OREX TRAVEL

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Chcela by som sa informovat ohladne cestovky Orex travel, máte s nimi skúsenosti? Dakujem za odpovede. Lubica

Orex Travel má v ponuke najmä Turecko, je to turecká cestovka. Zatiaľ som s nimi necestoval, ani som nečítal recenzie. 

Podľa aktualneho Vypisu z OR:

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=194872&SID=2&P=0

 

je vlastnikom slovenskeho Orexu, český Orex:

https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-vypis?subjektId=isor%3a100076773&typ=actual&klic=0d5zo6

 

konateľom českého Orexu je Murat Kizilsac, teda ten istý, čo bol konateľom aj skrachovanej slovenskej CK  Karya Tour:

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=112329&SID=2&P=1

 

Žeby náhoda???

 

uz sa to tu kedysi riesilo, potom sa diskusia asi vymazala...kariya padla, objavil sa orex...staci? :)

Je to fórum detektívov o cestovaní?

Je to neuveriteľné, na týchto stránkach hodnotíme kvalitu služieb, alebo hľadáme kto, čo a kedy?

Kvalita cestovky zacina u serioznosti a spolahlivosti jej majitela. A ked nechal majitel v minulosti uz nejaku cestovku polozit a ludia prisli o peniaze, nie je vylucene, ze sa tak stane este raz...

Je to absolútna hlúposť. Ak si poznal príčiny krachu cestovky, tak sa môžeš vyjadrovať, ak nie, tak len vymýšlaš a píšeš hlúposti. Ak dobre viem, cestovky majú poistky, takže asi zrejme ľudia neprišli o svoje peniaze. Alebo viem to zle?

To ja neviem. Ja ani neriesim minulost tejto cestovky. A vyssie uvedeny prispevok nie je odo mna. Nahodne sledujem toto forum a iba si postupne vyberam cestovku s ktorou pojdem.

Len sa mi nepacila, tvoja reakcia, ohladne informacii od myslim ze Kufra. Preco by tu nemal uviest, kto stoji za touto cestovkou, co je natom zle? Ak je to samozrejme pravda. Preco by ludia menali vediet, ze majitel tejto cestovky uz mal v minulosti inu cestovku ktora krachla. Co je zle natom, ze je tu tato informacia????????

Mna to napriklad velmi zaujima. Ja si chcem zaplatit rodinnu dovolenku a dostat zato kvalitnu sluzbu a nie sa strachovat, ze cestovka krachne a potom niekolko mesiacov, mozno rokov cakat nato, kym dostanem peniaze. Ked si mozem vybrat cestovku, v ktorej pracuju osvedceni ludia, tak idem radsej tam. To je cele. Viac ma ako bezneho spotrebitela nic nezaujima. Iba spolahlivost, serioznost a zaruka toho, ze co mi bolo slubene bude aj dodrzane.

Každá cetovka skrachovala iba raz, máš istotu, že tie, ktoré fungujú už roky, nemôžu skrachovať? Pozri Medina Tours, roky fungovali a predsa skrachovali. Všade pracovali osvedčení ľudia a predsa cestovky skrachovali, pozri Tip Tour. A ako viem, poisťovne odškodňujú klientov rýchlo a netreba čakať pol roka. A o leteckých spoločnostiach nepíšeš? Mali sme tu krachy, Sky Europe, Slovenské aerolínie, Airslovakia.

Kto už v tom vie chodiť, tak prečo by to neskúsil znova?

 

"Každá cetovka skrachovala iba raz..."???

V r. 1996 skrachoval ALFA Tour a v r. 2013 zase A TOUR. Obe cestovky mali to iste vlastnicke zázemie, sídlili v rovnakých priestoroch a  obe skončili v úpadku.

Podobne sa "reinkarnovali" aj niektoré ďalšie CK, ktoré už v minulosti skrachovali.

Takže je lepšie sa vopred báť, ako sa potom zľaknúť...

Pre osvieženie pamäti, ako skutočne dopadli klienti  poistenej  CK KARYA Tour, odporúčam článok z HN:

http://hn.hnonline.sk/klienti-karya-tour-plnu-sumu-nedostanu-411220

 

Počuj, Anonym, ty si zrejme fundovany a tipujem, ze si do tej cestovky zainteresovany, ked ju tu tak odusevnene obhajujes. Stale mi davas take otazky, preco nespomeniem ine krachnute cestovky, letecke spolocnosti atd... A ja ti stale pokojne vysvetlujem, ze ja to nesledujem a nie som v tom odbornik.

Mozes sa na hlavu postavit, ale ked raz niekto krachne v cestovnoch ruchu a potom si otvori opat inu cestovku, moju doveru uz neziska. To je cele. Rozumies tomu, co tymto chcem povedat?

A ked tu ty  nabadas ludi, k tomu, ze to je v poriadku a ze natom nie je nic zle, aby si kupovali zajazdy u majitelov cestoviek, co uz raz krachli, tak mi to pripada pekne demagogicke.

Ked si tak zasvateny, tak mi prosim ta vysvetli, preco teda tato cestovka krachla. A ako je mozne, ze majitel tejto cestovky ma financne prostriedky nato, aby si otvoril novu cestovku pod inym nazvom. Nic za touto mojou otazkou nehladaj. Ziadne ociernovanie, ani zlu reklamu. Ked si sa uz pustil do tohto "obhajovania", tak mi toto prosim ta skus vysvetlit, ako to v nasom cestvonom ruchu teda funguje...

Najpr mi vysvetli ty, prečo tak veľa firiem skrachuje a nie len cestovky, potom ti napíšem, prečo skrachla Karya.

http://www.cas.sk/clanok/231494/kriza-valcuje-firmy-tento-rok-zbankrotovalo-uz-211-spolocnosti.html

Zrejme si nikdy nepodnikal, takže moju odpoveď by si ani nechápal.

 

Podnikal a podnikam.

Vela firiem skrachovalo preto, lebo sa zastavil tok financii, v mediach sa stale hovory o krize, pricom kriza uz vo svete skoncila, ludia tym padom minaju menej penazi, je tu druhotna platobna neschopnost, prijimaju sa zakony proti podnikatelom.

Tak sa ta este raz pytam, ked ste s vasou cestovkou uz raz krachli, naco idete do toho biznisu este raz?

Náhodou som narazil na tieto príspevky. Som cestovateľ aj podnikateľ. V mojej oblasti stále pretrváva kríza a najviac problémov máme s odberateľmi, ktorí nevedia na čas zaplatiť faktúry.  Nejedna firma bola položená práve vďaka týmto objednávateľom a pravdepodobne aj cestovné agentúry majú podobné problémy. Niekedy hlavná príčina nie je vo vedení takýchto podnikov, ale všeobecná situácia. Márne staviame nové byty, ak banky prestávali ľuďom požičať a tieto byty nemáme komu predať. Jednoducho kolobeh je narúšaný a potom nič iné neostáva, len žačať všetko odznova. Poznám ľudí, ktorí po krachu svojej firmy podnikajú v nových firmách a majú veľký úspech.

Podnikanie v cest. ruchu má však svoje špecifiká na rozdiel od iných branží.

CK už na jeseň kontrahuje ubytovacie i dopravné kapacity na nasledujúce leto  a klient to pozná vo forme katalógu, z ktorého si vyberá zájazd. Podstaný rozdiel je však v tom, že musí zaplatiť zálohu (vo výške 30-100%) aj pol roka dopredu. Takže tu platobná neschopnosť nepripadá do úvahy. Práve opačne  - na začiatku leta majú CK nazhromaždené obrovské finančné prostriedky od klientov, keďže väčšina zájazdov sa len bude realizovať. A práve v tomto obdobi (najčastejšie v prvej polke júla) viaceré skrachujú. Tu je evidentné, že to má iné pozadie.

 

Je pravda, ako píše Pyramída, že krachujú bežne firmy aj v iných odvetviach, ale toto nie je tak medialne zaujímave. Keď skrachuje fabrika prídu o prácu stovky ľudí, napíšu o tom média raz. Ale keď skrachuje cestovka a desiatky ľudí ostanú v zahraničí a ďalšie stovky  nevycestujú, píšu o tom médiá min. týždeň.

Keď skrachuje  developer a prídu ľudia o celoživotné úspory (za predplatený byt), nik ich neodškodní, cestovka však musí byť poistená a pritom ide rádovo o mesačné zárobky, ktoré ľudia na zájazdy minú. Tu je veľký nepomer ochrany klienta pred tým istým rizikom...

S ck orex sme boli pred dvoma rokmi v turecku a aj minuly rok. Delegati boli ochotni a sluzby zabezpecene ako sa patri. Negativne skusenosti sme vdaka Bohu nemali.
Na CK orex travel nemozem povedat zle slovo

Každý nadáva na tejto stránke, no ja môžem potvrdiť že s Orexom sme prežívali skutočne dobrú dovolenku v Turecku. Nesledujem minulosť, ale hľadám dobré ceny aby som zbytočne nepreplatila.

S CK OREX sme boli 3-x v Turecku a bola to vždy prekrásna dovolenka. Zakaždým sme si našli last minute pobyty a nikdy sme neľutovali. Delegáti ochotní a dochvíľni. Ale keď absolvovať výlety, je to lepšie s domácou cestovkou, ktorá je neporovnateľne lacnejšia. Nuž zatiaľ Orex nesklamal!!!

Orex Travel je spoľahlivá cestovka?

VYMAZANE! Prosím vás, takéto emotívne príspevky s nadávkami tu skutočne nemozeme nechať! ADMIN

Dobra den, absolvovali sme cez Vasu CK mame velmi pekne zazitky a sme velmi spokojni so sluzbami

To tu mate aky komparz z CK OREX? poslednych 6 prispevkov same chvalospevy...http://www.noviny.sk/c/slovensko/na-all-inclusive-zabudnite-slovakov-cakala-plesen-ci-rozpadnuta-po…

Nie som komparz z OREXu :))
Minulého roku som bol po prvý krát s rodinou v Turecku s touto CK a bol som milo prekvapený.
Jednanie v pobočke OREXu príjemné a pracovníčka poradila pri výbere hotela podľa kvality (nie je 5* ako 5*).
Hotel, služby a celková úroveň sa splnila podľa slov pracovníčky OREXu. Delegátka pri príchode a v priebehu dovolenky super (informácie, zabezpečenie lekárskej starostlivosti...)
Jediné mínus by som dal tomu, že pri ceste domov sme delegátku vôbec nevideli a nastal troška chaos (odvoz z hotela, letisko).
Na základe týchto osobných skúseností som si objednal tohoročnú dovolenku opätovne u tejto CK a dúfam, že nesklame :)

Zaujímavé, keď niekto pochváli služby OREXu - je komparz a keď tu niekto splieta ,,konšpirácie" je čo??? ...konkurencia!?? Ja som bola v máji s touto cestovkou v Turecku a môžem len chváliť, či profesionálny prístup a maximálnu ochotu delegátok (pozdravujem Soničku a Lenku M), tak kvalitu poskytovaných služieb hotela ( The Inn Rezort Zen-5*, Konakli). Keďže máme dobré skúsenosti s touto cestovkou, v auguste s nimi ideme zas!
PS: aj s nami bol ,,kontakt" na masmédia...len nenašla odozvu!

Prosim vás, podpisujte sa pod prispevky celym menom a nebude tu viac dilema, ci ide o konkurenciu alebo povrchnú reklamu zo strany cestovky. Skutočne nerozumiem, prečo tomu tak nie je, ak trvate na svojich nazoroch.

Dakujem za pochopenie

ADMIN

V stredu cestujeme s Orexom, trochu ste ma vyplašili, dúfam že všetko dobre dopadne hotel Larissa vista Kemer sa osveci.

Po přečtení fora,se nestačím divit, co někteří dokažou vyplodit za nesmysly. To že lidé nejsou profesionálové v cestovním ruchu a pletou si pojmy apod jsem si už zvyknul, ale pokud někdo nemá základní znalosti obchodního zákoníku a plodí tady takové hlouposti. Prosil bych kufora a reealistu o vysvětlení jaká je souvislost jednatele a majitele firmy. To jsou přece dvě odlišné funkce a mohou a také nemusí mít nic společného. Podle dostupných informací pan MUrat Kizilsac byl jednatelem ve Karya, nikoliv majitel. To znamená, že byl manažér odpovědný za řízení firmy. To že cestovka zkrachovala, přecí není vina jednatele. Dále to, že o několik let později začal pracovat v CK Orex Travel, která nikdy neměla žádnou spojitost s CK Karya, je přeci uplně běžný jev. Nebo předpokládáte, že zaměstnanec, který pracoval ve zkrachovalý firmě už nikdy nebude pracovat????Většinovým vlastníkem CK Orex Travel je prezident a majitel ANNEX Tourism Group pan Neset Kockar (jeden z největších subjektů v cestovním ruchu ve Východní Evropě) a menšinovým vlastníkem je pan Murat Kizilsac, který se podílí na řízení firmy. Nevím jaké obavy zde ohledně Orexu panujou, ale v SK a ČR moc cestovních kanceláří s takovouto kapitálovou vybaveností jako Orex nenajdete.

Orex Travel ma sklamal. Je to dcerska spolocnost Annex Group. Ak este niekedy s Orexom, tak uz len co sa tyka ubytovania (ak nie ste narocni na Rusku klientelu a ubytovacie zariadenie ako take).
Ale pekne po poriadku. Ak lietadlo zo Slovenska odchadza okolo 15:00, znamena to, ze ludia minimalne do 23:00 okrem maleho snacku v lietadle nebudu mat jedlo? Najma ak cestovna kancelaria rata den cestovania ako prvy den dovolenky. Nic to, cestou sme mali prestavku, kde sme si kupili aspon kebab.
Delegati sa na hoteloch nevyskytuju vobec, stretnutie nas a nasho delegata bolo naplanovane na 1. den po prichode na 10:30, co pre nas, ktori sme sa tesili na more bolo naozaj velmi neskoro. Hotelovy delegat nam dal svoje telefonne cislo, cislo na lekara a zacal nam predavat fakultativne vylety. To bolo skvele, lebo s manzelom sme ich chceli naozaj pozehnane. Kedze milujeme Turecko ako take. Zabili sme asi dve hodiny casu. Nevadi.
Fakultativne vylety uz nikdy viac. Tesili sme sa na malebne male obchodiky, ktore su pre Turecko typicke v inych castiach krajiny, ked sme si kupili vylet po Alanyi. Ake bolo nase prekvapenie ked prva zastavka bol obchod s kozusinou a kozenymi vyrobkami, ktory bol uplne mimo mesta, ludia tam na nas hovorili po rusky a cely obchod vyzeral snobsky gycovo. Nevadi. Tesili sme sa na mesitu, ktore ja teda velmi oblubujem najma po navsteve Istanbulu a Ankary. Mesita ktoru sme navstivili mala 3 roky a ziadnu historicku hodnotu. V obchode s oblecenim to na nas tak trosku cele padalo, ale bolo to celkom prijemne. Obed bol skvely, to sa musi nechat :) O dalsom obchode - zlatnictvo - sa ani nebudem zmienovat. Konecne nastala ta krajsia cast, navsteva hradu. Mali sme skvelu delegatku zo Slovenska (Karolinu) a skveleho a historicky rozhladeneho delegata ktory bol Turek. Nebyt tychto dvoch ludi, cely fakultativny vylet je strasny! Vedeli velmi putavo rozpravat, dodatocnym otazkam sa nebranili, odpovedali na vsetko co vedeli. Jednoducho klobuk dole. Presne toto je to, co deli fakultativne vylety na dve casti: tu, ktoru zabezpecuje cestovna kancelaria a tu cast, ktoru tvoria samotni delegati. Skvele! Navsteva jaskyne bola tiez skvela.
Vylet na Pamukkale zazitok! Ale opat obchody ktore nasincovi nic nepovedia.
Naozaj ak nechcete chodit po vyletoch, je Orex Travel fajn. My nabuduce pojdeme na vlastnu past :)
Pozitivum velke je naozaj turecky sprievodca s perfektnou anglictinou, ktory nam rozpraval typicke legendy celeho Turecka, vedel krasne rozpravat a hlavne putavo a bol ochotny a bolo vidno ze ho to bavi!

S CK Orex sme tento rok cestovali prvý a poslednýkrát. Objednali sme si 5* hotel, dostali sme max. 3* a aj napriek zadaniu reklamácie už na mieste nám reklamáciu neuznali a dôvod "manažment hotela potvrdil, že ste boli s izbou spokojní". Vraj sme sa nesťažovali a reklamačný protokol spísaný na mieste je asi len zdrap papiera. Sám delegát CK Orex na mieste nemohol uveriť aké izby nám dali. A sťažnosť sme podávali nielen my, ale aj naši českí susedia.

Chcem sa podeliť o skúsenosti s cestovkou OREX TRAVEL. Pravdu povediac tiež som mal zo začiatku pochybnosti,kúpili sme dovolenku na poslednú chvíľu a o cestovke sme nikdy nepočuli. Rozhodovala predovšetkým cena,tak sme to riskli.Kúpili sme pobyt do Turecka.
Obavy sa rozplynuli hneď po prílete,kde nás čakala delegátka z Orexu, ktorá každého vyprevadila do svojho hotelu,taktiež každému všetko vysvetlila a oboznámila s miestnou kultúrou...Takže tak nejak by to malo byť! Tak isto nás milo prekvapila informácia, že cestovka má vlastného lekára a človeka ktorý s vami rieši veci v českom jazyku, ak sa vám stane úraz a pod.,mali sme tú česť si to overiť hneď na druhý deň na vlastnej koži :-). Boli sme na dovolenkách zo všelijakými cestovkami, aj zvučnejších mien, ale zatiaľ sa nám nestalo žeby nás po dovolenke kontaktovali a pýtali sa nás ako sme boli spokojný- OREX bol prvý. Takže na záver by som povedal že počiatočné obavy sa zmenili na príjemnú skúsenosť a určite by som z Orexom išiel zas a každému ho smelo doporučil.

Chcem sa aj ja podeliť o svoju skúsenosť z dovolenky s cestovnou kanceláriou OREX travel.
Let a transfer do hotela bol OK. Prvý problém bol zle dohodnutý termín stretnutia s delegátom na druhý deň.Sprevádzajúci delegát napísal na leták termín o 17 30 hod ale delegát na hoteli tvrdil že to malo byť o 10 30 hod a že tam bol a my sme neprišli.Na druhý deň sa nám podarilo po telefonáte stretnúť.Jedine čo urobil že nám dal telefón na lekára a ponúkal nám fakultatívne výlety.Súhlasili sme s nočnou plavbou v okolí Alanye s kúpaním, návštevou Kleopatrinej pláže animačným programom .Realita bola celkom iná už pri nástupe na plavbu sme mali meškanie lebo vedenie cestovky si s toho chceli urobiť rozlúčkovú zábavu.Kúpanie bolo skrátené ako celý program lebo sme meškali ako by to bola naša vina.
Kleopatrinu pláž sme videli s 1 km aj to po tme.Potom nás odviezli na more a tam si urobili 2 hod diskotéku.Samozrejme loď stála namieste a hojdala sa na vlnách čo viacerým nerobilo dobre. Hlavne že sa sami dobre zabávali. Viacerý sme si pripadali ako na predajnej akcii ŠMEJDOV. Odporúčam nezúčastňovať sa na podobných výletoch aj keď Vám to budú veľmi odporúčať, lebo jeden nepríjemní zážitok pokazí celú dovolenku.

Suhlasim s Ladislavom, lebo sme sa tohto vyletu zucastnili aj my, nocny vylet lodou sa zmenil party delegatov a animatoriek, s ktorych tam jedna oslavovala narodeniny, na nas platiacich kaslali,diskoteka bola a dve a pol hodiny na otvorenom mori, slubovane zakotvenie v pristave nebolo , kupanie take, ze par ludi skocilo z lode, lebo sme skoro hodinu cakali ktovie na koho. Mnohym ludom bolo zle, ale hlavne, ze sa vrchnost zabavala

ja som bol stouto cestovkou a maximalna spojonost vsetko klapalo tak ako malo buduci rok urcite s orexom zase pojdem

V septembri 2014 som bola cez nich v Turecku...vsetko bolo ok a som max.spokojna ...

recenzie-hotelov.sk/recenzie/turecko/alanya/mahmutlar/hotel-happy-elegant/recenzia-9803.html

ja nie som sama čo má zlú skúsenosť z touto cetovkou,podvodníci hotel 5m od mora miesto 200m žiadne animácie a ak niekto ráta za all inclusiv 4x do týždna pečienku dusenú a tá špina hrôza jedná sa o hotel Inside Side Turecko nikto tam nechodte.

omyl v predošlom 500metrov more dialka

Zaplaťte hotel 5* a potom nemusíte sem písať. Čudujem sa ľuďom, ktorí sem píšu že boli nespokojní. Pri výbere hotela máte pozerať na kvalitu a nie len na peňaženku.

Môžem len potvrdiť Ďusov názor. Ja som osobne s Orexom dovolenku absolvovala 2x a nie je čo vytknúť ani delegátom, ani hotelom. Zhodnotím to v krátkosti: super, super, super, ......

V septembri 2014 sme boli s CK Orex na dovolenke v Turecku 5·hviezdičkový hotel služby úbohé mravce na izbe.Hneď u delegátky sme spísali reklamáciu,ktorá sa nikde nenašla delegátka zrejme hodila do koša po príchode domov daľšia reklamácia na ktorú nám odpovedali že manažment hotela s ničím nesúhlasí,ako keby sme si vymysleli a majú nás za sprostých.Napísali sme druhú obšírnejšiu reklamáciu keď prvú ani nepochopili ale nič sa nemení manažment sa vyjadril žiadne finančné odškodnenie sa nekonalo ani foto a video s mravcami nebolo nič,lebo doma nemáme čo robiť sa nudíme a píšeme si len tak s CK Orex neboli schopný odpísať ani do 30 dní aj to pár riadkov bez podpisu pracovíka.
Keď sme sa všetci účastníci zájazdu sťažovali na hotel tak delegátka Soňa odpovedala,ale more je pekné kus od veci,ale nevadí.Takto sa pristupuje ku klientom,čo kupujú za nemalé peniaze Zájazdy CK OREX super cestovky.Neodporúčam s nimi cestovať,lebo dopadnete ako my keď neni niečo dobré netreba sa sťažovať - načo? Ináč hotel sa volá Rubi - neodporúčam ísť do tohto hotela a radšej si vybrať inú CK,ktorá seriózne pristupuje ku svojim klientom nie OREX Travel.Neboli sme prvý krát na dovolenke,ale už tretí krát v Turecku ale toto najhoršia CK s ktorou sme boli a nikde inde sme nemali takýto hotel,čo mal mať určitú úroveň - asi mravce. Nech tam pošlú p.riaditeľa do štandart room nech si vyskúša aj s delegátmi či budú spokojní.
Nikde s CK OREX !!!

my sme boli cez orextravel 2x v turecku a tento rok ideme po 3x znovu cez orextravel maju ovela nizsie ceny ako slovenske,let tam i spat ,delegat hotel sluzby vsetko v 100% poriadku,,nie sme narocny klienti za tieto peniaze by sme si nemohli dovolit hotely cez SK cestovky,minuly rok sme boli v hotely -Sueno hotel beach side najlepsia dovolenka aku sme doteraz mali kazdemu odporucam pre rodiny s detmi super!!!!!!30min peso po plazi pridete do side pri pamiatky,,boli sme 2 dospeli a 2 deti a cena bola 1900e tento rok ponukaju aj slovenske ck Seuno hotel ale cena je o 600e viac,a teraz ideme Turan princ world cena cez orextravel 2 dospelx a 2 deti 2030e a ck satur ponuka ten isty hotel o 700e drahsi,pre rodiny s detmi odporucam turecko sluzby strava iste pocasie teple more skvele nakupy,,,jednoznacne orextravel

je to super cestovka chodime s nou kazdy rok a ma najlepsie bezkonkurencne ceny.

Tie vaše ceny

Pred pár dňami sme sa vrátili z Turecka(Larissa Garten-Kemer,Beldibi).Po príchode na hotel nám najskôr ukázali okolie hotela potom nás chceli nahovoriť na Hammam.Keď sme povedali,že sa chceme ubytovať tvrdili,že nám musia najskôr všetko ukázať,ale keď videli,že o Hammam nemá nikto záujem tak nám konečne ukázali izby.A tu prišiel šok-zápach z WC na izbe,neuprataná izba(špinavá podlaha,zdochnutá mucha na zemi,ktorá tam bola do nášho odchodu,špinavé umývadlo).Žiadne uteráky tie sme si museli pýtať a dali nám ich až na druhý deň.Mali sme chuť otočiť sa a ísť preč,lebo to čo sme videli nezodpovedalo 4*,môžno Ruskej klientele bola čistota izieb dostačujúca,ale nám s malými deťmi určite nie.Ale stava bola v poriadku aj animácie.A čo sa týka delegátky-nepáčilo sa nám,že z letiska nešla s nami na hotel.Na druhý deň sme mali stretnutie na ktoré meškala viac ako hodinu.Po ponúknutí predražených fakultatívnych zájazdov jej práca s nami skončila.Ak by sme niekedy ešte cestovali s CK Orex Travel určite nie do Larissa Garten.

Orex sa o nas velmi nepostaral. Po zaplateni zajazdu ich komunikacia bola minimalna, krd slubili ze zavolaju spat nikdy nezavolali, nedali nam informacie ktore sme potrebovali. ich delegatka sa nam len pokzsala predat zajazdy a o nicom dalsom informacie nemala. my sme boli na dovolenke dve rodiny a teda sluzby cestovky sme zhodnotili ako velmi biedne...

Tí, ktorí tu nadávajú na služby cestovky, mali by zaplatiť luxusný hotel a potom by mohli očakávať luxus, ale pokiaľ zaplatíte najmenej, aspoň sa nesťažujte, alebo seďte doma.

Orexom cestujeme o týždeň, je to spoľahlivá cestovka?

Môžete sa spoľahnúť na túto cestvoku, síce tu čítam rôzne bludy, obchodný register, kto bol kedy a kde konateľom, ale napokon ostávajú zájazdy do Turecka za nižšie ceny ako u konkurencii. My sme už využívali ich služby v Alanyi, v hoteli Atlas a všetko bolo v poriadku.

S Orexom sme cestovali do Turecka a sa nám páčila dovolenka. Iba odlet a prílet nám dosť zúžil dovolenku, ale za to môže letecká spoločnosť, nie ck.

Dobrý deň. Čítam tu rôzne prípady/ sťažnosti na CK Orex. Je smutné, že Slováci nepoznajú svoje práva. Stačí si prečítať pár riadkov z občianskeho zákonníka, príp. zákon o ochrane spotrebiteľa. Máte právo na podanie reklamácie, pri službách až do 3 mesiacov. Ak táto reklamácie nebola vybavená pozitívne, máte ďalšie možnosti. Požiadať o pomoc Slovenskú obchodnú inšpekciu, v najhoršom prípade, posunúť to na súd, prípadne sa nechať zastupovať spotrebiteľským združením. Kto z vás takto urobil?

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi