nevybavená dovolenka cez Pantour

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Dobrý deň, chcem sa podeliť o skúsenosť s vybavovaním dovolenky od CK Pantour.
Dovolenku a všetky ponuky na dovolenku som zisťoval, pozeral a riešil cez Inviu, slečna v Invii s ktorou som bol v kontakte bola príjemná, dalo sa na ňu spolahnúť, pracovala a držala slovo na dohodnutých veciach, nemal som problém.
Vybral som si ponuku ktorá mi vyhovovala, "nezáväzne" som si objednal zájazd, z Invie mi prišli maily so zmluvou, podmienky, všetko potrebné, zaplatil som si dovolenku bank. prevodom, nebol žiadny problém. Ten nastal keď som čakal na pokyny o zájazde, Voucher a detaily od konkrétnej cestovky ktorá daný zájazd organizuje. (*Invia nieje cestovka, je to databáza zájazdov ponúkaných cestovnými kanceláriami) 5-3 dni pred odletom ako mi bolo povedané mi mali prísť pokyny od Pantour, keďže bol organizovaný zájazd danou cestovkou, 3 dni do odletu, to bol pondelok som žiadny mail nedostal tak som obvolával Inviu a taktiež Pantour s tým že šak nevidí nikto žiadny problém, mám si počkať... Nasledujúci deň teda utorok som bol nervózny keďže stále nič tak som volal ďalej, v Pantoure mi po telefone povedali opäť že nevidia žiadny problém, musia vám pokyny prísť, tak som sa obrátil opať na Inviu kde ochotná slečna si vypýtala nejakého manažéra z Pantouru, "zaurgovala situáciu", ktorý jej oznámil že sa im nepodarilo pre mňa vybaviť/zarezervovať hotel...!!! Slečna z Invie ma teda okamžite informovala, hneď som zrušil zájazd, na počkanie mi poslala podobné zájazdy konkrétne vtedy Grécko, Rhodos + Kréta a Korfu ako náhrady. Takže som si vybral iný hotel cez inú cestovku, vybavovanie všetkého mi trvalo zopár hodín ako obyčajne čo mi nevadilo.
Pri reakcií na to že v Pantoure nevedeli čo sa deje, alebo mi nechceli dať vedieť, neviem, zistila to až slečna z Invie, mi samozrejme vybuchli nervy, keby sa o situáciu sám nezaujímam neviem kedy a či by mi dali vobec vedieť. Jedna vec bola že som mal na dovolenku stanovený odlet maximálne do piatku aby som neskvor mohol nastúpiť do školy takže som musel rýchlo jednať. So slečnou sme hneď vybavili iný zájazd, opať bez problémov stálo ma to nervy rýchlosť vybavovanie a všetko ale podarilo sa, až POTOM mi volali z Pantouru keď bolo všetko dohodnuté a podpísané že im je lúto ale že sa im nepodarilo vybaviť hotel alebo teda že im nepotvrdili rezerváciu a pod. Po telefone mi ponúkol zamestnanec či kto nejakú náhradu o ktorej som samozrejme nechcel ani počuť, bol som logicky na nich nasraný do nepríčetna tak som ho odbil.
Takže zhrnutie: kúpil som si zájazd, podpísal, vyplatil cez Inviu, čakal som na pokyny od Pantouru ktoré neprišli, keby som sa nezaujímal osobne kde je problém možno by som sa na dovolenku nedostal, možno by mi nedali vedieť alebo nedali vedieť na čas kedy som mal vyhradenú dobu na dovolenku, rozhodne to nieje normálne a keď UŽ tak dám vedieť čím skvor zákazníkovi a nečakám dokial bude mať pocit že si z neho robíme prdel alebo nejednáme korektne...
Neviem či sa takáto vec stáva "bežne" každopádne milí Pantouráci, buď NEPREDÁVAM ČO NEMÁM alebo nenechám čakať zákazníka v nevedomosti a snažím sa hladať riešenie hneď!!! Prečo má zákazníka zaujímať vaše interné problémy vo firme...?! Chcel by som vyzdvihnúť slečnu z Invie ktorá sa vážne snažila, bola príjemná a dodržala čo slúbila/povedala.

podľa mňa to bola chyba invie, keď si to cez nich riešil. ja cestujem tiez cez agentury a vzdy mi daju pokyny oni, nie cestovka.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi