Koala tours KATASTROFA!!!Nikdy viac!

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Ak ste sa rozhodli svoje peniaze investovat do cestovania z daleka sa vyhnite CK Koala tours.My sme bohuzial preplatili otrasnu dovolenku v Andaluzii a chceme tymto varovat ludi pred podvodom tejto CK,nakolko katalogove ponuky nezodpovedaju skutocnosti.Ak sa aj rozhodnete reklamovat zajazd nepochodite tak ako my a dalsich 15 rodin kt.sme velmi zle dopadli.Hotel Colonial Mar v Roquetas je spinavy,otrasna strava,neochotny personal,vsade spina a nic tu nefunguje!Citime sa povedeni,sklamani a hlavne okradnuti.Pozor!!!Aj Tip travel Firo tour a Tatra Tour je n tom rovnako,pretoze tieto vlastni rovnaky majitel.Vsetci sa tu bezvysledne stazujeme.Dajte di velky pozor a citajte recenzie aby ste sa vyhli pidvodu!

Dobry den, uveďte prosim ešte termin, kedy ste boli na dovolenke. Ci ide o aktualnu situaciu. A uplne najlepšie aj svoje meno. Pripadne by sa tu mohli konkretne vyjadrit pod svojim menom aj dalsi členovia zajazdu. Mozno by to pomohlo vasej reklamacii.

Jozef Terem - Admin

mená sú komplet na reklamačných formulároch kt.sme odovzdali delegátovi priamo v hoteli,bolo nás minimálne 10 rodín,môžete si to overiť priamo u delegáta menom Viktor,kt.mal náž zájazd v období 19-29 jún na starosti

..ospravedlňujem sa za preklep...náš zájazd....

..aby som bola konkrétna zaplatili sme 60 Eur za výhľad na more a mali sme izbu pri vonkajšom výťahu.....hrozné,ani sedieť na balkóne sme nemohli/Roquetas de mar ht.Colonial mar/riady boli špinavé,z pohárov sa nedalo piť,v 4hv.htl.sme na terasu dostali nápoj v umelých pohároch aké už nie sú ani na kúpaliskách,balíček na celodenný výlet bol katastrofálny asi po predchádzajúcich klientoch,kt.ho odmietli,ja som tam mala zhnité jablko,mne nevadí kúpiť si občerstvenie na výlete dokonca mi to veľmi vyhovuje útulne si posedieť,ale nech som na to pripravená,že jedlo nebude poživateľné a ja s tým budem počítať.
Výlety boli super,skutočne to nekomentujem negatívne,ale ostatné bola katastrofa.
Verím,že kompetentnému človeku sa dostanú do rúk aj reklamácie...a možno ani nie.....

Odporúčam každému, aby sa informoval v cestovke, o aký hotel sa jedná. Cestovka nie je všemohúca, nemôže ovplyvniť niektoré miestne návyky. Neverím tomu, že by bola všade špina, asi sa len jedná o to, že za pár sto eur ste očakávali luxus!

Iveta,
to ze su napoje na terase v plastovych poharoch je vec bezpecnosti. Rozbijete skleneny pohar, vase decko si rozreze nohu, zas budete frflat ake je to nebezpecne... Zas nebudme uzkoprsi a nevidme za vsetkym ake je to zle, ako chcu slovakov oklamat, okradnut a oj...z. To ze ste mali zaplateny vyhlad na more je fajn, no neuviedli ste, ci ste ho mali. Iba to, ze ste mali izbu vedla vytahu. Hotely nie su nafukovacie, ak je tam 100 izieb, zial niekto dostane izbu nad kuchynou, niekto nad parkoviskom, niekto vedla vytahu....

Ak si milý Maroš za 1700Eur/2os/ myslíte,že chodník lemovaný psími exkrementami je to čo očakávate od vhodného okolia za výhodnú cenu..je to Váš názor..Na recepcii hotela vyzbieral delegát 20!!! spísaných sťažností od rodím z tohoto výhodného zájazdu.
Nie som sama tohoto názoru.
Jazdím aj na drahšie dovolenky aj na lacnejšie,verte,že viem porovnať ponuky.
Rozmýšľam nad tým,že budem asi musieť zorganizovať stretnutie nespokojných klientov z tejto dovolenky a aby som sa vyhla konštatovaniu že zavádzam,fotodokumentáciou doložiť svoj názor.

...dokonca ľudia telefonovali do CK,aby boli presťahovaní .Klienti volali domov,aby to aj rodičia skúsili dať doporiadku.
Takže nečakala som iba ja adekvátne služby za primerané peniaze a ešte niečo ja si nenárokujem na náhradu škody ja sa tu vyjadrujem.
Prečo si neoveríte sťažnosti z tohoto zájazdu?
A vlastne by ma aj zaujímalo ako sa CK k týmto stavia...lebo ja som nedostala žiadnu odpoveď.
Takže udám na správnu mieru len to,že ak si chcete klientov udržať ....chce to iný prístup ako konštatovať či som zaplatila dosť....alebo či sa má hotel nafúknuť....

My sme vlani reklamovali hotel na Kréte, a reklamácia bola vybavená do 3 t.

My sme boli v tomto hoteli Colonial teraz v auguste - za tu cenu na 12dni ok, izby fajn, strava primerana, od rana do vecera moznost napojov, do mora nie je vstup prave plynuly, ale ako sme sa bavili v hoteli so zamestnancami - to v tejto casti spanielska vraj celkovo nie je. Ziadny uuuuzasnyyyy 4* hotel, ale kedze som uz cestovala aj bez cestovky a mam obraz o cenach v spanielsku , tento hotel s all inclusive, v cene letenka a poistenie... absolutne bez vyhrad. Si zoberte len, kolko bezne v bare v spanielsku stoji kava, alebo prespatie v 2* hoteli s ranajkami... Tu pomaly dva tydne s komplet servisom. Mali sme pozicane na 3 dni aj auto, pozreli sme okolie, boli sme 2x aj na plazach blizkej rezervacie Gabo de Gata, tam sa nam pacilo - ticho, ziadna komercia. Nemam rada masove dovolenky a gycove strediska. Tiez sme boli v najblizsom velkom meste almeriia na vystupeni flamenga, pekny zazitok. Inak osobne som nevedela o tom, ze by firo tour a tip travel mali spolocneho majitela, sa mi to vidia dve firmy - aj ked pozeram obchodny register. Tip travel a tatra tour maju jeden katalog, to je pravda.

Má niekto nové skúsenosti s Koalou? Ďakujem.

Mňa Vaša cestovka nikdy nesklamala bola som spokojná aj s cenou aj s hotelmi

My sme boli na tomto zajazde v dnoch 19.7.-30.07.2014. Cize je to presne tyzden co sme sa vratili z tej neskutocnej hruzy, ktora tam bola. V prvom rade by som sa chcela opytat p. Marosa aky ma mesacny plat, ked si mysli, ze za par sto eur sme nemali ocakavat luxus. Pan Maros za tych par sto eur, konkretne 1000€ sme mohli mat cez rakuske CK, alebo aj inu spolahlivejsiu CK na Slovensku dovolenku v Karibiku na tyzden so sluzbami zodpovedajúcimi 4*. Nakolko nam bol ponuknuty hotel v Spanielsku so 4+* Hotel Las Salinas Park, ktory bol CK odprezentovany tak, ze je momentalne na vysokej urovni a je toho casu rekonstruovany s novym bazenovym komplexom, nebol dovod nezaplatit taku sumu a netesit sa na nadhernu Andaluziu. Ale opak bol pravdou. Hotel je jedno velke stavenisko, strava z polotovarov, sluzby hotel na urovni 2*, taktiez cistota hotela ziadna, nakolko sa polovici naseho zajazdu, vyhodili v ustach afty. A pan Tomas Vam by som tiez chcela nieco odkazat k tym plastovym poharom. Myslim, ze sa tam nesli hrat na bezpecnost, nakolko okolo bazena ci velkeho, alebo detskeho bolo obrovske stavenisko s porozhadzovanými klincami, vytrcajucimi hrdzavými trubkami, skor si mysli, ze hotel nebol schopny umyt pohare, ktore boli tak v jedalni spinave, ze ste cez ne nevidel a radsej ste sa napil z flase. Toto nebola dovolenka, ale hrozny zazitok, ktory neprajem nikomu.

prepacte, ale ak na strankach ako tripadvisor alebo hodnotenie-hotelov ktore je v slovencine 7 z 11 hosti nazve skusenost z tohoto hotela zlou, asi to aj zle bude....ze slepo verite katalogu je vasa naivita...

FIRO tour určitě nepatří stejnému majiteli . Nez tu budete plácat nesmysli tak si ověřte, kdo patří do koncernu TIPtravel, kterým je Slovensko-Masarsky majitel. FIRO tour je ryze Česko-Slovenska CK, která nemá a TIP TRAVEL (koala, senca, tatra tour) společně ani lety natož majitele pane...

Máte niekto čerstvé skúsenosti s CK Koala?

Dobrý večer, práve som sa vrátila z "úžasnej " dovolenky s Koala Tours..... Nebudem podrobne rozpisovať všetky problémy,poviem len základ. Kupovala som zájazd na last minute a jasne som sa vyjadrila, že som náročný klient, ktorý očakáva služby 4-5* hotela a záleží mi na kvalite izby. Hlavnou podmienkou bolo, aby bol hotel vybavený posilovňou. Kedže sa v katalógu informácia o posilovni nenachádzala, zavolala pracovníčka pobočky manažérke do BA, ktorá jej potvrdila, že na hotely sa posilovna nachádza. Rovnako ma ubezpecila, že ubytovanie je na úrovni. Na základe tejto info som zájazd kupila... Realita...Ubytovali nás v bungalovoch mimo hotela, v kt. bola plesen a len tazko sa to dalo prirovnat slovu na urovni... Po mojej staznosti na recepcii, ze mam astmu a k moru sa chodim liecit, mi povedali, ze to hovoria všetci.. Isla som si stres odburat do fitka, prezlecena jak Zora som na recepcii utrzila dalsiu habnu, ked som zistila ze siroko daleko ziadne fitko nie je... To co nasledovalo dalej je vask to, preco by som cestovnu kancelariu KOALA nikdy viac nenavstivila... Kazdy sa tvaril ze za to nemoze, delegatka mi povedala, ze si to mam riesit tam kde sok si zajazd kupila, lebo ona nemoze za to , co mi narozopravali doma... V cstovnej kancelarcii doma sice vyjadrili lutost a snahu ze sa to pokusia rieisit, , ale cakala som tyzden na riesenie a uz som aj doma a riesenie nie je..... Tak prosim dajte si pozor, ak sa budete aj vy chystat napriklad na golfovu dovolenku , zbalite si celu vybavu, zaplatite nadvahu na letisku a nakoniec zistite, ze najblozise golfove ihrisko je na inom ostrove....

Rodičia na dochodku si zakúpili vo first moment ponuke zájazd na Cyprus, tak aby si boli istí, že pojdu tam, kam chceli. Po presune terminu dovolenky zo strany CK, zmene odletoveho casu im bolo po prilete na Cyprus oznámené, že hotel, ktorý si zaplatili pred niekoľkými mesiacmi je PLNÝ !!!!! Ubytovali ich v inom hoteli dokonca v nom meste, kedže žiadnu inú možnosť nemali s priśľubmi nejakej zľavy, VIP služieb na hoteli (???? Wtf) a podobných nezmyslov. Riaditeľ CK sa úspešne zatajuje a pani manažérka sa v telefonickomrozhovore tvárila, hovor si čo chceš aj tak ťa máme hlboko v p....!!!!! 

Chcem potvrdiť slová pána T.L., ktorý píše o dovolenke svojich rodičov na Cypre, pretože aj ja som tam žiaľ bola ! Predstavte si, že v decembri dáte k dispozícii SVOJE peniaze majiteľovi CK Koala, Tip Travel........ to je ten pán, čo sa vozí na ferrari a on sa Vám vám svojim chlebodarcom takto odvďačí. Kto tam nebol neuverí.. Zažili sme psychologický teror, ten delegát, čo tam bol - pán Š., bol úplne zbytočný, neschopný a nemožný. Poslední dovolenkári sa ubytovali až nadránom, nakoľko dúfali, že sa situácia vyrieši, ostatní to vzdali skôr - nezvládli to buď psychicky alebo fyzicky, nakoľko tam boli väčšinou starší ľudia a odvtedy ako v lietadle zjedli bagetu nič nejedli, pretože obed sme nedostali. Takže 6 dní sme PROTI SVOJEJ VOLI strávili 70 km od hotela Ktorý sme si ZAPLATILI. Prosím Vás DOBRE SI ROZMYSLITE cestovať s KOALOU a spol.

bol som niekolkokrat- ubytovanie na urovni "vyhradenej" pre SLovakov . ale pred par rokmi (este platila koruna) som mal s nimi zly zazitok- s dopravou autobusom.sofer samozrejme falsoval zaznamy taxametra (ako to na SR byva ) a madarski colnici na hranici ho vymakli. niekolko hodin cakania, kym ich "presvedcil"....hrozila mu vysoka pokuta a asi aj spravne konanie.potom sa snazil dohnat cas a isiel neuveritelne riskantne cez nocne Madarsko- bal som sa. napisla som aj list panovi riaditelovi ,ale odpisal ze nic nepocul, nic nevie a ze to zmluvny dopravca..odvtedy uz chodim iba lietadlom alebo autom. len si myslim, ze aj na jeho rukach je krv havarii poslednych rokov- naposledy ten pripad zajazdu z Grecka. lebo ked riaditelia "nic nevidia" ,tak slovenski zivnostnici v doprave nedodrziavaju odpocinkove prestavky potom nie su vyspati a konci to tragicky. konecne by sa malo slovenske poskytovanie dovolenkovych sluzieb vymanit zo sposobov 90. tych rokov.

Pred týždňom sme sa vrátili z dovolenky v Egypte, no všetko prebehlo podľa mojich predstáv. Hotel výborný, presne podľa katalógu. S touto cestovkou sme leteli 3 krát, a ani raz nebol problém. Transfer z letiska na hotel a späť prebehol v pohode egyptskymi delegátmi hovoriacimi česky. Aj na rok sa tesim na spoluprácu s Koalou na ceste do Egypta!!! Vrelo odporúčam

Milá Ida, hovorí sa, že 3x a dfosť, skús prehodnotiť svoj vzťah k CK Koala, prečítaj si príspevky ľudí, čo cestovali s Koalou a boli zúfalí ! Myslím si, že do Egypta dnes predáva zájazdy iba krvilačná alebo zúfalá cestovka pred kracho. Dúfam, že si cestovala aj s malými detičkami. Ja by som tam nešla ani keby mi zaplatili. Ale vidím, že ty si odvážny človek, tak skús ešte Tunis alebo aj Turecko je dobrá a bezpečná krajina. Želám krásne návraty z dovoleniek s Koalou.

Práve dnes sme sa vrátili z našej dovolenky z Talianska a poviem Vám,že som rada,že sme doma.Pôvodne sme si zaplatili pobyt v 3* hoteli Chic v Rimini,no pár dní pred odchodom nám oznámili,že je zatvorený a ponúkajú nám náhradný hotel v 4*Michelacci.Naša radosť sa rozplynula po príchode,ked sme zistili,že je to horšie ako robotnícka ubytovňa!Izby v strašnom stave,postele železné a poschodové pre deti úplne nevhodné...Na raňajky dostanete jeden druh salámy,jeden druh syra,nejaké balené marmelády,dva druhy pečiva(samozrejme,že biele!),no a každý deň praženica.A vrchol všetkého boli plastové poháre,do ktorých ste si mohli naliať dva!druhy džúsu,alebo minerálku.Obedy a večere Vám naservírujú v garáži,ktorá je prerobená na" jedáleň".Možno si myslíte,že je to môj subjektívny názor,no vyvediem Vás z omylu,spísali sme sťažnosť ,pod ktorú sa podpísalo cca 30ľudí,ktorí boli OKLAMANY cestovnou kanceláriou presne tak,ako my!!!Dobrá rada pre všetkých,ktorí sa ešte len chystáte na dovolenku...dobre si overte kam idete!

Mila Angela, nemam čo prehodnocovať, čo sa týka cestovnej kancelárie. Dovolenku som vyberala už v decembry, tak ako každý rok a veľmi som sa na ňu tešila. V Turecku sme už boli, dakujem za typ, Tunis má neláka, mojim favoritom je Egypt. Neviem či máš prehľad, čo ponúkajú iné cestovky, ale mohla by som vymenovať niekoľko cestoviek, ktoré ponúkajú Egypt. Čo sa týka bezpečnej krajiny

mi mame s koalov dobre skusenosti.vlani sme boli na rodose a boli sme maximalne spokojny.

Katastrofa. škareda plaž obrovske kamene miesto piesočnatej plaže ako sa piše v katalógu.chodili sme na Corali Bay čo je 30km bolo od nášho hotela a trvalo 1hod.z autobusom. Neviem ako to funguje v Koala Tours či to vôbec pozera volakto kam posielaju zakaznikov za drahe peniaze.Ked chcem mat dovolenku v 4* hoteli tak ostane doma ale sme išli k moru čo bolo velke sklamanie.Pri vstupe do mora ale aj v mori bolo treba velky pozor dat aby ste nohu nezlomily od obrovske kamene.Nedoporučujem tuto destinaciu nikomu ani vedlajšie plaže,

Rodičia cestovali toto leto na Krétu,letovisko Bali,hotel Talea Beach. Nič nezodpovedalo 3 hviezdičkám a navyše, popis v katalogu sa nezhodoval s realitou.Hotelová izba jedna katastrofa,nefunkčná chladnička odložená medzi dvermi,v kupelni chýbalo mydlo ,o féne ani zmienka,ani len pohár na izbe nebol.Izba pod úroveň.Klíma sa nedala nastaviť.Strava bola all incluziv- ubohosť.Žiadny výber,jeden druh mäsa,jeden druh ryby,a nejake cestoviny,to je podľa nich all in.. Nápoje pridelované na osobu.Raňajky to isté minimálny výber.Samozrejme v katalogu sa písalo uplne niečo iné.Ozaj a hotel v katalogu je opísany tak,že si myslíte,že ste v jednej budove v blízkosti pláže.Pláž síce bola blízko,ale hotel pozostával s viacerích budov- appartmánov rozlezených po komplexe.O tom ani zmienka ....V skratke,Koala tours NIKDY VIAC!

Tento náš list adresovaný na Koala Tours hovorí za všetko:
"Dostali sme Vašu odpoveď na našu reklamáciu.
Pre dve osoby ponúkate „odškodné“ 16,90 eur, tzn. pre 1 osobu 8,45 eur!!!
A ešte máme si po to prísť. To nepokryje ani moju hodinovú mzdu.
8,45 eur je len o niečo viac ako je priemerná hodinová mzda na Slovensku vrátane odvodov.
Pričom my sme mali pokazených 5 dní (22.-26.6.2016), čo ste sami uznali vo Vašom liste. Na dovolenke až posledné 2 dní sme si mohli zobrať motorku aby sme spoznali ostrov, pričom sme motorku plánovali min. na 5-7 dní.
Zostávajúce dní od 22.6. sme nemohli využiť ani výhody all inclusive, nakoľko naše žalúdky odmietali prijímať stravu v ich reštaurácii, omáčky, zeleninu, polievky, zmrzlinu a iné podobné „rizikové“ jedla sme ani nemohli jesť, len cestoviny, varené zemiaky, suché mäso, suchý chleba a podobné jedla.
Min 3-4 dní nebolo čim splachovať na WC ani čím sa osprchovať!!!
Fekálny smrad bol cítiť počas celého pobytu a hlavne večer, sme nemohli sedieť ani na našej terase ani kúpať sa v bazéne pri našej izbe, ktorý v katalógu vyzeral celkom zaujímavo.
To, že sme si kúpili zájazd so 70% zľavou, neznamená, že môžeme dovolenkovať ako prasce rovno vo fekáliách.
Keď si kúpim nové auto s 30% zľavou, neznamená, že nebude auto mať volant alebo kolesa, zľava neznamená znížená funkčnosť.
Táto Vaša odpoveď je urážkou pre slušných ľudí a Vašich klientov.
Žiadame Vás o prehodnotenie Vášho stanoviska, v opačnom prípade budeme to riešiť cez obchodnú inšpekciu a iné inštitúcie, Váš postoj sa objaví v masmédiách aj na sociálnych sieťach, aby ľudia videli ako Vám záleží na Vašich klientoch.
A ešte k tej Vašej delegátke.
Mali sme dojem, že skôr si zastáva záujmy hotela ako naše.".....................
Na náš list za cca 3 mesiace sme nedostali žiadnu odpoveď!!!

s CK Koala som bola na dovolenke a boli sme maximálne spokojný, bol to luxus, všetko bolo podla katalógu, delegát bol s nami v hoteli a vybavil všetko čo sme chceli. Boli sme na Severnom Cypre v Acapulco Beach a nemám problém sa tak hocikedy vrátiť a to aj s CK Koala..... Izby boli nádherné čisté a upratané každý deň keď sme sa vrátili z raňajok , pravidelne dopĺňali mydlá šampóny kondicionér, dokonca žiletky aj tyčinky do uší a kúpaciu masku... každý deň nových 6 osušiek + každý deň 2 na pláž čisté nachystané.... pláž nádherná proste nebolo sa na čo sťažovať, čašníci veľmi milí, stále nás obskakovali jedla bolo neskutočne a výber bol tak veľký že by len oči stále jedli, všetko chutné nemali sme žiadne brušné problémy ... všetci ovládali ANJ jazyk na dobrej úrovni až na upratovačky čo nám bolo fuk ale tie boli vkuse vysmiaté bez nejakého sprepitného. Trezor aj Wifi na izbe všetko zdarma.

Ty budes zrejme nastrcena z cestovky alebo si velmi nenarocny cestovatel zo IV. cenovej skupiny

my chodime už roky na dovolenky s ck koala, a sme s touto cestovkou maximalne spokojny, neviem si predstavit dovolenku s inou cestovkou, dufam ,že sa koale bude darit tak ako doteraz,

Z touto cestounou kanceláriou som išla prvý posledný krát. Pani v cestovke mi vychválila hotel a dušovala sa, že osobne preverený. Zaplatila som povinný príplatok výhľad na more, výhľad som však mala na rušnú štvorprúdovú cestu, čiže ako keby ste spali vedľa D1. Na recepcii mi povefali, že izbu mam zarezervovanú ako štandartnú, delegátka mi povedala, že nahlásila výmenu viac sa o mňa nestarala. Písala som aj do Koaly nikto mi nepomohol. Keďže mám náročné povolanie potrebovala som si oddychnuť. Okrem iného mi vadilo, že zájazd predávajú ako 8 dňový ale je 6,5 dňa. Hotel bol ťažko 5 hviezdičkový.

Koala nas sklamala vo viacerych veciach :
- zavádza v opise hotela a to vo viacerych veciach
- delegát na žiadnu našu otázku nevedel presne odpovedať a neupozornil nas na veci, na co si mame dávať pozor, co býva problém ... samozrejme ked nastal problém a informovali sme delegáta, tak len skonštatoval, ze on s tym nevie nič spraviť !!!
- mame 20 mesačného syna a bolo pre nas dôležité, kedy je let. Mal byt v ranných hodinách a deň pred odletom nám posunuli let na noc !!! Do hotela sme prišli nad ranom a nebolii pre nas zabezpečené izby ! Ak nám cestovka posunula let, mala nám aj zabezpečiť ostatne veci k tomu a nie aby sme s malým synom po neprespatej noci čakali ďalšie hodiny , kým pripravia izbu!!!!
- Koala píše , ze sú tu medzinárodni animátori .... "zabudli" napísať , ze sú to platení talianskej a poľskej cestovky , cize nas slovakov si ani nevšímali .......

Zhrnutie : neviem za co si Koala berie peniaze , lebo žiadne služby/servis od nej sme nedostali. Ak by som si kúpil ten zájazd cez poľskú cestovku , stalo by nas to tak istom, ale omnoho lepším servisom !

Upozornenie: do hotela Lindos Roayl si prineste radšej svoje osusky !

Cista katasriofa na delegatky v Calafel Spanielsko...

Nedoporučujeme koala tour priem serra garden navádzajú na dobrú dovolenku stravovanie ultra allinclusive najhoršie jedlo aj hotel program 0 bod a vôbec nekupovať v Aupark u toho zlatého papuča nič nevie o tom kam vás posiela no katastrofa

Presne aj ja som tak kúpila ?

Jediné čo v tomto hoteli fungovalo ako má boli chyžné...inak neprofesionálne správanie recepčných aj obsluhujúceho personálu t.j. čašníkov,chýbajúci servis na stoloch,chaos v obsluhe,ponuka jedál chudobná , jedlo nechutné, raňajkový bufet biedny až strach...a na obedy,, allinclusiv,, ste si pekne museli zájsť do neďalekej reštaurácie, kde ste zjedli to , čo vám doniesli, pretože ste nemali nárok si vybrať..buď zješ alebo budeš hladný!
Allinclusive v podaní tohto hotela spočíval v plastikových pohároch, lacných malinoviek, krabicového vína a najlacnejšieho piva a aj to ste mali nárok len na to,čo si nalejete do decového pohárika na recepcii...
Izby malinké, starý nábytok, no jednoduchosť sama....
Ak ovládate iný svetový jazyk ako angličtinu napr.nemčinu ..máte smolu u recepčných...u čašníkov...
Autobus ktorým sme cestovali už mal najlepšie časy za sebou, vodiči nervozny,neúctivý..
V každom prípade CK Koala Tours už nenaletím na žiadnu ponuku...

Boli sme na dovolenke v chorvatsku hotel malin more bolo uzasne hotel splnil nase ocakavania boli. Sme maximalne spokojny so sluzbami vynikajuca strava upratovali nam kazdy den . Problem sa tyka dopravcov -autobus nas vysadil na parkovisku a povedali nam ze k hotelu mame ist pesi hotel bol na kopci dost narocny kopec boli tam aj starsi ludia ktori ledva vysli hore aj s kuframi ked sme uz dorazili k hotelu spoteny bolo velmi teplo ,dorazil autobus s rakuskymi turistami vylozil ich priamo pred hotelom a odysiel je tam vyborny pristum az k hotelu ale pocas dovolenky sme na to zabudli more nam to vynahradilo.aj ked parkrat som si dala otazku ci sme ini ludia ako ti ktorych dovezli az k hotelu . V den odchodu sme izby vypraznili do 10 hod odchod sme mali 21.30 prisiel pre nas autobus nie nas ale ini ktory zberal ludi po ostrove krk ten nas odviezol do cirkvenice kde prisli dalsie 2 autobusi a tam si nas prehadzovali ako zvery z ledneho autobusu do druheho bol tam chaos medzi tym sa blizila silna burka na istriu ledna sme presli cez most krk -burka orkan myslim ze rakuskemu turistovy by si to nikto nedovolil zberat ludi po ostrove a potom si ich prehadzovat . Na slovensko sme sa pohli z cirkvenice o 23 hod soferi obchadzali dialnicu a isli po uzkych cestach same zakruty len aby nemuseli platit myto je to hrozne dialnice su postavene v chorvatsku a oni ich obchadzaju a vela riskuju neviem kto dava soferom taketo pokyny ale vobec im nezalezi na bezpecnosti ludi preto aj tip travel hlavne ich menezeri by si mali vyskusat a zazit takyto odvoz aj dovoz turistov aby vedeli riadit Ck

Neodporúčam sklamanie na celej čiare spala som 2 dní na mokrom matraci a a mokrom vankúši pretože tielka klíma keď som šla na recepciu hotela nebol nik kompetentný to riešiť mali to úplne v paží na stolíku je prach nik ti neutiera kúpeľňu som si upratala sama lebo nik neprišiel uteráky vám vymenia raz za 4 dní no a strava polotovary mrazená zelenina 2 druhý šunky na raňajkách chýbala čerstvá zelenina obedy no stravovali sme sa vonku mimo hotela lebo to bol hnus káva to bola voda a nie káva vedúca kuchyne sledovala hostí kto čo si berie mali tam maličké deti no rozkazte dieťaťu že musí jesť práve teraz keď mamička vzala zemlik pre dieťa no tá vedúca ako sup skočila do tej mamičky slnečníky pri hoteli len pre poľských hostí a delegátka tu som videla raz a koniec neviem načo ona tam vlastne je keď sa o klientou vôbec nestará
Veľmi som sklamaná pretože dovolenka mi bola ponúkaná ako niečo úžasné a je to otrasné nikdy viac hotel Evi v grécku
Neodporúčam

To, ze sme prisli o dva dni z dovolenky... to nas netrapilo, keby sa nreozhodli, ze Delegatky pracuju pre Turcov, nie pre turistov.

den pred odletom sme si sli pozriet odletove info.
CK Koala nas spojila do autobusu s odletom, ktory siel o hodinu skor ako my...
Volali sme delegatke, co a ci sa s tym da nieco robit - vraj preveri a da vediet.
Po dvoch hodinach sa neozvala, tak sme ju kontaktovali znova. Odbyla nas, ze od 1/9/2017 su nove pravidla ohladne cestovania a musime byt 3hod.pred odletom na letisku a vraj co chceme, ved dalsich 40min - pricom to bola hodina, nas nezabije. a vraj budeme zberat dalsich ludi - no nikde sme nestali.
Cestovali sme s 20m. dietatoma a 5r.dcerkou.
cez 2 hodiny sme cakali na check in - dve spiace deti...katastrofa.

Delegatka klamala, nekomunikovala a az na letisku potvrdila, ze je bezny standat, ze co chceme...

KATASTROFA.

Jedna pani potrebovala lekara, kontaktovala delegatku a ta ju odporucila na polsky hovoriacu pani, ze ona na nu nema cas.
Akoze HALLOOOOO

Počas pobytu na dovolenke na ostrove Sardínia číslo zájazdu 3538 od 3.-10.9.20017,sme akceptovali ponuku našej sprievodkyni -výlet na ostrov Korzika 5.9.2017 v cene 95.- euro na osobu bez stravy /hoci na internete bolo v ponuke uvedená cena 75.-euro/ Výlet pozostával z cesty autobusmi do prístavu mesta Santa Tereza Gallura a následná preprava trajektom na ostrov Korzika. Po pobyte na ostrove návrat domov na hotel Marmorata.
Na druhý deň po návrate z výletu sme zistili,že v prípade individuálneho výletu na ostrov Korzika,by sme nezaplatili ani 50 percent z vyššie uvedenej ceny : Na vysvetlenie - jednosmerná cena lístka na autobus do prístavu je v hodnote 1,50 eura.preprava trajektom na Korziku 15,00 eura.To isté platí aj na cestu naspäť do hotela.Celkové náklady 33.00 EURA a nie 95.00 eura .
Sme vysoko rozhorčení a nespokojní s prístupom našej sprievodkyne,ktorá pracuje pre Talianov a nezastupuje zaujmi nás a kazí doteraz dobré meno CK Coala Tours./jej služby sme doteraz využívali niekoľko predchádzajúcich rokov.Na mieste
sme spísali sťažnosť, ktorú parafovala aj naša sprievodkyňa s vyjadrením : išli ste na výlet dobrovoľne, bez prinútenia a informovala som Vás o cene výletu.,ktorý bol najlacnejší.
Zaujímalo by nás aké provízie dostala za každého účastníka výletu /dva plné autobusy/Sme znechutení prístupom a postojom sprievodkyne a ten polo československy hovoriaci sprievodca na Korzike - bola kapitola sama o sebe. Sme presvedčení ,že riaditeľstvo CK preverí celú vzniknutú nepríjemnú situáciu a budú prijaté patričné opatrenia .
Máme k dispozícií : Sťažnosť a Voucher č. 01618 s uvedenou cenou 190,-00 euro. s nečitateľnou parafou. Nedostali sme žiaden pokladničný doklad,ako je dobrým zvykom a pravidlom v rámci európskej únie.

Vsimla som si posledny komentar o Sardinii.. a teraz chcem povedat, nie za to ze som zila 10 rokov na Sardinii, ale nechapem ludi co este platia darmozracov ako cestovne kancelarie, do takych jednoduchych europskych destinacii... to je take tazke ist na stranku Ryanair alebo Wizzair, kupit si letenku za babku, objednat hotel na bookingu a ist sami za par babiek? a nie platit tisice CK-ckam.. Sardinia je sice raj na zemi, ale je tam kriza a zdaleka nie je taka draha ako ju prezentuju cestovne kancelarie, ze last minute 600 eu a tak... :D To je taka slovensko-ceska natura ist do cestovky, vysolit tisic eur a ze waaw boli sme pri mori! :D

Dovolenku sme kupovali na odporúčanie pani z cestovky Koala Tour, pôvodne sme chceli lacnejší hotel, no presvedčila nás nech si priplatíme, že nebudeme ľutovať. V 40% zľave nás dovolenka vyšla na 1400 eur/2 os. Najhoršie investované peniaze nášho života. Ubytovali nás v dependance Thynalos, asi 400 metrov od hotela v otrasnom ,,apartmáne" s hrdzavým nábytkom, malým televízorom a nefunkčnou klímou. Po sťažnosti nás ráno ubytovali už v Ionniane ale prešli sme z blata do kaluže. Malá izba, telka ako v moteli, zanedbaná ,,terasa" s hadicami a vetračkou , ktorá hučala a prepúšťala smrad z kuchyne... Strava - každý deň to isté, raňajky -praženica, párky, obed - špagety, jeden druh mäsa a cestoviny, 2 druhy zmrzliny,1 dezert spočívajúci v želatíne. Nápoje výlučne v plastových 0,25 ml pohároch, ktoré končili porozhadzované po celom areáli.. Mačky a túlavé psy prechádzajúce sa pomedzi stoly či ležiace na stoličkách neboli žiadnou výnimkou. Animátori slabí, nepovažujeme za vhodné ukazovať deťom chodenie po rozbitej fľaši, čo predstavovalo vrchol umenia p.animátora Jamesa. Za tieto peniaze radšej Turecko či Bulharsko.

V auguste 2018 sme absolvovali dovolenku, ktorú sme kúpili cez cestovnú kanceláriu Desirea, ale dovolenka bola sprostredkovaná Koala Tour. Bol to autobusový zájazd do Bulharska-Primorska. S ubytovaním aj so samotnou dovolenkou sme boli spokojní, vodiči skúsení. Cesta tam prebehla v poriadku, nastúpili sme v Nitre a cez Bratislavu pokračovala naša cesta. Cestou späť sme na colniciach stáli cez 9 hodín, ale za to nikto nemôže. Problém nastal na Slovensku, keď sme sa v Bratislave dozvedeli, že sa nejde do Nitry,kde málo vystupovať asi 10 ľudí, že tak nie je naplánovaná cesta, ale vodič nás tam zoberie potom ako odvezie ľudí do Trnavy Trenčína a Žilina. Takže ak by sme nemali inú možnosť súkromne sa dostať z Trnavy naša cesta by netrvala 24-26 hodín ako mala, ale 36.
Naschvál sme si priplatili nástupné miesto a aj tak sme to museli riešiť inak. Vodič vinu zvaloval na cestovné kancelárie , kde sme zájazdy kupovali a na nás, že sme sa mali ozvať ,aj keď sme sme to vraveli iným vodičom pri odchode z destinácie. Nebol ochotný poskytnúť meno, ani nepoznám názov autobusovej spoločnosti, s ktorou sme cestovali. Tento zážitok a postoj dosť pokazil dojem z celej dovolenky.

Neviem ale dovolenka nam mala začať večerov tak to stalo v papieroch čo sme dostali došli sme v noci tak že už bolo po večeri a na konci dovolenky sme mali končiť raňajkami ale neviem ktorimi keď odchadzate z hotela hodinu a pol po polnoci ale zaplatene to všetko mame tak za toto Vašej cestovke ďakujeme toto je Váš a reklama.

Slovaci,tomuto hotelu sa vyhybajte,uprednostnovani su Francuzi a Nemci.Ubytovanie pre Slovakov pri dialnici,ktora je zhruba 30-50 metrov od hotela (hluk z premavky) alebo pri kuchyni ,ci vytahu.A co je to za dovolenka,ked sa clovek nevyspi?

Chcem upozorniť všetkých záujemcov o pobyt v Tunise - hotel Marhaba, aby si pobyt veľmi dobre zvážili, nakoľko v tomto rezorte Vám upratovačky ukradnú všetko, čo sa len dá. Zmizli nám z kufra suveníry - kabelky, šlapky,tričká,..... dokonca i legíny v ktorých som cestovala. Izby nám upratovali veľmi povrchne. Upratovačka hocikedy vbehla do izby a keď zbadala, že sme tam, len vybehla von a zakričala sory. Mám podozrenie, že šla kradnúť, ale nepočítala, že tam niekto bude. Hotová katastrofa!!!!

Nikdy viac by som sem nešla ?spína izba pleseň ostate madrace prelezené ,,, jedlo každý deň tie iste raňajky otras do umelých pohárov vodu , sprcha pleseň spína nikdy si nekúpte izbu smart ,,, myslela som si že keď mám inclusive že budem mat všetko čisté pekne a nie humus a že 4 hviezdy to nemalo ani podľa mna 1

S Koalou NIKDY VIAC, názov tejto stránky zodpovedá mojej skúsenosti, źe all inclusive ?! Bola to moja tretia dovolenka v Turecku /2017 - hotel Alba Royal Queen, 2018- hotel Oleander, obidva v kategórii ++++. V takejto úrovni bol definovaný aj hotel Armas Green Fugla Beach. Skutočnosť - prikrývka na posteli - kus froté handry, poháre na pláži plastové. Výhovorka, že sa plastové používajú namiesto sklenených kvôli bezpečnosti, neobstojí!!! V iných hoteloch, vrátane hore menovaných, to personál bez problémov zvládal. Na recepcii, v hotel a iných službách, personál hovoril sotva po anglicky, resp. vôbec. Neupravená špinavá pláž plná smeti, ohorkov, lehátka na sebe tak natlačené, že ste pomedzi ne neprešli, a ak Váš sused bol čo len trošku korpulentný, mali ste ho tak na tesno, že ste sa nemohli pohnúť, ako sardinky v konzerve - HNUS. Program pre hotelových hostí - decká si trochu po večeri zahopsali na pódiu a "hajde" všetci spať. Totálna nuda. Káva otrasnej chuti, vína hrozná chuť, malinovky z automatu výrazne chutili a "voňali" po prášku, z ktorého boli zarobené. Ak máte problémy s vyprázdňovaním, vrele odporúčam, nemusíte si vziať žiadne preháňadlá. Porovnanie kvality a ceny je nepomerné, Kvality zodpovedá maximálne 2,5 +. Tá 0,5 je za more, na čom sa však Koala nepodieľa. Hotel je bez výťahu, takže choré kĺby, akákoľvek znížená pohyblivosť, kardiaci - VARUJEM - minimálne 94 schodov denne urobí svoje. Obchodné podmienky, najmä v časti odstúpenia od zmluvy , zaplatíte nehoráznych 30% z celkovej sumy dovolenky, nie len z toho čo sa platili v rámci zálohy !!!! Tých negatív sa dá vymenovať ešte viac. Nikomu z mojich známych, ale aj iným dovolenkárom nemôžem poskytnúť žiadne dobré referencie - S Koalou Nikdy viac.

Zdieľam sklamanie z dovolenky od CK Koala Tours, ktorú som absolvovala s mojím priateľom. Pred tromi mesiacmi sme boli za sumu 1700€ pre dve osoby na 7 nocí na Olympskej riviére v Grécku ubytovaní v smradľavej, opoužívanej, starej izbe plnej lietajúcich mušiek. Tento hotel sa na vstupnej fasáde pýšil až 5* a tomu zodpovedala maximálne pláž. Strava all inclusice bola obstojná (nie ultra all inclusive ako bolo uvádzané), no izba bola príšerná. Ani sme sa nevybalili do skríň, pretože zapáchali ako skrine z minulého storočia. Po žiadosti o výmenu izby, prišla pani a nastriekala neznámu látku na spodok stieň. Delegátka CK Koaly Tours bola nepríjemná a vôbec nebola ochotná pomôcť. Výmenu izby sme si vybaviť sami, čo trvalo tretinu dovolenky a náhradná izba bola rovnako stará, opoúžívaná no trochu menej zapáchajúca. Delegátka pokračovala v znepríjemňovaní dovolenky obštrukciami ohľadne spísania písomného záznamu. Vymýšľala si požiadavky na podpísanie papiera, na ktorom chýbalo vyjadrenie hotela a jej, plus požadovala podivných 48 h na vyjadrenie sa. Podivností pokračovali, keď v 4. deň našej dovolenky sme videli komplet vypratanú našu pôvodnú izbu. Zrejme sme neboli jediní sťažujúci sa na zápach. Boli sme veľmi sklamaní a po príchode domov sme dali dohromady komplexnú reklamáciu aj s fotodokumentáciu a aj s linkom na video z izby a poslali to CK Koala Tours.
Odpoveď bola zdrvujúcu. Izbu nám vraj vymenili za akceptovateľnú ako náhle bola voľná, pričom v reklamácii sme písali, že izba nebola v poriadku. V zásade sa CK odvolala sa na všeobecné podmienky. CK Koala Tours nás oboznámila, že sme si zakúpili last minute zájazd, kedy sa ide o posledné izby. Ďalej nám ozrejmili skutočnosť, že neexistuje medzinárodná stupnica na hodnotenie hviezdičiek hotela. Vlastne si môže každý ohodnotiť svoj hotel ako chce. Ani zmienka o ospravedlnení od delegátky, alebo jej vyjadrenia. Celkovo odpoveď na našu reklamáciu pôsobila umelo a ako predpripravená pre prípadných sťažovaťeľov. Žiadna sebareflexia. Strašná a drahá skúsenosť, pričom sme vraj ušetrili 627€ vďaka akcií last minute.
Súhlasím, že s CK Koala Tours nikdy viac!

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi