CK ETI Slovensko

Anonymný (bez overenia) 26.8.2013 - 14:40

Totálna katastrofa, Ck klame, podvádza zakaznikov, v katalógu má uvedené klamlivé informácie, odmieta riešiť reklamácie a vedome porušuje 30 dňovú zákonnú lehotu!!!!!!! Otras!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diskutujúci Dobrodruhovia:

Palo (bez overenia) 17.9.2014 - 09:25

Rovnaka skusenost... Poslali nas z dovolenky o den skor. Ziadne vysvetlenie, ospravedlenie ani kompenzacia. Uz 5 mesiacov bez nahrady skody. Same vyhovorky, ignoracia a arogancia. Po sustavnom otravovani z mojej strany, pred mesiacom slubili kompenzaciu, ale stale nic nekompenzovali a tvaria sa, ze zistuju kde je problem.

daniela (bez overenia) 23.11.2014 - 18:24

Práve sme sa vrátili - tiež nás poslali o deň skôr domov s tým, že náš let bol zrušený. Ako sme sa dozvedeli neskôr nebola to vôbec pravda. Vybrali niekoľkých ľudí, ostatní zostali - čo sme sa dozvedeli až cestou na letisko. Pri našom odchode skoro ráno (02.30 hod.) na recepcii o ničom nevedeli a veľmi sa tomu čudovali. Cestovka ich vôbec neinformovala že ideme o deň skôr, nám to povedali deň vopred. Nedostali sme ani len vodu na cestu, nehovoriac o nejakých raňajkách. Dokonca jeden pár z iného hotela vytiahli o polnoci z postelí s tým, že o 2 hodiny musia byť zbalení a odchádzajú domov. Bez mihnutia oka nás obrali o celý 1 deň dovolenky so všetkými službami, ktoré sme si zaplatili. Ako tu čítam tak sa kompenzácie asi tiež nedočkáme.

MTI (bez overenia) 11.12.2014 - 16:26

Skorší návrat z dovolenky nie je mimoriadnou udalosťou ale v takomto prípade zákazník má nárok na nevyčerpaný deň. Cestovka zrejme to dorieši.

Majk (bez overenia) 12.12.2014 - 01:16

Ešte mame 9 dni do odletu na dovolenku a už nam menia čas odletu. Namiesto 8 dní,tam budeme 7 dní. Skracujú čas dovolenky. Takáto spoločnosť si nezalúži byť na trhu. Keby skrachovali,urobili by lepšie. Aspom by už prestali okradať klientov.

jaroslav (bez overenia) 10.2.2015 - 14:25

Dobry den.,neda sa mi zareagovať. je to banda klamarov. 20,12,2014 som zaplatil za dovolenku v egypte v 5* hoteli v Hurghade s toboganmy.nakoľko deti maju prazdniny celkom 8 ľudi..dnes 10,2,2015 mi oznamili že nas aj s priateľmi presuvaju do sharmu do uplne ineho hotela .odlet je v sobotu14.2. DOVOD ? Len tak,žiadne vysvetlenie iba vyhovorky.Zaujimave je to že naši druhy znami z rakuskym pasom ,s tym istym odletom problem nemaju.Samozrejme zajazd ideme stornovať.to este bude zaujimave.Dakujem ETI za sklamanie mojich deti a deti mojich priateľov. Prajem im aby sa im to vratilo 100 nasobne . A dufam že čoskoro skrachuju.

P.M. (bez overenia) 10.4.2015 - 23:50

ETI je napojený na rakúsku cestovku, slovenská strana sa nerozhoduje. Mali sme známych, ktorí s nimi cestovali do Egypta a bez problémov.

Anonymka (bez overenia) 19.5.2015 - 20:42

Dobrý deň, taktiež som nespokojná s CK ETI, Už nám niekoľkokrát posunuli odlety a prílety, podľa toho ako to vyhovuje im. Z Bratislavy nás posunuli do Viedne, samozrejme let posunuli na neskôr a zo Sharmu nás zasa posunuli o 11 hodín skôr, čím nám skrátili pobyt o celý deň, ale samozrejme nemecky hovoriacich turistov si tam nechajú ešte o 26 hodín dlhšie, lebo letia do Viedne. Jasné, že platíme rovnako. Otrasný prístup, môžu sa hanbiť.

Peter M. (bez overenia) 20.5.2015 - 10:20

Dobry den, pisem sem pretoze tu citam same negativne komentare, ale dokopy su vsetky o tom istom a nepodstatnom - skacovanie dovoleniek a pod. Vsetci normalny ludia ktory cestuju vedia ze cestovky maju pravo menit lety a to sa stalo aj v mojom pripade, ale dovolenka a hotel boli super preto hodnotim svoju dovolenku s CK ETI velmi pozitivne a dokonca som ju mal aj za velmi prijatelnu sumu v porovnani z inymi "slovenskymi" cestovkami.

Jaro Semetka (bez overenia) 26.5.2015 - 10:40

S ETI som bol uz viackrat na dovolenke a vzdy vsetko prebiehalo v poriadku, odporucil som ich aj svojim znamym aj ty si pochvalovali, mal som aj ja negativny zazitok s posunom letu ale povedal som si ze lepsie ist na dovolenku ako zostat doma, kedze ked som volal do inych cestoviek ktore robia Egypt tak kazdy lety rusil a neponukal ani alternativy.

PetTO (bez overenia) 29.5.2015 - 12:25

Bol som s ETI cez agenturu v EG aj v TR. Hotel som si vyberal sam. Odlet z Viedne, Lauda air a dalo sa. Cena lepsia ako v SK cestovkach. Teraz som chcel ist znovu s nimi. Ale po tom, co tu citam zacinam mat vazne obavy. Na strane druhej som rad, ze sem spravca pusti aj ine komentare, ktore si nepisu sami delegati, ich kamossi a zamestnanci cestoviek. Nasadili ste mi chrobaka do hlavy, mam nad cim rozmyslat. Bude to hlavne asi o ludoch a ich pristupe.

Martina (bez overenia) 11.6.2015 - 09:40

O 2 tyzdne by sme mali letiet z viedne do Egyptu, zatial sme nedostali ziadne pokyny a infromacie o odlete. Dufam, ze to prebehne v poriadku, pretoze ste ma tu velmi vystraili. Kedze je to rakusko - nemecka cestovka tak ocakavam o nieco lepsie sluzby ako ponukaju slovenske cestovne kancelarie...dufam, ze sa nesklamem. S ETI cestujem po rvy krat....

Humor (bez overenia) 13.6.2015 - 20:16

Vy opatrní cestovatelia! Ak máte obavy, tak namiesto toho, aby ste zašpinili túto cestovku, radšej cestujte na vlastnú päsť. Vyberte si letenku, ubytovanie, zabezpečte transfer, potom uvidíte, že aj tak to pôjde - len za dvojnásobnú cenu. Je to humor, čo sa objavuje na týchto stránkach.

iveta (bez overenia) 16.6.2015 - 09:12

Dobry den pan HUMOR. Co je na tom akoze humorne? To ze si clovek zaplati dovolenku a urcite sluzby ktore potom nedostane??? A aj to, ze vas poslu o den skor domov, alebo vas pri prilete ubytuju v uplne inom hoteli aky ste si objednali a zaplatili???

Radusenka (bez overenia) 22.6.2015 - 12:19

TO ŽE NÁM ZMĚNILI NA POSLEDNÍ DOBU ODLETOVÉ MÍSTO TO JSME JEŠTĚ SKOUSLI ALE TA DALŠÍ HRŮZA CO NÁS ČEKALA!!! TOTO JE MOJI STÍŽNOST NA CESTOVNÍ KANCELÁŘ: V příloze přeposílám oficiální stížnost z dovolené z Egypta hotel SHARM PLAZA. Žádám finanční kompenzaci za ubytování, které neodpovídalo tomu co jsme si zaplatili. Od 3.5. – 11.5.2015 jsme byli ubytováni v podmínkách na zvracení. Všude zašlá špína, všechno staré, okna zatlučené hřebíky, skříně ztlučené z překližek, dvě ramínka a výhled z pokoje na šílený bordel. Mysleli jsme si že se nám to zdá!!!! V Egyptě jsme byli již 6x – NIKDE TAKOVÝ NEPOŘÁDEK NEBYL!!! Poslední kapka byla když netekla 4 dni voda. Jeli jsme si na dovolenou odpočinout a relaxovat. Ale místo toho samé tahanice a dohady. Když nemůžete spláchnout po vykonání potřeby na záchodě a umýt si ruce co jsou základní hygienické potřeby, hrozí spíš že budou následovat zdravotní problémy. Přijdete z pláže a nemůžete se osprchovat není nic příjemného. DELEGÁT ADEL NEHODLAL NIC ŘEŠIT, TAKOVÉHO AROGANTNÍHO DELEGÁTA JSME JEŠTĚ NAZAŽILI!!! Jeho odpověď na všechno „ CO S TÍM MÁM JÁ DĚLAT? “ Pokud bychom chtěli být ubytováni v hotelu „SHARM RESORT „ vybrali bychom si tuto nabídku od Vaší cestovky. Žádáme odpovídající finanční kompenzaci za ubytování od 3.5. – 11.5.2015. ODPOVĚD: Rezervačné číslo: D022462, D022461 Sharm Plaza, Sharm el Sheikh, Egypt 02.05.2015 – 16.05.2015 Vážená pani Dvořáčková, Obdržali sme Vašu reklamáciu. Mrzia nás nepríjemnosti, ktoré ste mali počas Vašej dovolenky. Vašu sťažnosť sme prešetrili priamo s našim zastúpením v Egypte a s hotelom. Na základe informácie z hotela ste boli ubytovaní v štandardnej izbe. Výmena izby je vždy v hoteli možná v izbe rovnakej kategórie podľa aktuálnej dostupnosti. Na základe Vašej sťažnosti Vám izbu vymenili za izbu vyššej kategórie, bez príplatku. Následne sa s Vami osobne stretol jeden z manažérov hotela, aby sa uistil, že je všetko v poriadku. Podľa jeho informácií ste boli s výmenou spokojní. Zároveň Vám poslali na izbu kôš s ovocím, sladkosti. Hotel uvádza, že následne nezaznamenal žiadnu ďalšiu sťažnosť z Vašej strany alebo nespokojnosť s ubytovaním. Ako nás informovala naša partnerská agentúra v Egypte, delegát Adel bol s Vami v kontakte takmer každý deň a snažil sa Vám byť maximálne nápomocný. Na záver si dovoľujeme si poznamenať, že štandard ubytovania a služby v hoteli Sharm Plaza zodpovedajú kategórii 4*+ a popisu v našom katalógu (hotel Sharm Plaza nie je 5* ako uvádzate). Prideľovanie hviezdičiek podlieha miestnym štandardom. V zmysle vyššie uvedeného Vašu reklamáciu nemôžeme uznať a bohužiaľ Vám nevieme poskytnúť žiadnu finančnú kompenzáciu, keďže z našej strany nedošlo k porušeniu zmluvy o obstaraní zájazdu. Napriek uvedenému však pevne veríme, že aj v budúcnosti využijete naše služby. Ďakujeme za pochopenie a ostávame s pozdravom, Team ETI Slovensko V Bratislave, 19.06.2015

Milan Krnac (bez overenia) 22.6.2015 - 14:43

Zdravim, s ETI som cestoval uz viackrat a nemal som problem, zaplatil som 609euro za dva tyzdne takze tam ani moc stazovat sa nemozem aj ked mam vyhrady napr.na delegata ze nesedel kazdy den na recepcii...hotel som mal Sharm Resort a myslim si ze v pohode uroven klasickej 4-ky v Egypte. A ked citam co tu ludia vypisuju, tak sa asi skor priklanam k odpovedi p.Humora, ktory to pomenoval spravne, skusal som si dovolenku vybavit po vlastnej osi letenky + transfer + hotel a stalo ma by to o 234euro viac na 2 osoby ako som to mal cez cestovku, ja len tolko...

Adrian Mocka (bez overenia) 23.6.2015 - 12:35

Bol som s ETI pred tyzdnom v Sharme v Egypte a nemal som ziadne problemy, co som fakt kvitoval bolo to ze som letel z Bratislavy, kedze neovladam ziadne cudzie jazyky. Kupoval som si dovolenku na First moment v Azure ale ty mi to zrusili a ponukli mi nieco ine tak som sa rozhodol pre ETI a mal som dokonca lepsiu cenu ako predtym vo First momente. Bol som v hoteli Grand Hotel a az na 3x co som menil izbu som mal vybornu a hlavne lacnu dovolenku! Odporucam a pojdem aj nabuduce...

iveta (bez overenia) 9.7.2015 - 16:49

S cestovkou som bola spokojna az na to ze robia rozdiely medzi dovolenkujucimi ktori cestuju pramo cez ETI a cez ETI SLOVAKIA :-( daju pocitit ze si slovak hned na letisku a potom aj na recepcii v hoteli....jednoducho slovak a nemec alebo rakusak je asi velky rozdiel....

nikus (bez overenia) 20.7.2015 - 21:05

Nebojte sa cestovat cez ETI.My sme vcera prileteli z Hurgady a nemali sme ziadne problemy.Aj ja som sa bala ked som si precitala tieto recenzie ale som spokojna ze sme isli pretoze ceny maju uplne super v porovnani s inymi cestovkami.

Mina (bez overenia) 21.7.2015 - 10:37

Tiež sme cestovali s touto cestovkou do Egypta a boli sme spokojní, či už s hotelom alebo inými službami. Delegátka bola fajn, vždy sme vedeli, kedy bude na recepcii (je zbytočné, aby tam sedela každý deň), zohnala nám aj lieky a za výbornú cenu (v hotelovej lekárni stáli 3x toľko), ktoré sme si kúpili pre istotu, keby niečo. Na výlete na ostrov sme mali perfektného zábavného egyptského delegáta, ktorý vedel po slovensky (snažil sa a bol milý), takže aj s organizáciou výletu nebol problém. Možno sme mali len šťastie, že nám nemenili odlety, ale dosť ma mrzí, že odlet a prílet sa počíta ako riadny deň dovolenky. Leteli sme z BA o 20.00, na letisko do Hurghady sme prišli pred polnocou a toto sa počítal ako jeden deň dovolenky. A nazad takisto o 12.00 cez obed sme už odchádzali na letisko a to bol ďalší deň dovolenky. Mali by písať, že je to nie 8-dňový, ale 6-dňový pobyt. Takisto aj pri 14-dňových je to podobné.

Juraj (bez overenia) 23.7.2015 - 11:49

Od marca 2015 sme v CK ETI Slovakia mali zaplatený zájazd do Egypta (Hurghada) hotel Grand Resort. Po prílete na letisko nám delegátka v autobuse oznámila zmenu hotela s 5* na 4* bez bližšieho vysvetlenia a prísľuby nápravy. Nikdy viac s ETI Slovakia. Mám dojem, že slováci slúžia ako náhrada ak náhodou doplnenie kapacít cestujúcich s nemecka alebo rakúska je nedostačujúce.

Dubovská (bez overenia) 29.7.2015 - 19:43

ETI pre nás zabezpečil super dovolenku v egypte!!!!!!

delegat Adel (bez overenia) 30.7.2015 - 13:25

Dobry den p.Dvorackova. prajem si ze vsetko je v poriadku. Chcem odpovedat pani Dvorackovej na tento komentar. Mali sme informacnu schodzku a pani bola so mnou v hoteli. Povedala mi ze maju problem v izbe. Rezervovali si hotel 4****. Isli sme spolu na recepciu a komunikovali sme s recepcnym. Zistili sme,ze maju spravnu izbu ktoru mali rezervovanu. Slubil som im ze mozeme vybavit druhu izbu a nakoniec zobrali ,,family room,,.Nepacila sa im tato izba tiez,bola daleko od mora. Tato izba bola v poriadku. Cez tyzden som bol v hoteli. Nikto so mnou nerozpraval.Druhy tyzden ich pobytu sa stal problem.Videl som ich ze idu na recepciu. Cakali tam a mali staznost, ze nemali vodu v sprche na izbe 4 dni! 10 Slovaci mali rovnaky problem s vodou ale v case iba od 6.00 - 8:00 hod.v jeden den ! Preco ste nevolali pani Dvorackova delegatovi? Preco ste nekontaktovali skor delegata a cakali ste 4 dni bez vody??? Potom ste chceli pisat staznost a reklamaciu co sa stalo v hoteli. Znova sme vam menili izbu pre vasu spokojnost pri mori. Povedali ste mi ze toto je vasa rezervacia izby. Na papieri ste napisali, ze ste dostali novu izbu a ziadate nahradu, financnu kompenzaciu. Povedal som vam,ze na tento reklamacny papier nie je mozne ziadat peniaze. Slovo peniaze som zmazal a dal som vam kopiu papiera. Tento problem sa stal v tento den o cca 12:00hod. Vecer v ten isty den o cca 21:00 hod. som dostal info z ETI ze Vas mam kontaktovat. Vasa staznost ze ste ma nevideli 4 dni a ze ma nemozete skontaktovat je nepravdiva!!!! Ako je toto mozne z Vasej strany??? Ako ??? Mam datum na papieri v rovnaky den ako sme sa stretli a pisali sme spolu reklamaciu a odpovedali sme. Prajem Vam vsetko dobre. S pozdravom delegat Adel Eti

Konečne (bez overenia) 30.7.2015 - 15:08

Súhlasím pán Adel, pani Dvoráčková je zrejme notorická sťažovateľka, ktorá sa len môže hanbiť že aj klame a rozširuje nepravdivé informácie. Podajte na ňu trestné oznámenie za rozšírenie nepravdivých informácií, zaslúžila by!!!!

horalka 2015 (bez overenia) 30.7.2015 - 21:29

S CK Eti som cestovala 3 krat, navstivila som aj Sharm Plaza Resort a som maximalne spokojna so sluzbami v hoteli ale aj s milymi slovenskymi a ceskymi hovoriacimi delegatmi Ck Eti Adel,Masoud,Mostafa,...vzdy boli usmiati a v snahe vyhoviet hostovi na 100% . V pripade potreby a otazok, delegati Ck boli vzdy k dispozicii na recepcii hotela kazdy den a v nocnych hodinach na telefone. Nemam ziadne vyhrady,vsetko bolo v poriadku. Male detaily ktore sa vyskytli na hotelovej izbe boli okamzite vyriesene bez akychkolvek problemov a vypisovania negativnych a klamlivych reklamacii ci staznosti.... p.Dvorackova pravdepodobne vy mate zrejme problem takmer so vsetkym. Tak nech sa paci rezervujte si do buducna a doplatte si nadstandartnu izbu za poplatok,s vyhladom na more a pod. existuje tato moznost. neziadajte to naco nemate narok zadarmo! Plno suhlasim s vyse uvedenym komentarom - zazalovat Vas! Majte sudnost a chrbtovu kost ! Klamete vo Vasej staznosti. Dovolim si povedat ze Delegat Adel na rozdiel od Vas je natolko inteligentny ze Vam vyhovel aj napriek tomu,ste stale nespokojna! A co sa tyka spravania a vykonu jeho prace..je to skvely pracovity clovek s velkym srdcom,robi si svoju pracu a vazi si ju na maximum! p.Dvorackova poznate toto: ako sa do hory vola tak sa z nej aj ozyva???? Ak cakate ultra max luxus na izbach,v areali hotela,v restauraciach a v ostatnych sluzbach treba si obzret iny hotel napr.aj iny stat a zaplatit si zato !!! ste vecne nespokojna osoba a to je problem vo Vas nie v Ck alebo v delegatovi!!!!

For ADEL (bez overenia) 2.8.2015 - 14:40

Adel was the worst delegate ever. I visited Egypt 8x but even if everything was great, delegate Adel was terrible. And I doubt that Adel wrote the post above cause his Slovak language was different and this looks like written by Slovak. Finally, we did not have any problem with Eti but Adel is catastrophe and never again Egyptian delegate. Instead of be glad having tourist they rob and deceive. 

Pekné (bez overenia) 6.8.2015 - 16:41

No veľmi pekné! Nadávky a primitivizmus.

horalka 2015 (bez overenia) 17.8.2015 - 20:44

Dobry vecer prajem. Mam otazku pre admina tejto stranky...nedavno bol problem s mojou prezyvkou horalka 2015 pri pridani mojho komentaru s vasim navrhnutym riesenim a to vymazania mojho nazoru a komentaru... teraz by som sa ja rada opytala...je na poriadku pridany vulgarny komentar vyssie od neznameho neslusmeho muza ???? filtrujete to podla coho? su tu nejake pravidla? dakujem vopred za info.

Jozef Terem 23.8.2015 - 19:13

Už ste spokojná? Dotyčný autor vulgárne slová nepoužil v plnom znení. Tieto slová ním boli vybodkované. Tak nebol dôvod na mazanie príspevku.

ADMIN

Vlado (bez overenia) 6.9.2015 - 13:56

My sme s Eti boli na leteckom zájazde v Šarm El Sheik, hotel Siva Sharm, pekný hotel na koralovom útese, veľká záhrada s bazénom a palmami. Stravovanie dobré, dostatočný výber šalátov a hotových jedál. Odlet z Bratislavy do Šarmu, transfer trval len 20 minút, letisko je totiž v blízkosti turistického centra. Služby boli OK.

Miroslava (bez overenia) 9.9.2015 - 12:18

S ETI sme boli spokojni, boli sme v Hurghade v Grand Resorte. Vsetko prebehlo tak ako malo. Skvela je ponuka Late check out, takze mozete ostat na izbe a pouzivat AI az do vasho odjazdu z hotela-to je velke plus...

Lucy (bez overenia) 19.9.2015 - 16:54

Dobry den! My sme boli s ETI na dovolenke v termine od 6.9-13.9., vybrali sme si Grand Resort pri prevoze z letiska vam v autobusoch oznamili, ze nastala chyba v systeme a nas hotel je plny a preto nas ubytuju v Grand Hoteli, ktory ma o hviezdicku menej.... druhy den sme dostali kompenzaciu a to, ze mozeme vyuzivat all inclusive sluzby oboch hotelov plus fakultativny vylet... Pri staznostiach nam bolo povedane, ze majitelom oboch hotelov aj cestovky je jeden clovek, a tak nam bolo jasne, ze si len potrebovali doplnit izby v starsom hoteli... po prichode na izbu bolo vidiet, ze tam je upratane len letmo. po nasej staznosti nam vymenili izbu, ktora bola na tom podobne a tak sme sa na druhy den stazovali delegatovi na cistotu... Asi na upratovacov niekto zacal dohliadat, lebo dalej sme uz problem s upratovanim nemali. Cestovna kancelaria nas sice "odskodnila", ale stale sa nevieme zbavit pocitu, ze tento presun z hotelu do hotelu bol dopredu naplanovany, a preto s ETI a ani ziadnou inou slovenskou cestovkou uz na dovolenku nepojdeme!

Ing.Pavelko (bez overenia) 2.10.2015 - 11:44

Bol som z ETI uz viackrat a pojdem znova, cena zodpoveda kvalite

Peter K. (bez overenia) 22.12.2015 - 17:36

Bol som z manzelkou v Grand Resorte a vsetko ok a topka bola cena :)

Nina (bez overenia) 8.9.2016 - 13:55

V Egypte som už bola 6 x, tento rok 1 krát s ETI a bola to najlepšia dovolenka. V podstate som sa ani doteraz nemala veľmi na čo sťažovať , no ETI to má naozaj dokonale zorganizované . Od bezplatného parkovania pri letisku vo Viedni, cez check-in, načas odlet, transfer do hotela , okamžité ubytovanie o 05:00 hodine ráno / žiadne vyčkávanie / , drobné občerstvenie hneď po príchode čakalo na izbe až po late check out a bezproblémový návrat do Viedne. Hotel aj služby presne podľa popisu v katalógu, čistučké izby, príjemný personál . Izba s výhľadom na more naozaj s prekrásnym výhľadom na more. 1 x ľahký problém s klímou, hneď po nahlásení na recepcii to opravili , ešte sa 2 x uistili, či je všetko OK. A ako bonus- cena za ten istý hotel v tom istom termíne bola vyššia cez slovenské CK. A na margo akejsi poznámky na tomto fóre.....citujem " daju pocitit ze si slovak hned na letisku a potom aj na recepcii v hoteli....jednoducho slovak a nemec alebo rakusak je asi velky rozdiel.... " To je parádna blboť. Taká typická slovenská zakomplexovanosť. Ako sa k ľuďom správam , tak sa oni správajú ku mne. Nevidela som žiadny rozdiel v správaní voči hosťom z Rakúska, Anglicky, Talianska ani v CK , ani na letisku ani zo strany delegátov , ani zo strany hotelového personálu a vôbec som sa netajila tým, že som zo Slovenska. Takže dik ETI za super dovolenku a prosím nekrachujte / ako Vám to tu niektorí prajú /.

Mato P (bez overenia) 2.5.2017 - 21:21

Zdravim pozor v Makadi Palace opravujú bazeny! Cestovka svojich zakaznikov neupozornuje na tento problem. Tuto informaciu som ziskal na tripadvisor.com. V piatok som si objednal dovolenku a v sobotu zistil tuto skutocnost, hneď som sa snazil kontaktovat cestovku ktora po naliehani priznala ze sa v rezorte opravuju bazeny tak som sa rozhodol objednavku zrusit. Kto by chcel ist do rezortu kde sa preraba a je tam automaticky bordel. Cestovka sa nesnazila hladat alternativu zameny hotela prave naopak povedali ze namaju na mna cas. Pravdaze pri stornacii 32 dni pred odletom vas cestovka odmeni pokutov 324 € + komplet poistenie vo vyske 96 € kedze nas bolo 6 Takze skusenosti s cestovkou ETI su katastrofalne neinformuju su arogantný a za svoje chyby si dajú este platiť VITAJTE NA SLOVENSKU

Kristína D (bez overenia) 23.5.2017 - 12:49

Ešte sa nám ani dovolenka nezačala a už nam zmenili datum odletu potom čas odletu a keď už bolo všetko zaplatené nako niec nám zmenili aj cas aj miesto odletu ...stornovali sme dovolenku a s eti už nikdy viac.

viera (bez overenia) 30.5.2017 - 12:16

Po zaplatení zájazdu nám dvakrát zmenili dátum a čas odletu no a nakoniec aj miesto odletu. Pekne sme prosili, aby sme leteli zo Sliača, lebo ideme partia a len nás dvoch presunuli s iným dátumom do Košíc. Mesiac pred odletom sa už nič nedalo zmeniť, iba ak celú partiu 8 ludí presunúť do Košíc, ale dvoch na Sliač už nie. Žiadna ochota. Zaplatíte si 3 mesiace vopred zájazd a posledný mesiac len presúvajú a presúvajú

Peter H. (bez overenia) 29.6.2017 - 09:49

ETI som považoval za jednu z tých lepších CK,ale dnes sa pripajam k tomuto bolgu. O jeden den nam skratili dovolenku z dovodu zmeny letu.Vsetkemu rozumiem,lebo nelieta ETI ale Air Cairo. Podla zákona č. 281/2001 Z.z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr a Občianskeho zákonníka § 741 vsak nesu vsetku zodpovednost aj za sluzby,ktore priamo nevykonavaju oni,čiže aj za let,ktorý vykonáva zmluvný partner.Nemožu odporucit klienta,aby si sam riesil tuto situaciu u Air Cairo.To si maju riesit oni.Klient ma jediný zmluvný vztah z ETI a s nikým iným. Ochota riešit situaciu?....0 bodov,melu si svoje a zakon nerespektuju. Vystríham Vás pred touto CK,zvolte si radsej inu,snad budu aspon ochotní riesit problem,ked uz nastane a kompenzovat ho. Peter.

Peter H. (bez overenia) 20.11.2017 - 21:23

In reply to by Peter H. (bez overenia)

ETI-pokračovanie....vraciam sa zase k CK ETI...po neviem už ani kolko napísaných emailoch a tel.rozhovorov s notorickou klamárkou p.Bugyiovou z ETI,už naozaj nemám slov.Klamu Vám do emailov,do telefonu,že jasne,že sa stala chyba a hned Vám zasielame kompezáciu,určite este tento týzden.Prešiel mesiac a ja im písem znova....a ...a nič.Ani Vám neráčia odpovedať,ak to už nenahánate cez SOI a SACKU.
Velkým oblúkom sa vyhnite tejto cestovnej kancelárii,aby ste náhodou nemuseli riešiť to čo ja...a že rakuska CK...hanba cestovných kancelárií=ETI

Ika (bez overenia) 27.7.2017 - 17:31

... asi si zasluzime, aby sa takto k nam spravali. Sme sprosta slovac. Precitala som si zopar komentarov venovanych vecnej stazovatelke p. Dvorakovej a som zhrozena. Takto sa k sebe spravat?! Ten vyber slov, kori dotycni adresovali p. Dvorakovej? Boli tam s nou? Vedeli a videli co sa deje? Ako ju mohli takto odsudit? Ze sa ma hanbit? Ze nema chrbtovu kost? My sme sa so Sharm el Sheikhu vratili vcera. Boli sme v rodinnej izbe v rezorte Sharm Plaza a v zivote som nezazila horsiu dovolenku. Este nikdy v zivote som sa netuzila tak vratit domov! Bez vahania mozem uviest, ze nic tam nebolo v poriadku a dobre. Pocnuc hroznou izbou daleko od mora. Rodinna izba logicky dava, ze si ju asi zajedna rodina s detmi. Ako len mozu umiestnit male deti tak daleko od vsetkeho?! Nielen od mora, ale aj od jedalne, od bazenov, stale sme iba slapali a slapali, naslapali hadam aj stovku kilometrov. Hygiena nielen v nasej izbe a na chodbe a schodoch otrasna, ale aj vo viacerych zachodoch, aj v jedalni! Pohare poriadne neumyte, personal neochotni, napriek tomu, ze sme mali all inclusive, spravali sa, akokeby davali zo svojho a zadarmo. Ba este horsie! Po dvoch dnoch vypytovania sme sa konesne dozvedeli, kde by mohli deti dostat zmrzlinu. Zase museli po nu kusisko slapat, Zevraj pred dvoma rokmi davali zmrzlinu pri plazi, teraz az pri restauracii Felinny, bez ziadneho oznacenia, nikoho by nenapadlo, ze by tam deti mohli dostat zmrzlinu. Ked si ju pytali, bolo im povedane, ze az o tretej. Prisli sme po tretej, dostali! Kopcek asi taky velky ako zarovnana polievkova lyzica. Deti na to nechapavo pozerali :-( Ked som delegatovi menom Adel izbu reklamovala, povedal mi, ze nie je mozne ju vymenit, lebo rodinna izba je len tam hore, pred recepciou hotela (od recepcie to bolo vziadlene cca 300-400 m). Ked som trvala na vymene a nech mi teda daju dve izby vedla seba niekde dole, povedal mi, zze iba za doplatok 15-20 eur DENNE! A aj to musi najskor rezervovat toto v Hurghade a ze to potrva nejaku dobu a mozno sa mu to ani nepodari, co som nechapala preco. Kazal mi pris na dalsi den vecer o 18.h. Povedala som mu, ze nemienim platit 15-20 eur denne za vymenu izby, ale ze som ochotna dat baksis 20 dolarov, ktore som drzala v ruke. Nesuhlasil. Ked som prisla v dohodnuty cas na recepciu nebol tam. Ked som mu telefonovala z recepcie, povedal mi, ze sa dalsi den stretneme o 10. hodine, zase som ho nenasla. Znova som mu telefonovala, avsak mu nebolo rozumiet ani slovo, akokeby sluchadlo drzal pol metra od ust. Jeho skomolenina cestiny a arabstiny bola taka, ze naozaj mu malokto rozumel. Nemienila som z cistych 6 dni dovolenky, lebo tak to bolo, uz odlet vecer o pol desiatej z Katowic sa pocital ako prvy den na dovolenke v Egypte! Nemienila som z tychto 6. dni 3 dni menit izbu a behat po recepcii a nevenovat sa mojim detom! Adel je slaby delegat a cudujem sa, ze si stale drzi svoj flek. Na stvrty den deti dostali hnacky a vracali, asi zo zlej hygieny, pretoze nejedli pocas celeho pobytu skoro nic, iba cistu ryzu a mozno to mali z niekolkych pomarancov, ktore som im dala, mozno z tej zmrzliny .... tazko povedat. Stravili sme vela casu u doktora a potom liecenim na izbe. Mali teplotu a vracali priserne. Nas dospelych ta faraonova pomsta chytila v lietadle cestou spat. Musela som ist na pohotovost. Cakam, ze sa tu teraz zosype na mna spusta komentarov, v ktorych ma obvinia zo stazovatelstsva a absencie chrbtovej kosti! Nedrzime spolu, sme sprosti Slovaci a preto by sa v zivote ziadny Nemec nezazil taku dovolenku, ako my teraz. Este aj ten autobus, ktorym nas z letiska do hotela priviezli pachol chcankou a bol tiez otrasny a spinavy. Ika

cestovatelka (bez overenia) 26.2.2018 - 17:38

ja som bola prvykrat s nimi, inak som proti cestovkam, som low cost cestovatel na vlastnu past, ale vychytala som brutal lacny last minute (nechapem ludi co vyhadzuju stovky eur do takej lacnej destinacie ako je napr. egypt), a co sa mi nepacilo, ze som musela vyvolavat aby mi poslali doklady.. inak nic ine neviem povedat. len to, ze delegat bude stale s vami pri celom pobyte nie je pravda, videla som ho len raz. ale zas povedal, ze keby trebalo, mame ho volat z recepcie.

Patrik Nagy (bez overenia) 26.7.2018 - 18:23

Ja som mal rezervovanu dovolenku cez firmu Invia výlet/zájazd bol cez CK ETI a cely zajazd prebehol v poriadku v Grand Resorte neboli ziadne problémy delegat Abaroub bol príjemný egyptan neuveritelne dobrou češtino/slovenčinou hneď na druhy den od príletu sme spoločne s ostatnými mali schodzu kde nám dal dobré rady ohladne využívania služieb reštaurácií kde sa oplatí chodiť, na aké zajazdy sa oplatí ist a ich ponuky. Tak isto hned nam ponukol na predaj aj Antinal za 3€ pre skusku som sa spýtal v miestnej lekárne kde chceli predat za 5€. Z mojej strani spokojnost aj spoznavacie vylety. Menšie vyhrady mám voči hotelu kde kúpeľňa nebola najčistejšia ale vzhladom na vek hotela to celkom ušlo.

Branco (bez overenia) 6.5.2019 - 22:45

Mal som vybrany pobyt pre 4 osoby v Marsa Alam avsak Na zaklade komentarov sa s najvacsou pravdepodobnostou rozhodnem pre inu cestovku :(

Prekvapený (bez overenia) 3.7.2019 - 13:13

Je rok 2019, ideme s inou cestovkou inde ale čudujeme sa, že ETI ďalej veselo funguje. Naša dovolenka začala okradnutím zamestnanca ETI po prílete do Hurghady. Bez hanby vyberal za platbu víz toľko ako veľmi odhadoval, že vás oklame. Nedal som si pozor pri vydávaní, moja chyba. Okradol väčšinu zájazdu a nie o drobné. Keď sme to reklamovali, tak sa nič neudialo. Po príchode do hotela sme nemali izbu akú sme si objednali ale hotel urobil všetko pre to, aby chybu napravil. Pri odchode sme nemali info o čase vyzdvihnutia. Museli sme volať delegátovi, ktorý to na tretí raz zdvihol. Autobus na letisko meškal 20 minút. Žiadne info. Delegát celú cestu na letisko bez hanby opakoval, že jemu aj šoférovi máme dať bakšiš (za nič - ešte aj batožinu sme si museli naložiť a vyložiť). Nikto mu nič nedal, zrejme preto, lebo naši dovolenkári nevedeli po anglicky a on vedel len 1 slovo po slovensky (Ahoj!). Celkovo sme ale mali šťastie, že nás nedali do iného hotela ako im to písali ich klienti na inom fóre... Dúfam, že v 2020 už smerom do Egypta bude ponúkať služby iná spoločnosť!

Tomas Chlapecka (bez overenia) 6.7.2019 - 22:58

Ja spolu s partou povazujeme dovolenku s ETI za vydarenu a sme spokojni. Hotel i cely rezort bol pekny a vsade cisty a upraveny. Strava bola chutna a navise vzdy na vyber toho tolko ze sa to nedalo ani vsetko okostovat. Plaze vzdy cistili pravidelne aspon 3 krat denne od odpadkov po hostoch. More krasnee a ciste. Panensky nasherne. Navyse cital som staznosti o delegatoch? My sme mali vyborneho. Ceski hovoriaceho. Mal 5 hotelov nastarost sam tak jasne ze vzdy nebol po ruke. No ked sa dialo daco vazne hned dvihol telefon a vybavil to. Bol to asi najmilsi a najochotnejsi delegat akeho som mal. Vazne super! Za mna chvalim. A ak boli nejake veci co mi trocha prekazali tak to bolo skor zo strany turistov. Poliaci ale aj slovaci a cesi kradli jedlo v restauraci...naberali si kopce jedla ktore nedojedli. Nechavali stoly jak prasata a casto uz o 12 naobed sa potackavali opiti na plazi..len tak k tym staznostiam up davam trocha pohlad z inej strany.

Lukáš Riják (bez overenia) 13.7.2019 - 14:49

Dovolenku sme si zakúpili v ck Eti. Dovolenka mala byt pri mori v Egypte, všetko v pohode all inclusive, zájazd sme si zakúpili už v apríli na 3 týždne, týždeň pred odletom sme zistili skutočnosť takú že hotel nie je pri mori hoci to bola naša hlavná požiadavka, hotel sme chceli samozrejme vymeniť tak sme tam volali, týždeň pred odletom ale ona nám tvrdila že sa to nedá a ako je to možné, že hotel nie je pri mori a že na mieste s delegátom nám to vymenia za MALÝ DOPLATOK, pani nás ubezpečovala že všetko bude v pohode a že sa nemáme báť. Po prílete sme hneď sa kontaktovali s delegátom ale nič vôbec nič. Nikto nám nepomohol, v eti nám tvrdili že hotel sme si vybrali sami a bla bla bla. Nakoniec že si mame doplatiť ešte 52€ na noc. Po nekonečnom vybavovaní a nervov sme to konečne vybavili. A ešte rekapitulácia: cena dovolenky v Sharm rezort bola 630€ cena za shram rezort do ktorého sme chceli ist bola o 20€ viac. Celková cena dovolenky po zaplatení nás stala okolo 1000€ a kopec nervov. Nikdy viac. Za smradľavý Egypt sme zaplatili 1000€ pričom sme mohli mat krásnu dovolenku v Grécku a nie v Egypte.

Martina anonym (bez overenia) 24.8.2019 - 13:01

2019 sme isli ck eti na dovolenku. Do hurgady the grand v auguste.Uplne boli ine informacie ako nam pani ck hovorola. Delegat bol neochotny ked sme si nezakupili vylety tak sa nam nevenoval. Ubytovanie oni com strava slaba hlavna zelenina skysnuta nemali ste si co vybrat. A vecerne programy 5 mimutove nezaujali. Jedine co bolo dobre bolo more nikdy viac

Martina Anonymg (bez overenia) 10.9.2019 - 11:28

ETI nespoľahlivá cestovka, zamenila nám hotel a to som vsadila že dobra cestovka cez ňu sa nam nič nestane a čo som nechcela sa stalo o 24.00 nas vysadili pred hotelom iným ako sme si zaplatili....

Danka Bacovska (bez overenia) 12.9.2019 - 21:16

Dobrý deň ďakujem za výbornú dovolenku keďže chodím do Egypta často obzvlášť oceňujem prácu delegáta Jozefa ktorý pracuje v Sive a robí svoju perfektne a pre turistov. Ešte som sa s takým profesionálnym prístupom nestretla. Teším sa na ďalšiu dovolenku s vami.

Pridať nový komentár

Ktorá slovenská dedina je známa malovanými drevenicami?

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi