CK Azur Reizen - viac nie

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Cez túto CK sme vycestovali druhýkrát, bohužiaľ poslednýkrát. Poďme pekne od začiatku.
Ešte sme ani nevycestovali a už nám zmenili termín o tri dni skôr, v tomto nebol až taký problém, ten nastal až v destinácii-hoteli, kde nás mali ubytovať. Došli sme tam v noci okolo pol jednej na druhý deň, tzn.druhý deň dovolenky /z 8 dní sme tam boli len 6 dni/, vyplnili ubytovacie formality a nato zazvonil telefón na recepcii hotela, volala naša delegátka CK Azur Reizen p.Machová, ktorá mimochodom nebola ani pri prílete a ani odlete, radšej tam poslala akéhosi Turka /vraj jej šéfa/a oznámila nám, že kvôli tomu že sme došli o 3 dni skôr, tak tam pre nás nemajú izbu a musíme ísť do iného hotela, ktorý stojí asi kilometer od nášho zaplateného hotela /zistili sme si,že má menej hviezdičiek/ na 3 dni, potom sa môžme presťahovať do hotela, ktorý sme mali objednaný. Samozrejme delegátka počas celého pobytu neprišla osobne za nami, všetko riešila telefonicky a aj to iba ak sme my požiadali na recepcii, že potrebujeme s ňou hovoriť, tak nám ju zavolali... viete si predstaviť aké to boli jednania. Prešli 3 dni a my sme sa zbalili ako keby sme odchádzali a sami sme sa rozhodli vybaviť si premiestnenie do hotela, ktorý sme mali zaplatený. Prišlo znovu vybaľovanie a ukladanie osobných vecí. Strata ďalšieho dňa. Počas celého pobytu sme našu delegátku nevideli ani raz, samozrejme sme nemali možnosť sa ani zoznámiť s výletmi a akciami CK, nakoľko nebudem sa denne vybavovať telefonicky. Myslím si, že celkový prístup tejto pracovníčky z CK Azur Reizen bol mizerný a nedostačujúci, ak si CK takto predstavuje svoje tour operátorky, tak ďakujem pekne, je to hanba. Čerešnička nakoniec, v deň odchodu domov nám bolo oznámené, že vstávame o 03,30 hodine a presunú nás na letisko, lebo náš let je o 07,20 miestneho času, čiže ďalší deň dovolenky je preč, čiže ak to zhrnieme okrem problémov s CK, tak sme boli na dovolenke 6 dní, z toho sme sa dvakrát zbaľovali a dvakrát vybaľovali.

Nikdy viac,
ja ešte len idem na dovolenku, a už mám s cestovkou špatné skúsenosti.
Objednala a zaplatila som si dovolenku na 12 dní do Tunisu, no do hodiny som si uvedomila, že v danom termíne nemôžem ísť. Hneď som tam volala a požiadala som o nový termín, ktorý už bol o 480,- € drahší pre dve osoby, a prosto všetko mi naparili pokutu vo výške 70,- €. Vitajte na Slovensku!

Ck Azur Reizen nikdy v živote! Po prílete do Hurghady nám bolo povedané,že náš hotel je plný a majú pre nás luxusnejší,za rovnakú cenu - ponuknuty hotel minimal o 2* horší!!!nedali sme sa,vyhádali sme si s delegátkou naše miesta v hoteli. Celá dovolenka prebehla od tejto chvile bez problemov. Malo to len jediny problém....3dni pred odletom nám oznámili,že namiesto odletu do BA letíme do KE!!! Dovod - nas let do Ba je zruseny. Jeden telefonat na letisko do BA a delegatka Jarka Jurakova musela vymyslat ine klamstva ako nas dostat do
smer KE!! Mohli sme sa postavit ako sme sa chceli,namiesto odletu do Ba o 15:45 (3.9.) sme leteli do KE o 6:15 (3.9.). Niekto ( delegatky nevedeli kto) zmenil bez nasho suhlasu nase letenky a den pred odletom sa delegatka zmohla len na jedine - letite do KE a ak odmietnete,zostavate v Egypte na vlastne naklady a zodpovednost! V KE nas cakal transfer,ktorym sme sa trmacali 8hod do Bratislavy!!!!! Delegatky pani Bičanová a Juráková nam rozpravali o obcerstveni,piti,wc v transfere. Transfer mal len sedadlá a šoféra. Nič viac nič menej. Ľudia nenechajte sa oklamať touto CK!!! Banda klamárov!

Ak by som si viedol rebríček tých najhorších, najnenažranejších alebo najstúpídnejších cestoviek v predstihu by to vyhrala CK AZUR REISEN. Ľudia, ak si hcete užiť dovolenku, nikdy necestujte spomenutou CK. Pravda je , že ceny zájazdov sú lukratívne , ale za akú cenu? Klamstvá na letisku, že váš hotel je plný a musíte ísť do iného ( samozrejme že nie je ), klamstvá od delegátov CK, ktoré sme si už museli začať nahrávať, lebo inak sme si poradiť nevedeli, klamstvá že váš let je zrušený ( áno, jasné že nieje ) a vy musíte letieť do Košíc namiesto Bratislavy, klamstvá keď vám zmenia letenku na iný let a na vaše miesto dajú niekoho iného a to všetko bez vášho vedomia!!!
Jednoducho povedané CK AZUR REISEN už nikdy!!

Pripájam aj ja svoju skúsenosť s touto CK.
Dňa 19. augusta 2013 sme si cez CK AZUR Reisen zakúpili pobytový zájazd do Bulharského Primorska, Hotel Perla Beach 4*
Po prílete do Bulharska (po polnoci) nám delegáti CK Alexandria (CK AZUR reisen) na letisku oznámili, že nami zakúpený Hotel Perla Beach 4* je obsadený, a že budeme ubytovaní v náhradnom Hoteli Les Magnolias 4* v Primorsku. S týmto sme už na letisku zásadne nesúhlasili, pretože sme si Hotel Perla Beach 4* vybrali práve pre jeho polohu blízko centra (150m) a umiestneného priamo na severnej pláži v Primorsku (20m). Po príchode pred Hotel Les Magnolias nám delegát CK Alexandria po našich protestoch a protestoch ostatných účastníkov zájazdu neprofesionálne dal na výber, že sa buď ubytujeme v Hoteli Les Magnolias alebo môžeme ostať spať na ulici, pretože nás v ten večer v Hoteli Perla Beach 4* nevie ubytovať, s tým, že ráno druhého dňa našej dovolenky príde a dá nám bližšie informácie ohľadom ubytovania v Hoteli Perla Beach 4*.
Po ubytovaní v izbách Hotela Les Magnolias 4* sme s hrôzou zistili, že izby, ktoré nám pridelili mimo hlavnej hotelovej časti vôbec nepatria do štandardu izieb so 4* možno tak 2*. Tieto izby boli nepríjemne až odpudzujúco napáchnuté zmesou pachov žumpy a plesní, nakoľko vyzerali byť skoro vôbec nepoužívané. Za plesňami, ktoré sa nachádzali v chladničkách páchlo v izbách všetko : postele, paplóny, matrace, rozkladací gauč, deky... Od toho smradu nám napáchli všetky veci a oblečenie, ktoré sme sa aspoň nejako snažili ochrániť tak, že sme si ich zatvárali v kufroch. Upozorňujem na to, že sme sa izby snažili vetrať od príchodu do nich, ale vyvetrať sa ten smrad nedal. Izby boli navyše vybavené 6 posteľami – 1 manželská, 1 dvojposchodová a 2 prístelkami, čo nesúhlasilo s tým, že sme si zakúpili izbu dvojposteľovú. Ďalším veľkým nedostatkom bola poloha hotela, ktorý sa nachádzal 3 km od centra Primorska a cca. 300 - 400 m od mora.
Druhý deň ráno nám delegát CK Alexandria oznámil, že náš pôvodne zakúpený Hotel Perla Beach 4* je obsadený, načo sme mu my povedali, že v tých smradľavých a zatuchnutých izbách, ktoré nám boli pridelené jednoducho nemôžeme ostať, pretože sa ten smrad nedá vydržať . Spolucestujúca dostala v dôsledku neprimeranej hygieny v izbách rozsiahlu infekciu pery k čomu bol privolaný aj lekár, ktorý túto skutočnosť konštatoval.
Požiadali sme teda delegáta CK Alexandria nech nám vymení izby alebo nájde iný hotel. Odpovedal, že pozná tie izby, pretože pracoval predtým v tom hoteli, a že príde znovu večer a bude riešiť našu situáciu. Keďže sme nielen my ale aj ostatní účastníci pobytu boli veľmi nespokojní s jeho jednaním, spísala sa na mieste sťažnosť na podmienky v hoteli ako aj služby delegáta, ktorú však delegát CK Alexandria na mieste odmietol podpísať. Večer po jeho príchode sme sa dozvedeli, že nami zakúpený Hotel Perla Beach 4* bude plne obsadený do 29.08.2013, a že izby v Hoteli Les Magnolias 4* nám nevedia vymeniť. Ponúkol nám alternatívu, s tým, že sa budeme musieť presunúť do Hotela Hermes, ale do iného letoviska ako Primorsko, ktoré nemá ani také pláže ako sú pláže v Primorsku ani nie je také rušné. Rozhodnúť sme sa mali do rána. Museli sme tak stráviť ďalšiu noc a deň v otrasných izbách.
Na vlastné náklady sme sa preto rozhodli, že pôjdeme do Hotela Perla Beach 4* a opýtame sa na situáciu priamo na recepcii. Aké však bolo naše prekvapenie keď nám na recepcii po odkontrolovaní našich Voucherov a zmluvy o zakúpení dovolenky povedali, že našu rezerváciu nemajú vôbec evidovanú a nemôžu pre nás nič urobiť.
Na tretí deň ráno nám bolo o oznámené, že keď chceme zmeniť hotel o bude nám pristavený pred hotelom autobus, ktorý nás odvezie do Hotela Hermes v Tsareve. V zúfalej a bezvýchodiskovej situácii s izbami, ktoré nám boli pridelené a umiestnením hotela sme odišli z Hotela Les Magnolias 4* v Primorsku do Hotela Hermes 4* v Tsareve.
Lokalita Tsarevo vôbec nezodpovedala našim kritériám a zakúpenému Primorsku – malé, smradľavými riasami pokryté pláže a vyľudnené centrum nezodpovedali našim kritériám a predstavám o dovolenke, ktorú sme si zakúpili.

Toľko z reklamácie, ktorú sme spísali, a ktorú samozrejme záporne vybavila CK s tým, že sa ani neospravedlnili, dokonca vinu zvalili na nás s tým, že sme s tým mohli rátať keďže sme dovolenku kupovali ako last minute.
Marek

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi