CK DAKA

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či niekto nepozná CK DAKA a stránku morezliav.sk . Chcem si odtiaľ objednať zájazd ale neviem či je to dobrý nápad.

Ďalší zájazd s CK Daka mám za sebou. Tentokrát to bol 6-dňový zájazd do Provensálska. Po obdržaní pokynov som sa potešila keď som v nich uvidela meno sprievodcu (Marcelu som už mala možnosť spoznať v Paríži a bola som maximálne spokojná). Tak tomu bolo aj teraz. Keďže idem navštíviť miesta, o ktorých veľa toho neviem, postačia aj informácie na ''úrovni wikipédie'' a ak ma zaujíma čosi viac, mám predsa ústa, aby som sa opýtala.Marcela je profesionálna, vždy ochotná a hlavne veľmi trpezlivá sprievodkyňa, ktorá nám dokázala vybaviť prednostné vstupy, alebo jazdu vláčikom. K šoférom sa vyjadrovať veľmi vyjadriť neviem, ja som nemala žiadny problém. Hlavné je, že nás bezpečne doviezli domov. Čo sa týka filmov, na každom zájazde sa púšťajú komédie. Nechápem čo je na tom zlé, cesta aspoň rýchlejšie ubehne. A keď ma to nebaví, dám si slúchadlá, pustím hudbu, čosi si prečítam alebo vylúštim krížovku, či pozerám von oknom, skrátka neriešim nejaký film. Len ťažko sa dá vyhovieť všetkým 50 ľuďom v autobuse, to by sme potom nepozerali absolútne nič. Čo sa týka organizácie programu, tiež som nebola úplne na 100% spokojná, najmä druhý deň bol veľmi unaháňaný. Určite by bolo lepšie niečo z prehliadky vynechať a mať viac času na ostatné pamiatky, ako si pozrieť všetky len tak z rýchliku. Hoci Grasse v programe uvedený nebol, mne to nevadilo, bolo to celkom zaujímavé. A to že sme sa tam dlhšie zdržali, nebolo kvôli sprievodkyni, ale kvôli tým čo tam všetko možné ovoniavali a kupovali. Bohužiaľ nás potom zdržala na diaľnici aj dopravná nehoda a tak sme už boli v časovej tiesni. Prestávok na oddych bolo málo, ale na takýchto zájazdoch treba počítať aj s časovou a fyzickou náročnosťou a človek by mal mať po ruke aspoň nejakú drobnosť na zajedenie a nespoliehať sa na hodinový obed v reštaurácii. Naviac nerozumiem poznámke p. Kučerovej - prečo sme nemali aspoň autobusovú prehliadku po Cannes. A kedy sme ju mali asi absolvovať, keď sa sťažujete na nedostatok času na obed/večeru? Už mám niekoľko zájazdov za sebou a preto viem, že rýchlovarná kanvica a instantné polievky vedia byť niekedy veľmi prínosné, najmä neskoro večer na hoteli, lepšie ako ťažký mekáč na noc :) No a k hotelom...nepáčil sa mi presun z jedného hotela na druhý (hlavne keď 1. a 3. noc sme spali v tom istom), tak dúfam že v CK s tým skúsite niečo urobiť a najmä by som sa poobzerala po iných hoteloch, ktoré majú o trošku priestrannejšie izby a sprchy. Ale na to prespatie to nebola zasa katastrofa. Na raňajkách sa dalo celkom najesť, aj keď ja neobľubujem sladké (Premiere Classe), ale to je proste Francúzsko. Ak to mám celkovo zhrnúť, so zájazdom som veľmi spokojná, mám kopec nových zážitkov, videla som opäť nové miesta. Provensálsko je krásna krajina plná levandulovej vône a pohodovej atmosféry...levaduľové polia sme vidieť nemohli, keďže už bolo po zbere (táto info asi p. Kučerovej trošku ušla, hlavne že hneď všetko kritizuje). No v každom prípade sa oplatí na tento zájazd ísť, za tak málo peňazí je naozaj veľa muziky. Treba byť len pripravený na náročný program a veľa chodenia, ale akonáhle okúsite more, všetka únava vás prejde, naberiete druhý dych a na všetky negatíva zabudnete. CK Daka ďakujem a už teraz som zvedavá, aký ďalší zájazd si vyberiem z Vašej ponuky ;)

My sme mali zájazd s touto cestoukou Mozem povedat ze sa snazia a boli sme spokojny.Mozno sa objavi nejaky mali problem ale hned to riesia.Ide im o povest. Aby som bol presnejsi.Prvy zakupeny zajazd sme od nich mali kde vsetko pokazil prepravca.Po mojich staznostiach mi ponukli dalsi 5dnovy zajazd zadarmo pre dve osoby a to uz bol iny prepravca a vsetko bolo super.Ja s nimi planujem este ist,myslim ze maju potenciu sa uplatnit

Ja sa k svojmu názoru verejne priznávam a netajím sa so svojou identitou aj z toho dôvodu, že by to bolo nefér voči sprievodcom, ktorých budem menovite spomínať. Som Rozália Petényiová a neodporúčam zájazd pokiaľ čakáte plnenie programu tak ako nám ju CK prezentuje. CK to má tiež dobre ošetrené v pravidlách, keď dáva svojim sprievodcom voľnú ruku pri zmene programu, ktorú hneď naša sprievodkyňa využila s komentárom, že tí čo robia tieto plány zájazdov sedia pri stoloch a nikdy v živote neboli v ponúkaných destináciách ..... Tým pádom sa CK kryje a nemá žiadnu záväznú povinnosť odškodniť klientov za nedodržanie harmonogramu zakúpeného zájazdu. V mojom prípade sa jednalo o 5- dňový autobusový zájazd do Ríma a Vatikánu v termíne od 30.8.2017 do 3.9.2017. Štve ma to hlavne preto, lebo ja som sa vybrala do Ríma a Vatikánu už druhý krát, a po skúsenostiach z roku 2014 (úplne rovnako ponúkaný zájazd len s inou CK, CK ADRIA, no a ten zájazd mi ostane naveky v ♥ a pamäti) som nahovorila ďalších 5-tich mojich blízkych aby so mnou absolvovali túto akože na celý život nezabudnuteľný zážitok. Hneď po pár hodinách cesty od nás pani sprievodkyňa, profesorka archeológie Mgr. M. D., vyinkasovala 67 € na vstupy do pamätihodností Ríma a Vatikánu a na lístky na metro v Ríme ..... no nič.... uštvala nás ako keď profesor chce unaviť študentov... (keď sú unavení neotravujú a so všetkým súhlasia). Každý deň sme nachodili cca 20 km .... nie je to preklep, vážne 20 km peši. V dnešnej dobe existujú také aplikácie v mobiloch, ktoré dokážu spočítať kroky a ukázať aj prejdenú trasu a tak mi z toho celého vychádza, že celá náplň nášho zájazdu smerovala k tomu, aby sme boli v určitú dobu na určitom mieste a to v blízkosti reštaurácie či obchodíka alebo predajcu kde ona dostáva provízie z konzumácie prípadne z predaného tovaru za každého nášho spolucestovateľa (klienta - účastníka zájazdu). .... ( videla som na vlastné oči ako si pokladníčka robí na zvláštnom papieri poznámky kto koľko zaplatil pri pokladni ... teraz už viem prečo, sprievodkyňa išla ako posledná ... ? platiť :))) ... ale ber to čert, skoro každý z nás bol "svojprávny", skoro, okrem jedného Marečka, ktorý tam bol so svojimi starými rodičmi.... CK prezentuje na každý deň pobytu aj voľný čas no a práve ten sme nemali. Každú minútu počas zájazdu sme trávili pod "dohľadom" pani sprievodkyne .... no, až tak jej nechcem krivdiť :))), že každú minútu .... posledný deň t.j. poobedie dňa odchodu na Slovensko, no, vtedy nám veľkodušne dopriala vzdialiť sa z jej blízkosti na jednu a trištvrte hodiny ( to bolo jediný krát kedy nám dala rozchod a mohli sme ísť tam kam sme my chceli, len ten čas bol veľmi krátky) .... Som nahnevaná aj preto, že sme boli proti vlastnej vôli donútení absolvovať vstupy za drahšie vstupné do Kolosea a to o 6 € ( vstupné t.č. 12 € a my sme platili 18 €) ako i o odborný výklad, ktorý naša sprievodkyňa dohodila dcére poslankyne Z. a ktorá za štvorhodinový výklad pýta 7,50 € od každého účastníka zájazdu. My sme sedeli na obrubníku ako bezdomovci a počúvali, ale skôr nie!!! už nás uši boleli od tých prístrojov..., medzi potulujúcimi sa turistami vo Vatikánskych múzeách .... ozaj, tú výstavu človek absolvuje individuálne v kľudnom tempe za hodinku.... nie je ťažké vypočítať, že za túto dobu pani V. Z. spolu s M. D. zarobili (53 x 7,50 €) nezdanených 397,50 € v čistom.... Čo sa týka tých audio prístrojov to bol tiež zážitok na celý život.... nastokli sme si to do uší ( na 3 dni 12 €) a potom sme zažili také zmätočné informácie až hrôza... pár ľudí nevidelo ani baziliku sv. Petra nakoľko ich pani sprievodkyňa navigovala, že nestojte tu (?) choďte vľavo, ešte vľavo a zrazu boli vonku, mimo baziliky :))) .... nechávala polovicu zájazdu stáť na červenú cez prechod pre chodcov..... akonáhle sa dostali cez prechod bežali ozlomkrky, aby dohonili skupinu, lebo ona nečakala .... tiež zážitok na celý život.... nateraz ma viac toho nenapadá, .... ale .... ako pár mojich spolucestovateľov pri lúčení sa so mnou hovorilo "nikdy více s CK DAKA" .... žiaľ, je mi to ľúto, lebo chcem tomu veriť, že CK za to nemôže .... ale stalo sa .... CK by si mala lepšie vyberať sprievodcov..... a hlavne aby nepropagovala inú CK ako v našom prípade CK Satur .... nadnesene by som mohla povedať, že vďaka pani D. pomaly poznám každý "šuter" v Ríme... no je to nadnesené ale ja som nešla na fakultatívny výlet a mrzí ma, že do Capitolu alebo Anjelského hradu sme sa ani nedostali, a nevideli ani Villa Borghese či .... ale nech nám stačí vysvetlenie pani sprievodkyni však tam nič nie je ). No a na čo sa použilo tých 67 vyzbieraných eur? ani to nevieme nakoľko pani sprievodkyňa necítila potrebu spovedať sa nám na čo sa tie peniaze použili.... Pani sprievodkyňa na dotaz jednej našej spolucestujúcej vysvetlila, ale len jej, použitie financií nasledovne ... bolo treba pre každého 7 ks lístkov na metro po 1,50 € ( čo je 10,50 €), Koloseum 18 € ( individuálny vstup stojí 12 € / za skupinu sa navyšuje o 2 € + ešte za rezerváciu o 4 € ), Vatikánske múzeá vstup 16 € čo sa za druhý načúvací prístroj vydaný vo Vatikánskych múzeách navyšuje o 1,50€.... ako i fórum Románum je vraj v cene vstupu do Kolosea ale v našom prípade sa navyšuje vzhľadom na skupinu o 1,50 €.... no a za odborný výklad pani V. Z. 7,50 €/ osoba ..... a ďalej si neviem ani spomenúť aké položky by tam ešte mali byť ..... tak a na koniec len toľko, že som sklamaná, lebo CK a ich sprievodcovia by si mali uvedomiť v prvom rade, že ak ideme s akciovým zájazdom tak asi nepatrím k tým solventnejším .... Ja na takýto zájazd šetrím aj vyše roka a nech sa pre to hanbí náš štát, ja sa nebudem, a nech sa hlavne hanbia tí čo sa dokážu obohacovať na úkor chudobných Slovákov ..... my žijeme z poctivo zarobených slovenských peňazí.

Chcela by som reagovať na komentár p. Rozálie P. Aj ja som bola na spomínanom zájazde s CD DAKA (5- dňový autobusový zájazd do Ríma a Vatikánu v termíne od 30.8.2017 do 3.9.2017) a absolútne nesúhlasím s jej ohodnotením p. Marty D. ani s priebehom zájazdu. Pani sprievodkyňa bola úžasná a snažila sa nám čo najviac z Ríma ukázať. Tu vyznieva jej obetavosť, energia, zanietenosť a neskutočný odborný výklad ako negatívum - ja to vidím ako veľké pozitívum a ak by som si vyberala zájazd znova, budem chcieť, aby práve ona nás sprevádzala.
A že sme platili poplatky a že ich vyberala vopred?? Áno, nebolo to lacné ale nemusela som sa o nič starať, všetko za nás vybavila a všade s nami išla, hneď v autobuse nám vysvetlila a zdôvodnila jednotlivé sumy, presne tak, ako uvádza p. R.P. (keď ich tak dobre vie, ako môže tvrdiť, že nám ich nezdôvodnila?? ) Tiež jasne vysvetlila, že ona vo Vatikáne sprevádzať nemôže a preto príde iná sprievodkyňa p. Veronika - a že sa jej za to platí? - to je snáď samozrejmé.... Áno upravila program ale urobila to preto, že nám chcela viacej ukázať a ja o tom nepochybujem, že to tak bolo!! A čo sa týka obvinenia, že na nás zarábala v reštaurácii či v stánkoch so suvenírmi je zasa len jej domnienka....jasné, že nás zavedie tam, kde má dobré skúsenosti a vie, že sa tam dá dobre najesť...však si p. Rozália mohla kúpiť v potravinách bagetu a nemusela jesť v reštaurácii.... mohla sa slobodne rozhodnúť - rovnako ju nikto nenútil, aby si kúpila suveníry. A že sme pri nich stáli - no ak je nás v skupine 53 tak tam vždy budú protichodné záujmy....a treba sa aj prispôsobiť väčšine. Ja si radšej zaplatím vstupy ale zasa nemusím jesť v reštaurácii, radšej vidím a tam mi nie je ľúto "vyhodiť" peniaze. ....

Prajem Vám pekný deň p. Jitka. Nedá mi nereagovať na Váš komentár na ktorý máte plné právo, ale aj ja a tak mi prepáčte, že s vami nesúhlasím. A nebyť toho, že sa cítim byť zodpovedná aj za tých ďalších 5-tich, ktorí išli na tento zájazd na moje naliehanie a prísľub, že to bude fantastický zájazd, by som určite nereagovala a čo najskôr by som chcela zabudnúť na tento zážitok. A hodnotiť pani Martu? Chráň Bože, to by som si nikdy nedovolila, nie som archeologička a preto by som ani nikdy nešla na archeologický zájazd..... Ja som vychádzala z toho čo nám CK ponúkala a nebudem to tu rozpisovať stačí ak si preštudujete čo CK ponúkala v pokynoch zájazdu bod po bode. Píšu, že každý deň zájazdu v rámci voľného času si môžete pozrieť to a to, takže Vám dávajú možnosť výberu a nie ona určuje čo si pozrieť a čo nie ako i tempo atď. Na pamiatky ktoré už časovo nestíhala, a asi už z mojich reakcií tušila, že to bez komentára nenechám, povedala, že tam aj tak nič nie je, ideme ďalej. Možno by som to "nič" rada videla na vlastné oči a trebárs vysedávala na španielskych schodok namiesto trojhodinového vysedávania na "šutroch" a na slnku (ona sedela v tieni stromov) v rámci prehliadky Rímskeho Fóra? A čo sa suvenírov týka, tak to si píšte, že ja som si ich kúpila inde a to na streche Baziliky sv. Petra od mníšok za zlomok tej ceny čo ste zaplatili vy. A nemusela som jesť bagetu, lebo ani nie 100 m od miesta kde ste vy jedli svoj predražený obed ja som sa najedla o minimálne tretinu lacnejšie a mala som k tomu aj pitie zadarmo.... Ešte k tomu, "(keď ich tak dobre vie, ako môže tvrdiť, že nám ich nezdôvodnila?? )" - ak ste taká všímavá mohli ste aj to zaregistrovať keď pani Marta v sobotu večer počas cesty domov nervózne išla aj s bločkom z Kolosea do zadnej časti autobusu kde pani od Prešova vysvetľovala na čo sa použili vyzbierané peniaze, ale len jej to povedala, ja to viem od tej pani od Prešova ... A mimochodom aj tá pani sa so mnou lúčila s tým, že od CK bude žiadať vrátiť minimálne tých 7,50 € keďže ona si sprievodkyňu Veroniku neobjednala ... tak uvidíme či to len tak hovorila alebo to aj splní .... Pani Jitka, taká otázočka, sledovali ste aj ostatných akože "členov skupiny"? Pýtam sa to preto, lebo ja som počúvala aj ostatných, rozprávala som sa aj s inými a verte mi tie poznámky boli typu, že väčšina zájazd dostala ako darček a preto ticho trpia a že nech to majú čím skôr za sebou ..... a boli aj takí čo už nevládali tempo pani Marty a viackrát som aj zaostala len aby som im pomohla dohoniť skupinu keď 10 -15 ľudí nestihlo prejsť cez prechod pre chodcov na zelenú a ostali trčať na druhej strane cesty a pani Marta sa ani len neobzrela a veselo zabočila za roh :) a už ju nebolo ani vidieť, ako som písala, ja som už bola na takomto zájazde a nemali sme audio prístroj a nikto sa nám nestratil a ani naša sprievodkyňa nás nemohla sprevádzať v múzeách a predsa stihla všetko vysvetliť a taká malá pripomienka, v dnešnej dobe ak ma niečo viac zaujme ja si to jednoducho vyhľadám na internete a nepotrebujem z toho robiť skúšky ..... a na záver (ako sa zvykne hovoriť mimo záznam), že vy ste tá pani čo sedela na sedadle č. 26 a ktorá od pani Marty dostala hrnček z rakúskej benzínky ? :) .....

Ja som sa tiež zúčastnila spomínaného 5 dňového zájazdu do Ríma a Vatikánu a myslím si, že keď sa človek vráti z Ríma a Vatikánu, mal by týždne básniť o krásach ktoré videl a predsa čo ma prvé napadá, keď sa ma známi pýtajú aký bol zájazd je, že to nebolo to v čo som dúfala a čo som od tohto zájazdu očakávala. Bolo to cestovanie v čase, no nemyslím tým cestovanie do čias starovekého Ríma, ale skôr do čias svojho detstva. Cítila som sa ako v pionierskom tábore, keď sme boli na výlete a museli sme bez odporovania nasledovať a poslúchať vedúcu.
Čas na fotenie a nejaké suveníry bol síce daný ale formou „tu sa môžete fotiť, dám vám 10 minút, alebo tu nakúpte knižky, suveníry, tu sa najedzte ....a tu môžete na WC“. No možno niekto chcel suvenír práve priamo z kostola pretože to má iného ducha ako doniesť niečo kúpené od pouličného predajcu. Keď sa mi niečo zapáčilo a bolo toho veru dosť, a zastala som fotiť, tak som potom musela skoro behom doháňať ostatných, hoci som počula výklad pani Marty D. cez audio, keď som nebola v jej blízkosti tak som nevedela kde sa nachádza, čo ukazuje, o čom práve rozpráva a komu sa práve prihovára. Palička so žltou mašľou totiž bola v kabelke a použitá minimálne (prvý deň nám ju ukázala). Uznajte, že 53 ľudí nemôže byť v takej blízkosti aby videlo na jej ruky. Tak som prestala fotiť dúfajúc, že sa skôr či neskôr zastavíme a dostaneme to individuálne voľno, ktoré cestovná kancelária písala v pokynoch a potom si odfotím čo je podľa mňa a nie podľa pani sprievodkyni hodné fotenia.
A čo sa týka tých presunov cez frekventované križovatky? Skoro vždy niekto ostal stáť na červenú, ale všimla si to pani sprievodkyňa ??? Ani náhodou sa neobzrela. Išla ďalej, aj keď posledný čo stihol ešte prejsť kričal zastavte, počkajte, ostali tam ľudia. A potom chudáci šprintovali aby nás dohonili a asi z toho výkladu pri tom behu veľa nemali. Tiež neviem prečo bolo nutné zaplatiť si p. Veroniku, pretože väčšinu toho čo sme počúvali sediac na obrubníku nám povedala aj pani Marta aj nám ukázala vo svojich knižkách. Ten výklad zhrnula už v autobuse, keď nám predstavila obsah navštívených pamiatok cca v poldruha hodine. Čo sa týka cesty do Ríma a späť boli sme vyhnaní z autobusu na 45 minút a aj ho zamkli, keď sa chceli navečerať a potom nad ránom naraňajkovať šoféri so sprievodkyňou. Vôbec nebrali ohľad na to, že slovenský turista, ktorý si zakúpi zájazd v zľave nebude asi jesť v hoteli. Pani z druhého autobusu nám hovorila, že veru u nich sa spýtajú, kto ostáva v autobuse a stráži veci, aby tí čo nepotrebujú na toalety prípadne konzumovať a sú zobudení zo spánku, rozospatí nemuseli stáť ráno o 5-tej niekde vedľa cesty vonku v zime a na daždi.
Na záver ešte asi toľko, že si nabudúce pravdepodobne vyberiem inú cestovnú kanceláriu alebo si aspoň poriadne preverím aké má sprievodca preferencie. Je mi to ľúto, ale po týchto mojich skúsenostiach nemôžem s kľudným svedomím odporúčať svojim známym zájazd s CK DAKA. ( Jedna pani z našej skupiny sa vyjadrila, že tento zájazd dostala od svojich detí akože dar k meninám a narodeninám ale že to cíti skôr ako trest a nie ako dar ..... aj to o niečom svedčí.)

My sme sa vrátili z tohto zájazdu v nedeľu (8.7.2018). Tí, čo ho dostali ako dar ho brali skôr ako trest... Doporučujem v prípade, že sa Vám sprievodkyňa nepozdáva odpojiť sa od skupiny, my sme to tak urobili. Organizácia zájazdu bola veľmi zlá. CK platené vstupy nezabezpečuje. Po prečítaní pokynov k zájazdu necelý týždeň pred odchodom som celá zdesená volala do CK. Povedali mi, že nemusím mať obavy po predbežnej dohode so sprievodcom nám vstupy budú vybavené. Žiaľ opak bol pravdou, presne v zmysle pokynov... okolo všetkého sme prechádzali:)))

Pani Rozalia nabuduce osporucam ist na vlastnu zodpovednost a nie na poznavaci zajazd so skupinou tak budete slobodna sa riadit podla seba.
S pani Martou som bola na zajazde niekolko krat a to ci pisete Vy, mozem povedat ze ste jedna osoba nevdacna a velmi zakomplexovana

Pani Marta ja VAm dakujem za Vasu odpornu pracu ktoru ste predviedli a za skvely vyklad. Obdivujem Vas ako tuto narocnu pracu zvladate hlavne ked mate v skupine ludi ako napriklad pani Iveta a pani Rosalia.

Reagujem v mene majitela obchodu ktory je nasraty za klamstva co tu citame a pani Petenyiovu nazval BUGIARDA - klamarka ze ako si dovoluje hovorit o nejakej provizii ktoru pani Dolinska dostala. Nikdo si nic neznacil a urcite proviziu nedostala!!!
A platit isla posledna?? Tak viete co Vam na to poviem??? Neplatila, lebo tu drobnost v hodnote 6 eur sme jej darovali z dovodu poslednej navstevy kedy nam pani Marta priniesla kopu slovenskych potravin a sladkosti. obcas si robime taketo darceky ked vas to tak zaujima a serete sa do toho co nemate pani Petenyiova!!!

Dych mi vyraza ked citam Vase prispevky. musite byt velmi smutna a nestastna osoba ked na svet pozerate len z negativneho hladiska. sama kritika a staznost. Nic sa Vam nepaci len si lamentujete a stazujete sa....

No absolvovali ame s nimi dva zajazdy a dve zle skusenosti Poviem to na rovinu naposledy som isol s touto CK. Prvy zajazd bol do Krakowa na vianocne trhy : 8 hodinova cesta, 1 prestavka, sprievodkyna bola ako na dostihoch, ponahlala sa, nikoho necakala a nic sme ju nepoculi, autobus dobre ze sa nerozpadol. Druhu zajazd bol do Pariza na silvestra 5 dni : prestavky typu 10-15 minut a to na benzinkach stalo po 2-3 autobusi minimum cize sa to nedalo stihat, autobus na taku dlhu trasu slabo vybaveny, soferi ziadna slava s NITRANS, sprievodkyna sa sice snazila ale ziadna organizacia, tam kde nam mala dat viac casu na prehliadku dala nam malo a kde mohla ubrat sme mali zbytocne vela casu, teocha stratena, nepoznala poriadne ulice - nevedela sa orientovat, ubytovanie 0 bodov - hotel premiere classe chilly mazarin : ranajky na chlapa slabe, typu sladke pecivo, toast, bageta, jogury, maslo a dzem.. ziadna sunka, ziadny salam, ziadny syr.. keby som nemal zo sebou slaninu a klobasu tak by som tam hladoval.. izba sice mala ale na prespatie stacila.. no problem bol ze v celom hoteli z kupelky tolko smrdeli splasky ze cela ta izba zapachala a nedalo sa poriadne vyvetrat.. prehliadky pamiatok ziadna slava lebo sprievodkyna nemala dobru organizaciu zajazdu.. odchod z pariza bol skorej ako bolo planovane kvoli pocasiu a kedze v bratislave sa mali stretnut s inym autobusom ktory startoval o 5-6 hodin neskor tak soferi natahovali cas takym sposobom ze davali hodinove prestavky co bolo zbytocne a nad ranom oni isli ranajkovat tak vsetkych vyhnali von z autobusu na hodinu lebo oni ho musia zamknut.. Dali sme im aj tu druhu sancu ale naposledy sme s nimi niekam isli.

Presne ako je napisane v tejto recenzii , autubus strášný na tak dlhu cestu , nemal wifi? Autobus ktorym chodim do prace 10 km ma wifi a je pohodlnejši ako toto ! Nedostali sme všetci cestovne baličky , ale sprievodkyna to aspon nahradila “sačkom do dažda” ale aj tak si myslim ze ked ide niekde skupina maju dostat vsetci. Neskutočne všetko uponahlane , na silvestra keby sprievodkyňa nevybavila včeru neviem čo by sme robili do pol noci , od rana od deviatej na nohách príchod na “ubytovnu” ( inak sa to nazvat nedá) o 3 rano ! Ved to je aj na koňa vela ?všade sme museli chodiť za autobusom Prvy den sme mali nahlasené “raňajky” o 7;20 všetci sme to dodržali lebo po nas isla ina partia , ale druhy den sme mali od osmej a ty co mali jest pred nami svoj čas nedodrzali a jedli snami tym padom niekto ani miesto nemal ! Ranajky 0 bodov , croisant na pridel , a doplnovanie balenych sucharov a syrečkou nepriebiehalo . Jedine co sa tam dalo ako tak zjesť ! Ubytovna no na prespatie stačila , ale po prichode strašny pach , chybali zakladne veci ako je kefa ma wc napriklad alebo jedna zastrčka . Sprievodkyna bola strašne zlata snažila sa , za vela vzniknutych situacii nemohla, ale nie vždy dobre zorganizované ! Musim povedať že to vyzeralo ako nejaky narychlo doplneny zajazd , aj autobus ktory podla mna mal robit iba zvozy zapriahli do Paríža a a narychlo dali sprievodkynu ktora ani nechcela možno ist lebo nemal kto ist . Cele divne . S poznavacieho zajazdu poznám iba okruh lodou lebo letačik bol v českom jazyku.

S CK DAKA len svätý pokoj, končím a ani nechcem o vás už počut!

Dobrý deň, chcem sa spýtať na názor, kto cestoval na 1-dňový zájazd CK Daka Orlie hniezdo ? dakuejm

Nikdy viac na zajazd s touto cestovkou!!! Vylet do tropikaria v Budapesti a prehliadka mesta, cakal som ze to bude trvat aspon 6 hodin. Skutocnost cesta starym autobusom 10 hodin, cas straveny v Budapesti 3,5 hodiny!!! Cestou tam zapcha na dialnici co sa da pochopit, 30 km pred Budapestou si musel robit vodic prestavku a tak sme stali na pumpe 45 minut. Prichod do Budapesti po siestich hodinach o 12.00, vsetko uponahlane na nic cas. Napriek tomu, ze sme prisli strasne neskoro, zo strany vodica a sprievodcu ziadny zaujem zostat trocha dlhsie prave naopak skorsi odchod o 15.30 aby sme nahodou nechytili zapchu a mohli byt doma vcas na veceru. Pisu, ze sa dostane welkom drink co samozrejme nebolo, toto mi vobec nevadilo ale naco to pisu a autobus mal mat wc co aj mal ale nebolo pristupne az na velke prosenie tam isiel jeden clovek za celu ddesathodinovu jazdu.

Zájazd CK DAKA do Florencie a Ríma, termín: 04.07.2018 - 08.07.2018 neskončil pre mnohých slávne. Sú to nádherné destinácie a očakávaní sme mali všetci veľa, veď išlo o poznávačku. Lenže sprievodkyňa si robila čo chcela a šoféri tiež. Raňajky v hoteli boli katastrofálne, ale kontinentálne:) Miest na sedenie vo vyhradenej miestnosti, zrejme pre nízkorozpočtové zájazdy bolo 44, nás bolo vrátane šoférov tuším 50. Obsluhovala nás jedna pani, samozrejme to nemala šancu stíhať. Tí čo mali šálky a taniere boli za vodou do času kým nedošiel džús a káva. Tí čo milujú sladké raňajky to mali vyhraté tiež. Koláčov z bábovkového cesta boli asi 3 druhy a z posýpkového s hrubou vrstvou džemu asi 1. Tie dokladali bez problémov. Na osobu bolo koliesko pripomínajúce diétnu salámu a rovnako veľký jeden kus syra:). Maslo šetrili statočne taktiku ovládajú skvelo ako sa to robí. Porcovaných džemov so zabalenou hriankou bolo tiež požehnane, aj chleba. Myslím, že som na nič nezabudla, či? A to sú iba raňajky... Napriek tomu v autobuse už v BA zaznelo: "Už je to jedno, pamätajme si iba to čo bolo pekné..." Ja s týmto tvrdením nesúhlasím, pretože takto k zmene nedôjde. To, že napíšete spätnú väzbu o svojich skúsenostiach Vás stojí iba čas... Lenže je šanca, možno naivná že prispejete k zlepšeniu služieb a to už za to stojí:)

Dobrý deň prajem. Chcela by som vás poprosiť, či náhodou nemá niekto skúsenosť s poznavačkou do Kyjeva a Černobylu cez CK DAKA. Ďakujem

Dobrý deň, prosím môže niekto napísať či absolvoval autobusový zájazd do Toskánska s cestovnou kanceláriou Daka a ako bol spokojný (autobus a sprievodca)?. Ďakujem.

Super, super a ešte raz super
Síce dlhá cesta 24hodin v buše ale to preto lebo sme nastupovali v Martine
Chcem pochváliť pána Štepku, že na to koľko má rokov vydrzal chodiť, rozprávať a srandovat. Zájazd super videli sme toho dosť a videlk by sme viacej keb, niektoré tetusky vladali chodiť (denne 15-20km) a nevysedavali po kaviarnach... Organizácia super na to ze bol silvester a ďalší deň sviatok bolo v Amsterdame takmer všetko otvorené. Plavba v po grachtoch nezabudnuteľná. Keby ma teraz niekto vylozi na stanici presne viem ako sa dostanem na namestie, kde si kúpim jedlo a tak. Skanzen super zážitok. 1000fotiek a 65videi... Chcem upozorniť ľudí čo idú na zájazd, ľudia je to spoznávaci zajaz buďte prioraveny že budete veľa chodiť, treba si zariadiť pohodlnú obuv a dostatok tekutín. Fajčiari si cigarety nakúpte na Slovensku lebo tam zaplacete. Ďakujeme za príjemnú atmosféru a zazitky.

S CK Daka som bol v Izraeli a bol to velmi prijemny zazitok. Hned po prilete do Eilatu nas nalozil Čajke – sympaticky a vysoko proaktivny sofer, ktory nam toho ukazal vzdy o trochu viac nez bolo v plane :) Boli sme mensia skupina, takze sme sa pohodlne zmestili do minibusu. Cestou do Jeruzalema sme zastavili pri mrtvom mori (aj v decembri bola voda prijemna), a vecer sme uz boli na hoteli. Teda este pred tym nas Čajke povozil po polke Jeruzalema aby nam spravil taku predpripravu na nasledovne dni.

Hotel bol na Olivovej Hore a vyhlad priamo na Stare mesto Jeruzalema bol naozaj nezabudnutelny. Pocas 3 dni nas celkovo odsprevadzali 3 ludia na cele s Lubicou, ktora bola velmi energicka a v kazdom momente pripravena odpovedat na akukolvek otazku. Ci uz ohladom historie alebo dobrej nedalekej kaviarne. Jeruzalem je velmi pozoruhodne mesto a sucastou vyletu bola aj navsteva Betlehemu. Tazko si tieto miesta clovek naozaj uzije pokial nejde s niekym, kto mu perfektne objasni ich historiu. A k tomu bol tento vylet ako stvoreny, takze nemam vyhrady.

Zdravím, boli by možné poslať kontakt na sprievodcu v Izraeli? My sa tam s manželom chystáme 14-17.3 a chcela by som sa niečo informovať. Vďaka za skorú odpoveď

Váša recenzia ma potešila, pretože v marci prvý krát cestujem s CK DAKA a vybrala som si zájazd do Izraela. Verím, že aj ja budem s týmto výletom spomínanej CK aspoň tak spokojná ako ste vy. Dúfam, že aj my budeme menšia skupina, pretože pri poznávacích zájazdoch je menšia veľkosť skupiny určite výhodou.

Zdravím.... Ktorý dátum ste si vybrali na ten Izrael?

Moje baby boli teraz s touto cestovkou na vylete na autosalon v Ženeve. Im to padlo z neba, oni boli v Zeneve. Ale pokial sa hodnotenia tyka. Autobus, sprievodca, organizacia - 150 spokojnych bodov zo 100 moznych.

Mojim cielom bolo prispiet ku kvalite poskytovanych sluzieb touto cestovkou?

Dobrý deň,
absolvovali sme víkendový zájazd na Krásne bavorské zámky a musím uznať, že boli naozaj nádherné. "Wow efekt" sa dostavil hlavne pri prehliadke interiéru zámkov Linderhof a Herrenchiemsee vrátane zážitkovej plavby loďou na ostrov Herreninsel. Ani majestátny Neuschwanstein nesklamal. Vďaka disciplínovanosti spolucestujúcich sme všetko stihli, časový harmonogram bol dodržaný, program zájazdu zodpovedal tomu, čo CK sľubovala, sprievodkyňa bola milá a cestu nám obohacovala o rôzne zaujímavosti z histórie aj súčasnosti pozoruhodností Bavorska. Počasie bolo taktiež priaznivé, nezabudnuteľný bude pre mňa pohľad na hrdo týčiace sa zasnežené Alpy. Som vďačná za to, že sme sa dopravili do cieľa aj domov bez problémov, šofér bol profesionálny. Prvú skúsenosť s CK Daka hodnotím veľmi pozitívne.

Dobrý deň pridám sem môj mail ktorý som zasielala so CK. Túto CK vôbec neodporúčam.
Katastrofálna organizácia zájazdu hneď od začiatku už na letisku. Sprievodca nám rozdal letenky a viac sa o nás nestaral, že "však trafíte". Ubytovanie otrasné, veľmi ďaleko od centra smradľavý zatuchnutý a zafajčený podpriemerný hotel, horšie ako hostel na Ukrajine, niekde na periférii mesta. Delegát nemal vôbec naštudované ako sa dostať do centra, nemali sme vôbec zabezpečenú dopravu v Neapole...!!!!! Blúdili sme ulicami a hľadali metro, (delegát sa pýtal každých 100 m) ktoré bolo pol hodinu peši od hotela a nevedel kde má vôbec kúpiť lístky, po príchode do mesta nevedel trafiť do centra stále sa pýtal na cestu a vláčil nás po nezmyselných uliciach až do prístavu lebo vôbec netušil kedy nám na druhý deň ide trajekt na Capri. Pritom to mal mať naštudované stačilo otvoriť internet, alebo mať informácie z CK. Keď sme mu to povedali, on na to že on to chce vidieť na vlastné oči zbytočná strata času a nachodený sme boli ako...
Tiež sme mali v prístave hľadať ďalšieho účastníka ktorý prišiel iným lietadlom, nenašli sme tak sa naňho vykašľal.
Až po našich sťažnostiach sme sa naveľa dostali do centra a videli nejaké pamiatky samozrejme až navečer stratili sme kopu času "hľadaním centra".
Návrat na hotel bola naozaj "zábava" nakoľko späť sme išli vlakom samozrejme že opäť sme hľadali cestu ako sa dostať k vlaku lebo delegát netušil. Nakoniec sme ledva stihli posledný vlak aj to sme behali s vyplazeným jazykom po peróne z vlaku do vlaku lebo sme nevedeli do ktorého máme nastúpiť. Skoro nás tam vlak nechal, nakoľko už odpískali jeho odchod a my sme boli v druhom (zlom) vlaku... celé zlé. Nakoniec sme zistili že vlaková zástavka je 100 m od hotela hlavne že nás vliekol pol hodinu na metro.
Na druhý deň sme sa opäť vlakom presúvali do centra a opäť hnusnými bočnými ulicami (min. pol hodinu behom) do prístavu na trajekt. Samozrejme na lístky sme museli čakať ďalšiu pol hodinu a zdrhol nám trajekt na ktorý sme chceli ísť. Podľa môjho názoru toto malo byť zabezpečené vopred.
Nakoniec sme sa na Capri dostali až poobede, potom sme nemali dosť času aby sme si všetko stihli pozrieť... ako napr. Augustové záhrady... lebo nebol čas... stále nás delegát hnal ako kozy. Keď sme išli na spiatočný trajekt delegát nás poslal na zlé mólo, iba vďaka tomu že sme mu neverili a opäť behali z móla na mólo a nakoniec vďaka tomu že sme sa sami pýtali v prístave tak sme prišli na to správne... ach jaj.
Keď sme sa vrátili do Neapola radšej sme sa naňho vykašlali a išli si individuálne po meste a potom späť na hotel. Keď sme sa pýtali ako sa prepravíme nasledujúci deň do Pompejí a na Vezuv tak nás zase chcel hnať vlakom do mesta do prístavu, že odtiaľ pôjdeme autobusom. Čo sme však odmietli a trvali na tom nech nám zabezpečí taxík za 65 € na osobu. To aj urobil ibaže nám zabudol povedať, že taxík nebude len pre nás ako skupinu ale že ešte budeme po meste zbierať iné skupiny. Keď sme prišli do Pompejí mali sme na ne len 2 hod. čo bolo strašne málo s tým, že sme mali sprievodkyňu, teda lepšie povedané japonci ktorých sme pozbierali mali a náš delegát nám povedal že však počúvajte veď hádam viete anglicky. Hej ja som vedela ostatný nie. Keď sme mu povedali že to nemyslí vážne a sťažovali sme sa (podaktoré dámy vyslovene zúrili) tak naveľa sme sa od Japoncov odpojili a robil nám výklad on ale opäť to bolo štýlom tam je to pekné ale nestihneme sa tam ísť pozrieť máme málo času a pod... jedna veľká katastrofa... všetko v behu s vyplazeným jazykom...
Na Vezuve sme pre istotu už nedostali takmer žiaden výklad lebo cestou autobusom hore nám niečo šušlal do mikrofónu a keď sme sa ohradili že nepočujeme tak sa urazil a s výkladom skončil... Na Vezuv sme mali 1,5 hodiny... opäť všetko v behu... Keď sme sa vrátili na hotel mali sme individuálne voľno ibaže keď sme sa chceli ísť trochu von prejsť nebolo kam... štvrť v ktorej bol náš "hotel" bola niečo ako Luník IX a do mesta zase hodina cesty.
Na tento výlet sme sa veľmi tešili a o to väčšie sklamanie a rozčarovanie to pre nás bolo. Delegát bol starý ufrflaný dedo, keď sme po ňom niečo chceli stále reagoval podráždene a neochotne. On sa tam správal ako účastník zájazdu chodil si a fotil, kupoval si suveníry a keby nebyť jedného pána ktorý to tam všetko organizoval ešte teraz sme stratený v Neapole. Pritom nám nezabudol zakaždým povedať že už tam bol 40x. Tiež veľmi negatívne hodnotím prístup CK nakoľko nič nebolo zorganizované, už sme niekoľko poznávačiek zažili a to sa naozaj nedá porovnať... chaos na chaos... Tiež by som rada vedela keď sme sa hneď telefonicky a mailom sťažovali nikto nás viac nekontaktoval a nedal nám žiadnu spätnú väzbu. Ja osobne som mala s vašou CK v pláne ísť aj na iné poznávačky ale po tejto skúsenosti ĎAKUJEM NEPROSÍM.

Dobrý deň.

S CK DAKA sme absolvovali 5 dňový letecký zájazd do Paríža v termíne 19.6.2019 - 23.6.2019, tak by som sa touto cestou chcel s vami podeliť s mojimi skúsenosťami.

Na stránke sa chvália tým, že vopred viete v akom hoteli budete ubytovaní. Nie je to však celkom pravda. V čase, keď som objednával zájazd bol na stránke pri našom termíne uvedený hotel B&B Hotel Porte de Choisy, ktorý je lokalizovaný približne na pol ceste z letiska Orly do centra Paríža. Cesta do centra metrom trvá probližne 20 minút. Viacmenej optimálna poloha. Až po objednaní zájazdu sa zrazu bez varovania hotel zmenil na Premier Classe Cergy Pontois, ktorý je úplne mimo Paríža, presne opačným smerom ako letisko Orly. Cesta z letiska do hotela trvá minimálne 1,5 hodiny a cesta z hotela do centra minimálne 45 minút. Keď som uvedenú zmenu reklamoval a dožadoval sa vrátenia pôvodného hotela, tak mi konateľ CK napísal, že na zmenu hotela majú podľa všeobecných obchodných podmienok právo a že ten pôvodý hotel bol pri našom termíne uvedený len omylom a že ten nový hotel je aj tak lepší (čo sa ukázalo ako úplný nezmysel). O navrátení pôvodného ani náznak.

V pokynoch pre cestujúcich od CK je veľmi zavádzajúca formulácia:

"cena za kompletnú dopravu v Paríži počas celého zájazdu - 72,40 € pre dospelého a deti do 11 rokov 33 € (cena zahŕňa transfer letisko - hotel - letisko, doprava do Versailles a späť, "električenku" na rýchlovlaky, metro, autobus, električku na všetkých 5 dní, suma je konečná a je potrebné ju mať pripravenú po prílete do Paríža)"

Väčšina cestujúcich (možno aj všetci) to pochopili tak, že transfer "letisko - hotel - letisko" je zabezpečený autobusom alebo niečim podobným. Omyl, z letiska sme museli do hotela cestovať verejnou dopravou približne 2 hodiny s dvoma prestupmi krížom cez celý Paríž. S kompletnou batožinou a pri plných vlakoch dosť náročné. Do hotela sme preto prišli veľmi neskoro a tak nastal všeobecný konsenzus, že sa neoplatí v ten deň už vracať do mesta, lebo sú všetci príliš unavení a časovo to aj tak nemá zmysel. Takže sme kvôli tejto úplne absurdnej voľbe hotela prišli o večerný program v Paríži.

Hotel, do ktorého nás ubytovali nakoniec vôbec nepatril sieti "Premiere Classe" ale do siete "F1", čo je údajne ešte nižšia trieda ako "Premiere Classe". A plne sa to potvrdilo. Príchod na izby bol pre nás šokom. Izby extrémne malé, absolútne žiadna polička alebo skrinka na odloženie čohokoľvek. Dvere na izbách sa pomaly rozpadávali, kompletne všetky poriadne vŕzgali, z chodby sa dali zavrieť len buchnutím (si viete predstaviť aké príjemné to bolo, keď v noci začali chodiť iní hostia z a do izieb) a na viacerých pri tom aj vypadávali kľučky, na jednej izbe nesplachoval poriadne záchod. V izbách neboli štandardne ani len uteráky, to však našťastie sprievodkyňa vybavila a uteráky sme dostali. Celkove ten hotel na mňa pôsobil skôr dojmom ubytovne pre študentov neďalekej univerzity. Tí tam do noci študovali prípadne sa zabávali pri hlasnej hudbe. Ešte nikdy som nebol ubytovaný v takom zlom hoteli.

Keďže sme prišli o program v prvý deň zájazdu, sprievodkyňa musela s programom improvizovať a viac ho nahustiť. Posledný deň sme potom riešili tak, že sme na návrh sprievodkyne išli z hotela ráno aj s batožinou a ona nám ju potom v meste strážila cca 3 hodiny, aby sme aspoň individuálne ešte niečo stihli, lebo inak by aj ten posledný deň bol úplne stratený rovnako ako prvý.

Ako pikoška pôsobí fakt, že sprievodkyňa musela letieť naspäť úplne iným lietadlom ako my (nie na jej žiadosť). Snažila sa nás odprevadiť do poslednej chvíle ale na letisku vo Viedni sme už boli odkázaní len na seba. Našťastie neviem o tom, že by mal niekto vo Viedni nejaký problém ale aj tak to považujem za veľmi neseriózne zo strany CK.

A na doplnenie - vstup do múzea Louvre sa oproti minulosti zmenil tak, že už vám negarantujú vstup, keď si vopred cez internet nezakúpite vstupenku na konkrétny deň a hodinu, takže toto sme museli riešiť priamo na mieste. Spoločne sme si zakúpili vstupenky na rovnaký čas a sprievodkyňa potom prispôsobila program tomuto času. Našťastie bol v každej rodine niekto, kto dokázal cez mobil s platobnou kartou tieto vstupenky zakúpiť aj pre ostatných. Ak by tam bol niekto, kto to nedokáže, tak by mal proste smolu a do Louvru by sa nedostal. Myslím, že kvalitná CK by mala aj takéto veci nejako ošetriť (už pred cestou), lebo návšteva Louvru bola v programe.

Celkove náš zájazd vďaka veľmi skúsenej a milej sprievodkyni a taktiež vďaka nekonfliktným účastníkom zájazdu dopadol celkom dobre, avšak CK nám to skôr skomplikovala ako uľahčila. Každému, kto by chcel s CK DAKA cestovať odporúčam všetko si priamo v CK vopred overovať (najlepšie písomne), nespoliehať sa na žiadne zvyklosti a predpoklady, a prichystať sa na najhoršie, aby ste nezažili podobné šoky ako niektorí v našom zájazde. Alebo radšej cestujte s inou CK. Ja s CK DAKA po tejto skúsenosti určite nikam cestovať nebudem.

S cestovnou kanceláriou Daka sme s rodinou absolvovali 5 -dňový zájazd do Paríža s návštevou Disneylandu. Jediná dovolenka, z ktorej sme sa vracali s nepríjemným pocitom, vystúpiť z autobusu na konci v Bratislave bola úľava.

Hneď pri nástupe nás čakalo nepríjemné prekvapenie, keď nás chcela p. sprievodkyňa rozdeliť a posadiť polovicu rodiny do inej časti autobusu, než sme mali miestenky, za ktoré sme podotýkam vopred zaplatili. Jednoznačne sme vyjadrili nesúhlas a zmenu sme odmietli. Ďalšie prekvapenia prišli už počas cesty, napriek tomu, čo CK uvádza v popise zájazdu sme v autobuse nemali k dispozícii ani občerstvenie , ani wifi , ani toaletu / ani v prípade núdze/, nočné lampy na čítanie šofér zámerene vypol, takže po zotmení bolo veľmi obtiažne čokoľvek nájsť, prípadne si napr. dať lieky. Z prisľúbeného konfortu teda ostala fungovať len klimatizácia. Ďakujem, že nebola vypnutá aj tá. Prestávky boli na môj vkus krátke, 15 minút, po našej intervencii 20, pričom tieto sú sprievodcom oznámené štýlom: rozsvietia sa svetlá, a zaznie pokyn stretneme sa tu o 15 min.. Ženy v autobuse s detmi to nemali šancu stihnúť ani na záchod, nieto ešte si dať kávu, alebo iné občerstvenie. No tieto záležitosti by človek aj rešpektoval, ak by boli dodržané podstatnejšie časti, ako napr. program.

Hneď po príchode do Paríža nás čakalo ďalšie nepríjemné prekvapenie, namiesto Il de la Cité s Notre Dame a inými úžasnými pamiatkami sme sa vybrali rovno na Eifelovu vežu. Skoro ráno, v hmle. Tento bod programu bol na pláne až na druhý deň večer, takže sme tomu nemali prispôsobené ani oblečenie. Po návšteve veže bola plavba loďou , takto sme si aspoň mohli obzrieť Il de la Cité z diaľky. Tak ako do žiadnej pamiatky, či múzea, ani na loď sprievodkyňa nenastúpila. Tí, čo cudzími jazykmi nehovoria sa nedozvedeli nič o tom, čo vidia, ostatní sme využili online prehliadku cez mobil, čo bolo jediný krát, že sme mali aspoň prehľad, kde sme a čo vidíme. Odtiaľ sa skupina rezkým krokom vybrala na “ prechádzku po brehu Seiny” . Bol to nácvik na maratón, sprievodkyňa nás zásadne vodila po cyklistických chodníkoch, po trávniku, po stavbách. Prechádzku som si úprimne predstavovala ako príjemnú chôdzu napr. na nábreží, no minimálne nie 100 m od samotnej rieky v špine a prachu. Počas tohto maratónu sa moja sestra spýtala, kde bude môcť použiť toaletu, na čo dostala arogantnú odpoveď, že na vecko mala ísť na Eifelovke. Pre zaujímavosť, toto bolo cca. 3 hodiny po tom, ako sme z veže odišli.

Nasledoval Louvre, kde mala skupina rozchod, čo oceňujem, pretože toto boli chvíle, ktoré sme si s rodinou ako tak užili. Na môj dotaz, kde sa môžeme najesť a kde nájdeme bankomat sprievodkyňa prv odvrkla, že sa máme opýtať okoloidúcich, až po mojej sťažnosti, že to je jej práca a keby som sa chcela vypytovať okoloidúcich, tak si cestu naplánujem sama, sa išla opýtať a nakoniec nám teda informáciu láskavo poskytla. Za tento čas osobného voľna sme si stihli obzrieť niekoľko zaujímavých miest, najesť sa v bistre, užiť si kolotoče pri Louvre. Bolo to úžasné. Po návrate na miesto stretnutia nám bolo oznámené, že autobus nás čaká cca. 2km ďalej, na mieste, odkiaľ sme vlaste pribehli na stretnutie. Toto už rozčúlilo viacerých, najmä účastníkov s detmi. Behať po 14 hodinovej ceste a celom dni zbytočne nechcel nik. Sprievodkyňa zásadne používala termíny typu “dva stľpy s oblúkom”, vyoký stľp s ostrým hrotom”, “tá mozaika s tým Ježišom” - skúste si potipovať, čo bolo čo.

Pri nástupe do autobusu na nás veľmi nepríjemný a arogantný šofér Radko vyhrkol, aby sme sa očistili, čo sme takí špinaví, či sme boli vo vápenke. To už sa jeden pán nezdržal a oznámil mu, že sme boli presne tam, kam nás sprievodkyňa viedla. Rázne som ho požiadala, aby sa zdržal komentárov, pretože ich “práca” vykazuje viacero nezrovnalostí a v tejto chvíli sa cítim oklamaná a okradnutá.

Po príchode na “hotel” ( nesťažujem sa, za tie peniaze to bolo akurát, ale pre cestujúcich s malými deťmi by som podotkla, že sa jedná o “hodinový hotel” v tesnej blízkosti letiska) nás šofér menom Radko oslovil a mala som chvíľu pocit, že vzniknuté nedorozumenia a problémy chcú riešiť. No naopak, boli sme arogantne poučení, že máme byť radi, že sme v Paríži a nehľadať problémy, na čo môj manžel poznamenal, že tie hľadať nemusíme, tie tu sú jednoznačne. Nakoniec manželovi ponúkli pivo (nepije, ale vzal si to, a skutočne sme mali snahu nájsť si spoločnú reč).

Po tom, ako sme oznámili, že ďalší deň plánujeme stráviť v meste separátne, pretože dcéra tu oslavuje narodeniny a má konkrétnu predstavu kde sa chce nachádzať, nám sprievodkyňa nechcela prezradiť kedy a odkiaľ sa autobus bude vracať na hotel, a tvrdila, že aj tak ideme presne tam, kde som jej popísala, že máme v pláne byť, tak aby sme išli s nimi. Tak sme sa od skupiny oddelili iba ráno, keď sme namiesto prehliadky vojenského múzea išli s rodinou do D`Orsay, a obzreli sme si Bourbonský palác. K skupine sme sa pripojili včas, presne ako nás žiadali. Po tomto sa autobus vybral k Opere a k múzeu voskových figurín, tu sme mali možnosť sa najesť, ale to len preto, lebo sme do múzea nešli, nakoľko dcéra toto už navštívila skôr, počas iného zájazdu. Pokiaľ by sme do múzea šli, na jedlo by čas určite nebol. Opakovane som sa pýtala, či pôjdeme na Champs Elysées a k víťaznému oblúku, pri čom odpoveď bola zakaždým áno. Napriek tomu okolo oblúku autobus prefrčal, ani jeden okruh okolo neurobil, aby sme si ho mohli obzrieť aspoň z autobusu, a vybral sa na Montmartre, kde nás vyložil a nechal na 4 hodiny. Jedná sa o štvrť, ktorá v programe ani nebola. Napriek tomu, že sa tu nachádza úžasná bazilika Sacre Ceur, ktorú sme si samozrejme obzreli na vlastnú päsť, nakoľko sme sa chceli vyhnúť ďalšiemu maratónu, a niekoľko zaujímavých umeleckých uličiek, je toto skôr štvrť pre dospelých nad 18 rokov ( ak mi rozumiete :)) . Striptízové bary, prostitútky, spodné prádlo, umelé falusy v tvare eifelovky vo výkladoch. Ideálne miesto, kde stráviť deň s dieťaťom. Nerozumiem, z akého dôvodu nám sprievodkyňa neumožnila ostať v centre mesta a urobiť si program, ktorý sme mali v pláne, predišla by tým zbytočnému konfliktu a všetci sme mohli v noci spokojne spať.

Večerný program mal byť Montparnasse, výhliadková veža s rýchlovýťahom, ktorého som sa nemohla zúčastniť so zdravotných dôvodov, tak nám bolo povedané, že si tam môžeme dať našu slávnostnú večeru za ten čas. Nakoniec ale sprivodkyňa program skrátila na 45 minút, čo nám toto úplne znemožnilo. Tak sme sa miesto večere mohli prejsť pri železničnej stanici, odbíjajúc bezdomovcov a narkomanov. Jediné pozitívum, za kt. jej ďakujem bolo, že dcére kúpila drobný darček k sviatku. Po návrate na hotel som už úprimne povedané plakala, najmä po tom, čo nám šofér Rado „priateľsky“ oznámil, že kto ráno o osmej nebude v autobuse ostáva tu, lebo on zatvára dvere a odchádza. Aby sme dcére aspoň zabezpečili večeru, šli sme do miestnej reštaurácie a našu slávnostnú večeru sme si mohli dať len vďaka milému personálu, ktorý bol ochotný nás obslúžiť tesne pred záverečnou a počkať s nami, kým sa najeme a napijeme. Veľká vďaka.

Finálny šok nás čakal posledný deň, kedy malo prísť k hlavnému programu celého výletu – návšteve Disneylandu. Rano v autobuse nám pani oznámila, že lístky platia do oboch parkov a že autobus odchádza 17.50. Napriek tomu, že cestovná kancelária uvádza odchod na Slovensko 20.30. Na moje rozhorčenie som dostala odpoveď, že to tak robia vždy a nechápe o čo mi ide. Sprievodkyňa odprevadila ľudí po prvú bránu, čo ani zďaleka nebol vchod a odišla. Toto bolo o deviatej ráno, park otvára o 10.00 . Ľudia, ktorí nehovorili cudzími jazykmi mali opäť smolu a boli odkázaní sami na seba prípadne sme im pomáhali my. V parku sme si užili napriek horkej pachuti v ústach niekoľko hodín, až kým sme sa nerozhodli prejsť do druhého parku, kde sme mali mať vstup. Žiaľ sme sa od personálu parku dozvedeli, že naše lístky tam napriek tvrdeniu sprievodkyne neplatia a horlivo sa nám v jej mene ospravedlňovali. Tak sme stratili z nášho programu ďalšiu hodinu pobehovaním a zisťovaním, ako nás zase oklamali. A nakoniec sa dostávame k bodu, prečo je dôležitý čas odchodu. Hlavý program Disneylandu, veľký sprievod začína 17.30. Ten sme teda nemali možnosť vidieť. Zaplatili sme teda vysoké vstupné do parku a boli sme ukrátení o 3 hodiny, ak počítam aj tú hodinu navyše čo som popísala vyššie, tak o 4.

Vrchol bol, keď počas poslednej hodiny mi začal vyvolávať šofér menom Rado a do telefónu mi nadávať a vyhrážať sa, že ak sa nedostavím o 17.50, tak ma tam nechá. Po otázke, kde som zobrala tú „ičovinu“, že odchod je o 20.30 som sa nezdržala a poslala som ho do teplých krajín. V zápätí som volala sprievodkyni, že s ohľadom na ostatných cestujúcich , najmä na deti sa samozrejme včas vrátime a žiadame personál, aby nás už cestou domov neobťažovali a aby nás nechali si užiť aspoň túto poslednú hodinu v parku v kľude. Cestou von z parku sme sa stretli viacerí zo skupiny a spoločne sme sa vybrali k východu, nakoľko ale sprievodkyňa s nami nebola a nedostali sme ani žiadne inštrukcie, samozrejme sme zablúdili a vyšli nesprávnym východom na iné parkovisko, kde sme natrafili na ďalšiu skupinu, ktorej sa stalo to isté. Vďaka mojej znalosti anglického jazyka sme sa s pomocou personálu parku nakoniec na parkovisko všetci dostali. Túto skutočnosť vytkla p. sprievodkyni iná úťastníčka.

Napriek našej požiadavke , aby nás nechali už na pokoji, ma pri každej možnej príležitosti napádal šofér menom Rado, ktorý si cestou vytvoril smiešnu teóriu o tom, pre čo sa sťažujem a absolútne im aj s pani sprievodkyňou chýbala sebareflexia. Nakoniec som sa dokonca dozvedela, že mám byť vďačná, veď som bola v Paríži a že si „splnia povinnosť“ a dovezú nás aj domov.

Summa summarum, cestu neodporúčam nikomu, najmä nie s deťmi. Nakoniec sa chcem veľmi pekne poďakovať druhému šoférovi menom Marián, ktorý bol celú cestu slušný a dokázal s nami komunikovať na úrovni.

Dobrý deň,

mojou snahou ako som v pôvodnom článku napísala bolo prispieť k zvýšeniu kvality poskytovaných služieb cestovnou kanceláriou. Evidentne sa to nepodarilo:(. Predpokladám, že ak by si všetci účastníci zájazdov dali tú "námahu" a napísali o svojich "zážitkoch", tak by táto CK už neexistovala. Osobne som začala využívať služby inej CK a som veľmi spokojná. Cena je o málinko vyššia, ale zodpovedná poskytovaným službám. Sprievodkyne a šoférov majú skvelých:)

Dobrý deň,
môžete napísať aspoň krstné meno sprievodkyne? Ja som sa nedávno vrátila z jedného poznávacieho zájazdu s touto CK a podľa popisu praktík sprievodkyne sa to podobá na tú čo bola s nami v Taliansku. Z mojej strany tiež nespokojnosť s jej "prácou".

Dobrý deň, jej meno je Marcela. Pokiaľ mam správne informácie, ona robí Francúzsko. Je zaujímavé, že som na ňu čítala pred cestou samé chvály, nerozumiem, kto píše tie príspevky.

Ďakujem za odpoveď, s Marcelou K. mám len veľmi dobré skúsenosti, mala som ju už 2x na zájazde ako sprievodkyňu. V Taliansku bola teda iná sprievodkyňa, tú som zažila na zájazde prvýkrát. Čo sa týka šoféra Rada, asi sme ho aj my mali 1x vo Francúzsku, tie jeho spôsoby vyjadrovania a celkovej komunikácie sú veľmi podobné.

Nuž, neviem, či sa jednalo o jednorazové zlyhanie, ale každopádne to už s rodinou nebudeme skúšať a tejto CK sa v budúcnosti určite vyhneme. ?

S CK DAKA sme boli na zájazde 3x a boli sme spokojní. Na prvom zájazde sme boli vo Florencii, videli sme všetko, čo bolo v pláne, sprievodkyňa bola dobrá, hotely čisté a raňajky také ako boli v informáciách o zájazde. Vedeli sme, že nebudeme spať v interhoteli.
Druhý krát sme boli na 2-dňovom zájazde v Krakove a vo Vieličke - sprievodkyňa bola v pohode, dala nám kopec informácií, ubytovanie v poriadku.
Tretí zájazd pred pár dňami v Paríži a zámky na Loire. Super sprievodkyňa aj šoféri, ubytovanie čisté, raňajky francúzske, o čom sme vedeli. Videli sme všetko, čo bolo v programe, aj niečo naviac, sprievodkyňa, pani Elena sa nám maximálne venovala, zo zájazdu máme veľmi dobrý dojem.
Musím povedať, že boli s nami aj ľudia, ktorí mali rôzne pripomienky, sťažnosti a hľadali chyby aj tam kde neboli.
Z CK Daka máme v pláne ísť do sveta zasa, ponúkajú slušnú kvalitu za slušnú cenu. Boli sme na poznávacích zájazdoch aj s inou cestovkou a ponúkali podobný program, možno v lepšom hoteli, ale boli adekvátne drahší.

Ľudia sú rôzne nároční. Nakoľko ale CK Daka používa zavádzajúce reklamy a ponúka zájazdy v "zľave", toto konanie považujem za zámerné uvedenie do omylu. Človek očakáva zájazd v tej hodnote, ako je pôvodná cena, čo nezodpovedá skutočnosti.

S CK Daka som išla 1 raz a určite si ešte nejaký zájazd zaplatíme. Sprievodkyňa Karin bola fajn bežné veci ako prehliadka po meste, lístky na vaporreto v Benátkach vybavila a vzhľadom na to že sme boli skupina 50 ľudí a chceli sme si pozrieť zvonicu, san san marca a dozov palac aj znutra tak sme sa s kamarátkou a bratom odpojili a stretli sme sa opat pri vaporrete. Cas odchodu a prichodu bol načas a hned vecer ako sme dosli k hotelu nas ubytovali. Ubytovanie taky priemer ale izba aj kupelna bola cista a nebolo to pri hlucnej ceste co je fajn. Ranajky skromne ale ako zaklad stacila kava, sladky napoj, zemle, syr, sunka, a nejaky babovkovy kolac. Druhy den po ranajkach smer aquapark tam vystupila asi polovica zajazdu a zvysok sme isli do verony kde sme boli cca od 12 do 17tej opat sme prasli zakladny okruh pricom sme mali aj rozchod cca 45 minut na trhoch.Myslim ze so sprievodkynou sa dalo dohodnut a ked sa clovek spytal vzdy bola ochodtna a mila. Celkove zhrnutie je ze po vsetkych strankach sme za danú sumu 114 dostlali pomerne vela.Mam za sebou od poznavacieho zajazdu v azii kde musim uznat bola kvalita vyssia ale na druhej strane sme sa pohybovali v uplne inej cenovej relacii a na druhej strane mam za sebou nie jeden individualny vylet a mozem povedat ze za sumu 114e by som sa na dané miesta ani nedostala, cize boli sme spokojní.Napriek tomu bolo v autobuse nazorovo cca 50 na 50 rozdelenych ludí.Za mna pekny vylet, dobre ubytko a mila sprievodkyna, doslova super soferi aj autobus a niektorí sa tvarili a mali poznamky ako keby ich vyslali na nutené prace a zažili najhoršie dni v živote.Co sa tyka nezrovnalostí ohladom financii tak ano niejtorí mali pravdu ze vaporeto nebolo písané ze treba platit ale na druhej strane bola vseobecna poznamka ze na vstupy si treba nachystat cca 60e.Cize ak niekto isiel do dozovho palaca (25e), campanila (8e), san marcko (cca 5) a verona arena skupinovy listok (cca 7) a vaporetto spiatocne (13e) tak to vlastne sedí do 60e. A druhy konflikt bol pre vankusiky, stuple do uzi a taku tu srandu na oci tak kazdy dostal ine instrukcie niekto ze je to zadarmo a niekto ze je to za 2e a sprievodkyna mala info ze to je na predaj ale potom sa to dodatocne rozdalo vsetkym a bolo vybavene.

boli sme s daka v auguste v barcelone a zajazd sa perfektne vydaril aj zasluhou p. krajcera je to profik zelame cestovke cim viac takych sprievodcov myslim ze aj o rok si to s dakou uzijeme

ďakujem za super 2-dňový adventný zájazd do Prahy v termíne 30.11-1.12.2019. Videli sme všetko čo bolo v programe aj zo super výkladom. Za čo chcem poďakovať nášmu s prevodcovi P.Krajcerovi. Všetko mal naštudované, dostali veľa informácii a zostalo aj dosť času na vianočné trhy. Ubytovanie aj raňajkami boli na štandardnej úrovni. Ešte raz ďakujem.

Pred rokom som si kúpil 2-dňový zájazd do Budapešti, organizovaný cestovnou kanceláriou Daka. Zájazd bol kvôli pandémii koronavírusu zrušený; peniaze mi nevrátili, ale dostal som voucher. Ok, stáva sa... 

Tento rok som si ten istý zájazd kúpil znova. Ešte predtým, ako som si uvedený zájazd objednal, som napísal do cestovnej kancelárie Daka, či sa zájazd uskutoční a či je naňho prihlásených dosť ľudí. Operátorka cestovnej kancelárie Daka mi tvrdila, že na zájazd je prihlásených dosť ľudí a že zájazd sa určite bude konať. Dokonca mi tvrdila, že zájazd sa uskutoční bez ohľadu na to, koľko ľudí sa naňho prihlási, aj keby sa naňho prihlásili len 2 ľudia! (Už v tejto chvíli mi malo byť jasné, že je to klamstvo!) 

Na základe uistenia cestovnou kanceláriou Daka, že sa zájazd určite uskutoční, som si ho objednal a doplatil. O 2 dni mi prišiel mail z cestovnej kancelárie Daka (od pani "Director"), že na zájazd sa prihlásilo málo ľudí a preto zájazd zrušili. Zdá sa mi neseriózne, že CK Daka zavádza klientov (či skôr klame!) tvrdením, že je prihlásených dosť ľudí a zájazd sa určite bude konať a ihneď po zaplatení ho zruší a ako dôvod uvedie málo ľudí... Pani "Director" som odpísal, ale odbila ma a na ďalší mail už nereagovala vôbec. 

Až potom som si vyhľadal recenzie na cestovnú kanceláriu Daka. Väčšinou sú buď úplne pozitívne (tie si CK Daka asi píše sama) alebo úplne negatívne. Žiaľ, tých negatívnych recenzií je dosť a mňa to ani neprekvapuje. Operátorka Tereza klientom úmyselne klame a riaditeľka na nich kašle! 

Neviem posúdiť samotný zájazd, pretože hoci som zaňho zaplatil, zájazd sa neuskutočnil a peniaze som späť zatiaľ nedostal. V každom prípade, pri komunikácii s orerátorkou aj riaditeľkou CK Daka sa pripravte na klamstvá, ignoráciu, aroganciu... 

Tato kancelar me zklamala, nedoporucuji u nich drazsi zajezdy, jelikoz, kdyz nenaplni zajezd, hodi vam sibenicni termin s odjezdem za par dni,jakoby vsichni sedeli doma. Kdyz nesouhlasite a chcete vratit penize, odvolavaji se na pandemicky zakon a to, ze lidi se boji cestovat...zajezd se mel konat v desatem mesici, ale udajne ted, v srpnu, jsou lidi v karantene a proto se zajezd nenaplnil a oni mohou pouzit pandemickou vyjimku...smejdi a velke zklamani,slusny podnikatel by vratil penize,kdyz se mu nepodarilo naplnit zajezd, kdyz uz se cestovat da!!!

Vo februári 2020 som zaplatil za zájazd, ktorý CK Daka následne zrušila, hoci ma opakovane uisťovala, že zájazd sa určite bude konať. Nakoniec sa nekonali ani náhradné zájazdy, ktoré mi CK ponúkla. Po vyše roku som si zájazd objednal znova a CK Daka ma opäť uisťovala, že zájazd sa konať bude, ale 2 dni po jeho doplatení ho znova zrušila. A zase ponuky na náhradný zájazd, ktorý opäť zrušia...

Opakovane som žiadal o vrátenie peňazí, ale CK Daka na moje výzvy nereagovala. Namiesto toho mi zase ponúkla náhradný zájazd alebo poukážku. Po takmer 2 mesiacoch od zrušenia zájazdu som znova žiadal o vrátenie peňazí, ale moja žiadosť ostala bez odozvy.

CK Daka mi zadržuje peniaze za zájazd už 1 a pol roka a zdá sa, že nemá v úmysle mi ich vrátiť... proste, cestovná kancelária založená na arogancii, klamstvách, ignorácii a okrádaní klientov...

dobry den 

Cestovala som z danou cestovkou DAKA ...velmi dobra cestovka ..ale voci urcitym vodicom mam obrovske vyhrady ..cestovala som 8.9 21.rano 8.10 do Bratislavy z pravidelnou linkou danej cestovky ..uz moj prvy dojem na vodicov ma nesklama nesimpatycky ,nevrly ziaden usmev kamenna tvar ..no brala som to tak asi sa zle vyspali ..no ale pri ich jazde som ostala hlboko sklamana ..myslela som ze ziva do blavy nedocestujem ..ich ryskantna jazda bola sama hroza ..ja som tiez vodicka s povolania ..ale moje kredo je ...v prvom rade doniest v bezpeci cestujuvich ...seba ..a nakoniec neposkodit majetok firmy...proste som bola rada ze v blave konecne vystupujem ..prestupili sme na druhy autobus danej firmy a neuverite aky rozdiel vodicov ..prisli sme k autobusu vidite usmiate mile tvare jak vodicov tak sprievodkyne ../ cesta bola do pariza/ mile pribitanie ..no nebo a zem ..cela cesta az do pariza nola neskutocne prijemna ..po celu dobu v parizi mila sprievofkyna a jej neuveritelne vedomosti ..no citila som sa velmi dobre no na ceste spet ked sme isli zase z  blavy co cert nechcel natrafili sme na tych istyvh vodicov co sme snimi prisli ..neprijemne tvare kamenne ..kava bageta nic ..poptosila som ich ci si nemozem dat k nim do chladnicky puding ktory som si zakupili v parizi ..no ochota bod mrazu ..nase pudingy sa viezli s mi v taske ..az do cielovej stanice...takze katastroficky zazitok z cesty z blaby do cielovej nasej stanice ..dufam ze az si objednam zajazd z danej CK DAKA tak na takych mrzutyvh vodicov uz nenatrafim ..preto stale vravym ze su vodici a vodici ..

Dobry den, chcem sa s Vami podelit o skúsenost s CK Daka a ich poznavacim zajazdom Jedinečný zajazd po 4 krajinach Europy v case od 22.9.-26.9.2021. To ze bol jedinecny musim suhlasit, nic horsie som nezazila a mam pocit , ze uz ani zazit nechcem. Zacalo sa to objednanim zajazdu, kde je vyfoteny krasny velky autobus samozrejme ten naj na cestovanie. Zarazila ma ponuka objednanie si miest na tom by nebolo nic zle, ale v druhej polovici autobusu chýbali sedadlá. Preto ked sme chceli cestovat s priatelom a sediet vedla seba museli sme si vybrat iba pravu str. autobusu. Stale som netusila preco. Ked sme sa chceli na to informovat na centrale CK Daka v Samorine . Tam sme vsak dostali info, ze CK Daka tam ma len schranku a vsetko vybavuje len cez telefon. Tak sme volali. Skasli nas za posledne sedadla v autobude, takze aká rezervacia ked som si nemohla vybrat kde budem sediet a stale nemali potrebu nam nic povedat. Pokyny na cestu dostanete 5 dni pred odchodom. Nebolo to 5 dni, ani 4 ani 3. Opat sme volali a 2 dni pre cestou nam poslali laskavo pokyny. Tam uz bola zmena na ktoru nas neupozornili. A to, ze do Nemecka, Svajciarska, Lichtenstajnska a Francuzska sa budeme tlacit v malom tranzite. Aha preto sedadla po dvoch len na pravej strane. Takymito minibusmi nas vozia v Egypte z letiska do hotela aj to iba v centre. Na hodinove jazdy poslu riadny velky autobus. Aby som to skratila, nemate si kde vystriet nohy, mensi batozinovy priestor, nizsia rychlost pokazena klimatizacia, vo vnutry autobusu 30 stupnov, spokojna sprievodkyna a vodici si buchali hlavu, ze ten voz nepoznaju a nevedia co maju robit. Poznavaci zajaz by som to nenazvala, nakolko sme na vela miestach museli utekat, aby sme to stihli, prestavny tak 10-15 min. a to sa musite rozhodnut ci idete na WC, ci si nieco kupite pod zub na pumpe, alebo si urobite rychlu fortku. Bern poznam iba podla WC !!! Sprievodkyna nebola schopna riešit nase staznosti ani pripomienky aj samotní vodici jej dohovarali. Dokonca spomenula vo Svajciarsku rieku Nil, no vysku Matterhornu nevedela. Ked som apelovala na zastavku na obed , odporucila mi kupit si bagetu na obed a zacudovane sa spytala preco som si nezbalila jedlo z domu, ze sa  s tym ratalo. No asi som z inej planety , ked po 16 hod. trmacania sa namačkaný  ako v plechovke by som uvazovala o obede. Len pre info pocas 5 dni tohto zajazdu sme nestihli ani raz mat teple jedlo !!!! Nebolo casu. Gro som videla z autobusu cez male okna, takze som sa musela sklonit, ked som chcela obdivovat Alpy a okolie. Zastavky za celych 5 dni, kde ste sa mohli povystierat len 4 a to v Kostniciach , Pri vodopadoch, na Mont Blancu  a pri ladovci. Domov som prisla so zapalom hornych dychcích ciest, bolestami usi, chytenými prieduskami a bolestou noh, ktore som si nespoznala tak mi napuchli. V autobuse sme mali 12 TV no ani raz nam ich nepustili, pritom spat nevedel nikto v autobuse ani striedajuci vodic. Smutne .

Zazitok nas cely zivot !!!!! Som zvedava na reakciu CK, PRETOZE POLOVICA AUTOBUSU SPISALA REKLAMACIU. Cestujem vela a casto, spín v hosteloch, stanoch aj 5* hoteloch, busom, lodou, lietadlom......ale toto som nikdy nezazila.

Uplne  ma zabila hlaska sprievodkyne, ktora povedala, ze tento autobus by odporucala tak maximalne na odvoz na a z letiska Schwechat.

A na koniec, výstup pod Mont Blanc nam dal panbožko za to utrpenie, hore krasnych 20-25 stupnov, slnecno, uzasne pohlady a panorama aj Matterholn sme videli a tí príjemní ludia...... Co niektorí ludia pokazia to nam priroda vynahradí.....budem na to veeeeelmi dlho spominat !!!!

Chcem sa podakovať ck daka za velmi prijemný výkendový pobyt do Slovínska ktorého som sa zúčastnila so svojími priateľmi dňa 20.8.- 21.8. 2022 a so super sprievodkyňou T.Machalikovou určite odporúčame a tešíme sa na další zážitok s ck daka.

Dnes sme sa vrátili zo zájazdu z NOrimbergu. Návšteva ZOO a šou delfínov.

Nikdy v živote viac!!!

 Nútených 9 hodín stráviť v ZOO je únavné až znechucujúce !!

Z mesta Norimberg sme si neodniesli žiadne zážitky!

Pretože sa obhliadka konala o 18.30 hodine čo je v tomto čase už tma .

 

 

 

Zdravím, cez túto CK sme si zhruba 2 mesiace dozadu ZAPLATILI dovolenku na Zakynthos all inclusive s letenkami na 3.7., je v poriadku ze nám dnes prišiel mail ze dovolenku rušia, z dôvodu plného hotela ? 😲 To akože vážne? Pred tým si neoverili a neplatili to hneď keďže peniaze od nás hneď mali ? Na stránke majú odkaz s náhradnými hotelmi v danom termíne,  na odkaz kliknete, nič nevyhladava. CK telefón nedvíha,  ale priateľ tam už písal, že ak nám v danej cene nenájdu aj  v danom termíne hotel , tak peniaze späť,  ak nie riešime to cez právnika. Cele okolo tejto cestovky je to divne. 

Ahojte, chcem sa spýtať, či aj Vám prišla upomienka z cestovky daka za stornovany objednávku.. My sme stornovali objednávku ešte minulý rok za jeden zájazd a teraz

nám prišla upomienka ze mame tento zájazd v plnej výške zaplatiť 

CK DAKA URČITE NIE, MY SME NAKONIEC CESTOVALI CEZ NICH PONUKLI HOTEL č HVIEDY KOMPLETNE ZREKONSTRUOVANY NOVE IZBY NAFOTENE ako z katalagu , poslem čo ponúkali ,a čo bola realita, jeden velký hnus , nebudem to ani viac komentovat hnus stare, smradlave a zatuchnute ToTO ponúkla CK DAKA, ďalší obrázok bude realita, je toho oveľa viac aj videa mam fotky, neviem to dostat do PC, ale ja to spravim aby to vsetko bolo zverejnené

Realita takato  Pioniersky tábor može ist do prdele, smrad a hnus

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi