orostours -majiteľ so srdcom človeka

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Chcem vyjadriť verejne veľké podakovanie a príjemnú skúsenosť s majiteľom Ck Orostours p. Jozefom Orosom.Dňa 13.8.2015 sme s manželom stáli v rade letiskovej haleV Košiciach a čakali na odbavenie ked som s horôzou zistila ,že sme omylom miesto môjho vzali pas mojej dcéry.Nepýtajte sa ako je to možné ,dodnes to nechápeme ,pretože sme pas večer dvakrát kontrolovali.Skrátka sa stalo.Zájazd sme mali zakúpený cez ag.Invia a tak sme roztrasenými rukami hned kontaktovali na uvedenom čísle centrálu v Bratislave.Bohužiaľ ich prístup bol vlažný ak nie chladný a ja som sa dozvedela ,že som zrejme práve definitívne prišla o dovolenku, na ktorú som šetrila tri roky.Na naše veľké šťastie stál v hale človek ,ktorý všetko nemo pozoroval a požiadal ma aby som mu vysvetlila situáciu.Ked ma vypočul a videl, že som tesne pred kolapsom ,chytil ma za ruku, a povedal zázračné slová-upokojte sa...nič sa nebojte ,nájdeme riešenie.A veruže ho našiel.Môjmuž odletel do Hurgady bezomňa(hoci sme sa do poslednej chvíle snažili dostať môj pas na letisko,ten došiel sedem minút po odlete lietadla).Pán ,ktorým nebol nikto iný ako samotný majiteľ Orostorus Jozef Oros môjho manžela ubezpečil, že ma dopraví za ním.A skutočne tento človek sa mi tri dni venoval ,komunikoval so mnou,zohnal mi letenku za omnoho lacnejšie ako mi ponúkla moja CK (AZUR REISEN) ,pri zistení, že nemám víza za ktoré som síce zaplatila svojej ck ale tá nejavila záujem mi pomôcť a ani ma dopraviť na hotel ,mi pán Oros zabezpečil aj to ,že ma na letisku v Hurgade čakal jeho spolupracovník ,vlepil mi nové víza do pasu a odviezol na hotel ,kde ma už čakal môj nešťastný muž. Nakoniec si ešte overil či som v poriadku na mieste.Možno si tí ,ktorí sú scestovanejší povedia ,že to nieje nič výnimočné a že bY som to zvládla aj sama..ale my sme v tomto takpovediac pionieri a v Hurgade som bola prvýkrát....mala som obavy a bola som stratená.
Co chcem povedať je to ,že ked ma tento človek v daný deň videl zmätene pobehovať po košickom letisku,mohol mávnuť rukou a povedať si-chcela si ísť s Inviou- tak ti treba....Ale namiesto toho ako úplne nezainteresovaný nám podal nezištne pomocnú ruku, čo sa zdá v dnešnej dobe ako malý zázrak priam.Normálne veci strácajú na hodnote a prevalcuváva nás chlad ,nezáujem ,neochota.Preto považujem za dôležité vyzdvihnúť a poukázať na ľudskosť.Moja skúsenosť vo mne zrodila presvedčenie ,že už nikdy žiadna cestovná agentúra kde sa mieša priveľa ľudí ,vládne anonymita, neochota nezáujem a arogancia.Sľubujem vám p,Oros, že nabudúce ak dovolenka tak už len s vami.A poviem vám tak ,že komu som tento môj príbeh rozprávala (a že tých ľudí nebolo málo) každý povedal, že pojde s vami :)Odporúčam každému.Radšej menšia cestovka kde dbajú na každého osobitne ako veľká húfna spoločnosť kde sa cítite ako v Matrixe.Toto je moja osobná skúsenosť a ešte raz Vám zo srdca dakujem p.Oros, že ste nezištne zachránili aspoň časť mojej dovolenky .Toto je profesionalita.Som rada ,že som poznala jedného z mála ľudí ,ktorí robia svoju prácu zo srdcom a z presvedčenia.Zelám všetko dobré a veľa spokojných zákazníkov.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi