Dobré zľavy

Anonymný (bez overenia) 10.11.2017 - 10:51

Zdravím, má niekto skúsenosť so sprostredkovateľom "Dobré zľavy.sk" ? Ponúkajú podozrivo nízke ceny , vyskúšal to už niekto? dík, Palo

Diskutujúci Dobrodruhovia:

Petr Dvořák (bez overenia) 23.11.2017 - 18:24

Taliansko, Řím. Perfektně připravený zájezd, díky tomu jsme stihli velké množství zajímavých památek. Průvodkyně udržela po celou dobu pobytu dobrou náladu ve skupině. S její prací jsme byli velice spokojeni. Prostě není co vytknout.

Robert Bíro (bez overenia) 10.12.2017 - 23:43

Navštívili sme Izrael pred týždňom, hotel Be Club v Eilate, kde nám bol zabezpečený all inclusive namiesto polpenzie, ktorú sme mali zajednanú v zmluve. Ďakujeme veľmi pekne za celý poskytnutý servis. Manželka, aj ja sme veľmi spokojní, že sme sa rozhodli cestovať týmto spôsobom. Robert Bíro, Bratislava

ixo (bez overenia) 13.2.2018 - 21:15

no dal by som si radsej pozor. nikde neuvadzaju cez aku cestovku su ponukane zajazdy, vsatky ine zlavove portaly ano. Strasne sa mi to podoba na lacne dovolenky.sk - teda fantravel ktorý nás viacerých odrbkal pred nedávnom cca o pol miliona eur a ani poistovna nikoho neodškodnila. podvod jak vyšitý. A toto je velmi podobné.

Mercedes (bez overenia) 25.4.2018 - 21:54

In reply to by ixo (bez overenia)

Je dosť trápne vyjadrovať sa k niečomu čoho ste neboli súčasťou a už dopredu písať negatíva....teraz sme sa vrátili z dovolenky cez dobré zlavy a bol to profesionálne pripravený zájazd.Všetko bolo presne také ako v popise a na obrázku....a to chodím na dovolenky každý rok.Viem to posúdiť reálne.

ixo (bez overenia) 13.2.2018 - 21:26

vo fantravel ktorý nas odrbkal sa zmenil konatel vtedy ked zájazdy zacali vo velkom pred vianocami ponukat na lacnedovolenky.sk
Zaujimave ze aj v tomto prípade sa zmenil konatel v novembri - som velmi zvedavý co je to za portál

ixo (bez overenia) 13.2.2018 - 21:33

adresa cestovky je presne taká istá ako fantravel Laurinská 3, čo je vlastne iba schránka. Cestovku otvorili len v roku 2017, následne sa zmenili konatelia - smrdí to ako velké podvodné hovno

Ing.Pavol Galo (bez overenia) 16.2.2018 - 23:04

Vybrali sme si Kubu v decembri. Ja som bol zvedavý, ako vyzerá ten starý skanzen! Služby boli perfektné, kto je alkoholik, ten sa mohol aj kúpať v alkohole! Je to veľmi pekný rezort (Vila Tortuga), strava bola chutná aj bohatá, čo som bol prekvapený, že sme mali aj plavbu na katamaráne vrámci ceny. Išli sme aj do Havany, stretli sme jednu dievku, ktorá študovala v Čechách a ona nám zariadila odvoz. No bola dosť nahnevaná na ten prevrat u nás! Celkovo sme mali perfektný zájazd, strava chutná, kuchyňa, reštaurácia čistá, nápoje bez obmedzenia! Pavol Galo z Nitry

Renáta, TT (bez overenia) 17.2.2018 - 09:49

Na dovolenku cez "Dobré zľavy .sk" len s rizikom, že na ňu nikdy nepocestujete. Dovolenku do Dominikánskej republiky sme si cez tento portál (samozrejme s celou úhradou sumy) zakúpili ešte v auguste 2017 a cestovať sme mali koncom februára 2018. Keďže sme 10 dní pred odletom nemali žiadne pokyny a nikto nás nekontaktoval, zatelefonovali sme na t.č., kde sme zájazd objednávali. Pán z portálu nám povedal ( 9 dní pred odletom), že to musí preveriť, pretože už v minulosti museli zájazd zrušiť pre nedostatok klientov, o čom nás na druhý deň infiormovali mailom. Zaujímalo by ma, kde sa naše peniaze uhradené skoro pred pol rokom točili a o akom nedostatku klientov hovoril, keď zájazd sme si kupovali s informáciou - posledné voľné miesta a o chvíľu bol z ponuky ztiahnutý z dôvodu vypredania? Síce sa nám ospravedlnili a sľúbili sumu v plnom rozsahu vrátiť na účet, ale podľa mňa to bol hneď od začiatku podvod.

ixo (bez overenia) 17.2.2018 - 10:36

In reply to by Renáta, TT (bez overenia)

Však hovorím, presne ako podvod s Fantravelom. Taký istý priebeh, najprv sa zájazdy rušili, nikto nedostal informácie, prekladali sa termíny a super ukončenie to malo - 500.000€ zisk ktorý sa stratil. Za všetkým stáli podľa mňa aj ostatných bývalí konatelia Fantravelu známi Kollerovci. Kto vie kto stojí za portálom Dobré zlavy.sk. Fungujú však ako cestovka len pár mesiacov.

Viera Belaníková (bez overenia) 21.5.2018 - 11:26

In reply to by Renáta, TT (bez overenia)

Zdravím,
chcem sa Vás opýtať, či Vám peniaze boli vrátené, mne sa stalo teraz presne to isté!
Ďakujem za odpoveď.

Zlatica Mokranova (bez overenia) 23.4.2019 - 22:15

In reply to by Viera Belaníková (bez overenia)

Mne dodnes peniaze za neuskutočnený zájazd NY - Miami nevrátili (uplynul rok od úhrady). Vám áno?

Sasa (bez overenia) 23.4.2019 - 23:25

In reply to by Zdenko Sigmund (bez overenia)

Nezvazujte a zaangazujte do toho pravnika, ja uz som tak urobila a vyzera, ze je to jedina moznost. Akonahle jednoznacne odstupite od zmluvy a budete mat narok na vratenie penazi, uplne s vami prestanu komunikovat aj pani Kovacova z K4 Trading aj Dobre Zlavy..

Ing. Mária Kováčová (bez overenia) 17.2.2018 - 16:11

Dobrý deň. Chcela by som iba informovať zákazníka, Pani Renátu Lehotovú (ktorá písala predchádzajúci príspevok), a ktorá mala predplatený zájazd do Dominikánskej republiky s výhradou minimálneho počtu zákazníkov, že sa jedná o bežný postup CK, v prípade, ak v skupine nie je dostatočný počet prihlásených. Cestovné kancelárie musia postupovať podľa platného zákona a podmienok, a v prípade, ak zájazd nedosiahol uvedený minimálny počet, a nie je možný zájazd uskutočniť, cestovná kancelária musí vrátiť klientovi zaplatenú sumu - o čom sme zákazníčke zaslali aj bankové avízo. Naša CK postupovala a vždy postupuje na základe týchto podmienok a zákonov a nad rámec bežnej povinnosti uhradí zákazníkovi aj platné úroky (o čom sme zákazníčku informovali).
U pani Renáty Lehotovej sa jedná aj o nedoplatok - o čom vo svojom príspevku zabudla písať. Na zmluve je jasne uvedená celková suma, ktorú klientka nezaplatila. Táto by mohla byť dôvodom odstúpenia od zmluvy zo strany CK.
Naša CK má zájazdy v denných frekvenciách, a je iba niekoľko termínov, kde z dôvodu malého počtu zákazníkov musí byť zmenený termín, alebo zrušený zájazd. Väčšina zájazdov je bez výhrady minimálneho počtu klientov, čo znamená, že odlety sú garantované. Bolo to v sezóne 2017 a bude to aj v budúcnosti. S pozdravom, Ing. Mária Kováčová, produktový manažér, K4 Trading s.r.o.

Renáta, TT (bez overenia) 17.2.2018 - 17:24

In reply to by Ing. Mária Kováčová (bez overenia)

Pani Ing. Kováčová, už som Vám raz do mailu napísala, že nie som si vedomá žiadneho nedoplatku. Sumu za zájazd, ktorú ste uviedlii na webe sme v plnej výške obratom uhradili, o čom mám doklad o uhradení a takisto je to uvedené aj v zmluve o obstaraní zájazdu, ktorú sme od Vás obdržali. Jediné, čo nebolo uhradené bol transfer, ktorý sme mali podľa informácii na webe a na vami zaslanej zmluve zaplatiť až na mieste, nikto to od nás dopredu nepožadoval. Tak neviem o čom to tu píšete. Tie isté podmienky uvádzate aj teraz na vašej webstránke pri jednotlivých zájazdoch do exotiky. Čo sa týka toho, že som si kupovala zájazd s výhradou minimálneho počtu zákazníkov - a teda môže byť zrušený, nebolo nikde uvedené a ani nás o tom nikto neinformoval. Z vašej strany je to jasné zavádzanie zákaznikov. Ak uvádzate, že zrušenie zájazdu 8 dní pred odletom (ktorý bol uhradený pred pol rokom) je bežná prax c.k., tak vedzte, že ja zatiaľ s inými cestovnými kanceláriami takúto skúsenosť nemám. To, že ste nám uhradenú sumu sľúbili vrátiť na účet, som uviedla v prvom príspevku. Pekný deň

Richard Medveď (bez overenia) 12.7.2019 - 16:57

In reply to by Ing. Mária Kováčová (bez overenia)

Dobrý den p.Kováčová.V piatok 19,7,2019 mame letiet na dovolenku Loret de Mar.Zatial nam neprišli žiadne podklady na zájazd.Už som to urgoval na maili žiadna odpoved.Zmluva o zájazde 7120151241.Začiname byť mierne nervozny hlavne pre žiadnu odpoved.Prosim ozvite sa 0903 526 506.Dakujem

Ing. Mária Kováčová (bez overenia) 17.2.2018 - 19:02

Vážená Pani Lehotová, ako sme Vás už informovali, podmienky boli jednoznačne uvedené v zmluve, kde je splatnosť doplatku a kde je uvedená aj výhrada minimálneho počtu zákazníkov. Samozrejme je nepríjemné, ak zájazd musí byť stornovaný z dôvodu nízkeho počtu záujemcov na konkrétny odlet, aj sme sa ospravedlnili a finančná záloha Vám bola vrátená ihneď. Okrem plnej finančnej vratky CK Vám preplatí aj aktuálne úroky, čo vôbec nie je bežným pravidlom. Nezavádzame žiadneho zákazníka - ako to uvádzate -, naším cieľom je spokojnosť klienta, avšak sme museli zareagovať na Váš príspevok, nakoľko ste nepísali o tom, že ste neuhrádzali doplatok ale ste ihneď upozornili na storno zájazdu napriek tomu, že sme Váš prípad riešili okamžite a bez zbytočného odkladu. Ubezpečujeme Vás, že odlety máme pravidelne a to viac krát do týždňa, ale žiaľ, občas nastáva situácia, keď v konkrétnom termíne je menej zákazníkov, ako bol stanovený minimálny počet. S pozdravom: Ing. Mária Kováčová, K4 Trading s.r.o.

ixo (bez overenia) 17.2.2018 - 19:55

Vedel by mi niekto povedať ako sa na túto debatu dostane niekto z vedenia cestovky? Podľa môjho názoru ak vediem serioznu cestovku a mám len spokojných klientov a nerobím nič nekalé, nemám predsa dôvod lustrovať na nete zlé hodnotenia, alebo čo sa o mne šušká. Iba ak by som mal prečo to sledovať a čakal na správny okamih a zaújimalo ma v akom stave sa nachádza debata. Či? Celkom by ma to zaujimalo.

Renáta, TT (bez overenia) 17.2.2018 - 20:05

Predaj daného zájazdu bol do troch dní ukončený z dôvodu zaplnenia voľných miest a bolo tam napísané vypredané. Nerozumiem, prečo ste teda ukončili predaj, keď ste vedeli, že nemáte dostatočný počet klientov......A ešte jedna vec, ja nemám najmenší problém so zverejnením svojho mena, ale to, že vy bez problémov zverejňujete mená svojich klientov.....tak neviem, nech si každý urobí svoj názor.

Ing. Mária Kováčová (bez overenia) 17.2.2018 - 21:17

Vážená Pani Lehotová, my sme Vaše meno uviedli, lebo ste aj vy uviedli názov cestovnej kancelárie, alebo názov internetovej stránky, kde ste si zájazd zakúpili. To, že ste to urobili bez mena, je jednoznačný zámer uviesť verejnosť do omylu a všetko iba anonymne. Je to veľmi dobrý zvyk niektorých problematických zákazníkov (a tu myslým teraz aj na iné odvetvie, nie iba na cestovný ruch).
Ak ste uvádzali, že Vám zájazd bol zrušený z dôvodu nedostatočného počtu zákazníkov, mali ste uviesť aj to, že platba Vám bola vrátená ihneď (nie iba toľko, že Vám bola prisľúbená vratka) a aj to, že ste neuhradili ani celkovú cenu za zájazd, ktorý by ste už mali dávno zaplatiť. Na zmluvách je vždy uvedený termín doplatku, nie je teda možné, že klient má myslieť, že doplatok je potrebný uhradiť až na mieste pobytu. Nikdy sa neuhrádzajú doplatky až na mieste dovolenky. Ja aspoň nepoznám takúto cestovnú kanceláriu.
Je však jednoznačné, že najviac práv požaduje vždy ten zákazník, ktorý zaplatí najnižšiu cenu, preto je dôležité, aby aj cestovné kancelárie vedeli, ktorý zákazník je problematický, na ktorého treba dávať pozor! Nemienim sa zaoberať už s týmto prípadom, najmä nie s primitívnymi odkazmi anonymného IXA, ktorý len tu melie a melie nepremyslené a nepodložené informácie, pracovný čas i totiž končil o 21:00. Môžem Vás však ubezpečiť, že ja tu budem pracovať aj o rok, aj o 5 rokov, tento zľavový portál totiž má dostatočné finančné zabezpečenie a nie je odkázaný na finančné prostriedky problematických zákazníkov, aká je jednoznačne aj pani Renáta Lehotová z Trnavy. Finančné prostriedky totiž slúžia na zabezpečenie zájazdov a po pripísaní úhrady sú zablokované za účelom zakúpenia leteniek, hotelov a iných cestovných služieb. Náš portál využíva vďaka kvalitných a cenovo výhodných ponúk široká verejnosť, zákazníci z rôznych firiem, známe osobnosti, staršia aj mladšia generácia - pre nás totiž je každý zákazník dôležitý a vždy sa usilujeme o ústretovosť a na zabezpečenie kvalitných a nadštandardných služieb. S pozdravom, Ing. Mária Kováčová, produktový manžér K4 Trading s.r.o., Bratislava

dado (bez overenia) 4.9.2018 - 19:17

In reply to by Ing. Mária Kováčová (bez overenia)

Najviac sa mi páčia anonymní sťažovatelia,ktorí sú na internete rozšírení ako plevel a sú to ľudia ktorím asi nikto nevyhovie a potom keď sa objaví ich meno sú zrazu urazení.

renale (bez overenia) 5.9.2018 - 19:11

In reply to by dado (bez overenia)

Neviem, ako ste priišiel na tú urazenosť, uviedla som, že zverejnenie mena mi nevadí. Zaujímavé, že pri pozitívnych komentároch Vám neprekáža ak vystupujú komentujúci anonymne. Vidím, že vy ste príkladom toho ako treba uviesť celé meno....

Renáta, TT (bez overenia) 17.2.2018 - 22:18

Neviem, kto si tu melie dookola stále svoje. Zatiaľ nemôžem potvrdiť ani vyvrátiť, že mi bola platba vrátená na účet, síce ste nás o tom informovali, ale doposial na účte peniaze nie sú, možno v pondelok. A takttiež by som nemala najmenší problém so zverejnením zmluvy a s mailovou komunikáciou s vašimi zamestnancami pri objednávaní zájazdu. Tak ako vy nemáte záujem zaoberať sa, ako píšete, problémovými zákazníkmi, tak ja už nemám záujem komunikovať s problémovými cestovnými kanceláriami.

výletnici (bez overenia) 21.2.2018 - 21:03

Ahojte dovolenkári,,,bol už dakto na dovolenke cez DOBRE ZĽAVY na výletnej lodi,,,
a podelte sa o vaše skúsenosti,.

Mercedes (bez overenia) 25.4.2018 - 22:05

In reply to by výletnici (bez overenia)

Ano...teraz sme sa vrátili.bolo to fantastické...odporúčam.Bahamy,Jamajka,Kajmany.Loď bola úžasná:Norvegien Escape...z Miami....všetko bolo perfektne zorganizované.Na lodi kopec zábavy a jedla....určite pojdeme aj nabudúce.

antiKoller (bez overenia) 26.2.2018 - 22:37

Portal je finacne zabezpeceny... :-). Toto tvrdíte úplne v pohode v dobe, keď sa o každom dá zistiť skoro všetko za pár minút? Vas portal vznikol pred 1,5 rokom, trzby v r.2016 mal cca 3300 €, aktualne je dlzny danovemu uradu vyse 900 €. Zase sa tu niekto pokusa ist v stopach Fantravelu, presne rovnaky biznis plan, atd. Toto sa moze diat len v tejto prehnitej zumpe v strednej europe.

Anna Osterreicherova (bez overenia) 27.3.2018 - 15:51

Nikdy viac cez Dobrezlavy.sk ! Otrasne "zmanazovana" dovolenka-poznavacka..
Skoro sme nemali kde spat. nedodrzane podmienky. A odlet sme tiez skoro nestihli. Esteze sme mali na taxik z Jerusalema do Tel Avivu.. lebo autobus neprisiel ... ale bolo toho viac.. :(

Trojka (bez overenia) 28.3.2018 - 11:39

my sme sa zúčastnili na tom istom zájazde. ja by som hodnotila tento zájazd ako zaujímavý a úspešný. hotel hilton päťhviezdičkový v jordánsku, hotel ambassador štvorhviezdičkový v jeruzáleme. meškanie autobusov na letisko v izraeli alebo prebukovanie hotelov v tejto krajine som už prežila s inou cestovkou. bola som rada, že namiesto pôvodného hotela Addar nám táto cestovka zabezpečila kvalitnejšie ubytko, hotel ambasador. na letisku napriek meškania autobusu sme boli uprednostnení pri vybavení. ako plus musím zdôrazniť, že sme mali aj krátku zastávku pri mŕtvom mori, ktorí uvítali všetci účastníci a tento program ani nebol vopred avízovaný. takže plus!

Anna Osterreicherova (bez overenia) 3.4.2018 - 15:53

In reply to by Trojka (bez overenia)

zaujímavý zájazd to bol, to nepopieram.. máme krásne spomienky, hlavne ma očarila Petra a Jeruzalem.
Mne vadilo / a podotýkam, že väčšine účastníkov zájazdu/, že pani sprievodkyňa i keď sa snažila, nemala také jazykové a manažérske schopnosti, ako by mali byť v tomto prípade poznávacieho zájazdu. Asi vie výborne po nemecky, možno výborne ovláda aj iné jazyky, ale tu je podľa mňa nutné vedieť perfektne po anglicky a mať lepšie organizačne pripravený zájazd. Z toho potom vyplývali aj iné "drobnosti", ktoré sa nám ale nejako počas zájazdu nazbierali. To, že sme boli pri Mŕtvom mori zastavení, bolo fajn, ale neboli sme vôbec v Eilate, a to bolo v programe. takže to neberiem ako plus. Keby sme sa pri Mŕtvom mori mohli aspoň hodinku "namočiť", to by bolo oveľa lepšie.. Ale už je neskoro špekulovať. Jednoducho, kto má odvahu s nimi cestovať opäť, nech sa páči, ja som napísala môj názor. Možno sa v cestovke poučia ... neviem.. A PS: autobus na letisko možno prišiel, ale my sme let ledva stihli taxíkom, ktorý sme si platili sami, možno vy ste išli busom a za pomoci ambasády.. Ja to beriem tak, že mi cestovka ešte dlhuje poplatky za taxíky a ujmu na strese, keďže sme 5 hodín nevedeli, kde a či budeme spať a či stihneme lietadlo domov... okrem iných drobností... cestovať budem isto ďalej, ale nie s touto agentúrou..

E.P. (bez overenia) 5.4.2018 - 13:11

Ja som bola účastníčkou tohto zájazdu a musím skonštatovať, že práve tá oddanosť sprievodkyni sa nám páčila!
Nemám čo vytýkať, mali sme 5 dní plné adrenalínu, samotný prechod cez izraelsko-jordánske hranice je netradičný, ale aj celkový prístup izraelských vodičov, taxikárov alebo hotelových zamestnancov v tejto krajine sa odlišuje od bežného sveta. S manželom sme boli plne spokojní, aj keď sme o pár Eur platili viac pre autobus alebo taxík, keď sme išli do Betlehemu. Človek s takými drobnými výdavkami aj musí počítať, keď cestuje do sveta. Možno nám to vyšlo 25 Eur, ale škoda reči! Videli sme za pár dní Jordánsko, Izrael, živú Aqabu, Petru, Betlehem, Jeruzalém.

Renáta,TT (bez overenia) 20.4.2018 - 12:02

Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, že tieto pozitívne odpovede na negatívne skúsenosti klientov s danou cestovkou nepíšu účastníci zájazdu do Izraela ale tá istá pani, ktorá tu už vystupovala pod iným menom..... Nemyslím si, že spokojní klienti hľadajú na nete negatívne recenzie na uskutočnené zájazdy - hlavne ak boli spokojní, aby potom mohli na nete pozitívne reagovať a vyvracať negatívne skúsenosti.

Anna Osterreicherova (bez overenia) 20.4.2018 - 19:01

.. asi na tom nieco bude....

Trojka (bez overenia) 22.4.2018 - 01:14

No, nebudem komentovať pani Ostereichovú, poznáme ju a videli sme, ako sa správala na zájazde. To nám úplne stačilo. Stála nespokojnosť a výhrady. Asi premietne vlastný životný neúspech do svojich ohováraní a vedela kaziť náladu nás, ostatných. Nebola na osoh skupiny!

Anna Osterreicherova (bez overenia) 22.4.2018 - 21:53

In reply to by Trojka (bez overenia)

Tak ten kto bol na zajazde vie, ze som sa snazila len pomoct situacii.. urcite nie som chronicka stazovatelka.. napisala som moje a priatelove pocity. Nepotrebujem tu niekomu, kto sa ani nepodpise, dokazovat a vysvetlovat, co si ja myslim o zajazde. Mysim si, ze som spokojna v mojom osbnom aj profesijnom zivote. Napisala som moju reakciu pre ludi, ktori zvazuju cestovat cez uvedeny cestovny zlavovy portal. To je vsetko.

Trojka (bez overenia) 22.4.2018 - 22:37

No teda, tiež nebudem komentovať pani Ostereichovú, boli sme tam, videli sme ako zareagovala a histericky kazila náladu nás ostatných.

Anna Osterreicherova (bez overenia) 23.4.2018 - 08:10

to je smiešne, nebola som isto hysterická, to nemám v povahe, som kľudný, mierumilovný človek.. nechcela som to tu zbytočne nerozpisovať, ani nebudem, ale musím spomenúť, že posledný deň spisovala jedna účastníčka zájazdu reklamáciu, resp. sťažnosť, ktorú som ja podpisovala na konci strany, isto som nebola medzi prvými, skôr medzi poslednými.. To že niekto nie je spokojný, ešte neznamená, že to nemôže verejne napísať .. na to takéto fóra sú. To, že tu Vy budete niekoho zbytočne urážať, nikam nevedie.. Väčšina účastníkov prejavila svoj názor počas zájazdu, a na konci aj svojim podpisom, to svedčí o spokojnosti. Ja som bola počas celého zájazdu dobre naladená aj s mojim priateľom.
Ak ste boli naozaj s nami na zájazde, tak si ma buď s niekym pletiete, alebo ste tam neboli.
Na konci zájazdu /a občas aj počas/ som na letisku pomáhala prekladať skupinke 12 ľudí, lebo nikto nevedel po anglicky, naša sprievodkyňa bola asi v poslednom taxíku. Všetci mi ďakovali a myslím si, že práve keď bol problém s ubytovaním, som ja povedala sprievodkyni, že: "dýchajte, nejako sa to hádam vyrieši" a nebolo to ironicky, lebo sa mi zdalo, že situáciu nezvládala a bola dosť vyčerpaná, čomu sa nečudujem. Bol by problém, keby nám tam skolabuje. Bolo mi jej vtedy strašne ľúto.
Týmto Vás žiadam, aby ste ma tu už viac neurážali. Ja som napísala svoj slobodný názor /aj môjho priateľa/, na ktorý má každý právo. Ak nesúhlasíte napíšte si svoj názor a mne dajte pokoj.
Ďakujem.
PS: ešte jeden pán dával podnet cez právnika. Neviem, ako to dopadne, ale aj to svedčí o tom, ako boli ostatní spokojní.

Trojka (bez overenia) 23.4.2018 - 12:26

Nuž, pani Ostereichová, vy ma urážate tým, že tvrdíte o mojej nespokojnosti. To, že časť skupiny niečo podpísala, bola to vo vašom aranžmáne, niektorí sme nič nepodpisovali, zdalo sa nám úplne zbytočne písať o tom, že sme zaplatili za nejaký autobus 2 alebo 3 Eura, ani by nám to nenapadlo, že by sme to mali od cestovky požadovať a písať kvôli autobusovým lístkom! Nehnevajte sa, ale je to smiešne a náznak toho, že zrejme by ste mali najprv pozametať doma a až neskôr zbierať omrvinky u suseda...lebo určite vám niečo doma chýba...

Anna Osterreicherova (bez overenia) 23.4.2018 - 13:11

takéto komentáre, úplne od veci.. ja som sa nesťažovala na žiadne poplatky! Jedine a len za taxi 40,-eur, keďže niektorí nemuseli platiť a niektorí áno, to sa mi zdá čudná matematika! Ak ste bola spokojná so všetkým, super! Napíšte to! Ja sa do Vašich pocitov a komentárov nestarám, Vy sa už nestarajte do mojich! Ja mám doma upratané, dajte mi už svätý pokoj a realizujte sa niekde inde!! Ak ste z cestovky, nečudujem sa Vám, ak nie ste, tak sa fakt čudujem, prečo máte potrebu komentovať niekoho iného pocity! Väčšina ľudí z uvedeného zájazdu bola nespokojná, a napísali aj reklamáciu, resp. sťažnosť, ja som ju nepísala, len podpísala a to je trošku rozdiel. Ja som na zájazde nemala s nikým konflikt, a ani ich nevyhľadávam. Dala som len najavo moje pocity, dajte si už odo mňa "pohov". Stanovisko nezmením ani ja, ani môj priateľ a isto ani väčšina účastníkov zájazdu. Opakujem, že mi nejde o žiadne 3 eurá, ako ste sa vyjadrili, ale upozorniť ľudí, že niektorí boli aj nespokojní. Písala som "niektorí", alebo "väčšina", nie všetci. Ešte raz ďakujem za pochopenie !

Mercedes (bez overenia) 25.4.2018 - 21:46

Práve sme sa vrátili z Karibiku.Absolvovali sme plavbu lodou cez DOBRE ZLAVY.Fantasticke,vrelo odporucam.Vsetko bolo presne tak ako propagovali.Perfektne zorganizovane...a nie drahe. To co sme videli a zazili naozaj stalo zato.

Renáta,TT (bez overenia) 21.5.2018 - 12:13

Dobrý deň. Áno, do troch alebo štyroch dní bola suma, ktorú sme uhradili na účte.

Paul (bez overenia) 25.9.2018 - 21:49

In reply to by Renáta,TT (bez overenia)

Tak to ste mali štastie - nám uznali storno k 30.7.2018 - dnes je 25.9. a my naše peniaze napriek niekoľkým ubezpečeniam zo strany K4 trading aj portálu "Dobré zľavy" stále nemáme.

Antonín Kantor (bez overenia) 2.8.2018 - 10:49

Koncom júla 2018 sme boli cez Dobrá Zľava v Lloret de Mar. Týždeň pred odletom nám zmenili hotel, ale neľutovali sme, bol na dobrej úrovni, ak nie aj lepšej ako pôvodný, ktorý sme poznali už z minulosti. Leteli sme cez Ryanair, čize len osobná batožina, ostatné za prehnaný príplatok, ale ušlo to. pridali nám grátis plnú penziu namiesto polopenzie. Celkovo vydrená dovolenka až na odchod - nik po nás neprišiel na letisko, tak sme si museli s manželkou ( na hoteli sme boli cez túto cestovku len my dvaja ) vziať a zaplatiť taxík . Hotline linka fuguje cca od 9.00h neviem dokedy, a štátny sviatok zdá sa že vôbec ( deň, keď pre nás neprišiel odvoz nik teleón nezdvíhal počas celého dopoludnia ). Tak prei reklamácií mi prišlo divné vtdenie od nich, že som im mal zavolať na hot line, no ale to by to tam musel niekto zdvihnúť. Reklamáciu vybavujú v zákonnej lehote, za 7 dní vy zákonná lehota mala vypršať, zatiaľ nemám žiadne peniaze za taxi - cca 50€ na účte, tak uvidíme. Ináč sme boli veľmi spokojní, nevadilo nám, že sa o nás nikto s cestovky nestaral, to nám skôr vyhovuje. Záverom môžem konštatovať, že sme si to užili, ale tiež som mal neistotu, či z toho zájazdu niečo bude. neviem, či to risknem aj nabudúce, vzhľadom na nefungovanie hotline linky a reklamáciu.

Pridať nový komentár

Aký národ žije v Nemecku?

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi