GLOBTOUR - Bulharsko, Slnečné pobrežie

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

S cestovnou kanceláriou Glontour po našej skusenosti, uz radsej v zivote nechceme nikam cestovať.. cestovali sme autobusom z Bratislavy na Slnečné pobrežie, cesta tam ešte v poriadku ochotní autobusári, i keď nahnevalo nas ze sme vyrazali dost skoro o pol siedmej z BA a prišli sme tam na druhy den o šiestej a ubytovanie sme mali až po druhej, čo ale je jasné že v hoteloch mavaju ubytovanie az po nejakej danej hodine, to je samozrejme ale čo sme nechápali prečo ostatných ľudí ktorí tiež cestovali touto agenturou a prišli po nas behom hodiny ubytovali ! a my sme cakali takmer 10 hodín !! ...najviac nás ale šokovala cesta späť, kedy náš autobus si nas mal vyzdvihnut o 18tej, ostatní šoferi si pre druhých klientov pekne prisli na recepciu v dany cas, ale naš autobus meškal, čo aj delegatka šoferom volala prečo meskaju, povedali hodinu, z čoho to boli 2 hodiny takmer, a prišli o štvrť na deväť až !! s tým že si absolutne po nas neprišli na recepciu cakali pred hotelom (delegatka jasne povedala ze si musia pre nas prist na recepciu! ) ani sa neunuvali nas upozornit ze uz prisli,arogantní, nepríjemní..cesta sice bola celkom rychla ale najvac nás zarazilo ked nas vysadili teda uz v BA, otvorili kufor autobusu, a šofer si zapalil cigaretku, absolutne ani nepomohli s batožinou vyložiť, a to sme v BA vystupovali same ženy, kufre sme mali zahadzane inými kuframi a museli sme sa stym treperiť same, pricom videl, že sa nam to ťažko aj vyťahuje !! neochotní ..s globtourom naposledy

my sme boli v roku 2012 s globtour na 12 dní v Bulharsku, letecky z KE, cesta celkom v pohode ( aj keď sme leteli asi o 23.30, ale celý deň sa nám už počítal ), po príchode asi o tretej hodine ráno na hotel Esperanto nám 4 dospelým ľudom bolo recepčnou oznámené, že majú voľnú iba jednu izbu, a teda ďalší dvaja pôjdu spať na iný hotel. s tým sme nesúhlasili, keďže máme už také skúsenosti, že vám povedia na jednu noc a potom to takto ostane na celý pobyt. nakoniec nás nechali na jednu noc v tej jednej izbe s manželskou posteľou a doniesli prístelku a matrac, lebo ďalšiu prístelku už nemali. po odhrnutí žalúzií na okne sme zistili, že máme výhľad do jedálne !!!!!!! a okno sa nedá otvoriť. Ráno sme sa stretli s podobne oklamanými dovolenkármi na recepcii aby sme to vyriešili, kde sme sedeli od ôsmej do zhruba pol tretej ( niektorí po príchode dostali izby s oknom na chodbu, takže kto išiel po chodbe mohol nazrieť cez okno ako si ľudia ležia v posteli - žalúzie nefungovali ). po strašnom boji nás dali do hotela tia maria - tiež žiadna výhra. po spísaní reklamácie nám bolo vrátené 50.-€ na osobu od globtour pri cene zájazdu asi 570.-€ za osobu. na dovolenke ale nie ste naladení riešiť takéto problémy a tak nikdy viac globtour ani celé Bulharsko ani zadarmo

Zdravím, spolu s priateľom plánujeme dovolenku v lete.
Chceli by sme skúsiť prvýkrát letieť cez CK GLOBTOUR do Bulharska, stredisko Kiten.

Chcela by som vedieť, či je táto cestovka dobrá. Aký vy máte na ňu názor?

Čítala som na ňu pozitívne, ale aj negatívne veci, ale spred 4-5 rokov. Chcela by som skôr aktuálne informácie.
Ďakujem

V roku 2013 sme na odporúčanie pracovníčky CK Globtour cestovali na letnú dovolenku do Bulharska. Menovite do rezortu Festa Pomorie. Od tohto roku sa sem pravidelne vraciame, aj dva krát za sezónu. Nemôže nás prekvapiť už ani čakanie za ubytovaním, pretože je to aj v iných štátoch a s inými cestovkami, kedy sa väčšinou ubytováva v odpoludňajších hodinách a príchod do rezortu je v skorých ranných hodinách.
Do roku 2016 nebol absolútne žiaden problém s dopravou, kedy ľudí prepravovala súkromná autobusová spoločnosť ( Čuporák). Boli to profesionálni vodiči, ohľaduplní k požiadavkám cestujúcich, milí a vždy ochotní pomôcť s batožinou, či pri vykladaní alebo nakladaní sa do autobusu. Nehovoriac o tom, že si stále dovolenkárov prišli, pri spiatočnej ceste, vyzdvihnúť osobne na recepciu. V batožinovom priestore, kde si kufre ukladali sami, bol stále dostatok miesta.
Tohto roku sme do Pomoria cestovali opäť s našimi obľúbenými prepravcami, s ktorými cesta ubehla bezpečne a v pohode. Cestu späť sme dva krát absolvovali so šoférmi spoločnosti "ŠIŠKA". DOTERAZ JE TO PRE NÁS JEDNA VEĽKÁ NOČNÁ MORA!!! To, že šofér, ktorý si nás mal vyzdvihnúť na recepcii, si miesto toho radšej zapálil cigaretu. Keby sme nečakali pri okne na recepcii, tak ani nevieme, že nejaký autobus už vôbec, po troj hodinovom meškaní, prišiel. Naša delegátka, ktorej meno sme radšej zabudli ( šípková Ingeborg ) na náš dotaz, či nemáme od obeda nárok na nejaký balíček s jedlom ( mimochodom boli sme all inclusive ), sa vyjadrila, že ju nezaujíma, či máme čo jesť ( a to sme boli s 5-ročným synom ). Čo už, keď sme neboli letecky, lebo s tými klientmi sa išla doslova posrať!!!
To nám nezabudol v autobuse pripomenúť aj arogantný pán šofér, že keď sa nám nepáči, kde nás usadili, mali sme ísť letecky. Naše miestenky, zakúpené na odporúčanie pracovníčky CK, nám boli platné ako mŕtvemu zimník!!! Dokonca miesta, na ktorých sme mali sedieť, boli obsadené spiacimi deťmi. Až keď sme začali reptať, že kde si máme vlastne sadnúť, sa junáci pozbierali a odišli k rodičom, ktorí sedeli po samom. Aj to nám pán šofér náležite okomentoval, že len ako sme nastúpili už je v autobuse chaos. Ten nenastal v okamihu ako sme nastúpili do autobusu, ale vo chvíli keď sme si batožinu pre piatich ľudí doslova sami pchali do batožinového priestoru. Najväčším gólom bola cesta cez Maďarsko, kde sme sa dozvedeli len z dopravných tabúľ, že nás nevyložia v mieste, kde sme nastúpili, ale o 205 km ďalej. Ani o tom nás šoféri vôbec neinformovali, že sa naša cesta tým pádom predĺži o 6 hodín. V návale emócií zo zistených skutočností sme volali do cestovnej kancelárie, kde pracovníčka o ničom nebola informovaná, hoc šofér nám odporučil, aby sme sa sťažovali v CK. Záverom nášho telefonátu s pracovníčkou Globtouru bolo asi to, že sa stále na niečo sťažujeme ( podľa recenzií sme asi neni jediní a právom ).
Najkrajšia veta snáď padla na koniec. Citujem:" Ak sa Vám nepáči, na budúci rok ísť s Globtourom nemusíte, ja to prežijem."
Ďakujeme pani Márii Kuchárovej z pobočky v Banskej Bystrici a striktne sa budeme držať jej slov, že s Globtourom NIKDY VIAC!!!
Napriek zlým skúsenostiam s dopravou odporúčame všetkým milovníkom Bulharska aby navštívili Pomorie a hotel Festa. Má právom štyri hviezdičky.
Pánom šoférom z dopravnej spoločnosti ČUPORÁK by sme touto cestou chceli popriať veľa šťastných kilometrov bez nehôd, stále úsmev na tvári a ten úžasný, diplomatický prístup k cestujúcim.
Odkaz pre Šiškovcov: " Nič nerastie do nebies. Kto vysoko rúbe, nízko padá." Ak Vás všetci tí cestujúci, ktorým ste odporučili leteckú dopravu poslúchnu a naozaj ju využijú, tak môžte kľúče od autobusu zavesiť na klinec a utierať z nich prach. A verte nám, že ich nebolo málo...

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi