pozor na Solvex

Pozor na Solvex! Kým potrebujú predať zájazd, správajú sa "normálne", ale keď už majú peniaze ste nezaujímaví.
Nikdy viac!!!:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Cestovali sme so Solvexom asi pred tromi rokmi, všetko bolo podľa objednávky.

Naše spomienky na dovolenku so Solvexom sú veľmi pekné. Dovolenovali sme s nimi v Grécku.

Pobyt v Bulharsku bol ok.Fakultatívny výlet do Istambulu predražený o 100€-oproti českej alebo nemeckej cestovke.Po sťažnosti na OI vrátili po 3mesiacoch 50€.

Máte niekto čerstvé skúsenosti s touto cestovkou?  Čítali sme dobré aj zlé recenzie. Vďaka.

Sťažujš sa na výšku ceny fakultatívneho výletu? Nemal si možnosť vopred sa rozhodnúť? Ak dobre viem, žiadny výlet nie je povinný a nikoho nenútia, aby zaplatil.

Zdravim.chcel by som sa aj ja podelit o svoje dojmy a celkovu spolupracu s CK
SOLVEX.v pvom rade chcem povedat nech si ma nezela stretnut ani jeden z jej
takzvanych pracovnikov.proste sme ukazkovy pripad ako sa da dovolenka skazit este
pred tym ako na nu vobec pojdete.ked si clovek zaplati 8 dni dovolenky,caka ze tam
tych 8 dni aj stravi.lenze dva dni pred odletom tam slecna zavola so slovami:pozrite
si mail,zmenili sa vam casy odletov.fajn povedali sme si.kedze sme mali odlietat o 5
rano hadam nam to o nejake 3 hodinky natiahli.kedze mame rok a pol stareho syna
zdalo sa nam neludske ho o 2 rano budit.cas sa nam sice posunul no az na skoro 19
hodinu vecer.tym padom sme prisli o cely jeden den.vraj to cestovna kancelaria tak
naplanovala.zrejme to podla nich bol dobry napad.posledn den sme odlietali uz o 5
rano cize vstavanie s malym dietatom rano o 2.tam padom sme prisli o dalsi den.
Dalsia vec ze cestovja vam ponukne ubytovanie v 3hviezdickovim hotely z ktoreho sa
nakoniec vyklul iba 2hviezdickovy.izby neboli az take zle ale tiez je to zo strany
CK trochu zavadzajuce.neustaly hluk na hoteli,pri prichode na izbu zapach ako na
toaletach a neschopnost okamzite riesit vzniknute problemy napriklad vymenu
zapachajucej izby.no najvacsi problem bol dohovorit sa na recepcii.recepcny na vas
vyhrkne bulhacinou a tvari sa ako by to bol jeden zo svetovych jazykov.vy mu
nerozumiete a dobre ze si netuka na celo.nehovorim o tom ze po anglicky sa so mnou
museli rozpravat traja naraz.kazdy nieco vedel tak to nejako dali dokopy sikovnici.
Tiez bol problem so vzdialenostou od mora.netrufam si presne odhadnut ako daleko od
mora sme boli ale slubenych 200 metrov to urcite nebolo.mozno tak vzdusnou ciarou.
To by boli asi tak moje dojmy s CK SOLVEX.
Ako tak citam vsetky prispevky na fore zda sa mi ze neexistuje jeden spokojny klient
tejto takzvanej CK.
Ostavam s pozdravom nech so mnou fo buducna nerataju.

Aj ja sa chcem podakovat cestovnej kancelarii za najhorsiu dovolenku-popisi k hotelu boli nepravdive termin dovolenky bol taktiez zly lebo sme platili uz aj zato ked sme tam este ani neboli -takze strasne
N E D O P O R U C U J E M E

Dovolenka so Solvexom nikdy viac. Ked sme zverejnili nase zazitky z dovolenky, tak sa nam vyhrazali sudom ... To co je za cestovka, ked jej sluzby nemozeme ani hodnotit ?

Mám veľmi zé skúsenosti s touto cestovkou. Určite som bol s touto cestovkou 2x ( prvý a posledný). Všetky naše skúsenosti aj s foto dokumentáciou popisujem na : ttp://dovolenka2014.esy.es/

Ahojte tak mam akurat cerstvu skusenost a rad sa podelim. zajazd 8,7,2014
Zajazd prvy krat zo slovenskou cestovkov.
Zajazd predany ako 8dni/7noci. Na kamennom namesti v BA, hotel Gladiola star. Pri kupe som sa specialne pytal pana co tam pracuje ze ideme s malymi detmi a kedze mame odlet 8.7 o 20tej ci budeme v ten isty den aj na hotely a ci nam este daju nejaku veceru. S velkym usmevom mi oznamil ze samozrejme sice prideme asi okolo 23 hod na hotel ale vsetko dostaneme. Dalej som sa pytal ci tam nieje moc hlucne prostredie. S tym istym usmevom (dnes uz viem ze bezcharakternym) oznamil ze je to uplne pre rodiny stvorene. A teraz realita:
1) na hotel sme prisli 9.7 o 2hej rano samozrejme bez jedla
2) hotel bol plny nastiletych opitych nemcov hulakajucich do rana
3) delegatka na kazdu otazku reagovala slovami ze sme si to mali zistit doma kam ideme, ked som jej oponoval ze som si to u nich zistoval ale ma oklamali povedala ze ona nevie co rozpravaju na slovensku ona len pre nich pracuje.
Na SK po prichodesom zasiel za panom na kamennom namesti kde po predneseni mojej staznosti a podani reklamacie zrazu presedlal z pokojneho usmievaveho na arogantneho s pocitom ze ma na vrch a ze aj talk nic nezmozem.
Zmes jeho "argumentov"
1) ja som si len myslel ze to stihnete do hotela este v ten den, ked som mu povedal ze je to okolo 140km z letiska po rozbitej ceste ze nech mi ukaze autobus ktory to stihne za hodinu len sa smial. Autobus siel 3 hodiny!!!
2) co by som este nechcel ved to bol last minute, bola jeho dopoved na moju otazku preco predavaju zajazd 6dni/7noci ako 8dni/7noci!!!
Takze moje doporucenie necestujte cez CK SOLVEX oklamu vas to mi verte ale zakonne lebo maju v podmienkach ze prvy a posledny den je vyhradeny na cestovanie to znaci ze z 8 dni bude 6dni, z 10 dni bude 8 atd.....
pozrite aj http://www.zlacestovka.sk/
http://www.nadovolenke.sk/viewtopic.php?f=44&t=3880

Za zverejnenie môjho zažitku s touto "CK" ma dokonca chcu zažalovat :) Oni su asi fakt úplne mimo reality ...

V apríli 2014 sme si objednali dovolenku: Kréta - Malia/ Hotel Miramare v
termíne 04.07. - 11.07.2014 na základe ponuky
http://www.travel.sk/hotely/grecko/kreta/malia/miramare.html
V ponuke sa uvádzalo :
Hotel Miramare (3*) sa nachádza priamo na nádhernej piesočnatej pláži v dedinke
Malia. Hotel je súčasťou hotela High Beach ****, ktorého služby môžu naši
klienti využívať.
Vybavenie:
vstupná hala s recepciou, reštaurácia, 2 vonkajšie bazény, detsky bazén, bar
na pláži, ležadlá a slnečníky pri bazéne aj na pláži, fitnes, stolný
tenis, spoločenské hry, biliard, detské ihrisko, mini market, parkovisko. Za
poplatok: WiFi, trezor.
Ubytovanie:
klimatizované 2-lôžkové izby s možnosťou 1 prístelky, rodinné izby s 2
prístelkami, kúpeľňa (sprcha/WC), mini chladnička, telefón, SAT-TV, kuchynsky
kútik (základné vybavenie), balkón alebo terasa.
Realita:
1. Delegátka nás privítala na letisku, posadila do autobusu a oznámila nám že
sa stretneme večer o 20:00 hod. Šofér autobusu nás vysadil v dedinke Malia
ukázal smer a nechal nás osudu – \"kto hľadá nájde\".
2. To by sa dalo ešte prežiť, ale ubytovali nás 100 – 150m od pláže a nie
priamo na nádhernej piesočnatej pláži (Hotel Mirame B ). Keď sme sa telefonicky
obrátili na našu delegátku Simonu Chalachánovú odbila nás konštatovaním, že
hotel Miramare pozostáva z nejakých troch hotelov A, B, C a my sme si údajne
objednali hotel B.
Nikde v ponuke sme sa nedočítali o troch hoteloch (všade sa píše v jednotnom
čísle Hotel Miramare ) Teda sme si nemohli vyberať a ani objednávať A či B
alebo C!
3. Nečakali sme luxusné ubytovanie, čakali sme len to, čo sľubovali... Ale
realita bola na míle vzdialená od sľubov :
WC je spojené so sprchou ničím neoddelené ani na podlahe a voda po sprchovaní
je po celej miestnosti; wc misa ako aj papier je mokrý. Aby toho nebolo málo –
kúpeľňa (sprcha/WC) je bez okna, bez možnosti vetrania a tak všetko - zápach a
vlhko ide do izby. O balkóne alebo terase sme mohli iba snívať. Hneď za
vchodovými dverami je spoločný prechod aj pre iných ubytovaných. Teda bez
možnosti vetrania!

Po telefonickom kontakte s pracovníkmi cestovky SOLVEX nás na tretí deň pobytu
presťahovali do hotela Mirami C. Bolo to síce už blízko pri pláži ( cca 50m ),
ale stále to nezodpovedalo ponuke \"na nádhernej piesočnatej pláži\" Tak ako to
bolo v prípade Mirami A, ktorý je spomínaný v ponuke - aj foto v ponuke je len z
tohto hotela.

Dopracovali sme sa aj k balkónu. Sprchovací miny kút bol oddelený od WC závesom
a mal dokonca aj spodok. Sľubovaný bazén nikde, a ani SAT-TV a kuchynsky kútik
žiadny. TV nám na dovolenke nechýba, len nás mrzí že v ponuke sú ruské,
poľské a domáce programy a žiadny slovenský - čo sme iní ako rusi a poliaci
?!
Dostali sme aj niečo navyše - rovno pod balkónom sa takmer každý deň konali
diskotéky a aj koncert rock skupín. V izbe sa nedalo existovať( decibeli
ohrozujúce zdravie ).

Na záver ešte jeden bonbónik. Delegátka nám láskavo nám oznámila, že vo
štvrtok 10.7. môžeme ostať na izbách pokiaľ pre nás nepríde autobus ( do
21:30 ). Celkom sme tomu nerozumeli veď sme mali zaplatené 8 dní / 7 nocí. V
našich počtoch nám chýba jedna noc - to sa taká cestovka potrebuje obohacovať
na úkor klientov?! Že lietadlo na Slovensko malo odlet 11.7.2014 o 0:30 hod je
chyba cestovky že s tým súhlasila!

Na
Cesta na kretu na minutu presne :potom to prišlo objavila sa delgátka Solvexu Simona s tým že má pre nás prekvapenie a vrazila klientom ,ktorí išli do Elouda Princes Hotel dekret na hotel Semiramiss oblasť Hesionisos vraj je to oveľa kvalitnejší hotel.Ked som sa pýtal prečo odpovedala že v hoteli je nefunkčný bojler na teplu vodu a do nedele to odstránia.a že príde poobede o tretej hodine.Na ubytovanie v novom hoteli sme čakali cca 2,5 hodiny pretože nemali pre nás izby.Ubytovanie s výhladom na more sa zmenilo na pohlad z prízemia ubykácie na nádrze zo solárnych panelov.Ubytovanie zodpovedalo triede ***TV bol ale nešiel prepnúť žiadny program.Komplex so 600 izbami strava All Inclusive zodpovedalo ale ludí tiež toľko.Hotelový komplex bol stavaný pre skupinové nájazdy ruských turistov čomu i zodpovedalo ich správanie.K okoliu tolko že bol situovaný mimi akej kolvek civilizácie - na smetisku podla pani asimony najkrajšia časť Krety.Nechám na posúdenie tomu kto to zažije.TAkže namiesto hotelíku umiestneného v meste na pobreži 30 m od mora smetisko plné dovolenkovania chtívých rusov.
Po príchode delegátky Solvexu som chel najprv riešit presun do mnou objednaneho hotela v Eloude elegantným
skokom do reči chcela najprv ponúkať zájazdy do okolia Santorini, Spinalonga,26 km pochod peši v 40stupnovej teplote...Na nastojenie o spísaní zazanamu o nedodaní objednaných služieb prišiel monolog o tom že je to jediné riešenie , a vrchol bol to že sme si objednali najlacnejší zájazd a čo by sme vlastne chceli inak je to zájazd stále ponukaný ainviou a Solvexom,NAkoniec bol zápis spísaný s tým že transfer si musíme uhradiť každý sám i ked sme boli vzdialený od objednaného hotela ešte 55 km.Chceli sme hovoriť aj z majitelom hotela co nám nebolo umožnené.NAkoniec sme si požičali auto išli na miesto &elouda Princes Hotel na prekvapenie majitela ktorý nahlasoval Solvexu , Invii že nie je pripravený na prijatie klientov nakoniec s ospravedlnením a naším súhlasom že ubytovanie nebude zodpovedať tomu čo pre nás deklaroval Solvex Invia i to sa delegátka nevedela zhodnúť kto je za situáciu zodpovedný.Ako je vôbec možné že Hotel je od roku 2008 zavretý v rekonštrukcci my sme boli prvý návštevníci a Solvex a Invia ho veselo ponúka Ako 3 *** hotel so službami All Inclussive,bazénom SAT Chladničkou klimou mimochodom klíma nám bola namontovaná 2 dni po príchode a to enormným úsilm majiteľa hotela p Georgom a pani Soffi a ochotnemu personálu.Budem Mať veľ otázok na Solvex a Inviu ohladom predaja zájazdov, kontole zariadení pred sezonou a akým sposobom je učtovaný hotel ked nie je v katalogu

Chcem všetkých prispievateľov požiadať, aby do tohto Fora o CK SOLVEX uviedli vždy aj svoje cele meno a email kontakt. Aby bolo jasne, že sa jedná o skúsenosti konkrétnych zákazníkov tejto CK a nie o nekalú konkurenciu. Ďakujem. ADMIN

Práve sme sa vrátili z Prímorska hotel Perla Plaza all inclusive. Hotová katastrofa. CK Solvex má totálny chaos v organizácii. S manželom po príchode sme nemali zabezpečené ubytovanie čakali sme hladní, smädní na recepcii na jeden mail z Bratislavy , čo trvalo 2 hodiny. Takže sklamanie hneď po príchode a neboli sme sami. Iní nemali zapísané dieťa na ubytovanie, rozdelené rodiny v 2 hoteloch, znemožnený vstup do aquaparku deťom ubytovaných v hoteli atď.. Na delegátku sa sypala jedna sťažnosť za druhou, ale veľmi sa netrhala. Tiež asi neovládam jednoduchú matematiku. Zaplatili sme 11 dní, ale bolo z toho iba9. Prvý deň príchod 18.00 a posledný deň odchod z hotela 7.30. keby sme išli autobusom to by som ešte vedela pochopiť, ale lietadlom? Strava nič moc presúvanie teplého bufetu do studeného, stále to isté . Nech sa na mňa nikto nehnevá za 1300 euro na dve osoby bolo tých nedostatkov dosť . Dúfam, že sa ozvú aj iní, čo dovolenkovali od 22.7.-1.8. Inak ubytko Prímorsku v peknom apartmáne na osobu 7 euro na noc, lacná strava takže pekne na nás zarobili, keby to bolo aspoň na úrovni.

Dovolenka v Bulharsku na Slnečnom pobreží v hoteli Trakia Garden cez CK Solvex v termíne od 26.8.- 2.9.2014 s odletom z Košíc v nás zanechala zmiešané pocity. Pozitívne hodnotíme pláže, more, rušný večerný život, okolia a záhradu hotela, čistotu hotela ako aj jeho okolia (bazén, záhrada). Čo sa týka vybavenia hotelovej izby – slabý priemer (taká ubytovňa), a strava – samozrejmé iná na akú sme zvyknutí, no nie vždy na pohľad lákajúca. Vďaka za hranolky, vyprážané ryby a zeleninu. Mám aj zážitok z raňajok, keď som si naložila na tanier celkom normálnu žemľu, avšak pri stole som zistila, že je už zospodu zelená. Bola tu veľmi slabá ponuka ovocia. Neviem či si tento hotel zaslúži ***.
Najväčšie prekvapenie sme zažili deň pred odchodom, keď sme si prečítali oznam o zmene času odchodu autobusu a tým aj lietadla. Namiesto o 18:00 sme museli našu dovolenku opustiť už o 13:00, čím nás CK obrala o cca 5 hodín pobytu na pláži, a v podstate od prečítania ich oznamu naša nálada poklesla. Najväčší gól bol, že aj keď sme si kúpili zájazd s odletom a príletom do Košice, cestu späť sme absolvovali z Burgasu do Popradu letecky a potom cca ešte 2 hodiny autobusom do Košíc. Smutný na tom všetkom je prístup CK, ktorá nám nedala žiadne vysvetlenie tejto zmeny a doteraz ani ospravedlnenie za znepríjemnenie záveru dovolenky. V autobuse do Košíc nás bolo asi 30, bolo nám jasné, že náš let spojili s dovolenkármi s Popradu. Nevypravia hádam lietadlo z Burgasu do Košíc pre cca 30 ľudí.
Chápem, avšak dovolenku sme si kupovali 4 pred odletom, vtedy už CK musela vedieť, že bude mať problém s odletom priamo do Košíc a neinformovala nás o tom pri kúpe, preto považujeme prístup CK ku svojim klientom za maximálne neseriózny.
Pri výbere našich ďalších dovoleniek už CK Solvex nikdy v živote nenavštívime.

Na prelome aug/sep 2014 sme so Solvexom boli v Alanyi, v hoteli Club Bayar Beach. Ten hotel neodporucam nikomu. Pred cestou sme sice videli, ze na internete nan nie su najlepsie recenzie, ale mysleli sme si, ze ludia su fajnovky a prehanaju. Sme zvyknuti na lacne ubytovanie (za lacnu cenu), ale po prichode do Club Bayar Beach som sa skoro rozplakala. Dovolenka stala v povodnej cene cca 1000 eur, tak som sa tesila, ze to bude oproti 400-eurovemu Bulharsku luxus. Ale bola to jedna obrovska katastrofa. Pocas celeho pobytu som rozmyslala, ci je to cele chyba hotela alebo cestovky, ze nas ubytovali v tom, v com nas ubytovali. Myslela som si, ze je to preto, lebo sme to mali za last minute cenu 513 eur a teda si nezasluzime ubytko za povodnych 1000 eur. Izba, ktoru sme dostali bola fakt hrozna, najhorsia, v akej sme kedy byvali, a to sme predtym boli v 2* hoteli v Bulharsku, ale bol lepsi ako toto. V Club Bayar Beach nas totiz ubytovali v bloku B, kam davaju asi vsetkych Slovakov. Izba bola horsia ako moja izba na vysokoskolskom internate a ten mal vyse 50 rokov... Izbu potom vymenili hostom, ktori sa stazovali, vratane nas, ale zanechalo to v nas velmi neprijemny dojem z celej dovolenky. Mozno, keby sme hned od zaciatku dostali izbu adekvatnu 3 hviezdickam, tak nepoviem ani slovo. Ale toto bolo moc. A najma, ked si pomyslim, ze katalogova cena zajazdu je tych cca 1000 eur. Fakt fakt silno rozmyslam, ci si tento otrasny hotel pyta tak vela od CK, alebo Solvex tak paradne zaraba na klientoch. Nech je ako chce, velmi sme sa popalili a Solvex urcite urcite urcite nebudem nikdy nikomu odporucat. Dva tyzdne po dovolenke ma zlost presla, ale smutok a sklamanie ostalo. Ako vravim, neviem, ci to bola chyba hotela alebo cestovky, ale stojim si za tym, ze CK si ma preverit hotel, kam ludi posiela (navyse personal hotela je totalne maximalne otrasny). Delegatka Simona nam po vypocuti nasich staznosti hned druhy den len povedala "Tak uz to nejak vydrzte."
Pre admina: termin 27.8-3.9.2014, Alanya - Club Bayar Beach, Stanislava J. - dufam, ze je to dostatok dokazov, ze som skutocny klient a nie konkurencia. Urcite si Solvex vo svojich zaznamoch najde moje meno, ak chce. Zverejnovat email na fore mi pride zvlastne, CK moj email ma.

Občan za dverami , 2.reportaz
http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/7708/60989

Najhoršia dovolenka za 20 rokov.Počet dní zaplatených 8 a skutočne strávených 5,5 otras pozor na Solvex

Zmenili odlet-mali sme kvoli dietatu(pretože zvracia v autobuse) letieť Burgas -Košice avšak sme leteli do Popradu a odtial zabezpečili bezplatne transfer do Košic. Prečo?
My sme si zaplatili LETECKU dopravu a nie autobus!!! ako som počula od viacerých dovolenkárov ,tak s cestovnou kanceláriou solvex maju podobné a aj horšie skusenosti.nabuduce si dám pozor aby sme s nnou necestovali

Solvex nikdy skracuju dovolenky odlety su neskoro a natahuju cas miesto 7 5 dni ked si to spocitate skoda vasich penazi

....vlani sme boli s touto cestovkou v Turecku - nikdy viac, nespokojnosť veliká...

So Solvexom sme mali len a len dobré skúsenosti. Koľko ľudí, toľko chutí. Videli sme, ako jedna spolucestujúca reklamovala, lebo myslela, že za pár euro bude mať luxus. Doma však býva v maštali.

Máte niekto čerstvé skúsenosti so Solvexom? O 2 týždne cestujeme s nimi do Bulharska. Ďakujem

S CK Solvex sme boli 1x v Bulharsku. Odlietali a prilietali sme presne podľa časového harmonogramu, ako bolo určené. Na letisku nás čakal delegát, späť nám tiež delegát dal potrebné informácie, všetko bolo OK. Na hoteli sme riešili "malé nedopatrenie", ale tiež pomocou delegáta sa všetko vyriešilo a bolo OK. Sto ľudí, sto názorov. Strava - čo sme chceli a nám chutí, to si dáme. Boli ľudia, čo frflali, veď to je všade - pripomienky musia byť, ale doma si dajú to, čo chladnička dovolí a sú spokojní, no na dovolenke sa im nepáči ! Je to iná kuchyňa, treba aj to zvážiť! A ešte niečo - treba si uvedomiť, že CK nemôže za to, že si bordel na hoteli a v okolí robia aj ľudia! Mne tiež prekážal poriadok, alebo - ako sa k poriadku stavajú Bulhari! Ale pozorujte ľudí okolo seba a zbadáte, že bordel robia nielen Bulhari. S CK Solvek nemám zlú skúsenosť, hoci sama som sa obávala podľa recenzií iných, ako to bude. Z ich strany - nemám čo vytknúť. Pozdravujem a prajem pekné leto.

Nemajte obavy, dovolenka stojí peniaze, tešte sa z nej, vychutnajte si more, slniečko a svoju rodinu. Ak sa vyskytne problém, každý sa dá vyriešiť ! Nedajte sa znechutiť, prostredie a atmosféru na dovolenke si robíte vy! Aj ostatní si môžu uvedomiť, ak chcú luxus, pripraťte si a choďte do 5*, nie do 4* , alebo 3* hotela! V našom termíne bol pán, ktorý nevedel, aký drink pri bezéne si vybrať! Mal na výber a stále sa mu nepáčilo... To už je smutné. Viem, že na dovolenke si každý chce dať to, čo mu chutí, ale aj tam treba mať mieru... Nechcem kritizovať, teším sa z toho, že mne aj moje rodine bolo dopriané v zdraví užiť dovolenku ! Šťastnú cestu, krásnu dofču!

My sme mali tiež dobré skúsenosti, žiadne problémy sme nemali na zájazde.

Dobrý deň,

chcem upozorniť na neserióznosť cestovky SOLVEX. S rodinou sme si zakúpili dovolenku na Slnečnom pobreží v hoteli Coloselum.
Hotel pozostáva so staršej a novšej časti. V staršej časti otrasné izby starý nábytok, zatečené steny, záchody ktoré sa stále kazili tiekli a všade sa šíril smrad. Ľudia boli nahnevaní a samozrejme dovolenka nevydarená.

V čase raňajok obedov a večerí na chodbe šóra ľudí a potom boj o miesto v jedálni. Jedáleň absolútne kapacitne nezodpovedala hotelu. V katalógu CK Solvex bolo však uvedené niečo iné a hlavne, že je to štvorhviezdičkový hotel veľmi obľúbený...
Keď sme sa sťažovali u delegátky to trvalo kým sa niečo vyriešilo. Jej jediným riešením bol infantilný úsmev a prísľub, že to bude riešiť.

TAKŽE SOLVEX NIKDY VIAC A NIKOMU HOANI NEODPORÚČAM. *

My sme boli na dovolenke so Solwexom tento rok hotel Blue pearl.Vetko bolo uplne v poriadku.Hotel nas milo prekvapil, dokonca sme miesto,,normalnej izby,, , ktoru sme mali zaplatenu dostali krasny apartman s vyhladom na more.Vsetko klaplo ako malo , vsetko zodpovedalo popisu.Ziadny problem.

Ahojte, včera sme aj spolu s priateľom prišli z dovolenky v Bulharsku v Sunny Beach, hotel Orel. Zájazd sme si zakúpili na poslednú chvíľu a až po zakúpení sme si čítali recenzie na CK. Popravde zostali sme zhrození, koľko negatívnych skúseností ľudia mali. Tak som sa rozhodla napísať mail do CK, že sme čítali veľa negatívnych recenzii a že sme sa tak trochu povedané zľakli. Po prečítaní emailu ma kontaktoval pán generálny riaditeľ CK a po 15 minútovom telefonáte som pochopila, že nepríjemnosti, ktoré sa ľuďom na dovolenke stali neboli v pláne a môžu sa stať hociktorej CK.
Naša dovolenka prebehla celá v poriadku, mali sme všetko čo bolo sľúbené a nebol žiadny problém, či už s letom, s hotelom, s miestom, s delegátmi. Všetko bolo naprosto v poriadku a môžem povedať, že CK Solvex určite odporúčam aj ostatným.

My sme sa vratili pred dvoma týždnami z Krety a napriek tomu, ze bol ostrov krásny dovolenka nestála za nic. Este v den príchodu sme spísali staznost a po návrate okamzite reklamaciu. ck mala zavádzajuce informácie a nepravdivé. K moru chodime kazdorocne, ale taketo zle skusenosti sme nikdy predtým nemali. Neodporucam

Gabika, ak takto kritizuješ, tak sa aspoň zaregistruj a povedz kto si, lebo takto môžeš byť konkurencia, alebo samotný admin - pán Jozef Terem - ktorý manipuluje túto svoju stránku ako sa mu zachce a napáda každého, kto mu nezaplatí za reklamu na tejto úbohej a amatérskej stránke. Asi môže očakávať SOI.

Fantastická dovolenka, hotel Happy Elegant Turecko, august.

Koľko zaplatíš, takú dovolenku máš!

Vázená Gabika 2,

Pozývam vás na kávu a som zvedavy na váš názor, ako manipulujem "tuto svoju stránku" a napádam každého, kto mi nezaplatí za reklamu. Neviem totiž o tom, žeby ktorákoľvek cestovka, ktora je vo Fore Hodnotenie cestovnych kancelárii platila za reklamu :)

Samozrejme vám dakujem za váš názor, že stránka o cestovaní Dobrodruh.sk je: "amatérska a uboha... Máte naň právo. Nás však teší, že máme desaťtisíce čitatelov samotnej web stránky a na facebooku vyše 13 000 fanušikov, ktorých počet sa zvyšuje. 

A mimochodom, pani Gabika 2. Ak už chcete našu prácu takto haniť a kritizovať, tak v prvom rade to vy sama nerobte anonymne a za druhe, si prečítajte môj príspevok v tomto fore zo dňa  28. 07. 2014:

"Chcem všetkých prispievateľov požiadať, aby do tohto Fora o CK SOLVEX uviedli vždy aj svoje cele meno a email kontakt. Aby bolo jasne, že sa jedná o skúsenosti konkrétnych zákazníkov tejto CK a nie o nekalú konkurenciu. Ďakujem. ADMIN"

Tu je zrejme každému okrem vás jasné, že sa snažíme zabrániť tomu, aby tuto CK neprávom neosočovala konkurencia. A s CK Solvex sme žiadnu spoluprácu určite nikdy nemali. Viac slov k vášmu príspevku nemám a nech si o vás čitatelia našej stránky urobia vlastný názor.

ADMIN

 

 

 

Prave sme sa vratili z dovolenky na Krete a mozem objektivne skonstatovat, ze nieco na neserioznosti tejto kancelarie bude. Bola to nasa prva a aj posledna skusenosti s nimi. Pokial ide o samotny hotel, stravu, plaz a hotelove sluzby, nemozem nic vytknut, zodpovedali opisu, vsetko zo strany hotela fungovalo na urovni styroch hviezdiciek. Je pravda, ze aj u nas bol prvy a posledny den skrateny tak, ze sme prvy den ledva stihli veceru a posledny den sme uz nestihli ani ranajky. Delegatka bola len tvrdou a psychologickou predajkynov fakultativnych vyletov. Kym klienti inych cestoviek, ako sme sa na jednom z vyletov od nich dozvedeli, dostali po prilete mapu okolia a informacie kde co je, tu nasu len zaujimalo, ci sme si precitali papierik s ponukou fakultativnych vyletov. Na moju otazku, ako sa dostanem na archeologicke nalezisko, ktore sa nachadzalo v oblasti, kde sme boli ubytovani a ktoru ona mala na starosti, tvarila sa doslovne ako blba, nevedela opisat ani ako sa dostanem na autobusovu zastavku a ako to tam cele z dopravou funguje. Proste bolo jasne, ze cim menej toho o okoli klient vie, tym menej toho na vlastnu past uvidi a tym viac fakultativnych vyletov od nej kupi. Najneserioznejsie vsak bolo, ze nas vobec neupozornili na skutocnost, ze pri zakupeni fakultativnych vyletov nam prepada all inclusive, pretoze hotel si vyhradil pravo neposkytovat nahradne obedove balicky z hygienickych dovodov, naco ma hotel pravo, ale podla mojho nazoru ma o tejto skutocnosti byt klient vopred informovany. Dalej nas nechala na pospas aj pokial ide o ranajky a veceru, kedze sa dva vylety, ktore sme si zakupili zacinali skor ako ranajky a az na vylete, opat od kliektov inych cestoviek, sme sa dozvedeli, ze hotel je nam na poziadanie povinny poskytnut skore ranajky a v pripade neskoreho navratu suchu veceru. Proste sa po zakupeni vyletov o nic viac nestarala, nepodala nam ziadne informacie a prisli sme o niekolko dni zakupeneho all inclusive. Cerresnickou na torte bolo, ze nas neinformovala, tak ako to slubila o definitivnom case odjazdu z hotela. Podla jej slov, nam mala zaslat sms, ale hlavne mail do hotela. V predposledny den sme sa informovali na recepcii a ziaden mail neevidovali, cize sme nemali stopercentnu vedemost o tom, kedy po nas ma prist autobus, este ze sa nam o tuto info hotel postaral. Precestovali sme uz co to so zahranicnymi cestovnymi kancelariami, ale s takymto neserioznym pristupom a s prepacenim kaslanim na klienta sme sa este nikde nestretli. Nikdy viac.

My sme boli ne dovolenke zo Solvexom prvý a posledný krát. Bolo to na Kréte hotel Agelia Beach.Mal to byť 5* hotel ale zodpovedal tak max. 3+.čo sa týka stravy vždy sa dalo niečo vybrať ale jedáleň bola maximálne vyťažená,personál nestíhal, pri bazéne bol 1 bar a to mal byť aj na pláži a nebol,poobedné občerstvenie slabé vždy to isté, animácie veškeré žiadne, večerný program nulový ,dokonca nás presťahovali do inej izby, delegátka na stretnutia nechodila iba na začiatku a na konci. Na záver kto chce zažiť normálnu dovolenku nech nechodí na Krétu do Agelia Beach a už vôbec nie zo Solvexom nevedia čo predávajú

Pláž - O.K
Strava - O.K.
Delegátka - O.K.
Zdravotníctvo - O.K.
Časový hormonogram - O.K.
ALE:
Nečakal som od Bulharska úroveň Turecka, ani Talianska, ani Chorvátska, ani Francúzka, ani Grécka / všade tam sme boli/, ale nečakal som, že budem musieť v hoteli použiť šuflíky z nočných stolíkov, aby som vypodložil "prístelku", aby som sa, ako-tak vyspal. Škoda, že tu nie je možné priložiť foto. Cena prístelky bola pritom taká istá, ako riadne postele, ktoré boli O.K. V bulharskom cenníku, ktorý bol k dispozícii na izbe, ponuka na ubytovanie pre 2 osoby + prístelka u tejto izby vôbec nie je.....
Najviac ma prekvapilo, že cestovná kancelária SOLVEX na moju nespokojnosť, vyjadrenú aj v ich dotazníku, doteraz nenapísala, ani, že im to je ľúto, a naďalej mi posielajú svoje ponuky. Vyplýva mi z toho, že nespokojnosť klientov im je ľahostajná, preto:
Bulharsko ÁNO, ale nie so SOLVEXom !

my sme boli v septembri so Solvexom na Slnečnom pobreži. Strava aj ubytovanie splnili naše očakávania, tak ako bolo písané. Nemali sme žiadny problém. Do Bulharska majú veľa pobytov, nabudúce pôjdem tiež cez nich...

Ahoj, boli sme cez Solvex 1. krát minulý rok a nemôžem povedať, že posledný :-) Boli sme v Turecku - Alanya, personál hotela ústretový, stále upratané čisté izby, bohatý výber stravy, more čisté,teplučké, pláž udržiavaná, vidno že sa tam o to starajú, Turci pohostinný, obskakovali nás, bolo to úžasné, dlhá promenáda až do centra Alánye s množstvom obchodíkov, reštaurácii a pod...odporúčam výlet do centra Alánye aj delfinárium, nezabudnuteľný zážitok :)

Zdravím, chcem sa opýtať, či cez nich bol niekto tento rok na Slnečnom pobreží alebo v Prímorsku. ďakujem

Dobrý deň, sú tu rôzne názory, napíšem teda aj svoj. My sme boli pred 2 rokmi na necelé 2 týždne v Prímorsku cez CK Solvex. Všetko som s CK či už rezerváciu alebo platby a poistenie riešil online a bez problémov. Zájazd a dovolenka tiež bez problémov... oddch, relax aj strava pitie a zábava. Čo sa týka hotela tak s nespomínam na nejaké problémy, jedlo chutné aj vybavenie ako bolo na prospekte. Akurát si spomínam že raňajky aj keď boli chutné tak sa na 90% opakovali také isté každý deň. Nám to problém nerobilo. Boli sme spokojní, pomer cena/kvalita bol výborný. Takže za nás spokojnosť

Ahoj, my sme boli v júli s priateľom cez nich v Bulharsku na Slnečnom pobreží hotel Viand. Boli sme maximálne spokojní, a môžem len odporučiť. Delegátka k nám bola veľmi ústretová a profesionálna aj keď sme niekedy mali "špecifické" požiadavky :)

My sme boli s CK Solvex dohromady 3 krát a stále sme boli spokojní, stravovanie, ubytovanie a prostredie zodpovedalo tomu, čo nám pracovník povedal . Samozrejme našli sme aj veľa negatívnych ohlasov na cestovnú kanceláriu , ale nedali sme sa odradiť. Kedže prístup cestovnej kancelárie bol naozaj veľmi ústretoví- teda aspoň zo strany ich pracovníčky. Boli sme spokojní a určite každému môžem len odporúčať. ja si myslím , že je určite potrebné povedať hlavne čo od dovolenky očakávam a čo presne mám zaujem, pretože sto ludi sto chutí a čo vyhovuje jednému - nemusí druhému :)

Žiaľ aj ja sa musím pripojiť ku väčšine nespokojných klientov. Koncom augusta 2008 sme si zakúpili 11-dňovú dovolenku na Krétu v CK Solvex. Bol to last minute. Návrat bol plánovaný v začiatkom septembra. Píšem plánovaný preto, že nakoniec sa naša dovolenka s touto CK neuskutočnila, keďže nám 48 hodín pred odletom oznámili, že dĺžka pobytu sa skracuje z 11 dní na
8 dní. Ihneď som sa vybrala do CK, pretože nedodržanie podmienok zájazdu ma oprávňuje zmluvu vypovedať, lenže vrátenie peňazí im trvalo viac ako mesiac. Pani v CK mi pri rušení zájazdu povedala, že mi peniaze môžu vrátiť až keď predajú zájazd, zvláštny postup nie? Zájazd ako som sa dozvedela, ešte v ten deň vraj predali, ale na vrátenie peňazí som aj tak musela čakať mesiac. Takýto postup CK sa mi javí neprofesionálny a preto by som už s touto CK nikdy necestovala. A to sme už do tohoto času cestovali po Európe aspoň13-krát s našimi CK (Satur, Tiptravel, Turancar, bývalý Čedok SK) a všetko bolo v poriadku.

ahojte, pozerám že dosť negatívnych ohlasov je na Solvex väčšinou spred niekoľko rokov tak sa podelím aj ja. My sme s nimi boli vlani v Primorsku a nemali sme žiadny problém. Konkrétne sme mali hotel Orios a môžeme ho doporučiť, bol blízko pláže, personál bol milý a strava tiež výborná. Všetko je to o ľuďoch si myslím.

Hľadám nespokojných a poškodených zákazníkov CK Solvex za účelom podania spoločnej žaloby alebo konzultácií na podanie Žaloby o náhradu škody a za pokazenú dovolenku. Tel: 0903 318 160

Vidím tu viaceré komentáre, niektorí dokonca pár len pár slov že zle ale nič viac, verím že konkurenčný boj je zrejme silný, nároky ľudí rôzne a hotely sú tiež rôzne... Pridám aj ja jeden.
My sme boli minulý rok v júli cez Solvex v Alanyii v Turecku. Boli sme pomerne veľká partia, myslím že 12-14 ľudí... Organizácia všetkých služieb bola bezproblémová - mailová aj telefonická komunikácia s CK bola rýchla, zodpovedali každú otázku ba čo viac, ako povedali tak aj bolo... Čo sa týka hotela tak ústretový personál, super strava,na delegáta sme sa mohli s čímkoľvek obrátiť a vždy nám poradil. Čo sa týka letu tak bol príjemný a všetko bolo načas, aj odvovz z letiska. Všetko, čo mala cestovka splniť splnila. Prišli sme usmiaty a opálení. Takže za nás super, prajem aj ostatným nech majú takúto super dovolenku nech už idú cez akúkoľvek cestovku.

bol som s kamoskou na Krete - Malia, High beach- s touto cestovkou. mali sme byvat v izbe superisor- realitou bola kutica pod schodiskom plna komarov-bez normalnych okien . reklamovali sme- po2 nociach nam dali "lepsiu"- rozdiel bol iba v tom,ze nebola pod schodami , ale na poschodi, mala okno a balkon.pod nim v noci mali otocku bristski ozrali mladici na stvorkolkach.. . jedlo super, spolu s ostatnymi, ale dobre ubytovanie (slubovali superior) vyzera inak. uz s nimi nepojdem.

Dovolenku som kupovala v pondelok a vo štvrtok sme leteli na Sicíliu Capo peloro club hotel v Messine 4* (absolutný blud max.3*) už na letisku bol problém nedostali sme ani miestenky v lietadle, kto skôr prišiel mal lepšie miesto. Ako v autobuse. Nikto ani CK ani CA nás neupozornil, že máme medzipristátie v Calábrii keďže sme už išli ako druhý z Košíc do lietadla, ktoré vyrážalo z BA. Chaos-zmätok evidentne neupozornili viacerých, keďže tam niektorí aj vystúpili. Čakacia doba cca 1,5 hod.
Hotel pri všetkej skromnosti dobrý. Strava obstojná o ALL nemajú potuchy. Najväčší šok bol po obhliadke pláže. Keďže sme šli na pobyt pri mori. Takmer žiadna t.j. lehátka tam boli, aj slnečníky a to je asi všetko vstup do mora des a hrôza veľké šmykľavé kamene alebo ostrý štrk (bez upozornenia o nutnosti obuvi do vody). WC žiadne, kabínky žiadne. Bufet (vraj ALL) obsahoval vodu, pivo, prvé dni ani víno. Po trochu rozruchu a hlavne zásluhou perfektnej delegátky sl. Ingrid (taktiež delegátky od Poliakov) sa začalo jarné upratovanie pláže (keďže bola totálne špinavá samé odpadky, vrecia, dvere a neviem čo ešte hnus) a ako tak zásobenie bufetu. Naša delegátka vysvetlila čo to má byť ALL (bolo to veľmi ale veľmi chabé) ale aspoň trochu sa jej to podarilo. Cesta späť to sa ani nedá opísať dĺžka 9 hod. letecky z Catánie do Košíc cez BA. Bez jedla a pitia (ospravedlňujem sa 0,2 l tekutiny sme dostali v lietadle Talianskej pošty - takýmto lietadlom nás dopravili domov). Šetrenie je veľmi dobrá vec ale nie ak si za zájazd zaplatíte cca 600,- EUR + rôzne neohlásené príplatky na mieste. A to podotýkam v 62% zľave !!! Do dnes neviem, čo tam bolo také drahé, keďže služby so stravou a ostatné boli na veľmi slabej úrovni. Zavádzanie CK o pobyte, úmyselné pozabudnutie informácii bolo cielené, v opačnom prípade by nemali klientov tento názor, žiaľ nebol len náš, ale aj ostatných. Sťažovať sa niekomu nemá zmysel, keďže je to na dlhé lakte. Preto som Vás chcela upozorniť na praktiky tejto CK.
Je to na ich škodu lebo ja ani moji známi touto cestovkou už určite nepôjdeme.

Pozitivne hodnotenia musia pisat zamestnanci CK Solvex. Maju to v naplni svojej prace. Kym nezaplatite, tak Vam naslubuju aj 8******** hotel aj na miesiaci. Akonahle zaplatite, tak nemate pravo sa stazovat a musite byt spokojni aj s ubytovanim v psej bude. To je dlhorocne osvedcena taktika a na Slovensku bohuzial funguje. Ak niekto zo zamestnancov poukaze na taketo praktiky tak dostane okamzitu vypoved.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi