Nikdy viac!!!

S Globtourom už naozaj nikdy viac! Nespoľahlivá autobusová doprava, niektorí ľudia presadali dvakrát do iného autobusu, kým sa dostali do cieľa cesty,nás vozili 5 hodín po celom Slovensku, autobus na spiatočnej ceste nemal ani len opierky na nohy, nehovoriac o prístupe šoférov ........ Nemožná delegátka, ktorá nám venovala celých 6 minút svojho vzácneho času v preplnenom a hlučnom bare a predstava o all inclusive je pre túto CK veľmi podivná... Najlacnejšie salámy typu gothaj, každý deň na raňajky to isté, staré, zožltnuté maslo, najlacnejšie nápoje.... No skrátka hrozné.... NIKDY NECESTUJTE S TOUTO CESTOVKOU!!!!!!!!!!!!!!

Vratili sme sa z dovolenky s globturom.....po x rokoch z cestovania z rak. A nem. cest. Sme na last min skusili globtur. Slov. Plaza budva....hotel fajn. Izba tiez fajn, len umiestnenie sovenske....5m od restauracie kde hrala do 01.00 ziva hudba a potom sa tam minhod. dve hadali ozrani...plaz bola uboha...viac odpadu a spakov ako kamenia, basen obsadene lezadla od plavcikov, strava....ranaj ok....obed hnus a to co zostalo na veceru....ale som vdacny lebo pri allincl. som schudol....sprievodca bol zlata ceresna...v uvodnom stretnuti zacal vytahovat tovar kt, sa da kupit len u neho... napr vino kokot za 15 €, marneladu, a podobne grcanice....toto som fakt este nezazil.....dakujeme globturu ze nas uistil ze cestovat s rak a nem cestovkou je super a co si u nich zakupite aj dostanete....pobalili sme sa a dovolenku sme ukoncili precasne

Isla som na dovolenku s dvoma vnucatmi,male dievcatko v nocnych hodinach dostavalo zvlasne nervove uzkosti s ktorymi som si nevedela poradit stalo sa to 3x pocas pobytu v bulharsku bol tam lekar ,ktory to zhodnotil ako vycerpanost nakolko sme leteli z bratislavy v noci tak mi poradil aby som poprosila cestovku o denny navrat.Nevahala som a poprosila som cestovku pani Jancovu,ktora mi dovolenku vybavovala o pomoc .
Tri dni ma natahovala,ze to vybavuje,a nakoniec mi cez esemesku napisala,ze lietadlo je plne.Bola som zufala isla som na internet,a tam som zistila,ze lietadlo ma volne miesta,s pomocou ludi,ktory tam boli sme cez internet kupili letenky a dalsou pomocou bulharov vytlacila,keby pani Jancova hned prvy krat mi oznamila,ze to nejde bola by som sa snazila ziskat letenky sama a vysli bu ma 400 eur,nakolko ma natahovala tak letenky ma vysli na 710eur.Nikdy si uz cez Gloptur dovolenku nekupim.Pani Jancovej pracovnicke cestovky pobocka petrzalka bratislava,prajem aby si uvedomila,ze ona je tu pre nas vyplatu ma preto,ze si ludia objednaju dovolenku a doveruju jej .klamarka klamarka!!

my sme boli s globtourom v roku 2012 v buhlarsku na slnečnom pobreží v hoteli Esperanto. prileteli sme v noci o 2.30 a keď sme prišli na recepciu hotela, tak recepčná nám s kľudom oznámila, že miesto dvoch dvojlôžkových izieb má voľnú iba jednu, dvaja z rodiny musia ísť na noc do iného hotela. samozrejme sme na to nepristúpili, vyspali sme sa všetci 4 na jednej izbe a ráno nás čakal šok. v katalógu boli všetky izby uvedené s balkónom, my sme mali iba okno, ktoré sa nedalo otvoriť a viedlo do jedálne. delegátka nám nevedela pomôcť, tak sme celý deň presedeli na recepcii, kde sme odolávali lákavým ponukám na kompenzáciu - fľaša vína alebo zaplatenie večerí, nakoľko sme mali iba raňajky. aby som to skrátila, nakoniec, keďže sme boli do takých izieb umiestnené 4 rodiny, a všetky sme boli na recepcii, cestovka nám vybavila iný hotel tia maria, kde nás aj presťahovali. tia maria je tiež kapitola sama o sebe. je dobrých 600 m od pláže, v špinavom prostredí, ono celé Bulharsko je strašne špinavé, raňajky otrasné, ubytovanie - izby nedozariadzované,upratovanie strašne slabé, bazén pri hoteli miniatúrny.... atď. po príchode sme spísali reklamáciu, a musím povedať, že tá nám bola uznaná, takže nám nejaké peniaze vrátili.....

Vlani sme boli so spomínanou cestovnou kanceláriou Globtour po prvý krát na dovolenke v hotelovom komplexe Medena. Máme takú istú skúsenosť s dopravou ako dovolenkári v prvom príspevku. Najskôr nás povozili vyhliadkovým tempom po Slovensku, kým sme sa dopravili do Bratislavy kde nás rozdelili do príslušných autobusov. Cesta nebola najhoršia, boli pravidelné prestávky na vyrovnanie nôh. Po príchode nás čakala pani delegátka, ktorá nás pozvala hodinu pred večerou na stretnutie. Všetci sme boli z cesty unavení, deti nedočkavé.
Čakali sme, že nám poskytne praktické informácie o stredisku a nie že sa nachádzame v Chorvátsku ( veď každý sme kupovali zájazd do Chorvátska ), kto je jeho prezidentom a iné nepodstatné veci. Pre nás dôležitú informáciu ako je zámena peňazí neposkytla pravdivo. Povedala nám, že zmenáreň je len na hoteli a tú otvárajú až o 14 hod. Zmenáreň bola aj pri obchode s potravinami, ale z toho by nemal úžitok hotel. Nie všetci mali kuny zo Slovenska a niektorí si potrebovali dokúpiť vodu. Taká drobnosť, ale naštvalo nás to. Okrem toho nás upozornila, aby sme ju večer s banalitami neobťažovali  .
Pobyt prebehol v poriadku, hotel a jeho služby nebudem hodnotiť.
Cesta naspäť, to bol iný zážitok. Vedeli sme dopredu, že budeme presedať, ale že to bude 2x o tom sa nám ani nesnívalo. Najskôr pri Záhrebe po 5 hod. cesty na parkovisku, kde nebolo nič ( napr. občerstvenie + WC ) a ráno v Bratislave. Čo bolo ale nad naše chápanie, prečo nás rovno neposadili do autobusu, ktorý rozvážal dovolenkárov do regiónov, keď stál vedľa nás . Toto nemajú absolútne doriešené. Chcem ešte upozorniť, že šoféri nerobili potrebné prestávky, posledná cesta trvala cca 5 a pol hodiny v kuse. Nechcite vidieť aké sme mali spuchnuté nohy a to nás čakal prestup v Bratislave a následná cesta vyhliadkovým tempom cez pol Slovenska.
Netvrdím, že nikdy viac nepôjdeme s touto cestovkou na dovolenku, ale určite zvážime miesto nástupu. Cestovná kancelária by mohla usmerniť – preškoliť svojich delegátov, aby neznechutili dovolenkárom celý pobyt hneď pri príchode.

Vlani sme boli so spomínanou cestovnou kanceláriou Globtour po prvý krát na dovolenke v hotelovom komplexe Medena. Máme takú istú skúsenosť s dopravou ako dovolenkári v prvom príspevku. Najskôr nás povozili vyhliadkovým tempom po Slovensku, kým sme sa dopravili do Bratislavy kde nás rozdelili do príslušných autobusov. Cesta nebola najhoršia, boli pravidelné prestávky na vyrovnanie nôh. Po príchode nás čakala pani delegátka, ktorá nás pozvala hodinu pred večerou na stretnutie. Všetci sme boli z cesty unavení, deti nedočkavé.
Čakali sme, že nám poskytne praktické informácie o stredisku a nie že sa nachádzame v Chorvátsku ( veď každý sme kupovali zájazd do Chorvátska ), kto je jeho prezidentom a iné nepodstatné veci. Pre nás dôležitú informáciu ako je zámena peňazí neposkytla pravdivo. Povedala nám, že zmenáreň je len na hoteli a tú otvárajú až o 14 hod. Zmenáreň bola aj pri obchode s potravinami, ale z toho by nemal úžitok hotel. Nie všetci mali kuny zo Slovenska a niektorí si potrebovali dokúpiť vodu. Taká drobnosť, ale naštvalo nás to. Okrem toho nás upozornila, aby sme ju večer s banalitami neobťažovali  .
Pobyt prebehol v poriadku, hotel a jeho služby nebudem hodnotiť.
Cesta naspäť, to bol iný zážitok. Vedeli sme dopredu, že budeme presedať, ale že to bude 2x o tom sa nám ani nesnívalo. Najskôr pri Záhrebe po 5 hod. cesty na parkovisku, kde nebolo nič ( napr. občerstvenie + WC ) a ráno v Bratislave. Čo bolo ale nad naše chápanie, prečo nás rovno neposadili do autobusu, ktorý rozvážal dovolenkárov do regiónov, keď stál vedľa nás . Toto nemajú absolútne doriešené. Chcem ešte upozorniť, že šoféri nerobili potrebné prestávky, posledná cesta trvala cca 5 a pol hodiny v kuse. Nechcite vidieť aké sme mali spuchnuté nohy a to nás čakal prestup v Bratislave a následná cesta vyhliadkovým tempom cez pol Slovenska.
Netvrdím, že nikdy viac nepôjdeme s touto cestovkou na dovolenku, ale určite zvážime miesto nástupu. Cestovná kancelária by mohla usmerniť – preškoliť svojich delegátov, aby neznechutili dovolenkárom celý pobyt hneď pri príchode.

Ck Globtour nikdy viac!!! Predali nam zájazd do hotela Pula, nezodpovedal fotografiám, hotel z čias doby kamennej, jedno veľké sklamanie.

Tento týždeň sme sa vrátili z dovolenky v Chorvátsku. CK Globtour nám predala zájazd do depandansu Medena pre 2 dospelé osoby a 2 deti na prístelke. Prvé dieťa bolo grátis (akcia) a za druhé sme si doplatili 205 Eur. Kvôli pohodlnému spaniu som predpokladala, že budeme mať 2 samostatné prístelky. Po príchode na izbu som bola rozčarovaná. Nachystané boli iba 2 postele. S recepčnými hotela nebola reč, boli ochotní ustlať iba jednu prístelku a že mladší syn má spať medzi mnou a manželom. S delegátkou p. Vítkovou tiež nebola reč. Citujem ju "Mňa nezaujíma čo máte zaplatené, mňa zaujíma iba voucher." Na vouchery bol napísaný záznam "1 x 1/2 + 2Mgr." Ona si ho vysvetlila ako - 1 polovičná posteľ pre dieťa a 2 dospelé osoby, namiesto - jedna dvojposteľová izba s dvomi prístelkami. Až keď som na ňu už kričala uznala moju pravdu a na izbu nám chyžná priviezla starú "ruskú posteľ", ktorú nechala medzi dverami. Obslúžte sa!!! Manžel radšej roztiahol gauč (prvú prístelku), ale časť nábytku vyhodil na balkón, nakoľko sa do izby nezmestil. Recepčný tvrdil, že izba je v poriadku, postele sa zmestili. To, že sa v nej nedalo pohybovať, je zanedbateľné. Namiesto o 14:00 sme sa začali vybaľovať o 19:00. Nechápem, ako táto CK môže predať pobyt štyrom osobám do izby vhodnej pre dve osoby!!!!!!!

S Globtourom už naozaj nikdy viac! Nespoľahlivá autobusová doprava, niektorí ľudia presadali dvakrát do iného autobusu, kým sa dostali do cieľa cesty,nás vozili 5 hodín po celom Slovensku, autobus na spiatočnej ceste nemal ani len opierky na nohy, nehovoriac o prístupe šoférov ........ Nemožná delegátka, ktorá nám venovala celých 6 minút svojho vzácneho času v preplnenom a hlučnom bare a predstava o all inclusive je pre túto CK veľmi podivná... Najlacnejšie salámy typu gothaj, každý deň na raňajky to isté, staré, zožltnuté maslo, najlacnejšie nápoje.... No skrátka hrozné.... NIKDY NECESTUJTE S TOUTO CESTOVKOU!!!!!!!!!!!!!!

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi