CK HYDROTOUR

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Dovolenku sme si zaplatili ešte v januári s príplatkom za bočný výhľad na more v cene 58,-€ za dve osoby,Turecko ,hotel Kumkoy Beach&Spa v termíne 18.9.2013-25.9.2013.Odlet z Bratislavy samozrejme v noci,o 3,00hod,príchod na hotel okolo deviatej,na ubytovanie sme museli čakať do 14,00,lebo vraj to je štandard.Keďže sme na recepcii Turkom nedali nič v sladkej viere,že však sme si zaplatili v cestovke príplatok za kvalitné ubytovanie,tak sme dostali izbu,ktorá bola orientovaná na SSVýchod,pod nami kuchyňa s množstvom klimatizačných jednotiek,cesta,obchody a keď sme sa postavili do jedného kúta balkona a dobre sa nahli cez zábradlie,tak sme videli more.Naši priatelia dostali izbu na úplne opačnom konci,v druhej budove a oni sa nemuseli ani nahýbať cez zábradlie,aj tak by more nevideli.Podotýkam,že tiež mali zaplatený príplatok za 58,00€ za bočný výhľad na more.Hneď po ubytovaní sme tieto skutočnosti reklamovali najprv na recepcii,kde sme boli vysmiati,že oni v hoteli nemajú voľné také izby ako požadujeme,takže sme sa obrátili so sťažnosťou na našu delegátku Líviu.Bola sa pozrieť na našu izbu a skonštatovala,že keď sa postavíme do rohu balkóna a trochu nahneme ,tak more uvidíme,že to predsa nemôžeme poprieť.potom ale predsa išla za tým recepčným,po chvíli sa vrátila a odporučila nám,aby sme na druhý deň išli na recepciu,požiadali o zmenu ubytovania a dali recepčnému bakšiš 20,00€.Z princípu sme to neurobili,nejde o tých 20 €,pri dovolenke za 1500,€ neschudobnieme.Mňa však zaráža drzosť CK Hydrotour,ktorá si vyberá od klientov príplatky za niečo,čo nevie zabezpečiť.Veď predsa dopredu vedia aké izby majú zarezervované v danej sezóne a v danom hoteli.Je to úplne ,poviem to tak ako si myslím,SPROSTÝ ODRB,na klientoch a neskutočná chamtivosť tejto CK.Preto nikdy viac s CK Hydrotour.A toto nie je len náš názor,podobný problém s ubytovaním tam mali viacerí účastníci nášho zájazdu,dokonca niektorí si platili príplatok za priamy výhľad na more v ešte vyššej sume a nevideli nič.Ozaj,viete koľko si platili príplatok Nemci vo svojej CK za priamy výhľad na more?3,50€ za osobu. Ing.Hrabovská Mária,Ing.Hrabovský Ivan Vrabcová Mária,Vrabec Ján

.

Ja mám zase s CK Hydrotour veľmi dobré skúsenosti boli sme od nich na Malorke, Ibize,Cypre,Sicílií ,v Maroku a dokonca aj v Turecku .My sme boli zo všetkým úplne spokojný. Napr. na Ibize keď sme odlietali sme si zabudli prevziať depozit za uteráky asi 250€-čo nie je málo. Hneď po prílete sme kontaktovali CK či by sa to nedalo vyriešiť a asi do 2 týždňov nám prišli peniaze na účet rovno z hotela . A čo sa týka príplatkov za lepšie izby s výhľadom na more ?? ? -môj názor:totálna blbosť ! Toto sa najlepšie rieši priamo na recepcií v hoteli a hlavne v tom Turecku! Vždy keď nás ubytovávali tak sme dali do pasu plus,mínus cca 50 € teda ten spomínaný bakšiš , ale skutočne to stálo za to ! Vždy sme dostali luxusnú izbu s výhľadom na more a najbližšie sústredenú k pláži :)) .Takže s príplatkom (za lepšiu izbu) priamo v CK nesúhlasím a jednoznačne odporúčam bakšiš na recepcií. Dokonca myslím že na Ibize a Sicílií ho ani nezobrali ale vážili si to a aj napriek tomu sme dostali nádherné izby . A ak by som mala ešte niečo dodať k CK Hydrotour tak osobne si myslím že je to jedna s najdrahších ale aj najkvalitnejších CK na Slovensku a to preto lebo: vyberajú hoteli ,kt. sú naozaj na vysokej úrovni ,majú výborných delegátov a výborný animačný klub (Markíza), atď ....-takže myslím že pre tieto a mnoho ďalších výhod si môžu dovoliť byť aj drahší ,ale bohužiaľ dnes chcú ľudia VeĽA za MÁLO !! ,kamarátka si objednala dovolenku cez CK Satur do 4* hotela-hotel bol v skutonosti 3* čo sa im osvedčilo aj pri príchode ! Takže aby sme to zhrnuli ja som s CK Hydrotour úplne mega spokojná a idem s nimi na SUMMER HOLIDAY aj tento rok . :))Ďakujem a krásne leto 2014 ;))

Aaaaach boze, Ing. Hrabovsky, Ing. Hrabovska, p. Vrabcova, p. Vrabec. :-))) je super ""z principu" sa pozerat pocas dovolenky na klimatizacne jednotky .... :-) dufam, ze to stalo za to.

my sme mali tiez takuto skusenost presne min.rok a tiez Turecko v Kizilote novy hotel Sea Planet resort Spa ***** tiez prisli sme na hotel v noci unavení po ceste cakali sme na izby a dali nam taku rodinnu 2izby za sebou sli ako ok sak aspon kazda sme mali svoju lenze rano ked sme zbadali ten vyhlad skoro nas porazilo tiez sme mali mat bocny vyhlad na more zato sme mali vyhlad na 10m dlhu strechu alebo terasu ci co to bolo balkon vedla balkona hoc kto mohol preskocit a dostat sa do izby nakolko mama nesmie klimu koli oku tak sme chceli mat otvorene balkonove dvere,no a vyhlad ked sme si sadli videli sme beton ked sme stali na spickach tak sme videli kusok mora tiez sme urobili cirkus na recepcii a s delegatkou a tiez nemali nic volne tak sme to pretrpeli ale nedali sme sa tolko sme ju buzerovali ze pondelok nas prestahovali do super izby oplatilo sa bojovat ale uz s Hydrotourom nikdy viac...

Vy chodíte na dovolenku sa posťažovať a hľadať chyby? Hotely žiaľ majú aj bočné izby. Ak niekto má záujem o výhľad na more, treba si to doplatiť.

Dakujem za krasnu dovolenku cez Vasu CK

Brano ja som pisala ze sme mali mat podla objednavky bocny vyhlad na more nie na betonovu strechu a o sluzbach spominaneho hotela pomlcim novootvoreny hotel april 2013 a zle zle zle Sea Planet Resort Spa v Kizilote a s Hydrotourom tiez uz nikdy viac na dovolenku iba tolko k tomu

My máme dovolenku ešte len pred sebou, o pár dní odlietame. )Verím, že dovolenka sa nám vydarí, aj keď mám maximálne nervy z toho,akým spôsobom sme boli o dovolenke v CK v Žiline informovaní. P. Hajduková jedna neschopná ženská, cestovali sme už cez viacero cestoviek, kde sme dostali neskutočné informácie o stredisku, o hoteli. Táto ženská je odporná a nekomunikatívna, na každú otázku, čo som jej dala hľadela do katalógu, kde si to viem prečítať aj sama. V popise hotela v katalogu mali trezor v cene na izbe, pritom som jej videla na strane, kde je náš hotel v katalogu dopísané perom,že je za poplatok a nepovedala mi to. Aj keď som sa jej menovite na trezor spýtala, ako to s ním je, odpovedala po skontrolovaní v katalógu: áno, je tam trezor. Podala mi dezinformáciu o dĺžke letu. Až po obdržaní a preštudovaní pokynov som zistila, že let trvá o hodinu dlhšie ako mi povedala. Najskôr som si myslela, že v krajine kam letíme je časový posun, žiaľ nie je:(( Pritom dĺžka letu je pre nás dosť rozhodujúca, keďže môj malý syn má problémy s lietaním,takže každý rok vyberáme dovolenku tak max. do 2,5 hodiny dĺžky letu. Pani Hajdukova, hnus , hanba vam. Hoci ma Hydrotour kopec krasnych hotelov a destinacii, nevkročím už v živote do tejto cestovky, ak tam bude sedieť táto nepríjemná a neschopná osoba.

Týždeň pred dovolenkou som sa od CK Hydrotour dozvedela, že môj 8 dňový zájazd / od 2.7 do 9.7. 2014/, kúpený podľa katalógu ešte v januári, bude vlastne 6-dňový zájazd, kde síce priletím do Turecka 2.7. o 21:30 večer , ale na hotel sa dostanem až 3.7. o 2:00 hod a hotel opustím síce 9.7. ale už o 3:40 v noci. Reakcia CK , že nevedia ovplyvniť odletový a príletový plán je možno pravdivá, ale tváriť sa, že sa nič nestalo, keď ste si zaplatili za 8 dni a boli len 6 dni na zájazde bez akejkoľvek snahy sa klientovi ospravedlniť alebo mu tu finančnú stratu kompenzovať, je neseriózne a považujem to za klamanie zákaznika. Buď, nech CK dáva do katalógu aj časy odletov a príletov dopredu a klient sa rozhodne, alebo nech nedáva do katalógu, že si kupujete 8 dňový zájazd, o ktorom sa týždeň pred odchodom dozviete, že je 6- dňový. Ja s CK Hydrotour kôli prístupu ku klientovi už cestovať nebudem, aj keby mali v ponuke ten najlepší hotel s najlepšími službami.

Aj ja sa pripájam k týmto klientom lebo aj my sme boli v Turecku a veľmi nám vadilo že prezentovali /hydrotour/ 8 dni a v skutočnosti len 6 dni je to ODRB

pripájam našu skúsenosť s CK Hydrotour, takisto v katalógu prezentovaný zájazd na 8 dní s ubytovaním 7 dní s all inclusive ultra na 7 dní, hotel Kumkoy Beach no v skutočnosti nám bolo poskytnutých len ubytovanie na 7 dní so stravou all inclusive na 6 dní, samozrejme ( ako ináč ) odlet dňa 06.08.2014 o 19.20 hod o čom sme sa dozvedeli týždeň pred odletom ( to bol prvý deň dovolenky podľa CK ) a príchod do hotela nasledujúci deň t.j. 07.08.2014 po polnoci okolo 01.30 hod teda za prvý deň dovolenky - 06.08.2014 sme nemali žiadnu stravu all inclusive, celkovo teda pobyt v hoteli od 07.08.2014 do 13.08.2014 kedy sme však odchádzali z hotela nadránom o 03.40 hod a opätovne za tento deň žiaden all inclusive ako bolo prezentované v katalógu a následne takto uzavretá zmluva , zdá sa mi, že CK zneužíva svoje dominantné postavenie a zneužíva postavenie spotrebiteľa, je nehorázne, že ani neodpovedia na mail, ani nemajú tú snahu, a vôbec celkovo prístup ku klientovi ich nezaujíma, delegát CK sa ani neunúval prísť na letisko , poslali animátorky. CK Hydrotour by si mala uvedomiť že zmluvné strany sú rovnocenné a neplnenie povinností z jednej strany je následne sankcionované, a nestačí sa vyhovárať na leteckú spoločnosť, že táto určuje lety pretože klient uzatvára zmluvu s cestovnou kanceláriou a nie s leteckou spoločnosťou a teda za nesplnenie povinnosti poskytnúť 7 x stravu all inclusive ( alebo aj ubytovanie ) zodpovedá cestovná kancelária a nie letecká spoločnosť ! S hotelom sme boli spokojní, tu niet čo vytknúť, no aj po rozhovoroch a inými spolucestujúcimi si myslíme by si mali celkovo naše cestovné kancelárie osvojiť lepší prístup ku klientovi a skutočne poskytnúť aj to, čo prezentujú v katalógu.

Ja som bol vlani v Turecku Kumkoy ,, bolo dobre,, veľmi dobra strava ,, jedine druha izba bola menšia/boli sme 4-ja/ hoci sme priplatili cca 900 e za lepšie izby ,, tento rok sme chceli Turecko Izmir Royal ale vraj nebol hotový hotel 100% , tak sme to zmenili na Sardiniu Calaserena /krásne more!!/,, alebo bola možnosť aj vrátenie peňazí 100% !!! Musím priznať pisateľke vyššie že tie nočné odchody sú brutal ,, dostanete na hotel ráno a izbu Vam dajú až poobede ,, nevyspatý unavený hneď 1 deň a aj posledný deň dovolenky !! Inač si myslím že Hydrotour je dobra cestovka ,, spoľahlivá !!!

CK hydrotour nikdy viac! Pani v cestovke nás presvedčila o krásnom vybere na Krete.. No na prekvapenie nebolo to tak :( zaplatili sme si hotel 4**** a v skutočnosti bol hotel akoby 1* starý, smradľavý, špinavý. plny ruskych turistov. V. Cestovke sme sa bavili izbu s výhľadom na more nič také nebolo. Museli sme 2xmenit izby všade boli šváby a smrad. Dávajte pozor v katalógu vyzerajú izby úplne inak ako v skutočnosti.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi