Roadtrip a spoznávanie USA - Summer 2020

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Čauko, čauko :)

Som mladý pracujúci študent VŠ, ktorý rád spoznáva nové miesta, má rad dobrodružstvo a láka ho zažiť niečo mimo bežného konzumného spôsobu života. Rozhodol som sa (konečne) že by som leto 2020 (od mája/júna) strávil spoznávaním USA. Ešte som v USA nebol, ale už som si veľa informácii zisťoval, no rád by som išiel s niekým vo dvojici alebo kľudne aj v skupinke hlavne kvôli nákladom. Už dlho ma láka navštívenie tejto krajiny "za mlákou" ale nejak si na to neviem nájsť čas. Dúfam že sa mi podarí tento sen splniť a nechcem ho už odkladať večne, tak som sa rozhodol po odporúčaní to riešiť takýmto príspevkom.
Moja predstava je požičanie si auta/karavanu a budget cestovanie naprieč severnou USA (hlavne príroda, parky, zaujímavé miesta, prípadne známe mestá). Som otvorený stanovaniu a prespávaniu v kempoch, užívanie si krásy krajiny pod nočnou oblohou, turistiky atd. Viem sa prisposobit a uvítam akýkoľvek nápad. Dôležité je aby sme sa vedeli dohodnúť, a aby človek/ľudia čo somnou pôjdu boli vnútorne vyrovnaný a mali podobný cieľ alebo aspon približnú predstavu si užívať prítomný okamih. Mám záujem navštíviť jednak parky, kaňony, miesta známe zo série hry GTA ( :D áno, viem som fanúšik a rád by som si tieto miesta čo "poznám a mám v nich veľa nachodené" pozrel aj na vlastné oči). Som ochotný s radostou vyuzit couchsurfing, airbnb, atd.. skrátka žiť minimalistickým spôsobom na čo najnižšie náklady kľudne aj 2-3 mesiace. Uvítam aj nejaké rady a tipy, kedže som takto ešte necestoval ale je to môj dlhoročný sen. Taktiež by som bol rád aj za nejaké tipy ohľadom budgetu na takýto trip prípadne nejaké skúsenosti, čomu sa vyhnúť atd.

Kto takto bol alebo mal by chuť ísť do toho a skúsiť niečo takéto alebo mi niekoho odporučiť tak nech mi v kľude napíše odpoved alebo aj na email [email protected], prípadne môžme pokecať aj iným spôsobom :)