KARTAGO NIKDY VIAC!!!

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Pozor na tuto CK neodporucam velmi zla skusenost

V CK Kartago som si objednala 14-dňový pobyt pre 2 osoby v hotely Riviera Marina – kategoria 4 hviezdičky.
Keďže hotelové izby boli obsadené, na doporučenie zamestnancov CK som súhlasila s ubytovaním v apartmáne s príplatkom 49,00 na osobu, pričom som si telefonicky overovala, či je úroveň apartmánov v požadovanej a zaplatenej kategórii.
Po príchode do apartmánov Cura Marina2 sme ale zistili, že sa jedna možno o ubytovňu druhej triedy. Apartmány majú:
- nepoužiteľné kúpeľne
- nefunkčná klimatizácia
- zamorenie švábmi
- absencia kozmetických prípravkov.

Snažili sme sa to riešiť s recepčným, ktorý si všetky pripomienky zapísal ale to bolo všetko, čoho sme sa dočkali. Bohužiaľ aj delegátka, ktorá rôzne závady nahlasovala tiež, nič nezmohla.
Takže vďaka pobytu, podľa CK, v štvorhviezdičkovom zariadení, sme museli spávať pri zapnutých svetlách počas celej noci, ak som nechcela opakovane zažiť, ako sa po mne premávajú šváby. S obavami sme vstupovali do kúpeľne aby sme ako tak mohli vykonať hygienu s nami zakupovanými toaletnými prípravkami. Po prichode sme podali do CK reklamaciu a podla nich je samozrejme vsetko v poriadku. To, ze ostatne CK ponukaju uvedene apartmany ako 2- hviezdickove, co nam koniec-koncov potvrdili aj na recepcii je podla nich v poriadku. Ja osobne si myslim ze sa jedna zo strany CK o vedomy podvod!!

čo s tým

Necestujte tam, oľutujete !!! Strava: počas celej dovolenky budete jesť tie isté jedlá (ryža, hranolky, varené zemiaky, posekané kuracie kosti so zvyškami mäsa, akési bôby, makaróny obalené v nejakej "omáčke", kúsky hovädzieho mäsa ako žuvačka), na výber máte tie isté tzv. šaláty bez vône a chuti (nakrájaná zelenina, naložená na mise, nijak neochutená), majú 1 druh kávy = naša melta. Hygiena pod úroveň. Za celý pobyt nebola ani raz umytá dlážka v reštaurácii, na recepcii, v hale... oni iba sem -tam niečo (nie všetko) pozametali. Každý deň musíte bojovať o taniere, aby ste vôbec niečo jedli - majú nedostatok tanierov a neraz kým zoženiete ako tak čistý tanier, tak už sa minie jedlo, ktoré ste si vybrali ako menšie zlo... Majú tam dobré koláčiky, tie vedia robiť. V bare na pláži barman zbiera po pláži odhodené plastové poháre a potom do nich s úsmevom nalieva ďalším klientom... Múdri klienti si kúpili a používali vlastné plastové poháre. Izby a chodby sa nevysávajú, v kúpeľni je pleseň, posteľné obliečky sa nemenia, iba sa poskladajú aby vyzerali ako vyžehlené, sú na nich fľaky od krvi a boh vie čoho. Z bazéna dvakrát počas môjho pobytu lovili ľudské výkaly, pričom bazén nevypustili, vodu nevymenili a ľudia, ktorí o situácii nevedeli.... sa veselo kúpali ďalej. Hostia tam hnačkujú a majú bolesti brucha podľa mňa nie kvôli inému zloženiu ich vody, ale kvôli porušovaniu všetkých hygienických predpisov a zvyklostí v tomto hoteli. Jedlo si naberáte na mokrý (neutretý) tanier, na ktorom veľmi často nájdete ryžu alebo omáčku z minulého dňa. Je to hnus. Sprievodca Vás poučí, že ak zavoláte lekára, tak mu zaplaťte v hotovosti a doma si to vyinkasujete od poisťovne... To je síce pekné, ale realita je iná. Lekár príde dosť rýchlo a v úvode chce 70 euro za konzultáciu - bez dokladu. Neviem čo je treba konzultovať na hnačke a žalúdočných problémoch... Všetci to odmietli, pretože mali obavu aká suma bude nasledovať za tzv. lekárske vyšetrenie a za prípadné lieky. HNUS, SKLAMANIE, ŠPINA,.... Žiadajte hneď pri prvom probléme výmenu hotela za inú kvalitu.

Keď do tohto hotela v auguste 2018 pricestoval autobus plný maďarských turistov, hotel to nezvládal. Oni sú tak leniví, že nič nestíhajú. Jeden brigádnik zbiera iba sklenené poháre. Ak zistia, že im chýbajú nože, tak pracovník pozbiera zo stolov iba nože a uteká ich narýchlo opláchnuť a hodí ich do príborníka. Medzitým chýbajú hlboké taniere, tak ďalší špecialista zbiera hlboké taniere a mokré, zle umyté taniere sa rýchlo objavia na pulte. Vždy niečo chýba. Maďari sa po 2 dňoch zlých skúseností presťahovali do iného hotela. Zástupkyne CK Kartagotour nie sú také promptné, ony sa iba vyhovárajú na to, že Tunisania nevedia pripraviť mäso a preto je každé mäso ako žuvačka, alebo polosurové. Tunisania nedbajú o hygienu, ale čo čakáme od trojhviezdičkového hotela? Tzv. tourist police - chlapec, ktorý má byť nápomocný hosťom na pláži, trávi celý deň tým, že obchádza fajčiarov a žobre od nich cigaretu. Od momentu kedy mu dáte cigaretu, ste jeho najlepší "friend". Opýta sa na národnosť a ak ste Slovák, tak miluje Slovákov a nenávidí Rusov a Chorvátov... Ak ste RUS, tak to je preňho najmilší turista a nenávidí Čechov a Slovákov,.... Keď treba ráno rozkladať lehátka na pláži tak sa práve niekam stratí a niet ho... Ale zato o 17.hodine začne búchať s lehátkami a skladať ich,aby Vám dal najavo že už by ste mohli vypadnúť z pláže lebo on chce ísť domov. Strava je hrozná: v cestovinách nájdete 2-3 cm veľké kosti z morky alebo kuraťa, často sme jedli iba čisté hranolky a dali sme si k nim žltý sladký melón, pretože to ostatné čo bolo v ponuke sa nám hnusilo. Na stoloch špinavé obrusy a ak ich reklamujete, tak ich čašník otočí na druhú (ešte špinavšiu) stranu. Na dlážke porozlievané nápoje možno aj spred týždňov, vaječná škrupina (stretávate sa s ňou každý deň a už by Vám chýbala, ak by neležala vedľa Vašej stoličky). Každý očakáva od Vás úplatok, ale Vy nemáte ani najmenší dôvod prejaviť svoju vďaku za ich "nadprácu" nejakým všimným. Špinavá vaňa, plesnivá stena v kúpeľni, na chodbe nesvieti žiarovka a za 10 dní pobytu ju nestihnú vymeniť, špinavé a nikdy nevyžehlené plachty, nepohodlné tzv. manželské postele s doskami uprostred a s vyležanými matracmi, okná a zrkadlá nevideli okenu asi veľmi dávno, no a dotieravé muchy a komáre všade. Moreš plné špiny a medúz, ak chcete byť vo vode musíte okolo seba vyzbierať zopár plávajúcich igelitiek, spod hladiny povyberať kúsky porcelánu z polámaných šálok a tanierov, ale tiež kúsky škridlí, ostrých kameňov z búračiek,... odporné. Na prechádzke z hotela smerom doľava k nákupnému centru pri Big Ben Cafe som zacítila taký smrad, že zápach močovky by bol na stupnici od 1 do 10 na tých nižších stupňoch ! Neskutočný smrad a pritom stojíte pred luxuxnými hotelmi s honosnými názvami. Odchod z hotela ráno o 4 hodine a potom stojíte na letisku 1,5 hodiny a nič sa nedeje, pretože Afričanom zase niečo nefunguje a nestíhajú...Platíte za 10 dňový pobyt, ale prvý deň prídete na hotel o 16. hodine a posledný odchádzate ráno (vlastne v noci) o 4. hodine, takže Vám Kartago ukradlo 2 dni dovolenky. Overila som si,že Rusi platili za rovnako dlhý pobyt v tom istom hoteli o 200 dolárov menej. Záver: Afrika nikdy viac. Keď sa nestarajú o turistov, tak neviem z čoho budú o pár rokov žiť.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi