Cestovná kancelária HECHTER

Neodporúčam cestovať s cestovnou kanceláriou HECHTER do Chorvátska, konkrétne ubytovanie v penzióne Biokovo v Tučepoch (Makarská riviéra).
Ubytovanie, zariadenie a služby nezodpovedajú úrovni trojhviezdičkového penziónu. Izba na prízení (vraj s terasou) je malá, nedostatočné zariadená, po okolí sa potulujú túlavé mačky, kedykoľvek sa zatúlajú do izieb a tým ubytovanie nezodpovedá aj hygienickým normám. V katalógu sa nenachádza ani slovo o samoupratovaní.
Strava ako aj doprava autobusom super.

Hechter - najhoršia cestovka na Slovensku. Neodporúčam.Pracovníčky pobočky v nitre klamú a sú arogantné, povýšenecké. Príšerné ubytovanie v dome Brnič, ktorý bol prezentovaný ako hotel. Katastrofa- Nikdy viac.

Dom Brnič, Makarska Chorvátsko, katastrofa celý Hechter.

Neodporúčam cestovať s cestovnou kanceláriou HECHTER do Chorvátska, konkrétne ubytovanie v penzióne Biokovo v Tučepoch (Makarská riviéra).
Ubytovanie, zariadenie a služby nezodpovedajú úrovni trojhviezdičkového penziónu. Izba na prízení (vraj s terasou) je malá, nedostatočné zariadená, po okolí sa potulujú túlavé mačky, kedykoľvek sa zatúlajú do izieb a tým ubytovanie nezodpovedá aj hygienickým normám. V katalógu sa nenachádza ani slovo o samoupratovaní.
Strava ako aj doprava autobusom super.

V Bulharsku sme prežívali pekné dni s touto cestovkou. My sme nemali negatíne skúsenosti, zrejme sa jedná iba o ojedinelý prípad.

v roku 2013 sme boli v Bulharsku Primorsko penzion Anesten spokojnost s ubytovanim cistota a ochotny personal urcite este niekedy vyuzijem ich sluzby

Ja už idem 5x za sebou do Bulharska s CK HECHTER! 2x som bol v Pomorí,3x Primorsku. Vždy sme boli spokojný aj ubytovanim aj so stravou. A turistický delegát,Žoro Nikolov to je úžasný človek! Vždy ochotný,rád pomože,a velký šoumen! Neviem ako inde ale v Bulharsku HECHTER je jednička!

Boli sme v auguste 2014 s CK Hechter v hoteli Casablanca v meste Obzor. Hechter nám predal apartmán pre 4 dospelé osoby, ale rozťahovací gauč (mali byť prístelky) mal šírku iba 120 cm.Na tom mali spať dvaja dospelí. Reklamáciu Hechter zamietol, podľa nich je tov poriadku. Po tejto a minuloročnej negatívnej skúsenosti (trojmenačné dohadovanie sa s CKKoala) budem znova cestovať iba s rakúskymi cestovkami.

No Pán Zdenek, vy ste asi stále reklamujúci! Radšej ani necestujte s našimi cestovkami, veď len kazíte vzduch...

My cestujeme Ck Hechter uz roky aj tento rok sme boli s nimi v TURECKU naozaj su soliddna CK nemozem povedat na nich jedno zle slovo,pochopili sme ze kazda krajina ma inu mentalitu, kulturu ale aj kvalitu. V Bulharsku alebo v Chorvacku nikdy necakajte sluzby ako v Trecku. To mame odskusane na vlastnej kozi a za to nemozu ani pracovnicky Ck. Kazda krajina je jedinecna a vzdy sme hladali to ich svojske co nas moze zaujat. Apropo, tie macky co som citala su naozaj vsade aj v pathviezdickovom hoteli v Turecku .......ale predsa si nepokazime dovolenku za macky ved ich mame aj doma. Ideme si na dovolenku oddychnut a kedze chodime len s Hechterom tak vieme co nas caka.....Uz aby bolo dalsie leto.

2005 Grécko
2006 Bulharsko
2008 Turecko
2013 Bulharsko
bol so spokojný dostal som to čo som si vybral, ja som s pracovníčkami ani nekomunikoval čiže ma nemohli ani oklamať dnes je dosť info na nete a iných fórach vždy som si našiel niekoho kto bol tam kde som mal na pláne ísť a jeho som vyspovedal
ale v jednom predsa klamú, vlani (nešli sme pre zdravotné problémy v rodine) mi dovolenka vychádzala o 400 € menej ako tento rok (to isté miesto, čas a osoby) a oni tvrdia že nezdražovali !!!

Na dovolenku sa zatiaľ len chystám, ale už som nemilo prekvapená, len som dostala voucher. Ideme do Turecka a proste oni vôbec nezvládli naplánovať odlety a prílety. Do strediska sa dostaneme o piatej večer a odchádzať budeme o tretej v noci. Beriem, že prvý a posledný deň je na transfer, ale keď samotná dovolenka bude trvať 6,5 dňa pričom ten pol deň je noc, tak to je príliš. A za tú cenu už vôbec. Toto sa mi zatiaľ v žiadnej inej cestovke nestalo. Vždy sme mali lety naplánované tak, aby sme mali k dispozícii 7 plnohodnotných dní. Takže už mňa má Hechter veľké veľké mínus. Už nikdy viac.

Prímorsko, Apartmány Oasis (7-18.8.2015)
Dovolenku by som hodnotil vcelku pozitívne až na ubytovanie, ktoré bolo hrozné. Chcel by som týmto upozorniť že sú v katalógu uvedené nesprávne a priam až zavádzajúce údaje. Oficiálna kategória apartmánov Oasis nie je 3* ako je uvedené ale len 2* a od toho sa odvíja všetko ostatné. V katalógu sa píše že apartmány sú klimatizované ale pravda je to len z polovice pretože klimatizácia je len v jednej miestnosti. Apartmán ako taký by som povedal že je značme „vybývaný“ a potreboval by rekonštrukciu. Po príchode som si hneď všimol pavučiny visiace zo stropu ako v apartmáne tak aj na balkóne. Neviem či sú všetky apartmány rovnaké ale náš apartmán č.8 bol katastrofa.
Začal by som opisom miestnosti kde bol aj kuchynský kút. Kuchynská linka dostatočná avšak odkvapkávač na riady asi niekoľko rokov nikto neumyl a odložiť si naň umyté riady by určite predstavovalo značné zdravotné riziko. Vybavenie riadmi postačujúce, využili sme len šálky na kávu. Ďalej sa v tejto miestnosti nachádzali dve samostatné lôžka, ktoré boli riadne „rozvrzané“ a vždy keď sa deti v noci otáčali tak sme sa na to príšerné vŕzganie všetci zobudili. Nachádzalo sa tam aj jedno kreslo a jedno dvoj kreslo, ktoré bolo dosť špinavé. Bola tu šuplíková komoda na ktorej boli funkčné len dva zo štyroch šuplíkov. Jeden šuplík mal odpadnuté držadlo a druhý sa dal povytiahnuť len asi 10cm lebo inak vypadol z pojazdov. Bol tam aj okrúhly stôl a dve stoličky, toto bolo v poriadku. V tejto miestnosti bola aj klimatizácia a tá našťastie fungovala bez problémov. V druhej miestnosti bola vešiaková skriňa, toaletný stolík zo zrkadlom a manželská posteľ, ktorá už tiež nebola v najlepšej kondícií. Čo sa týka posteľného prádla tak to bola po kúpeľni asi najväčšia katastrofa. Najhoršie asi boli vankúše, ktoré boli drťové. Jeden mal hrúbku asi 3cm, ďalšie dva 25cm posledný bol natlačený drťou do prasknutia. Keď som na ňom ležal mal som pocit že ležím na vreci s cementom. Dcéra mala po prvej noci seknutý krk. Ako prikrývky slúžili akési kusy látky. Na manželskej posteli bol tento kus len jeden ale o niečo väčší. V skrini sa nachádzali klasické prikrývky, ktoré však boli riešené ako bezobliečkové. Bolo na nich vidieť že by potrebovali oprať. Ale aby som nebol len negatívny mali sme celkom veľký balkón, kde bol aj sušiak na prádlo. Na balkóne bol plastový stôl a dve plastové stoličky z ktorých jedna bola nalomená a nebolo možné na nej normálne sedieť. My sme však boli štyria. Všimol som si že na niektorých balkónoch bolo plastových stoličiek aj viac. Sklenené výplne na balkóne boli značne znečistené, pravdepodobne boli umyté na začiatku sezóny ale asi 2014. Ďalej mi nedá nespomenúť kúpeľňu, kde bolo všetko v poriadku až na sprchový kút, ktorý vyzeral ako by ho pred našim príchodom niekto nastriekal niečim proti plesni aby nevyzeral tak zle. Vnútro sprchového kúta nebolo pravdepodobne umyté niekoľko rokov. Sprchová hlavica striekala veľmi biedne pretože bola zavápnená vodným kameňom. Podlaha v sprcháči bol jeden špinavý zanesený hnus. Čo sa týka služieb apartmánového domu boli veľmi biedne, denne nám vysypali koše a doplnili toaletný papier a to bolo všetko.
Pred odchodom na dovolenku som sa prostredníctvom internetovej stránky cez online kontakt Hechter pýtal aké služby poskytuje spomínaný apartmánový dom a dostal som odpoveď že upratovanie je zabezpečené, uteráky sa menia každé 3 dni a posteľné prádlo každých 5 dní. Nič z toho však nebola pravda. Uteráky a posteľné prádlo neboli vymenené ani raz za celých 11dní a o upratovanie sme sa museli postarať sami.
Veľkou výhodou bol bazén, ktorý bol pre apartmánových hostí zdarma. Boli pri ňom aj ležadlá, ktorých bolo 23 ks a z toho bolo 8 ks zlomených alebo poškodených. Funkčných slnečníkov bolo asi 4 ks. Každé ráno personál apartmánového domu rozmiestnili lehátka okolo bazénu aby to pekne vyzeralo. Po každé však rozmiestnili aj poškodené a zlomené lehátka.
Apartmány Oasis neodporúčam. Zbytočne predražené ubytovanie.

17. augusta 2015 som navštívila pobočku cestovnej kancelárie Hechter v Banskej Bystrici a s takou neochotou som sa ešte nikdy nestretla,ktorú som zažila od zamestnankyne Barbory H., ktorá vôbec nejavila o zákazníka záujem, ktorý chcel cestovať na dovolenku do Bulharska. Dotyčná pani bola strašne unudená v kancelárii a na náš záujem odpovedala len toľko , že nie sú voľné žiadne miesta. Pani sme nechceli ďalej otravovať a navštívili sme cestovnú agentúra, ktorá spolupracuje s firmou Hechter a s ich ochoty sme boli veľmi potešení. Behom 20 minút nám našli perfektnú dovolenku. Vzhľadom nato , že v Banskobystrickom kraji je veľa nezamestnaných , tak by ste mali pouvažovať o tom, či pani Barbora H. je pre Vás ten pravý zamestnanec, možno že za dverami ich čaká niekoľko, ktorí by boli oveľa ochotnejší a ústretovejší .

Vážená slečna Nikola, musím reagovať na váš príspevok... Zaráža ma,že niečo také mohol mladý človek vobec napísať.. Takú spŕšku nenávisti a závisti naraz som už dávno na svoju osobu nepocítila. Vo svojej práci sa stretávam s ľuďmi denno denne, a verte mi, že mojim cieľom je naozaj nájsť dovolenku, podľa požiadaviek a predstáv klienta. Určite tak aj pre Vás! Pamatám si, že ste chceli ísť autobusovou dopravou do Hotela Regina, ale v rezervačnom systéme nebol voľný. Bol pravdepodobne na rezervácii. A tak som vám ponúkla inú možnosť- hotel s all incl. Sunrise.. Vytlačila som vám ponuku s vy ste sa išli ešte pozrieť niekde inde, do inej CK.. Medzitým však rezervácia padla, a v tom čase vám ho teda mohla ponúknuť aj nejaká agentúra...Ja som na vás nemala bohužiaľ telefónne číslo, aby som vám to mohla povedať. Potom ste mi prišli len do dverí zakričať, že teda dovolenku už máte a že sa na mňa budete sťažovať! Verte mi, že ma to mrzí o to viac, že ste si to nedali vysvetliť a zmizli ste v sekunde! Dúfam, že si tento príspevok prečítate aj s kamarátkou. Prajem vám v živote a najma v škole veľa úspechov a pozitívne naladených ľudí a profesorov, a aby ste nikdy na seba nedostali nespravodlivé hodnotenie a reakcie okolia. Pozdravujem, Barbora

Bohužiaľ, tiež mám zlú skúsenosť s touto cestovnou kanceláriou, konkrétne zájazd do Chorvátska. Naozaj veľmi zlé ubytovanie. Pracovníčky CK nás vyslovene oklamali. Prezentovali nám ubytovanie v penzióne, v skutočnosti sme boli ubytovaní na súkromí. Dokonca miestnosť, v ktorej sme bývali, bola rozdelená umakartovou stenou na dve časti a v tej druhej časti spali domáci- majitelia toho domu. Boli to starší manželia, ktorí sa celú noc a každú noc brutálne hádali skoro do rána. Jeden krát robili taký randál, že sme mysleli, že sa pobijú. Naozaj sa tam nedalo spať. Boli sme aj s 10 r. dieťaťom. Vo vedľajšej miestnosti, ktorá bola bez okien, v podstate kumbál boli ešte ubytované 2 dievčatá z nášho zájazdu. Ani tie nemohli kvôli tým hádkam a hluku vôbec spať. Zlatým klincom tejto úžasnej dovolenky bolo, že sme mali všetci siedmi jednu spoločnú kúpeľňu na chodbe a používali ju aj tí majitelia, nakoľko tam iná nebola. Ešte dodám, že jediné WC sa nachádzalo práve v tej kúpeľni. Takže keď sa práve niekto sprchoval, nemohli ste použiť WC. Hrôza. Na tie dve dievčatá raz dokonca nakričali, lebo sa im zdalo, že sú príliš dlho v tej kúpeľni. Za túto "dovolenku snov" sme zaplatili 1.200,- EUR last minute 2 dospelí a 1 dieťa.

My sme boli 3 x za sebou v Kompase! Majitel Dančo a jeho manželka Dora sú výnimočný a férový ludia! Ked máte niaký problem tak aj chyžná Rumy vám ochotne pomože! Rodinný penzion naozaj! Večer je tu ticho-dobre sa vyspíte,a ked chcete ist na nákupy alebo za zábavou tak na hlavnú ulicu asi 10 minut pešo.Na severnú pláž je bližšie,krásná čistá voda. Žoro Nikolov a Žoro Zafirov sprievodcovia z HECHTER-u chodia sem každý deň! Ponukaju atraktívné výlety a radi pomožu ! Vrelo doporučujem každému!

S CK HECHTER sme boli na dovolenke dvakrát, a v Turecku v hoteli SIDE STAR ELEGANCE. Služby sú v tomto hoteli na vysokej úrovni, personál ochotný a úslužný. Napriek tohtoročným problémom, ktoré má CK HECHTER, chystáme sa s ňou do Turecka aj tento rok.

S cestovkou HECHTER Slovakia sme boli na dovolenke v Turecku aj tento rok, a to v období 6.9. 16.9.2016. Služby delegáta ako aj služby hotela SIDE STAR ELEGANCE boli na veľmi dobrej úrovni a aj touto cestou sa chcem za ne ešte raz poďakovať. A to pani Žemberovej, zamestnankyniam firmy HECHTER, ako aj delegátke Mgr. Miriam Jančulovej. V prípade, že by sme išli na dovolenku aj v roku 2017 do Turecka, tak len s touto cestovkou a do toho istého hotela.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi