Dovolenka s Tiptravel, Tatratour 2008

Už tretíkrát sme boli na dovolenke s touto (týmito) CK. 1-krát sme boli spokojní. Druhýkrát nám určili iné miesto nástupu, delegát sa venoval svojej partnerke, šoféri ani len neinformovali, kde budeme stáť ako dlho. Jednoducho zastali v tichosti. Poniektorí ľudia vystúpili na toaletu, iní na cigaretu. Čas nám nebol určený, nevedeli sme, či to stihneme. Cestou z dovolenky zaspali na izbe, takže sme 2 hodiny na nich čakali, nevediac, čo sa deje. Tohto roku sme sa s nimi rozhodli znovu cestovať, nakoľko sľúbili, že nedostatky z minulého roku sa nebudú opakovať, hlavne, že nástupné miesto bude PP. Zájazd sme si zaplatili už v januári. Asi 2 týždne pred nástupom sme dostali woucher s nástupným miestom PP, čo nás potešilo, že splnili, čo sľúbili, ale naša radosť trvala viac ako týždeň, lebo necelý týždeň pred odchodom mi volali z CK, že kde chceme nastúpiť. Mali sme si vybrať buď Žilinu alebo Martin. S týmto sme nesúhlasili, dokonca dcéra písala mail do CK Tatratour, že nech nám zabezpečia odvoz do Žiliny. Preto sme si vyberali zájazd cez ich cestovnú kanceláriu, lebo cestujeme stále s dvomi deťmi (4 a 6 ročné). V CK nám povedali, že sa máme dopraviť do miesta sami. Z PP my sme boli piati a v autobuse sme sa dozvedeli, že ďalší 3 boli tiež z PP a z Košíc boli ďalší traja. Hlavná vec, že v katalógu majú napísané, že dovoz z miesta určenia nemusí byť autobusmi, ale, že robia dopravu aj autami alebo mikrobusmi. Ani na požiadanie to nezabezpečili, samozrejme dopravu ako vlani aj tohto roku do ZA a späť sme si hradili sami. Pred odchodom na dovolenku nám bolo sľúbené, že nám bude za dopravu medzi východným a stredným Slovenskom vrátené. Po dovolenke sme šli do CK, kde nám pracovníčka povedala, že na nič nemáme nárok. Neviem, čo by boli urobili, lebo z Martina ani nešli, či by nám to boli zase zmenili, alebo stadiaľ by už boli išli aj kvôli piatim. Spokojní sme tohto roku boli so šoférmi, ktorí nás vždy vopred informovali, kde budeme stáť, ako dlho. Autobus nebol luxusný, i keď ho za luxusný považujú. Išli sme síce s Karosou - klimatizovaným autobusom, zvuk, hlavne v zátačkách vydával hrozný, ale došli sme šťastne. Vzhľadom na neférové jednanie cestovnej kancelárie, hlavne, keď už mali zájaz zaplatený v januári, už v budúcnosti s touto CK nepocestujeme. Prosím, poraďte lepšiu CK. Ďakujem

Prvá skúsenosť s touto CK dobrá nakoľko sme na dovolenku išli individuálne. Ale druhýkrát sme išli letecky a to už nikdy viac!!!!!
Na internet napíšu, že máte 8-dňovú dovolenku ale to ešte neviete, že odlet z BA bude o 19:45, takže aj so zápchami v cieľovej krajine budete na hotely o 23:00! Takže táto "úžasná" spoločnosť si predstavuje, že pod pojmom jeden deň asi jednu hodinu. A keď už sa s týmto zmierite, že vám v podstate zobrali min. pol dňa dovolenky , tak vám oznámia, že smola ale váš spiatočný let je posunutý o 5 hodín skôr!! Takže z hotela odchádzate o 9:00 ráno, čím vám v podstate zoberú ďalší deň dovolenky, pretože ak sa chcete pobaliť aj tak, že nemáte v kufri všetko mokré od plaviek, tak ráno sa už v mori neokúpete.
Čiže táto CK vám v konečnom dôsledku z 8-dňovej dovolenky (ako píšu na nete) spraví 6-dňovú a vy s tým nič urobiť nemôžete pretože nemáte nárok na žiadne odškodnenie v prípade posunutia letu.

Humus!!! Posledný krát s tip travelom

Vážení,tato cestovní kancelář se nechová ke klientům šlušně dokonce jsme zažil situaci kdy nebyli v komplikované situaci ani nabídnout pomoc .Nedodržují podmínky smlouvy a je jim to úplně jedno protože peníze přece již mají z inkasované tak proč se starat.ZAPLATIT U NICH ZÁJEZD JE OPRAVDU LEHKOVÁŽNÉ!!!

Tento hotel je predavany ako 5 hviezdickovy no skutocnost je uplne ina! Izby ako pre sliepky s rebrikom veducim na balkon, strava kazdy den ta ista, skromna, slaby vyber jedal ziadna uzasna grecka kuchyna, najhorsi hotel aky som kedy zazila! Bazeny s vodou ktora vyzera ako mocarina. Majitel a jeho syn vyzerali ako bezdomovci a len sa premavali po hoteli a mydlili si brucho ako dobre odzubavaju ubohych turistov. tipr travel u mna skoncil vsetci sa stazovali a co dostaneme ako odpoved nebude urcite nic co by nam pomohlo. sirte zle meno dalej prosim

nie som spokojný s cestovkou tip travel,zamlčali nám vela informácii zámerne,hotel Atos v Bulharsku nesplnal nič z toho čo nám prezentovala v cestovke ,bola to hrôza ,špinavý koberec,vyležané postele,ogrcaný koberec,klíma nič,ranajky katastrofa hanba ,čo nám ponukali tam bieda,posledný den nas vykopli o desiatej a museli sme čakať do pol noci na lietadlo,na buduce určite nie cez tip travel...

Nikdy viac do Zante Imperial je to úroveň max 1* ubytovanie vo vilkách nemá úroveň ani 1 * , dokonca je to na úrovni zdraviu škodlivému ubytovaniu, boli sme v Grécku aj na ostrovoch už cca 10 x a tak som vedela čo čakať, ale toto nieeeee. Nikomu nedoporučujem!!!! . Mali sme zaplatený rodinný apartmán, teda s 2 samostatnými izbami, a to sme si priplatili za app+100 E, ale dostali sme app. že v 1 izbe nebolo žiadne okno, len dvere do chodby, kde smrdela kúpeľňa ( celá zaplesnená), bola to skôr kutica na skladovanie tovaru nie na bývanie (bez okna!!!!! izba č 47) . Potom nám vymenili za izbu s oknami - hurá, ale hrozne zatuchnutá, akoby tam 100 rokov nikto nebýval. O 2 dni sme sa presťahovali nad žumpu č.40 , izba aspoň nesmrdela a mala aj okná, bola blízko pláže, ale ten žumpový smrad!!!!!!!!! no po 3 výmenách izieb sme už nemali chuť zasa reklamovať. mali sme pokazenú celú dovolenku .

musim povedat že otrasna cestovna kancelaria je tip travel tatratour absolutne sa na na letisku delegad nevenoval neboli sme informovani oničom zhrabli si peniaze a ubytovanie nebolo ohvie čo na letisku nam v lietadle navyše rozhadzali letenky som nevidiaca a nedostala som žiadnu asistenciu na začiatku aj ked sme o to požiadali

Boli sme s Tip travelom v júnu 2014 na dovolenke v depandancoch hotela Bellevue, Orebič, Chorvátsko a boli sme veľmi nespokojní s ubytovaním. Ubytovanie malo mať 3 hv., ale my by sme mu dali maximálne jednu. CK Tip Travel zavádza ľudí. Izby boli špinavé, v kúpelni hrdzavé odpady a stropy, samé pavučiny. Delegátka sa tam neukázala za celú dobu pobytu. V katalógu uvádzajú, že depandancy aj hotel majú 3 hviezdičky, ale myslím, že hotel bol na tom určite lepšie. Hneď po príchode sme si sťažovali na izbu a chceli sme, aby nás ubytovali v hoteli, kľudne aj za príplatok. Bolo nám ale oznámené, že Tip travel spojich klientov ubytováva iba v depandancoch.

Tip travel zavadza zidne 4hviezdicky,ale all inclusiv ...je to klam...ta strava tam sa neda zrat s prepacenym jedalen zavru a otvoria vzdy v urcity cas a takze ziadne all inclusiv...jedlo vylozene na veceru s obeda smrdlave...no humus...nikdy viac Albansko a kto chce ist tak najblizsich 5 rokov urcite nie...!!!!si este v plienkach...a pred hotelo stavenisko...mila CK!!!!!

S CK Tip travel sme cestovali prvý krát po dlhoročných veľmi pozitívnych skúsenostiach s CK FIFO. Zo začiatku boli dojmy veľmi dobré - bohatý výber destinácií, príjemné pracovníčky v CK, zľavy. 2 týždne pred odchodom do Chorvátska sme dostali pokyny na nástupné miesto v TT, 2 dni pred odchodom nám miesto zmenili na BA. To by nebolo také hrozné, ale autobus vychádzal z NR, kam ľudia cestovali desiatky kilometrov a potom ich vliekol 3 hodiny do BA cez Komárno. To, že pracovníčky CK nakladajú svojich klientov je síce pekné, ale podľa mňa zbytočné, túto službu zvládnu v pohode šoféri. Na to, aby sa šoféri predstavili, poskytli informácie, ponúkli nápoje, sme mohli zabudnúť. Roztrasený autobus po maďarských cestách rachotil tak, že na spánok sme mohli zabudnúť. Ďalší šok nastal, keď začali vykladať prvých klientov ráno o 4. hod. v tme na kraji nejakej komunikácie v úplne neznámom prostredí, aby si hľadali hotel. Bývali sme zvyknutí na to, že vždy nás čakal delegát, tu sme videli delegátku prvý a posledný krát po 3 dňoch, informovať nás nevedela o ničom, dozvedeli sme sa len, že pošle fax, kedy odchádzame. Tak sme si mysleli, že bude asi len dispečerka. Fax síce poslala, ale autobus prišiel o pol hodinu skôr, čo nás celkom potešilo, horšie, že na ďalšej destinácii vôbec nevedeli, kedy odchádzajú a vodiči museli hľadať klientov po hoteloch, obchodoch a pod. Šťastne sme prišli domov, dovolenka bola výborná, vďaka destinácii, hotelu atď., ale nie vďaka CK. Myslím, že Tip travel robí kvantitu na úkor kvality a mal by si zistiť, za čo vlastne platí svojich delegátov ako pani Mária, či za faxovanie , dispečing, alebo aj za niečo iné. Budeme veľmi rozmýšľať, či ešte niekedy pôjdeme s touto CK, alebo s takou, kde sú delegáti pre klientov.

Skutočne je mi ľúto ľudí čo sa vrátia z dovolenky a jediné čo si pamatajú sú negatíva. Pavučiny, hrdzavé odpady, neochotný personál, hluk, inokedy príliš ticho, mačky, vrabce, studená voda, komáre, malý výber stravy.
Ja som bol s CK TIP TRAVEL už cca 8 x. a chcem sa týmto tejto cestovke poďakovať za úžasné spomienky na každú jednu dovolenku, ktorú som s TIP TRAVEL absolvoval.
Naposledy v júni 2014 v Agios Georgios jz na Korfu v hoteli Blue Sea. Niečo fantastické.

Ešte by som dodal na adresu- realista- .
V hoteli boli okrem nás ubytovaní češi, rusi a Angličania a cenu mali od svojich ck podobnú našej. Izby rovnaké ako my, výhľady taktiež, jedlo a iné služby nápodobne. Mačky to tiež neselektovali. Tak prosím, trpte aj naďalej komplexami menej cennosti.
Čo Vám v konečnom dosledku bráni objednať zájazd u rakúskej CK?
Lenivosť? Strach?
Skor si myslím, že vy to potrebujete sa na niečo sťažovať. Ináč by to pre Vás nebola tá pravá vysnívaná dovolenka.

V júli 2016 sme cez TIP Travel absolvovali nie najlacnejšiu ultra all inclusive dovolenku v Bulharsku, Elenite - Royal Club Victoria – hotel Atrium Beach.
Už od prvých minút bolo jasné, že CK nejde o spokojnosť zákazníkov a to ani v prípade malých detí. Prvý otrasný zážitok prišiel pri nutnosti použiť WC pri lobby hotela – čiastočne nefungujúce osvetlenie, neporiadok, špina, pleseň, hrdza, na podlahe voda. Ďalšie zážitky vydali na 4-stranovú reklamáciu s priložením 32 fotografií (zatiaľ bez reakcie CK):
o výťah s rozbitým displayom fungujúci v neznámom režime, druhý výťah mimo prevádzky,
o na izbách super špinavé koberce a epedy na kreslách; krátke, na okrajoch potrhané a zle vyprané posteľné plachty; nefungujúce telefóny; chyžná len v dopĺňala toaletný papier, vynášala smeti z koša a navoňala izby sprayom,
o v reštaurácii chaos v čase podávania stravy, jedávalo sa aj v lobby – všade neporiadok, personál nestačil zabezpečovať čistotu stolov a reštaurácie; trvalý nedostatok šálok (kávu a čaj sme si servirovali v plastových pohároch) a malých lyžičiek; na stoloch aj roztrhané plastové obrusy; podávané jedlá boli často studené, chýbala mikrovlnka a tiež hriankovač; na pitie boli aj pre deti len presladené vody pod názvom džús, sýtené nápoje a sóda,
• nebezpečne deformovaná a polámaná dlažba na cestičkách a chodníkoch rezortu; opadané a polámané obklady na schodoch, okolo bazénov a v bazénoch; chýbali mriežky na odvodňovacích kanáloch cez chodníky; bazény väčšinou bez fungujúcich spŕch, resp. brodísk, preto na dne bazénov piesok a kal; prepadové plastové mriežky okolo bazénov špinavé a plesnivé; všade sa povaľovali plastové poháre a tácky,
• o ležadlá na pláži sa bojovalo obsadzovaním uterákmi okolo 6-tej hodiny ráno; ležadlá špinavé - veľký počet z nich poškodený; nevyhovujúce, resp. nefungujúce sprchy; nebezpečné poškodené schodiská na pláž s križujúcimi hadicami a káblami; pláže ráno špinavé z predchádzajúceho dňa – nebol vyzbieraný ani hrubý odpad,
• v aquaparku špinavé plastové ležadlá, mnohé polámané - s ostrými hranami; plastové mriežky okolo bazénov, ako aj obklady bazénov špinavé, plesnivé, polámané a deformované; nebezpečne deformovaná a polámaná dlažba – ostré hrany; pri bazénoch problém so sprchami a toaletami - špinavé, plesnivé, čiastočne fungujúce; plávajúce nečistoty na vode v bazénoch; na detskom ihrisku zo 4 zariadení v prevádzke len dve,
• vo Fitness centre stacionárne bicykle bez bezpečnostných krytov a s nefunkčným nastavovaním; koženka na trenažéroch popraskaná; žinenky špinavé; chýbali dezinfekčné prostriedky; v miestnosti špinavá dlážka, hlavne kúty.
• v rámci ultra all inclusive malo byť Wellness centrum bezplatne k dispozícii – požadovali však poplatok.

Rezort Royal Club Victoria má svoj čas slávy dávno za sebou a je v súčasnosti chátrajúcim strediskom – nemôže zodpovedať 4 hviezdičkám žiadneho „oficiálneho“ hodnotenia a 4 a pol slniečok od Tip Travel-u je nepochopiteľných.
O nedostatkoch musí CK vedieť minimálne od svojich delegátov a tiež zo sťažností iných zákazníkov. Preto sa dajú informácie CK o rezorte uvedené na internete a v prospektoch považovať za zámerne klamlivé, zavádzajúce a nezodpovedajúce skutočnosti. Vedome svojich zákazníkov, často aj s malými deťmi a za nie malé peniaze, posiela do zariadení ohrozujúcich ich zdravie.

Záver: Nikdy viac s Tip Travel!!!

Teraz trošku iná recenzia - pred 5 rokmi som pracovala pre Tip Travel ako animátorka, a so všetkými recenziami (týkajúcimi sa úrovní hotelov, stavu autobusov, prístupu šoférov ...) úplne súhlasím. K práci animátora v skratke len toľko, že sme nemali k dispozícii nič, okrem pár písacích potrieb do miniklubu ... Keď sa vyskytne nejaký problém, delegát ho má riešiť priamo na mieste alebo informovať centrálu a čakať na pokyny. V mojom prípade naša delegátka (veľká kamarátka majiteľov cestovky) bola málokedy prítomná, lebo sa venovala iným (súkromno-pracovným) aktivitám, nesúvisiacim s prácou delegáta. V čase jej neprítomnosti som za ňu preberala jej povinnosti, snažila sa riešiť neustále sa opakujúce sťažnosti klientov každého turnusu, centrála mi väčšinou ani nezvihla telefón, vedeli, že tie sťažnosti sú opodstatnené ... a tak ako "práve prítomná" som si "vychutnala" všetky nadávky klientov, a keď som po návrate upozornila na nedostatky, ktoré právom kazili cestovke povesť a odháňali klientov, bola som odignorovaná, rovnako ako klienti ... a tak som si povedala, že s touto cestovkou nikdy viac ani ako zamestnanec ani ako klient. A ako tak čítam posledné recenzie, absolútne nemajú snahu o pokrok a zlepšenie ... zrejme je ozaj lepšie ísť dovolenkovať so zahraničnou CK, aj v hoteli k vám bude personál recepcie pristupovať inak, keď budete klientom napr. nemeckej CK ... nedajte si pokaziť leto a dovolenku! :-)

Cestovali sme s touto CK 1x, s ubytovaním sme boli v podstate spokojní - izby boli ciste, nabytok novy, len kupelna bola z ineho sudka - vana, ktora by sa uz nedala vycistit ziadnym pripravkom, plesne v rohoch, starsi zaves, stare okna obletovane holubmi, ale v podstate sme nieco take za tu cenu aj cakali, takze vsetko okrem kupelky super. Zajazd bol super, spokojnost, miesto, vylet do Plitvic daleko a umornou cestou plnou zakrut, ale zase chceli sme to vidiet na vlastne oci. Trocha zmatky s chorvatskym sprievodcom, ale to vyplinulo zo zlej organizacie v Narodnom parku Plitvice, kde sa vozia navstevnici von z parku vlacikom, na ktori cakaju kvanta ludi a my sme sa dostali na radu asi po 50 minutach cakania. Okrem tej kupelky mozem vytknut cestovke len taku nemastnu neslanu delegatku Katku, od ktorej by som ocakavala viac napaditych veci o mieste a moznych vyletoch. Napr. my sme sli na krasnu pesiu turu na nedaleky kopec pozriet vychod slnka, ale popis trasy som si precitala na nastenke inej cestovky.
Cesta tam bola uplne ok, ale cesta naspat nam pokazila celkovy dojem zo zajazdu. Autobus mal 2 hodiny meskanie a po celom dni odubytovany clovek chce o 21:00 odcestovat, bohuzial kvoli zapcham na cestach sme 2 hodili polehovali pred hotelom. Delegatka nas tam nechala a ked sme jej pisali sms, ze co sa deje, tak napisala, ze soferom volat nemoze, lebo sa venuju svojej robote („asi obidvaja naraz soferovali“). Mala som dojem, ze delegatka si uz dakde popija vecerny drink. Ked prisiel autobus, vyzeral normalne, ale pocas cesty sme zistili, ze nenormalne vrzga a skripe pri kazdej zatacke, je cely rozhegany a riadne nas ponatriasa. Soferi boli strasni, nepovedali nikdy nic, stali sme az po 5. hodinach, kedze sme mali sklz, ale radsej mohli dat pauzu, takcitak, uz sme meskali. Dorazili ma, ked nam zastavili na benzinke, len tak nad ranom, vystupili sme a oni sialenou rychlostou odisli prec s busom aj s nasimi taskami a nikomu nic nepovedali. Potom sa vratili za 10 min aj s ich nakupom asi z Tesca, vobec tam netankovali a isli sme prec. Bola to nejaka nitrianska spolocnost. Takze zajazd bol super, nikdy nebude nic dokonale, len chybycky by sa mali doladovat 

Má niekto nové skúsenosti s Tip Travel? V septembri sa chystáme do Turecka.

Po katalogovej TOP ponuke SAE-Dubaj, exluzívnej dovolenky,novinky CK,gurmánsky zážitok - nič sa nezhoduje so skutočnosťou. Luxusný hotel Hilton-chrobáky,špina,znečistený celý priestor,pre 2 osoby 1 paplon,žiadne animácie,porucha vody,nefunkčná klimatizácia, no a kulinársky zážitok na úrovni staničného bufetu. To ste sa nehanbili a nebáli od nás inkaso-vať za teké služby? Vy klienta potrebujete len pri platení - potom sa vyhovárate na predajcu - vrátnika a pod. ,kto by to aspoň vysvetlil klientovi. Asi budeme informovať na Vašu neserioznosť aj SACK. Meno nepíšem - nechcem byť vystavená posmechu aj rodiny - BOLO SA JEJ TREBA TREPAŤ DO DUBAJA?

ahojte. my sa chystáme v auguste na dovolenku cez CK tip travel. prosím napíšte ak má niekto skúsenosti, príp. ak niekto už bol v resorte di Zante vo Vasillikoss (grécko- ostrov Zakynthos) cez túto CK (príp. aj inú). veľmi pomôžete. ideme prvý krát pri more s deťmi, veľmi sa tešíme, tak dúfam, že bude všetko ok. nerada by som sa stade vratila s VEĽKÝM sklamaním. viem, že nie vždy všetko je tip-top, ale chápete... nie sme nejako nároční, len je dobré vedieť, čo nás čaká... aké prekvapenie :) ďakujeme

Máte niekto nové skúsenosti s Tip travelom?

Plne s Vami súhlasím, časy keď Tatratour bol hráčom na poli CK sú davno minulé. Neschopnosť, amaterizmus, arogancia - na pripomienky a kritiku sa im raci odpovedat len po dost tvrdej urgencii alebo vobec. O profesionalite sme sa mohli presvedčiť na mieste dovolenky, kde sme priamo na mieste boli svedkami toho, aku maju pozíciu iné cestovky v hoteloch (prístup k zákazníkom) a aký bol postoj k zákazníkom Tatratour.

Katalog na recepcii hotela od Tatratouru popisuje Bulharsko v roku 2002 (v roku 2009 fura velmi aktualnych informacii) cim je jasne, ze 7 rokov na ten katalog nik ani nesiahol.

Za zmienku stoji aj ochota cestovky riesit vzniknuty problem po navrate z dovolenky - na e-mail poslany pravnemu oddeleniu som nedostal ani odpoved.

O pravdovravnosti pri jednani s centralou radsej pomlcim - pri porovnani informacii z pobocky, katalogu a centraly sa dostanete k rozporuplnym udajom.

Myslím, že na Slovensku sa dajú nájsť aj profesionálnejšie fungujúce cestovky.

Boli sme na dovolenke cez CK Tatratour v Chorvátsku-Istria, Amarin-pavilóny, uvádzajúce sa v katalógu ako hotel s 3*. A tiež v katalógu niebolo uvedené, že pavilóny sa nachádzajú v susedstve autocampingu. V areáli je veľká premávka áut, čo narušuje oddych klientov, takže katalóg je zavádzajúci- keby obozbnamoval s touto skutočnoťou, nikdy by sme si zájazd nekúpili. Nastupovali sme v Martine a na mieste sme boli až za 16 hodín, čo sa nám zdalo priveľa. Neboli sme oboznámení,že budeme ešte obchádzať celý polostrov. Zastavenia autobusu počas cesty boli úplne zbytočné, nakoľko sa na mieste zastavenia nenachádzali toalety. Dorazili sme tam okolo 9:00 ráno a delegátka nám zabezpečila ubytovanie až o 15:00 poobede. Dovtedy sme museli čakať vonku, nakoľko nám delegátka nevybavila žiadnu miestnosť kde by sme si unavení z cesty mohli oddýchnuť a počkať do 15:00. Z miestnosti kde nám odrapotala informácie týkajúce sa pobytu a výletov, sme museli odísť. Ponúkla nám iba najdrahšie výlety a cenovo prístupnejšie okomentovala tak, že nám ani o nich nebude hovoriť lebo sú nezaujímavé. Inak sa delegátka počas dovolenky o nás nezaujímala a dokonca sme ju nenašli ani na mieste, kde nám povedala, že v prípade potreby bude. V deň odchodu sme museli opustiť izby o 10:00 a museli sme čakať vonku až do 20:00 kedy nám odchádzal autobus. Z CK prišiel nový zasadací poriadok v autobuse, úplne iný aký bol dohodnutý pri úhrade zájazdu, ktorý sme uhradili už v januári. Citlivejším klientom ktorí museli sedieť na im nevyhovujúcom mieste to jest. zmenenom (novom), urobilo z cestovania vážne problémy- keby nás s touto skutočnosťou CK oboznámila pri kúpe zájazdu, taktiež by sme si ho nikdy nekúpili. Takže s Tatratourom už nikdy viac!!!:evil:

My sme sa vratili z pavilonov amarin v chorvatskom rovinj (3* hehehe) koncom augusta 2010. Dovolenku sme objednávali cez TIP travel uz v marci 2010. po prichode nas cakal obrovský šok, museli sme odist skor, uz sme v tých maštaliach nevedeli vydržať, izby úplne stuchnuté, bez okna, tmavé, kúpelna príserná, moderna tak v roku 1975, co zo skrine vyletovalo nehovorim radsej, co lozilo v kupelni tiez nekomentujem, zámok na dvernici pokazeny, delegatka uplne nemozna osoba, ktora si mlela svoje vety ktore tu uz boli spominane, nam napr poradila aby sme sa vratili do NR a vybavili si nasu nespokojnost v CK tip travel sami lebo ona zamestnankyne nepozna a preto nemoze za to ze nam predali ubytovanie v 3 hviezdickovom hoteli a dostali sme ubytovanie v 2 hviezdickovom pavilone(podla mna aj tie 2 hviezdicky je prilis luxusne oznacenie) najhorsie na tom je ze pred dovolenkou sme sa boli osobne v CK pytat co je pravda na tychto recenziach povedali nam ze sa absolutne nezakladaju na pravde a izby maju urcite okno, ze co by to bolo za izbu keby nemala okno ak by bol nejaky problem ze izby vymenia. figu borovu vymenili, aj sme si chceli doplatit za 4* ubytko a nic.sestra tam bola na svadobnej ceste dostali izbu kde boli postele za sebou nie vedla seba ani len to im nevedela vymenit delgatka. kamaratka si v "izbe" ani nemala kde rozlozit detsku postielku. zdaleka sa vyhnite vsetci pavilonom amarin ktore predava CK tip travel!!! recenzie na tip travel budem písať všade kde sa len bude dať... :unsure:

Už tretíkrát sme boli na dovolenke s touto (týmito) CK. 1-krát sme boli spokojní. Druhýkrát nám určili iné miesto nástupu, delegát sa venoval svojej partnerke, šoféri ani len neinformovali, kde budeme stáť ako dlho. Jednoducho zastali v tichosti. Poniektorí ľudia vystúpili na toaletu, iní na cigaretu. Čas nám nebol určený, nevedeli sme, či to stihneme. Cestou z dovolenky zaspali na izbe, takže sme 2 hodiny na nich čakali, nevediac, čo sa deje.
Tohto roku sme sa s nimi rozhodli znovu cestovať, nakoľko sľúbili, že nedostatky z minulého roku sa nebudú opakovať, hlavne, že nástupné miesto bude PP. Zájazd sme si zaplatili už v januári. Asi 2 týždne pred nástupom sme dostali woucher s nástupným miestom PP, čo nás potešilo, že splnili, čo sľúbili, ale naša radosť trvala viac ako týždeň, lebo necelý týždeň pred odchodom mi volali z CK, že kde chceme nastúpiť. Mali sme si vybrať buď Žilinu alebo Martin. S týmto sme nesúhlasili, dokonca dcéra písala mail do CK Tatratour, že nech nám zabezpečia odvoz do Žiliny. Preto sme si vyberali zájazd cez ich cestovnú kanceláriu, lebo cestujeme stále s dvomi deťmi (4 a 6 ročné). V CK nám povedali, že sa máme dopraviť do miesta sami. Z PP my sme boli piati a v autobuse sme sa dozvedeli, že ďalší 3 boli tiež z PP a z Košíc boli ďalší traja. Hlavná vec, že v katalógu majú napísané, že dovoz z miesta určenia nemusí byť autobusmi, ale, že robia dopravu aj autami alebo mikrobusmi. Ani na požiadanie to nezabezpečili, samozrejme dopravu ako vlani aj tohto roku do ZA a späť sme si hradili sami. Pred odchodom na dovolenku nám bolo sľúbené, že nám bude za dopravu medzi východným a stredným Slovenskom vrátené. Po dovolenke sme šli do CK, kde nám pracovníčka povedala, že na nič nemáme nárok. Neviem, čo by boli urobili, lebo z Martina ani nešli, či by nám to boli zase zmenili, alebo stadiaľ by už boli išli aj kvôli piatim.
Spokojní sme tohto roku boli so šoférmi, ktorí nás vždy vopred informovali, kde budeme stáť, ako dlho. Autobus nebol luxusný, i keď ho za luxusný považujú. Išli sme síce s Karosou - klimatizovaným autobusom, zvuk, hlavne v zátačkách vydával hrozný, ale došli sme šťastne.
Vzhľadom na neférové jednanie cestovnej kancelárie, hlavne, keď už mali zájaz zaplatený v januári, už v budúcnosti s touto CK nepocestujeme.
Prosím, poraďte lepšiu CK. Ďakujem

S cestovnou kanceláriou Tatratour už nikdy viac......tento rok sme boli prvý a posledný krát s nimi na dovolenke v Turecku.Zaplatili sme neskutočnú sumu za 5*****hotel a dokonca to mal byť ultra all inclusive ale nakoniec podľa skutočnosti by som tomu hotelu dala maximum 3*** a iba all inclusive.
Na mieste sme sa dozvedeli také zaujímavé veci,že by sa Vám o tom ani nesnívalo.
Čo všetko malo byť v cene a nebolo,kúpeľňa vhodná pre kontrolu hygienika,pleseň a hrdza by sa podľa mňa v 5*****hoteli nachádzať nemali.
A najväčšie prekvapenie nám pripravila pláž,kamene a normálne že šutre,špinavá nevyčistená pláž,ale podľa pani z cestovky/pobočky konkrétne v
Trnave mala to byť krásna piesočnatá pláž s pozvolným vstupom do mora a podotýkam vhodná pre rodiny s deťmi.Tie rodiny s tými deťmi museli celú dovolenku stráviť bohužiaľ pri hotelovom bazéne.
Takto bolo pláž popísaná aj v katalógu CK.
Na mieste sme chceli vymeniť hotel čo sa samozrejme nedalo,bolo tam minimálne 40 izieb slovákov,čo realizovateľné bohužiaľ nebolo,keďže sa sťažovali všetci.Po príchode sme podali oficiálnu sťažnosť spolu s priloženými fotkami a stanoviskom delegáta na mieste pobytu,teraz treba ževraj čakať tak uvidíme.
By ma zaujímalo aký mafián ryžuje takto na ľuďoch????????Nikdy viac GANITA GARDEN RESORT AND SPA - HOTOVÝ HUMUSSSSSSSSSSSS

Tip Travel jednoducho hroza.... Nikdy viac cestovna kancelaria.... nechutne oblbovanie klientov ktorí si chcu oddychnut a o nic sa nestarat... ten co pise recenzie na hotely a komentare k nim mal urcite 2.0 promile v krvi... preco to takto funguje este v dnesnej dobe ? nerozumiem tomu vychadza mi z toho ze ludia a majitelia CK chcu osklbat, zdrat z koze, za lacno kupit predat draho a smiat sa do oci ludom nam blbym slovakom co na vsetko naletime... nemam uz chut vobec tomu venovat energiu to je posledne co som tomu venovala ale antireklamu maju zarucenu... Dakujem velmi pekne TIP TRAVEL...:P

Skúste Tiptour!
Ja som bola s nimi nadmieru spokojná! Ponúkajú zájazdy pre náročných aj menej náročných klientov, autobus bol luxusný a v neposlednom rade nesľubujú, čo nemôžu dodržať.
Rozhodne odporúčam! :)

My sme boli na dovolenke s Tiptravel cestovkou v roku 2007 v chorvatskom Zadare. Mali sme odchadzat z BB no tyzden pred odchodom ked sme boli dovolenku vyplatit nam dali na vyber nastupne miesto Zilina alebo Bratislava. Samozrejme s tym, ze po dovolenke nam preplatia dopravu z BB do ZA alebo BA. Nakoniec sme cestovali do ZA kde sme nastupili s dalsimi 2 ludmi a celu cestu sme isli do Bratislavy 4 ludia....vsetci ostatni si vybrali nastupne miesto BA takze autobus sa zaplnil tam. Na miesto sme prisli rano o tretej takze sme do 13tej poobede 10 hodin cakali na recepcii hotela s batozinou pod hlavou v kreslach kym nas ubytuju. Hotel bol spinavy, sluzby veskere zadne ako inak, za vsetko navyse sme si museli zaplatit a pri ranajkach a veceriach nas kontrolovali ako keby sme boli teroristi...toto samozrejme nebola chyba cestovky ale systemu ktory v danej lokalite a ubytovacom zariadeni fungoval a v podstate sme s tym az taky problem nemali...po navrate na Slovensko sme sa snazili z cestovky vymoct peniaze za dopravu do ZA no bolo nam povedane ze na to nemame narok. Myslim ze to pre nas bola zaroven posledna dovolenka sprostredkovana touto cestovnou kancelariou.

ck ecomm je rakuska, preto myslím si nieje čo dodať....maju sídlo aj na slovensku...veľa šťastia

ck ecomm je rakuska, preto myslím si nieje čo dodať....maju sídlo aj na slovensku...veľa šťastia

my sme boli na dovolenkach s touto cestovkou uz 7 krat a az na nejake malickosti si nemozem stazovat. dokonca sa stalo, ze nam museli zmenit termin dovolenky, co sme boli vopred informovani ci s tym suhlasime a zaroven nam zmenili hotel, lebo povodny uz bol plny, tak nam dali o kategoriu vysiie bez dalsieho priplatku. takze super ;)

presne tak!! prišli sme tento rok do Ganita Garden resort ako 5-ty turnus, všetci pred nami do jedného sa vraj sťažovali, ale Seneca (známa štvorylka)ho veselo ponúkala ďalej, absolútny nezáujem, že niečo nie je v poriadku a klienti sa hromadne sťažujú...plesnina,starina, špina...a pláž - total humus, dobrovolne by som na takú pláž nešla ani zadarmo...nič z toho, čo uvádzala ck nesedelo. Vrátili nám 70€/1 os. z ceny 918€ !! a to s kecami, že plesnina je v hoteloch na pláži normálna a že pláž je piesková, tak som bola na pochybách, kde som to vlastne bola,či som nebola niekde inde, alebo som asi mala zahmlený zrak..poslali sme fotky veľkých kamenných blokov na pláži, šutrov a oni nám drzo odpísali, že (just) pláž je piesková!!! no commnent!!! ..absolútna arogancia, robia z ľudí debilov..nikdy viac!! ...a prosím Vás, nie sme nároční, keď si kúpime zájazd busom do stanu, nebudeme čakať luxus, ale keď zaplatíme 918€ za 5*hotel a ck ho deklaruje ako luxusný s ultra all inc. máme byť skromní a uspokojiť sa s takouto úrovňou ???!!!

my sme boli na dovolenke na korfu cez tip travel, ubytko v pohode, strava ok, domaci ok, ale delegatka sa vobec nestarala o to co ma, musela som riesit tazky upal, zo strany CK ziadny kontakt na delegatku, boli tam len klienti a domaci, ktori varili, takze som sa musela dostat z toho svojpomocne, potrebovala som lekarsku pomoc, no delegatka nezajem, hroza, clovek moze aj skapat a oni sa tam neukazu!!!

:) :) Dakujeme tejto cestovke za krasnu dovolenku v Chorvatskej Baske Vode,v hoteli Hrvatska v juli tohto roku.Hotel bol velmi pekny sluzby na urovni a strava vyborna tiez pocasie nadherne a more cistucke a teple.Velmi sa nam pacilo.Tymto dakujeme aj pobocke v Trnave kde sme si zajazd objednali za profesionalny a ochotny pristup ku klientom zvlast pani Daniele,ktora ma ma uz bohate skusenosti.Este raz dakujeme aj s manzelom za pekne zazitky a budeme sa nimi cestovat aj v dalsich rokoch ak nam to zdravie dovoli.S pozdravom vela spokojnych klientov a uspechov cestovke zela Daniela s manzelom.

my sme boli na dovlenke s Tiptraveelom Tatratour a vzdy sme boli maximalne spokojni ato sme boli aj s vnucatami boli sme s nimi v Grecku v Chorvatskej Podgore v Ciernej hore a toto leto ideme s nimi do strediska Baska Voda.Podla nas su super.Vsetkym odporucame aj s manzelom.

:) tiptraveltatratour su super cestovka my s nimi cestujeme kazdy rok a sme velmi spokojny.Kto chce mat take perfekne sluzby tak nech si zaplati 5_hviezdickovy hotel ale my slovaci sme taky ze za 2 hviezdicky by sme chceli aspon 5 hviezdickove sluzby.No nie vsetci sme taky narocny a ked sa aj vyskytne nejaka malickost predsa si nedame pokazit dovolenku a ten nadherny pohlad na more ved preto tam ideme.Vsade kde sme s nimi boli bolo vyborne ubytovanie a vynikajuca strava.Prajem cestovke vela uspechov a spokojnych klientov.My ako stari rodicia aj s vnucatami dakujeme.

A na to si ako prisla, ze "my Slovaci" chceme za cenu dvoch hviezdiciek 5 hviezdickovy hotel, hm...???? Ludi aj treba totiz dopredu otvorene upozornit nato, do akeho prostredia idu!! A nielen za kazdu cenu predat zajazd! To dokedy tu tymto budu niektori ludia, mozno zamestnanci cestoviek operovat? Si konecne ujasnime, ze ked porovnas ceny zajazdov a sluzby, ktore su v ich cene vo vyspelych a kulturnych krajinach, tak kazdy objektivny clovek musi uznat, ze Slovakom ponukaju slovenske cestovky humus za vysoke ceny. Hotely na najneatraktivnejsich miestach, kam by sa ludia zo zapadu uz ani neubytovali, tak tie sa ponukaju ludom z vychodnej Europy za ceny, za ktore je mozne uz zohnat zajazd v ovela lukrativnejsich castiach.
Chceš min nebodaj povedať, ze ked si zalistuješ v katalogu zahranicnych cestoviek a porovnas ceny, ubytovanie a sluzby, ze to vychadza drahsie ako u nas? Blbost... Takisto pristup delegatov a zamestnancov cestovky je v zahranici na uplne inej urovni... Aj to je podla teba otazka penazi??? Cize, prosim ta /s prepacenim/ netrep. Cestovky a majitelia hotelov len zneuzivaju naivitu a nescestovanost nasich ludi.....

Navyše si myslim, že tie prispevky od Mona a Daša su od toho isteho autora a ide o normálny SPAM....;)

ck tiptour ojeb od zaciatku az po koniec, sorry nikdy viac...

Mali ste cestovke poslat reklamaciu doporucene s navratkou a kedby nereagovali do 30 dni poslat na nich SOI. Uz len za to ze Vam neodpovedali na reklamaciu do 30 dni (kladne ci zaporne) uz len za to by im SOI naparila min. 200eurovu pokutu. Uz pri 1 dnovom meskani by dostali tuto pokutu. :-)))

My sme boli cez ck ceres a boli sme velmi spokojni, [url=http://www.ceres.sk/chorvatsko]ubytovanie v Chorvatsku[/url] B)

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi