Trnavská 100

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Ahojte, hladám parťáka/čku, proste niekoho kto by si trúfol prejsť peši Trnavskú stovku. Čo sa týka stovky som začiatočník, ale mám odskúšané, že 50 km za tých cca 8 hodín dám. Tých zostávajúcich 50 by som dotrénovala. :) Táto akcia sa koná začiatkom júna.

Ahoj,
zaujala ma tvoja vyzva ako poviem pravdu vzivote som o tom nepocula ale precitala som si par clankov teraz o tom...A znie to ako super vyzva rada by som do toho isla, hoci teda neviem ci by som to zvladla....:)

Ako casto a akym sposobom by si chcela trenovat???:)

fuha nečakala som takú rýchlu odpoveď, ale som rada, že sa nájdu nadšenci...tak určite okrem dobrej fyzičky je to aj o tej motivacii
no čo sa týka tréningu chcem začať až po zime, také 2 mesiace pred stovkou, myslim že by to mohlo stačiť. Hlavne behať behať a behať, striedať to s bicyklovaním, určite nejaké tie túry-nech si nohy zvykajú a potom sa len modliť:) a určite mať tú trasu prejdenú na nečisto-na niekoľko etáp, aspoň po psychickej stánke by to mohlo pomôcť

a Cesta SNP by vás nelákala? dá sa to robiť aj na etapy..

Už viackrát som počula o tomto pochode, no zatial pre mňa zostáva prioritou tt stovka. Až zvládnem stovku, budem chcieť posunúť svoje hranice, spoznať Slovensko a cesta hrdinov SNP je skvelou príležitosťou

Ahoj, bol som na stovke uz 2 krat zatial iba po bukovu :) nepodarilo sa to pre rozne problemy. Tak ak chces mozes sa pridat aspon bude veselsie a cesta sa bude zdat kratsia.
Pravdepodobne pojdem ja a brat.

Ahoj, ak pôjdete rada sa pridám, hovorí sa do tretice všetko dobré možno to do Brezovej výjde... alebo až do Trenčína:) prípadne moj mail: [email protected]

Aj mňa zoberiete? Adrika

ja som za.

Baby 6.3. sa kona kysucka stovka.mozete ist trenovat:-) potom je letecka, lazova, banovska a potom uz date trnavsku lavou zadnou:-)
Inac 50km za 8 hodin je celkom slusne.

Len pre inšpiráciu: V Jeseníkoch sa koná Jesenícka 24 hodinovka na bežkách: