CKSlavtour neodporucam

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Bola som s nimi na putnicky autobusovy zajazd LaSallete, Lurdy, SantiagoDeCompostela, Fatima, Zaragoza, Montserrat, Padova v termine 7.9.- 17.9.2017. Celkova organizacia amaterska, aj ked funguju 21 rokov. CK setri na: 1. miestach nastupu - zajazd povodne kupovany s odchodom z PO, a 2 tyzdne pred odchodom bez akehokolvek ospravedlnenia alebo upozornenia poslali rozpis nastupnych miest a tam ze z PP (po mojej vytke prisli s vysvetlenim, ze kvoli 3 sa im do PO neoplati ist) 2. dopravcovi - ocividne stary autobus, ktory sa v Portugalsku pokazil a kvoli comu sme 3 miesta z programu vobec nenastivili, 3. na sprievodkyni - pani po 70, ktora mala problem sama so sebou a nie to este byt zodpovedna za 41 dalsich ludi a riesit ich problemy a pripomienky spojene so zajazdom. Jazykova vybavenost minimalna. Mala nepresne/nedostatocne informacie od CK, ktorymi len robila zmatky a zavadzala. 4. hoteloch - hotel v Lurdach hotova katastrofa. Stary, vlhky, spinavy, stolovanie nedostojne. Atd. Pristup CK k danej situacii laxny a zavadzajuci, po staznosti vratili 50 eur. NIKDY VIAC!

V čom bol prístup amatersky? 

Najprv píšete že zmenila CK nástupne miesto bez upozornenia a potom že vám to oznamili 2 týždne vopred?? Nástupne miesta sa môžu zmeniť podľa prihlásených osôb do odchodu, v prípade že by ste so zmenou nesúhlasili ck by to určite akceptovala.

Čo je to očividne stary autobus? Pre niekoho je starý aj 5 ročný. Pokaziť sa môže aj nový autobus. Porucha autobusu je udalosť ktorú predsa nemôžete dopredu predvídať. Alebo obviňujete Ck že úmyslene poslala na zájazd autobus s tým že je zlý a sa pokazí? Prečo by to robila? Pri 12 dňovom poznávacom zájazde, kde všetko stojí a padá práve na autobuse? Všetky ck majú v programoch že zmena programu je vyhradená, práve kvoli takymto nepredvídaným udalostiam, ktorým sa pri najlepšej vôli nevyhnete.  

Je absolutne nevhodné určovať fundovanosť sprievodkyne jej vekom. Sprievodkyňa bola s mnohoročnými skúsenosťami, ktorá odsprevádzala všetky miesta na ktorých ste boli veľa krát, vždy fundovane a profesionalne, bez jedinéj sťažnosti. Alebo by bola 20 ročná mladá sprievodkyňa bez skúseností podľa vás vhodnejšia? No pre väčšinu ck pri zájazde tohto typu nie.

Zabudli ste podotknúť že autobus sa pokazil a bol nepojazdný. Ck po cca 4 hodinách čo došlo k poruche autobusu /FATIMA/ cca 3000km od Slovenska CK zabezpečila okamžite náhradné ubytovanie pre celú skupinu v hoteli. Na druhý deň bol zabezpečený zahraničný autobus ktorý viezol skupinu smer Slovensko a ďalší autobus zabezpečila CK zo Slovenska ktory mal skupinu prevziať.

Samozrejme že oba autobusy museli absolvovať povinne bezpečnostné prestávky a kvoli časovému sklzu sa posledné miesta Montserrat a Padova aj pri najlepšej vôli nemohli navštíviť. Pri akomkoľvek úsilií, nemožete predĺžiť o ďalšie 2-3dni program zájazdu. /Ľudia sa potrebujú dostať domov v stanovený čas atď. /Okrem Padovy a Montseratu /do Zaragozy sa prišlo večer/ sa absolvovali všetky miesta zájazdu, ktoré sa navštíviť mali. Toto bol dôvod prečo sa miesta nemohli navštíviť a nie preto že ck nechcela.

Obviňovať sprievodkyňu zo zavádzania?? Došlo k tomu, že informácie o príjazde autobusu ktoré sprievodkyňa dostala sa menili, ale pri korigovaní dvoch autobusoch ktoré idú proti sebe a majú sa stretnúť, každý z nich má inú dopravnú situaciu na ceste inú trasu, bezpečnostné prestávky, je nemožné naplánovať na minútu ba ani na hodinu presný stred a príchod autobusov. Ale ako toto môžete označiť za zavádzanie zo strany sprievodkyne a ck?? 

Ck k celej udalosti pristupovala korektne, zodpovedne a profesionálne a pristúpila aj ku finančnej kompenzácií v hodnote 50eur ktorú dostal každý účastník pute. Pri nepredvídanej udalosti akou porucha autobusu je a zmene programu, ktorý si každa ck vyhradzuje na ňu nárok ani nevzniká.

V každom prípade by som pochybovala o korektnosti príspevku, ktorý neuvádza všeky skutočnosti a dôvody a poškodí dobré meno ck.

 

 

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi