisťovňa uhradí. Treba ich zastaviť, aby ďalej nepredávali a neinkasovali !!! Pokiaľ oklamaní klienti majú záujem, môžu mi poslať kontakt na [email protected], môžeme sa spojiť a čím skôr sa snažiť o vyhlásenie insolventnosti a tým zvýšiť % vrátenia peňazí z poisťovne, predpokladám, že to už teraz nebude viac ako 50 % !!!

My sme mali úmrtie v rodine, museli sme stornovať dovolenku, pracovníčka sa veľmi usilovala vybaviť našu požiadavku, aj keď sme už mali letenky objednané. Peniaze nám došli do troch týždňov na účet v plnej výške, neodpočítali nám žiadne poplatky ani zmluvnú pokutu. Postupovali seriózne.

Jeden veľký podvod,nech sa tu objaví akýkoľvek príspevok.Som si istã,že sa to poddarí dokãzať.Pracuje sa na tom.

-Síce stále ponúkajú a predávajú zájazdy dokonca s výraznými zľavami majú obrovské problémy a inkasované peniaze
obchodným partnerom neposielajú a tým neobjednávajú a nezaplatia ubytovanie, nezabezpečia letenky pre vás. Klient tejto CK nemá objednaný žiaden pobyt. Voči insolventnosti je CK poistená na min. sumu 125 000, na odškodné má nárok iba 125 klientov /cena zájazdu Dubaj, Malé Divy, Kuba, Dominikánska republika ponúkajú v hodnote do1000 e takže uspokoja 125 ľudí. Objednávajte opatrne cez všetky CK, dnes som dostal tieto informácie a našťastie som si neobjednal zájazd loďou Karibské ostrovy a neprišiel o nemalé peniaze.

Máme objednanú dovolenku na Maledivy v termíne od 22.1.2016. Včera nás ešte kontaktovali, aby sme uhradili ďalšiu platbu, ale po prečítaní komentárov to bude asi drahá skúsenosť.
Neviem, či mám zrušiť ten zájazd a strhnú mi tak storno poplatok 50%, ale vrátia aspoň niečo, alebo čakať na to čo príde a to bude zrušenie zájazdu z ich strany a naivne čakať na vrátenie celej sumy.
Nerád by som čakal ešte mesiac, aby som sa utvrdil, že ma niekto okradol.

Je príliš veľa indîcií,ktoré jasne naznačujú,že ide o podvod.Doteraz sa nenašla fyzická osoba,ktorá by cestovala s touto cestovkou.Všetko sú to spamy !!!!

No neviem, ale my sme v Dubaji mali fajn dovolenku a delegáta, bolo to v októbri.

Peťo007 si ochotný sa so mnou spojiť telefonicky?Doteraz keď som niekoho žiadala,už sa neozval.

Ľudia, ja chápem Vaše príspevky, ale my sme v Dominikánskej boli za 800 Eur. Takúto cenu sme ani doteraz nenašli u iných cestoviek. Jednoznačne super.

Ahojte, my patrime k ďalším ľudom, čo sa podľa všetkého nechali nachytať. Zaplatili sme zájazd na február do Dominik. rep.
Jana28 ty si mi dala malu iskierku nadeje...:-) Kedy si bola na Dom. rep. a kde presne?
Viem sa s tebou spojiť?

Už dva mesiace sa tu objavujú príspevky,ako bolo supr na dovolenke.To dokáže napísať každý z gauça.Kedy sa tu nãjde niekto,kto to aj dokãže??????

Ahojte, takže mali sme objednaný pobyt na MAledivách, odlet 10.12. , neuskutočnil sa, CK stroho 6 dní pred odletom informovala o zrušení zájazdu, o možnosti výberu v inom januárovom termíne, alebo vráti peniaze do 15. pracovných dní. Snažili sme sa dotlačiť CK, aby nám dala náhradný termín odletu ešte v decembri, po 7 dní nám CK ponúkla Dominikánsku republiku s odletom 25.12, dokonca nám poskytla aj predbežný odlet, čo sme si overili a odlety sedeli a "zľavu" 100 eur na osobu . V piatok 11.12. sme súhlasili s náhradou /podotýkam, že info o náhradnom pobyte sme dostali 10.12. neskoro poobede/, a na naše už ani nie už prekvapenie nám v nedeľu večer pošlú informáciu, že už v piatok ich partner uskutočnil vratku, a že peniaze, ktoré sme zaplatili budú pripísané na účet dnes /o čom asi silno pochybujem/, takže opätovne zrušili dovolenku. CK neodporúčam, zvažujem podať podnet na príslušný súd na náhradu spôsobenej škody, prípadne sa spojiť s ostatnými /napr. [email protected]/ a podať návrh na vyhlásenie konkurzu.

My sa pridame tiez, len nie som si ista ci uz mozeme, kedze nas zajazd sa ma este len uskutocnit. Informuj nas prosim ta, ked nahodou dostanes tie peniaze.

Ahojte, peniaze sme práve obdržali od fantravelu, no napriek tomu trvám na svojom stanovisku, že fantravel treba zoširoka obísť, pretože v prípade ak sa niečo stane, nie je schopná podávať relevantné informácie. Zároveň od nich požadujem kompenzáciu, za nemajetkovú ujmu, ktorá nám ich konaním bola spôsobená. Uvidíme ako sa k tomu postavia, zatiaľ mlčia..... budem informovať

Ahojte, ako tak citam vela komentov, tak sa zacinam trochu aj strachovat ohladom nasej dovolenky. S manzelkou sme chceli ist na svadobnu cestu a uz mame kupeny zajazd do Dominikanskej republiky od 28.12. do 5.1. ( popripade ak to mate tiez niekto by sme sa mohli skontaktovat) cez lacnedovolenky.sk a tieto informacie ma celkom strasia. V priebehu minuleho tyzdna sme zaplatili celu sumu a dnes uz aj dosli informacie ohladom letov a su normalne. Preto ako citam mam trosku nadeje ze ked vam nedodali vobec informacie ohladom letov, ze mozno to nebude uplny podvrh. Mate niekto skusenosti priamo s Dominikanskou republikou ?

Marek 21 my máme tiež zaplatený zájazd do DR odlet 28.12. Môžeme sa skontaktovať? Bol by som rád. Moje t.č. je 0915439470 prípadne email je [email protected] Nám dnes tiež poslali info o odlete. Sú tu kadejaké skúsenosti a vyzerajú ako podvod. Báli sme sa aj my a čakali sme či vrátia peniaze Palovi ako písal že čaká. Keď mu prišli trochu nám odľahlo. Keby boli podvodníci a mali finančné problémy tak mu asi neprídu? Či? Fakt mu asi skôr zrealizovali vratku ako stihli vymeniť zájazd. Podľa mňa zrušenie niektorých zájazdov neznamená že sa jedná o podvod. Tá pani tam v kancelárií je na to všetko asi sama a nevenuje sa tomu tak ako by mala. Pravdepodobne je to len otázka času kedy krachnú ale dúfam že to tak skoro nebude. Verím že odletíme a vrátime sa v pohode.

Ahoj Marek 21 my mame letieť do Dominik. republiky 20.2, takze by si mal letieť ako prvý, my sme zatiaľ žiadne podklady letov nedostali aj keď sme o to cestovku žiadali. Poprosím ta aby si nás aj na ďalej informoval, ci poletíte a pripadne ako bolo.
Palo som rada, že aspoň pre teba to dopadlo na to všetko celkom dobre....

Ahoj Leo, budem ta určite kontaktovať, po tom čo by ste sa mali vrátiť. Mame cestovať aj s deťmi, tak ta chcem poprosiť o aké koľvek info ohľadom pobytu. Držím palce.

Janaella kľudne, tam som dal t.č. aj email. Určite tu napíšem v priebehu nasledujucich dní ako to postupuje, či pridu letenky,ubyt.poukazy a podobne.

Nedá mi to všetko ani spať tak rozmýšľam prečo vlastne niektoré zájazdy boli zrušené. Napadlo ma len to že kto z nás si kúpil zájazd priamo od Fantravel. Asi nikto. Všetci ich máme cez lacné dovolenky.sk lebo k nim sa ľahko dostaneme cez google. Fantravel by si mal dať správne niekomu zviditeľniť svoju stránku aby sme sa dostali v 1.rade tam a kúpili to od nich. Postupne získavať dôveryhodnosť a budovať sa. Namiesto toho musia zrušiť nejaké zájazdy lebo sú podozrivo lacné a ľudia sa boja a je ich málo čo si ich kúpia. A ked ich nevie predať Fantravel tak ich musí hodiť na zľavový portál. To znamená že sa ich musí predať požehnane aby bola na tom Fantravel aspoň trochu zisková a zároveň sa dostala do povedomia zákazníkov. Našiel som článok ako vlastne fungujú zľavové portály a presne je to tam definované, že ak sa im nenazbiera dosť záujemcov musia to zrušiť. Tu je kúsok toho článku.

Zľava nadobúda platnosť len v prípade dostatočného počtu záujemcov. Možnosť jej kúpy je časovo limitovaná a rovnako je aj ohraničený maximálny počet ľudí, ktorí si ju môžu uplatniť. V prípade, že sa nenazbiera dostatok zákazníkov nikto nemá možnosť si v daný deň zľavovú poukážku zakúpiť. Takto sa do určitej miery eliminuje riziko pre inzerujúcu firmu, ktoré je reálne v prípade, že je o ponuku priveľký záujem. Vtedy nemusí byť firma schopná poskytnúť tovar (službu) v dostatočnej kvantite alebo kvalite, čo môže mať veľmi negatívny dopad na reputáciu firmy. Naopak stanovením spodnej hranice je zabezpečený požadovaný objem tovaru (služieb), ktorý chce firma predať. Takýmto spôsobom získava zákazník ako jednotlivec hromadnú zľavu, ktorú si môže uplatniť podľa špecifikovaných podmienok.

Vážení, nechajte konečne už dýchať túto cestovku, veď z týchto príspevkov jednoducho vyplýva zlomyselnosť. Palo už dostal peniaze naspäť a zrejme nie je jediný. Prečo sú podvodníci? Lebo zrušili zájazd? Nám Globtour zrušil pred rokom a čakali sme viac ako 3 týždne na naše peniaze. Tento fórum bude pomaly už bojiskom. Čo keby všetci naraz napadli cestovky, že im majú vrátiť peniaze? Nezvládla by to ani banka za tri dni. Alebo, ako sme už v minulosti mali na to príklady, skrachovala by, lebo by nezvládla nápor požiadaviek o vrátenie financií. Ktorá banka to bola????

Ahojte,ja už od leta sa vytešujem,že jaký mám darček pod stromček pre manžela..Vianoce sa blížia,no som sama zvedavá,ako dopadneš Leo.Možno máš aj pravdu,že sa zájazdy nekupujú priamo cez nich,ktovie.Na modrom koníku sa tiež vedie diskusia ohľadom tejto cestovky,všetko sledujem,ale ten december a zrušené zájazdy ...Ja som vybrala Maledivy na február,no ešte som ich nezaplatila..

Gabis, mas kladne skusenosti s danou cestovkou? Vies realne o niekom kto cestoval cez fantravel? Moj manzel vyplatil danej cestovke nie male peniaze, kedze by mali s nami cestovat aj deti. Bohuzial az potom som si zacala citat recenzie o danej CK, spojila sa s viacerymi ludmi, ktorí mali cestovat a necestovali a logicky mi z toho vyplynuli dost velke opodstatnene obavy, za ktore si samozrejme mozeme len my. Ja dufam, ze budes mat pravdu a zajazdu sa realne zucastnime, alebo budeme mat spät len nase peniaze.

Cestovke sa od včera nedá dovolať. Idem skúšať ďalej

Reaguju len na mail.

Janaella napište na ktorý lebo mám dva

Skontaktoval som sa s nimi cez email. Pani ma uistila že všetko je tak ako má byť.

Kúpila som pre rodinu v tejto cestovke zájazd k moru je tam uvedený počet kupujúcich 70 x , ozve sa mi niekto kto tam cestuje ????

ahojte, tiež by sme mail cestovať na Dominuku 28/12! Zavolajte keď volačo dozviete: 0911846424

My sme mali cestovať do Paríža, ale sme to stornovali 24.novembra, keď sa tam strielalo a peniaze nám včera nabehli na účet. Maja

V prvom rade prajem všetkým klientom, najmä platiacim, aby boli spokojní so službami tejto CK. Nechajme ju konečne dýchať, aby mohla pracovať a rozvíjať sa, ale / v krátkosti / :
1/ CK nedodržiava vlastné všeobecné podmienky, s ktorými klient musí súhlasiť, a ktoré sú jednostranne výhodné pre CK.
2/ Podľa týchto podmienok, časť 8.3. je CK oprávnená z dôvodov na jej strane zrušiť zájazd najneskôr 21 dní pred plánovaným zájazdom alebo čerpaním služieb / nás 8 dní pred odletom bez akýchkoľvek ďalších informácií uisťovali, že je všetko v poriadku, vraj ešte nie je 7 dní pred odletom / , oznámenie o zrušení prišlo mailom 5 dní pred odletom.
3/ Sankcie podľa všeobecných podmienok časť 8.4. : pre klienta poplatok 50,- EUR v každom prípade a min. 30 % z ceny, ak je zrušenie 64 dní !!! pred nástupom, 49 dní je to 50 %, až po 100 % za 21 dní pred odletom + náhradu škody, ktorá cest. kancelárii vznikla. Ak urobí CK čokoľvek, nie je povinná platiť žiadne sankcie.
4/ Všeobecné podmienky 8.3. – v prípade zrušenia zájazdu zo strany CK je táto povinná bezodkladne vrátiť za zaplatené služby. Čo je to bezodkladne, to rozhodne len samotná CK,
ak rozhodne 60 dní, má na to podľa nich asi právo. Teraz sľúbila do 15 pracovných dní, čo môže byť 21 a viac kalendárnych dní / ak to oznámi napr. v sobotu /. V bežnej praxi sa 15 pracovných dní nepovažuje za bezodkladne./.
5/ Klient si kúpi zájazd, uhradí ho v požadovanom termíne, naplánuje si život podľa toho, kúpi potrebné veci / napr. kvalitný kufor na dlhý let a prestupovanie, plaveckú a šnorchlovaciu výbavu a pod. /. Ale nikam neodletí, však CK peniaze vráti ?
6/ Vlastníkom a jediným konateľom CK Fantravel je osoba s adresou v Rakúsku, / asi imigrant nie bielej pleti /. Všetky zmluvy podpisuje pracovníčka, ktorá sedí na kontaktom mieste, ktorá sa ale nevedela preukázať žiadnym dokladom, že môže konať v mene spoločnosti. Všetky podpísané zmluvy sú v dôsledku toho pravdepodobne neplatné, som zvedavý, ako ich klienti budú vymáhať pred súdom, poprípade ako budú naháňať konateľa. S nijakým iným pracovníkom sa nedá skontaktovať, len písať e- mail, na ktorý väčšinou nikto nereaguje.

Takže nechajme ju dýchať a žiť, ale aj CK nech nechá žiť svojich klientov bez toho, aby sa museli strachovať, či vôbec niekam pôjdu a ak nie, či a kedy dostanú peniaze naspäť.

môžem sa opýtať, prečo zrušili odlet a aký bol dôvod? vrátili Vám peniaze?

Nebudem to viac komentovať, aby som náhodou tejto cestovke, ktorá sa ani na vyžiadanie vôbec nevedela preukázať,
že let a ubytovanie rezervovala, objednala príp. niečo zaplatila, neublížil.

ďakujem za pomoc!

A skúste si pozrieť dlžníkov vo všeobecnej zdravotnej a sociálnej poisťovni, visí to tam najmenej pol roka.

Ahojte, síce nám vrátili peniaze za zájazd, ale keď som sa snažil paničke z fantravelu v centále vysvetliť /pochopiteľne mailom/, že nám to nestačí a že trváme na kompenzácií napr. tak ako navrhovali pri ponuke náhradného zájazdu, ktorý nám taktiež zrušili, že nám dajú ako kompenzáciu 100 EUR na osobu naspäť/ nám bolo povedané, že veď akú kompenzáciu chceme, keď bola uskutočnená vratka a dostali sme naspäť peniaze za zájazd, tak som jej opätovne vysvetlil mailom, že sme si museli meniť termín dovolenky u zamestnávateľa, taktiež všetky ostatné povinnostii , že CK porušila zmluvné povinnosti, a že ich zavineným konaním došlo k samotnému neodleteniu, čím nám vzznikla nielan majetková, ale i nemajetková ujma. Samozrejme odpoveď bolaže nám odpíšu do niekoľkých dní. Taktiež sme ich žiadali o poskytnutie relevntných informácií ohľadom zrušenia aj náhradného zájazdu do Dominikánskej republiky, , taktiež som od nich žiadal osobné stretnutie s osobou, ktorá by nám vedela relevantne zodpovedať všetky otázky, ale bez reakcie z ich strany. Ústna výhovorka pracovníčky kancelárie, že oni zato nemôžu to ich zahraničný partner, ale kto to je to sme sa dodnes nedozvedeli. Takže sme zvedaví ako budú reagovať na našu požadovanú kompenzáciu......asi nijak

Moja rada - vykašli sa na to, za tie nervy to nestojí. Mne to pripomína dve veci:
a/ že ten majiteľ a konateľ je niečo, na čom chodí Martin v novembri, ak je sneh
alebo
b/ egyptskú pamiatku z čias faraónov v tvare geometrického telesa, ale naozaj veľkú

Má niekto zakúpený zájazd Senegal 29.12., lacné dovolenky majú vyvesené zakúpené 24 krát zatiaľ nevieme o nikom nikto sa neozval

Ahojte, takže, zisťovala som si všetko čo sa týka tejto CK, moji rodičia cestovali cez Fantravel do Dubaja, bolo všetko v poriadku, vrátili sa v poriadku,a však mali tiež druhý krát letieť 05.12.2015, ale ich let bol zrušený. Bolo nám oznámené že do Vianoc prídu peniaze na účet, načo samozrejme čakáme. Pani , ktorá sedí v kancelárií, bola veľmi milá snaží sa všetko hneď vybaviť. Len mi je jej ľúto, pretože všetko dávajú naňu, začo ona očividne nemôže, včera som s pani volala, aj som s ňou bola v osobnom styku. Chápem, že čakajú na odpovede od zahraničného partnera, ale prečo má všetko riešiť tá pani ktorá sedí v kancli a má na starosti zmluvy? Ja si myslím na 99%, čo mi aj môj právnik povedal, že tá pani v kancelárií s tým nemá nič spoločné, a možno ani nič netuší. Treba vyhľadať konateľa a nie zamestnancov. Radím dobre, verte mi. Ani by som sa nedivila kebyže čoskoro vyhlásia konkurz!!. Čo by mi bolo ľúto, pretože rodičia boli spokojný s dovolenkou. Dajte vedieť čo sa ďalej deje.

Boli ste niekto už cez túto CK v Dominikánskej? Zistili sme s manželkou číslo na kompetentnú osobu, jeden pán čo mu dlhovali peniaze nám toto číslo poskytol: 0915...... /čísla na súkromné osoby bez ich súhlasu tu nie je možné zverejňovať - ADMIN/ Neviem ako sa volá, . Tiež je asi zamestnanec.

Informujem o priebehu ako som sľúbil. Dnes nám prišla zmluva. Je 11 dní do plánovaného odchodu. Zajtra je posledný deň na možné zrušenie zájazdu CK podľa ich podmienok a preto som požiadal pracovníčku a potvrdenie termínu zájazdu aby som si vedel vopred vybaviť a zaplatiť parkovanie na letisku. Čakám na odpoveď.

Ja som s cestovkou bola na Mallorke, bolo všetko OK. Pokyny síce prišli dosť neskoro, ale boli sme spokojní, dokonca nám zmenili a dali lepší hotel za tú istú cenu. Teraz máme na marec zaplatený zájazd do Mexika, tak som zvedavá, že ako skončíme.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi